doggiebagquote:
Nee, het is opgegaan.quote:
ik neem je plaats vrijdag wel in hoor, no problemquote:Op zondag 18 september 2016 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is opgegaan.
Met z'n 5’en hebben we 3 van die pie's weggewerkt.
En vrijdag moet ik er weer eten...
Zo hee, wat een straf. Heb je een stand-in nodig?quote:Op zondag 18 september 2016 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is opgegaan.
Met z'n 5’en hebben we 3 van die pie's weggewerkt.
En vrijdag moet ik er weer eten...
Sorry, maar dat is nog een verjaardagscadeautje waar ik dus wel bij moet zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik neem je plaats vrijdag wel in hoor, no problem
Die foto is genomen in het Whisky Heritage Center in Edinburgh...quote:Op zondag 18 september 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
Mad's favoriete plaats
[ afbeelding ]
Gewoon feilloos weten waar het is ookquote:Op zondag 18 september 2016 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die foto is genomen in het Whisky Heritage Center in Edinburgh...
Ik ben er meerdere keren geweest, dus ik ken die vitrine...quote:Op zondag 18 september 2016 17:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon feilloos weten waar het is ook![]()
Whiskeydar werkt goed
Ah! ik vroeg me al af op wie ik die stem vond lijkenquote:Op zondag 18 september 2016 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het klonk een beetje als Nickelback en co
quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel weer zielig.
quote:Op zondag 18 september 2016 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig dat Knokkels draait, schakelt in en heeft meteen twee associaties
Ik had eerst niet eens door dat je aan het uitzenden was. Ik wou kijken of Gup alweer normaal doet. Ben net thuis, was naar een verjaardag.quote:Op zondag 18 september 2016 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]laatste kwartiertje nog even snel meepakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op zondag 18 september 2016 18:55 schreef Symphonic het volgende:
Mijn show is tot in de puntjes voorbereid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
whehehe had je mijn hand in de songkeuzes niet gemerkt?quote:Op zondag 18 september 2016 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had eerst niet eens door dat je aan het uitzenden was. Ik wou kijken of Gup alweer normaal doet. Ben net thuis, was naar een verjaardag.
lolquote:Op zondag 18 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
Ik ben toch voor een groeps app, dan mis ik geen shows
Ik keek op radio49 en zag dat je draaidequote:Op zondag 18 september 2016 18:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe had je mijn hand in de songkeuzes niet gemerkt?
Zou kunnen, paar requests van een vriend
Of een automatisch bericht bij aanpassing van de programmagids op radio49.nlquote:Op zondag 18 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
Alstuquote:
Goed punt welquote:Op zondag 18 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2016 18:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin met een liedje voor Tailfox
Thanks, was weer geinig draaien. Lichte chaos enzoquote:Op zondag 18 september 2016 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik keek op radio49 en zag dat je draaide
Bedankt weer, trouwens.
En Symph, succes!
Ik heb uit betrouwbare bron dat dat ook in de planning staatquote:Op zondag 18 september 2016 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of een automatisch bericht bij aanpassing van de programmagids op radio49.nl
(Sowieso moet die website op de schop)
CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS?quote:
quote:
De informatievoorziening is best wel rukquote:
doe er dan wat aanquote:Op zondag 18 september 2016 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
De informatievoorziening is best wel ruk
Binnenkort!quote:
Die kreeg een epileptische aanval, ambulance dit dat.quote:Op zondag 18 september 2016 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb ook nieuws over Tailfox gemist, begrijp ik?
Ik hoop dat ie het goed maaktquote:Op zondag 18 september 2016 19:06 schreef just me het volgende:
rare tailfox, afgevoerd worden in een geel autootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |