En die oplossing luistert naar de naam Windows 7?quote:Op zondag 18 september 2016 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is inmiddels radicaal opgelost.
Ik ga proberen weer wat meer te luisteren. De pijn is aan het afnemen, maar ik weet niet wat de artsen komende week nog voor mij in het verschiet hebben. Het kan zijn dat ik weer even het ziekenhuis in moetquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een stuk of 8 jingles. Die van Knokkels is (in mijn administratie) nummer 5.
Voor mijn Duitsland-show had ik speciale, aangepaste, Duitstalige jingles...
Ik ben een aantal themashows aan het voorbereiden. Bij twee ervan komen er ook aangepaste jingles
Vergeten pareltje welquote:
Windows én oplossing in één zin zonder zoutzuur of ongebluste kalkquote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En die oplossing luistert naar de naam Windows 7?
quote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga proberen weer wat meer te luisteren. De pijn is aan het afnemen, maar ik weet niet wat de artsen komende week nog voor mij in het verschiet hebben. Het kan zijn dat ik weer even het ziekenhuis in moet
Je gezondheid gaat uiteraard voor. Alle begrip daarvoor.quote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga proberen weer wat meer te luisteren. De pijn is aan het afnemen, maar ik weet niet wat de artsen komende week nog voor mij in het verschiet hebben. Het kan zijn dat ik weer even het ziekenhuis in moet
Ik vergeet hem niet hoorquote:
quote:Op zondag 18 september 2016 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Windows én oplossing in één zin zonder zoutzuur of ongebluste kalk
Dank je, deze hoorde nog in de Archieven van DJ Knokkelsquote:
Da's een goed planquote:Op zondag 18 september 2016 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je gezondheid gaat uiteraard voor. Alle begrip daarvoor.![]()
Ik maak wel een keer een podcast-compilatie, of zo
Hmmmmm..... liedjes over eten en ik had geen rooksignalen gekregen.... Dat moet wel vette fast food geweest zijnquote:Op zondag 18 september 2016 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Vout wilde ons vanavond vetmesten met liedjes over eten, Knokkels doet er een schepje bovenop met een liedje over XTC
't is niet anders, maar zeer zeker beter dan 1 jaar geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 18 september 2016 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is niet anders, maar zeer zeker beter dan 1 jaar geledenik weet, destijds zaten we via WF chat af en toe te babbelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 18 september 2016 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer is teruggevonden. Het bleek na de verkrachting al jarenlang een vaste klant bij Slachtofferhulp.
quote:Op zondag 18 september 2016 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, hoor, en IK krijg weer de schuld
MUIS wil WEER NIET MEEWERKEN
En dat weet ik mij niet eens meer te herinneren. Wel dat ik heel trots was op mijn 2 letter woordjesquote:Op zondag 18 september 2016 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet, destijds zaten we via WF chat af en toe te babbelen
Tussen jou en Knokkels klikt het niet al te best...quote:Op zondag 18 september 2016 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2016 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussen jou en Knokkels klikt het niet al te best...
* Elfletterig vindt dit zelf ook een uitermate slechte woordgrap
quote:Op zondag 18 september 2016 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's een goed plan
Eerste keer dat ik in het ZH terecht kwam heeft onderandere het luisteren naar Vout mij op de been weten te houden. Alleen de wifi is ruk in het zh, en de batterij van mijn mobieltje ook
Ben jij draadloos, en heb jij internettoegang ingebouwd?quote:Op zondag 18 september 2016 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
ik deed het ook rustig aan met de woorden toenquote:Op zondag 18 september 2016 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat weet ik mij niet eens meer te herinneren. Wel dat ik heel trots was op mijn 2 letter woordjes
quote:Op zondag 18 september 2016 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussen jou en Knokkels klikt het niet al te best...
* Elfletterig vindt dit zelf ook een uitermate slechte woordgrap
Lief hoor, maar inmiddels ben ik ZH veteraan geworden, lader voor mobieltje, accescodes voor alle semi-openbare WiFi's etc, allemaal beschikbaar. Alleen doen ze op de IC nog steeds moeilijk over mobieltjesquote:
Ik ben wel draadloos, of ik internettoegang heb zal ik even aan Lucky moeten vragenquote:Op zondag 18 september 2016 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben jij draadloos, en heb jij internettoegang ingebouwd?
Stopt ie zijn dongle bij jou erin?quote:Op zondag 18 september 2016 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben wel draadloos, of ik internettoegang heb zal ik even aan Lucky moeten vragen
Uh, nee hoor volgens mij nietquote:Op zondag 18 september 2016 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik deed het ook rustig aan met de woorden toen
quote:Op zondag 18 september 2016 01:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stopt ie zijn dongle bij jou erin?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind deze net iets minder slechtquote:Op zondag 18 september 2016 01:22 schreef knokkels het volgende:
Deze versie vind ik beter te beluisteren dan Sade
Oh ja, ik was laatst vergeten dat ik nog een potje open had staanquote:Op zondag 18 september 2016 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, nee hoor volgens mij nietJe kon eindelijk je overal score eens op schroeven omdat je zoon beter in WF is dan jij
toch?
Ik heb ooit eens betaald voor WF om van de ads af te zijn dus kan een grafiek zien van mijn scores. Aan de grafiek is duidelijk af te lezen wanneer ik in het ziekenhuis lag
Dat dusquote:Op zondag 18 september 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind deze net iets minder slecht
Amateur Transplantsquote:
quote:Op zondag 18 september 2016 01:27 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes weer Knok, ik ga slapen!Trusten luitjes! En fijn je hier weer te zien, Piep!
Het was gezelligquote:Op zondag 18 september 2016 01:27 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes weer Knok, ik ga slapen!Trusten luitjes! En fijn je hier weer te zien, Piep!
Uh, jah, ondanks vele weken ziekenhuis kan ik nog steeds tags lezenquote:Op zondag 18 september 2016 01:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Amateur Transplants![]()
Twee gesjeesde medical studentsLekker droog
Nawww... nu al? En er komt straks juist zo'n mooi nummer aanquote:Op zondag 18 september 2016 01:27 schreef ToT het volgende:
Ik vind dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |