SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 18 september 2016 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gebabbel hoort gewoon bij de shows van Knokkels.
Het eigenlijk nog wachten op de technische problemen (ik wil de Goden niet verzoeken) die live in de show worden opgelost, waar je dan gestommel op de achtergrond hoort
quote:Op zondag 18 september 2016 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In love with Knokkels, Lapo pakken (wie dat ook moge zijn...)
Seniorquote:
De remix uit 1991. Ik dacht eerst dat dit het origineel was, maar dat is niet zo. Het origineel komt uit 1986 of zo. Het is echt van die jaren 80 soul-pop, die toen hot was.quote:
Ow, shipsquote:
Gofferquote:Op zondag 18 september 2016 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In love with Knokkels, Lapo pakken (wie dat ook moge zijn...)
quote:Op zondag 18 september 2016 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gebabbel hoort gewoon bij de shows van Knokkels.
Het eigenlijk nog wachten op de technische problemen (ik wil de Goden niet verzoeken) die live in de show worden opgelost, waar je dan gestommel op de achtergrond hoort
Daarom heeft Lucky mij al aan de ketting gelegdquote:
Uhquote:
quote:Op zondag 18 september 2016 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom heeft Lucky mij al aan de ketting gelegd
Koenquote:
quote:
Deze week hebben we zelfs Piet met techdiffs zien worstelen, dus ik zou het niet te hard roepen.quote:Op zondag 18 september 2016 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik ben dan dus toch ergens een lerend organisme.. Nog geen techdiffs
![]()
kinky, had ik niet achter hem gezochtquote:Op zondag 18 september 2016 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
kinky, had ik niet achter hem gezocht
quote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze week hebben we zelfs Piet met techdiffs zien worstelen, dus ik zou het niet te hard roepen.
Ik zag laatst een stopcontact dat me echt wat lijkt voor Huize Muis:quote:Op zondag 18 september 2016 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
De ROMANCE van knokkels is nog heel vers hoorquote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Kom ik hier zo weinig dat ik een hele romance gemist heb?
quote:Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We hebben beiden moeite om de keuken uit te komen
Geniaalquote:Op zondag 18 september 2016 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag laatst een stopcontact dat me echt wat lijkt voor Huize Muis:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2016 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag laatst een stopcontact dat me echt wat lijkt voor Huize Muis:
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat ik hem uitzette net?quote:
Dat is inmiddels radicaal opgelost.quote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze week hebben we zelfs Piet met techdiffs zien worstelen, dus ik zou het niet te hard roepen.
quote:
Danku dankuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |