SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 18 september 2016 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gebabbel hoort gewoon bij de shows van Knokkels.
Het eigenlijk nog wachten op de technische problemen (ik wil de Goden niet verzoeken) die live in de show worden opgelost, waar je dan gestommel op de achtergrond hoort
quote:Op zondag 18 september 2016 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In love with Knokkels, Lapo pakken (wie dat ook moge zijn...)
Seniorquote:
De remix uit 1991. Ik dacht eerst dat dit het origineel was, maar dat is niet zo. Het origineel komt uit 1986 of zo. Het is echt van die jaren 80 soul-pop, die toen hot was.quote:
Ow, shipsquote:
Gofferquote:Op zondag 18 september 2016 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In love with Knokkels, Lapo pakken (wie dat ook moge zijn...)
quote:Op zondag 18 september 2016 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gebabbel hoort gewoon bij de shows van Knokkels.
Het eigenlijk nog wachten op de technische problemen (ik wil de Goden niet verzoeken) die live in de show worden opgelost, waar je dan gestommel op de achtergrond hoort
Daarom heeft Lucky mij al aan de ketting gelegdquote:
Uhquote:
quote:Op zondag 18 september 2016 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom heeft Lucky mij al aan de ketting gelegd
Koenquote:
quote:
Deze week hebben we zelfs Piet met techdiffs zien worstelen, dus ik zou het niet te hard roepen.quote:Op zondag 18 september 2016 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik ben dan dus toch ergens een lerend organisme.. Nog geen techdiffs
![]()
kinky, had ik niet achter hem gezochtquote:Op zondag 18 september 2016 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
kinky, had ik niet achter hem gezocht
quote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze week hebben we zelfs Piet met techdiffs zien worstelen, dus ik zou het niet te hard roepen.
Ik zag laatst een stopcontact dat me echt wat lijkt voor Huize Muis:quote:Op zondag 18 september 2016 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
De ROMANCE van knokkels is nog heel vers hoorquote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Kom ik hier zo weinig dat ik een hele romance gemist heb?
quote:Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We hebben beiden moeite om de keuken uit te komen
Geniaalquote:Op zondag 18 september 2016 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag laatst een stopcontact dat me echt wat lijkt voor Huize Muis:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2016 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag laatst een stopcontact dat me echt wat lijkt voor Huize Muis:
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat ik hem uitzette net?quote:
Dat is inmiddels radicaal opgelost.quote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze week hebben we zelfs Piet met techdiffs zien worstelen, dus ik zou het niet te hard roepen.
quote:
Danku dankuquote:
Ik heb inmiddels een stuk of 8 jingles. Die van Knokkels is (in mijn administratie) nummer 5.quote:
En die oplossing luistert naar de naam Windows 7?quote:Op zondag 18 september 2016 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is inmiddels radicaal opgelost.
Ik ga proberen weer wat meer te luisteren. De pijn is aan het afnemen, maar ik weet niet wat de artsen komende week nog voor mij in het verschiet hebben. Het kan zijn dat ik weer even het ziekenhuis in moetquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een stuk of 8 jingles. Die van Knokkels is (in mijn administratie) nummer 5.
Voor mijn Duitsland-show had ik speciale, aangepaste, Duitstalige jingles...
Ik ben een aantal themashows aan het voorbereiden. Bij twee ervan komen er ook aangepaste jingles
Vergeten pareltje welquote:
Windows én oplossing in één zin zonder zoutzuur of ongebluste kalkquote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En die oplossing luistert naar de naam Windows 7?
quote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga proberen weer wat meer te luisteren. De pijn is aan het afnemen, maar ik weet niet wat de artsen komende week nog voor mij in het verschiet hebben. Het kan zijn dat ik weer even het ziekenhuis in moet
Je gezondheid gaat uiteraard voor. Alle begrip daarvoor.quote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga proberen weer wat meer te luisteren. De pijn is aan het afnemen, maar ik weet niet wat de artsen komende week nog voor mij in het verschiet hebben. Het kan zijn dat ik weer even het ziekenhuis in moet
Ik vergeet hem niet hoorquote:
quote:Op zondag 18 september 2016 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Windows én oplossing in één zin zonder zoutzuur of ongebluste kalk
Dank je, deze hoorde nog in de Archieven van DJ Knokkelsquote:
Da's een goed planquote:Op zondag 18 september 2016 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je gezondheid gaat uiteraard voor. Alle begrip daarvoor.![]()
Ik maak wel een keer een podcast-compilatie, of zo
Hmmmmm..... liedjes over eten en ik had geen rooksignalen gekregen.... Dat moet wel vette fast food geweest zijnquote:Op zondag 18 september 2016 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Vout wilde ons vanavond vetmesten met liedjes over eten, Knokkels doet er een schepje bovenop met een liedje over XTC
't is niet anders, maar zeer zeker beter dan 1 jaar geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 18 september 2016 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is niet anders, maar zeer zeker beter dan 1 jaar geledenik weet, destijds zaten we via WF chat af en toe te babbelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 18 september 2016 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer is teruggevonden. Het bleek na de verkrachting al jarenlang een vaste klant bij Slachtofferhulp.
quote:Op zondag 18 september 2016 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, hoor, en IK krijg weer de schuld
MUIS wil WEER NIET MEEWERKEN
En dat weet ik mij niet eens meer te herinneren. Wel dat ik heel trots was op mijn 2 letter woordjesquote:Op zondag 18 september 2016 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet, destijds zaten we via WF chat af en toe te babbelen
Tussen jou en Knokkels klikt het niet al te best...quote:Op zondag 18 september 2016 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2016 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussen jou en Knokkels klikt het niet al te best...
* Elfletterig vindt dit zelf ook een uitermate slechte woordgrap
quote:Op zondag 18 september 2016 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's een goed plan
Eerste keer dat ik in het ZH terecht kwam heeft onderandere het luisteren naar Vout mij op de been weten te houden. Alleen de wifi is ruk in het zh, en de batterij van mijn mobieltje ook
Ben jij draadloos, en heb jij internettoegang ingebouwd?quote:Op zondag 18 september 2016 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
ik deed het ook rustig aan met de woorden toenquote:Op zondag 18 september 2016 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat weet ik mij niet eens meer te herinneren. Wel dat ik heel trots was op mijn 2 letter woordjes
quote:Op zondag 18 september 2016 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussen jou en Knokkels klikt het niet al te best...
* Elfletterig vindt dit zelf ook een uitermate slechte woordgrap
Lief hoor, maar inmiddels ben ik ZH veteraan geworden, lader voor mobieltje, accescodes voor alle semi-openbare WiFi's etc, allemaal beschikbaar. Alleen doen ze op de IC nog steeds moeilijk over mobieltjesquote:
Ik ben wel draadloos, of ik internettoegang heb zal ik even aan Lucky moeten vragenquote:Op zondag 18 september 2016 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben jij draadloos, en heb jij internettoegang ingebouwd?
Stopt ie zijn dongle bij jou erin?quote:Op zondag 18 september 2016 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben wel draadloos, of ik internettoegang heb zal ik even aan Lucky moeten vragen
Uh, nee hoor volgens mij nietquote:Op zondag 18 september 2016 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik deed het ook rustig aan met de woorden toen
quote:Op zondag 18 september 2016 01:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stopt ie zijn dongle bij jou erin?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind deze net iets minder slechtquote:Op zondag 18 september 2016 01:22 schreef knokkels het volgende:
Deze versie vind ik beter te beluisteren dan Sade
Oh ja, ik was laatst vergeten dat ik nog een potje open had staanquote:Op zondag 18 september 2016 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, nee hoor volgens mij nietJe kon eindelijk je overal score eens op schroeven omdat je zoon beter in WF is dan jij
toch?
Ik heb ooit eens betaald voor WF om van de ads af te zijn dus kan een grafiek zien van mijn scores. Aan de grafiek is duidelijk af te lezen wanneer ik in het ziekenhuis lag
Dat dusquote:Op zondag 18 september 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind deze net iets minder slecht
Amateur Transplantsquote:
quote:Op zondag 18 september 2016 01:27 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes weer Knok, ik ga slapen!Trusten luitjes! En fijn je hier weer te zien, Piep!
Het was gezelligquote:Op zondag 18 september 2016 01:27 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes weer Knok, ik ga slapen!Trusten luitjes! En fijn je hier weer te zien, Piep!
Uh, jah, ondanks vele weken ziekenhuis kan ik nog steeds tags lezenquote:Op zondag 18 september 2016 01:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Amateur Transplants![]()
Twee gesjeesde medical studentsLekker droog
Nawww... nu al? En er komt straks juist zo'n mooi nummer aanquote:Op zondag 18 september 2016 01:27 schreef ToT het volgende:
Ik vind dezequote:
Van dezelfde hand: London Underground, Paracetamoxyfrusebendroneomycinequote:
ik heb laatst ook maar eens betaald, die adds werden steeds irritanterquote:Op zondag 18 september 2016 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, nee hoor volgens mij nietJe kon eindelijk je overal score eens op schroeven omdat je zoon beter in WF is dan jij
toch?
Ik heb ooit eens betaald voor WF om van de ads af te zijn dus kan een grafiek zien van mijn scores. Aan de grafiek is duidelijk af te lezen wanneer ik in het ziekenhuis lag
Ook gelijk andere PC gebouwd,quote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En die oplossing luistert naar de naam Windows 7?
quote:Op zondag 18 september 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook gelijk andere PC gebouwd,
Die vond ik 4 jaar geleden al ergelijk en voor 2,50 eenmalig er vanafquote:Op zondag 18 september 2016 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb laatst ook maar eens betaald, die adds werden steeds irritanter
Is het normale intro hoorquote:
Is wel ver rijden hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
Muis droomt even
Met Lucky verhuizen naar Barcelona
Voor wiequote:
Ik denk dat ik dan alleen een wat kortere radio-edit ken. Dat andere nummer, het eigenlijke officiële nummer van de Olympische Spelen, heb ik nog op single: Amigos Para Siempre.quote:Op zondag 18 september 2016 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het normale intro hoor
Tenminste die ik van de (maxi)single ken
Ow, diequote:
Ik weet alleen nog maar dat ik (het nummer kende ik al) ademloos naar de opening heb zitten kijken, en kort na de O.S. was ik in Barcelona en daar heb je zo'n fontuin die ook als waterorgel gebruikt wordt. Barcelona met dat waterorgelfontein, de sfeer, de warmte, het bier (en later het niet te kanen te koude eten bij dat *-restaurant bij de fontein) wasquote:Op zondag 18 september 2016 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan alleen een wat kortere radio-edit ken. Dat andere nummer, het eigenlijke officiële nummer van de Olympische Spelen, heb ik nog op single: Amigos Para Siempre.
Ik durf niet te vliegen en denk in andere termen.quote:Op zondag 18 september 2016 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die
Die vliegt volgende week naar Griekenland, dus kan t.z.t. best ook eens naar Spanje komen
In welke termen denk jij dan?quote:Op zondag 18 september 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik durf niet te vliegen en denk in andere termen.
Dat is voor mij te lang geleden. De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen was onovertroffen. Wat een muziekfeest. Met "Imagine" van John Lennon eigenlijk als hoogtepunt.quote:Op zondag 18 september 2016 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog maar dat ik (het nummer kende ik al) ademloos naar de opening heb zitten kijken, en kort na de O.S. was ik in Barcelona en daar heb je zo'n fontuin die ook als waterorgel gebruikt wordt. Barcelona met dat waterorgelfontein, de sfeer, de warmte, het bier (en later het niet te kanen te koude eten bij dat *-restaurant bij de fontein) was
OS London zowel opening als sluiting werd door de BBC in 3D uitgezondenquote:Op zondag 18 september 2016 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is voor mij te lang geleden. De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen was onovertroffen. Wat een muziekfeest. Met "Imagine" van John Lennon eigenlijk als hoogtepunt.
ik vind katten tof maar heb er geenquote:Op zondag 18 september 2016 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
Behalve knokkels geen kattenmensen hier toch?
Moet ik weer eens in F&F gaan kijken
Daar wordt de privejet toch voor van stal gehaald?quote:
2 a 3 dagen onderweg naar Griekenland???quote:Op zondag 18 september 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar Griekenland is 2 a 3 dagen daarna naar Spanje is ook zoiets.
wattan?quote:Op zondag 18 september 2016 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
Behalve knokkels geen kattenmensen hier toch?
Moet ik weer eens in F&F gaan kijken
quote:Op zondag 18 september 2016 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 a 3 dagen onderweg naar Griekenland???
Da's toch maar 3 uurtjes vliegen max?
Je krijgt mij niet in vliegtuig.quote:Op zondag 18 september 2016 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 a 3 dagen onderweg naar Griekenland???
Da's toch maar 3 uurtjes vliegen max?
Laatst bij de DA geweest met Luna omdat ie wat wondjes boven zijn oog heeft en ik niet weet of dat komt omdat ie gevochten had met zijn broer. De DA zag aan zijn vacht direct dat hij terminaal was, last heeft van zijn schildklier, nieren en hart, en omdat wij roken van zijn longen, en een voedselintollerantiequote:
verdovingspijl, donequote:Op zondag 18 september 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet in vliegtuig.
Ik heb mijn luchtdoop gehad in een DC-3 die later in de waddenzee crashtequote:Op zondag 18 september 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet in vliegtuig.
ik zat een week of 2 voor die crash in dat vliegtuigquote:Op zondag 18 september 2016 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb mijn luchtdoop gehad in een DC-3 die later in de waddenzee crashte
quote:Op zondag 18 september 2016 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laatst bij de DA geweest met Luna omdat ie wat wondjes boven zijn oog heeft en ik niet weet of dat komt omdat ie gevochten had met zijn broer. De DA zag aan zijn vacht direct dat hij terminaal was, last heeft van zijn schildklier, nieren en hart, en omdat wij roken van zijn longen, en een voedselintollerantie
Dus kreeg direct pretnisonkeur mee waarmee je een hond van 2x zijn gewicht nog knockout kon slaan en duur dieetvoer mee.
De man van mijn toenmalige lerares zat in dat vliegtuig.quote:Op zondag 18 september 2016 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb mijn luchtdoop gehad in een DC-3 die later in de waddenzee crashte
Voor, bij de vleugels, of achterin?quote:Op zondag 18 september 2016 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat een week of 2 voor die crash in dat vliegtuig
ik zat net achter de vleugels. We maakten toen een rondvlucht oa over Sail Amsterdam heen destijds. Was tofquote:Op zondag 18 september 2016 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor, bij de vleugels, of achterin?
Bij de vleugels kreeg ik hele koude voeten
Was een mooi toestel, en nu ik even snel teruglees is de eindconclusie een andere dan die in de eerste dagen na de ramp getrokken waren.
Sometimes bad LUCK does happens
En dat is dan toch wel weer bijzonder, we hebben het hier in heel klein commitee over de DC-3 ramp en al 3 mensen die iets met het gecrashte toestel hebben.quote:Op zondag 18 september 2016 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
De man van mijn toenmalige lerares zat in dat vliegtuig.
Daarvoor een heel opgewekte vrouw, echt stralend... Daarna een absoluut wrak.
quote:Op zondag 18 september 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was in Londen met de trein en dat vind ik eigenlijk al klote, wil zelf sturen.
Ik vloog geloof ik in 1995 of zo met het toestel, over noord-holland, was ook gaaf, maar valwinden bij Schiphol en de landing ging niet zoals gepland. Toestel schoof bij het landen weg en viel schuin half in het weiland en half op de landingsbaan. Dat was op Schiphol Oost (dus korte oude langingsbanen).quote:Op zondag 18 september 2016 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat net achter de vleugels. We maakten toen een rondvlucht oa over Sail Amsterdam heen destijds. Was tof
funny how that goesquote:Op zondag 18 september 2016 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is dan toch wel weer bijzonder, we hebben het hier in heel klein commitee over de DC-3 ramp en al 3 mensen die iets met het gecrashte toestel hebben.
Je kan beter vragen hoe het met zijn broer gaatquote:
Altijd leukquote:Op zondag 18 september 2016 01:56 schreef knokkels het volgende:
zal ik er nog een half uurtje aanplakken?
verrek, nu ik eens verder doorlees was die vlucht van mij veeeel eerder dan zo kort er voor.....quote:Op zondag 18 september 2016 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vloog geloof ik in 1995 of zo met het toestel, over noord-holland, was ook gaaf, maar valwinden bij Schiphol en de landing ging niet zoals gepland. Toestel schoof bij het landen weg en viel schuin half in het weiland en half op de landingsbaan. Dat was op Schiphol Oost (dus korte oude langingsbanen).
quote:Op zondag 18 september 2016 01:56 schreef knokkels het volgende:
zal ik er nog een half uurtje aanplakken?
Dat verbaast mij ook hoe als je 'feiten' terug leest ze anders lijken te zijn dan wat je je herinnerd. Ik heb het boek hier nog wat uitgegeven was voor de eerste vlucht van deze DC-3. Mijn vlucht was denk ik ook in '95 maar zeer zeker voor de sail.quote:Op zondag 18 september 2016 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verrek, nu ik eens verder doorlees was die vlucht van mij veeeel eerder dan zo kort er voor.....
De crash was in 1996, en Sail was in 1995ik had ook nog geen auto destijds, reed met auto van destijds nog geen mevrouw Koen naar Schiphol Oost.
Vaag, hoe in mijn hoofd vluch en crash zoveel dichterbij elkaar gekomen zijn
Knokkels maakt de tijd makkelijk vol tot 03:30 uurquote:Op zondag 18 september 2016 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb permissie van Lucky om pas om half vier wakker te worden
(Ja dat was schertsends gezegt, hij dacht dat ik ging slapen, niet dat ik nog even door ging hyperen op Fok!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |