Jij kan echt niks positiefs zeggen hè?quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uiteraard gaan ze een goal tegen krijgen. Zoals ze nu spelen, kan het niet anders.
Jawel hoor... Queen is een geweldige band.quote:Op zondag 18 september 2016 15:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij kan echt niks positiefs zeggen hè?
quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uiteraard gaan ze een goal tegen krijgen. Zoals ze nu spelen, kan het niet anders.
Over Feyenoord dan. Vind je psv echt zo goed spelen? Het is van beide kanten gewoon kut, Feyenoord speelt verdedigend want die hoeven niet, dan ziet het er al gauw dramatisch uitquote:Op zondag 18 september 2016 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jawel hoor... Queen is een geweldige band.
Nee, PSV speelt niet goed. Het probleem is dat ze beter spelen dan Feyenoord. Daarnaast maakt Feyenoord achterin ook behoorlijk wat fouten. Die combinatie leidt mij naar de conclusie dat een tegengoal onvermijdelijk is.quote:Op zondag 18 september 2016 15:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Over Feyenoord dan. Vind je psv echt zo goed spelen? Het is van beide kanten gewoon kut, Feyenoord speelt verdedigend want die hoeven niet, dan ziet het er al gauw dramatisch uit
Allebei kut? Zo slecht is het toch allemaal niet.quote:Op zondag 18 september 2016 15:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Over Feyenoord dan. Vind je psv echt zo goed spelen? Het is van beide kanten gewoon kut, Feyenoord speelt verdedigend want die hoeven niet, dan ziet het er al gauw dramatisch uit
Mwah, ik heb ze nog geen 4 goede passes achter elkaar zien geven, je ziet passes over 3 meter 5 meter naast de speler gaan. Voor de eredivisie niet slecht inderdaadquote:Op zondag 18 september 2016 15:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Allebei kut? Zo slecht is het toch allemaal niet.
Laatste kwartiertje ging beter ja, maar daar voor was het echt dramatisch. Niet dat ik PSV nou zo goed vind spelenquote:Op zondag 18 september 2016 15:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Allebei kut? Zo slecht is het toch allemaal niet.
Ik wel.quote:Op zondag 18 september 2016 15:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ze nog geen 4 goede passes achter elkaar zien geven, je ziet passes over 3 meter 5 meter naast de speler gaan. Voor de eredivisie niet slecht inderdaad
Hij had gewoon niet in de gaten dat Willems op volle snelheid achter hem aan kwam.quote:Op zondag 18 september 2016 15:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Redelijk goed de eerste helft doorstaan. Wat is El Ahmadi toch een held._O_
Jörgensen had wel iets meer met die bal mogen doen zeg, tering.
Je voelt die trillingen in de grond toch?quote:Op zondag 18 september 2016 15:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij had gewoon niet in de gaten dat Willems op volle snelheid achter hem aan kwam.
Nee klopt, maar zoiets moet een spits juist wel doorhebben.quote:Op zondag 18 september 2016 15:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij had gewoon niet in de gaten dat Willems op volle snelheid achter hem aan kwam.
Als beide teams heel scherp zijn gebeurt dat natuurlijk ook. Het komt meer door de goede onderscheppingen dan slechte passes.quote:Op zondag 18 september 2016 15:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ze nog geen 4 goede passes achter elkaar zien geven, je ziet passes over 3 meter 5 meter naast de speler gaan. Voor de eredivisie niet slecht inderdaad
Klopt, vindt het een heel intense wedstrijd, door z'n spanning ook echt leuk om te kijken.quote:Op zondag 18 september 2016 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als beide teams heel scherp zijn gebeurt dat natuurlijk ook. Het komt meer door de goede onderscheppingen dan slechte passes.
Hij houdt in, komt op z'n knieën aangegleden.quote:Op zondag 18 september 2016 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, behoorlijk raak. Terechte kaart
Te laat ingezet, is gewoon een kaart.quote:Op zondag 18 september 2016 15:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij houdt in, komt op z'n knieën aangegleden.
Die gast is echt niks waard vandaagquote:Op zondag 18 september 2016 15:35 schreef Jihawti het volgende:
Jezus Botteghin, is je quotum op of zo?
Nee joh, Bassie gaat het doenquote:Op zondag 18 september 2016 15:40 schreef De_Pel het volgende:
Kramertje gaat gewoon de 0-1 maken in de 88e minuut
Waarschijnlijk gebeurt dat zodra hij bij ons weg is.quote:Op zondag 18 september 2016 15:51 schreef Bombvis het volgende:
De dag dat Bassie een goede wedstrijd gaat spelen zou toch steeds dichterbij moeten komen
Hey, als Immers het kon...quote:Op zondag 18 september 2016 15:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebeurt dat zodra hij bij ons weg is.
Als je zo redeneert kun je gerust een pot asperges opstellen. Ooit doet ie iets goeds, toevallig.quote:Op zondag 18 september 2016 15:51 schreef Bombvis het volgende:
De dag dat Bassie een goede wedstrijd gaat spelen zou toch steeds dichterbij moeten komen
Die kende zijn eigen kwaliteiten een stuk beter.quote:
Hij stond aan de basis van de aanval tegen United waaruit Vilhena scoordequote:Op zondag 18 september 2016 15:54 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kun je gerust een pot asperges opstellen. Ooit doet ie iets goeds, toevallig.
Zonder hem hadden we al lang achter gestaan.quote:Op zondag 18 september 2016 15:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die gast is echt niks waard vandaag.
Klopt, maar voetballend kan hij niks.quote:Op zondag 18 september 2016 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder hem hadden we al lang achter gestaan.
En pot asperges verlengt de bal vast ook wel een keer goed.quote:Op zondag 18 september 2016 15:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij stond aan de basis van de aanval tegen United waaruit Vilhena scoorde.
Vooral Kuytquote:Op zondag 18 september 2016 15:46 schreef H.FR het volgende:
Ik nomineer Vilhena voor een wissel. En Kuyt.
Ja, zeker voor zijn lengte is hij inmiddels aardig sterk.quote:Op zondag 18 september 2016 15:55 schreef Jihawti het volgende:
Hij is niet goed maar god wat geniet ik soms van de fysiek van Vilhena. Wat een tank!
Een klok die stil staat geeft ook tweemaal daags de juiste tijd aanquote:Op zondag 18 september 2016 15:56 schreef Jihawti het volgende:
[..]
En pot asperges verlengt de bal vast ook wel een keer goed.
Dat is ook niet zijn taakquote:Op zondag 18 september 2016 15:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, maar voetballend kan hij niks.
Ja dat idee!quote:Op zondag 18 september 2016 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een klok die stil staat geeft ook tweemaal daags de juiste tijd aan
Hetzelfde dus met Bilal, hij valt vaak in, dus geeft hij vast soms een goede pass. Maar een goede pass is nog geen goede pot.quote:
Sowieso geen logische wisselquote:Op zondag 18 september 2016 15:59 schreef TC03 het volgende:
Waarom wordt Berghuis altijd gewisseld en mag Vilhena altijd blijven staan? Dat irriteert me wel.
Vilhena speelt de laatste tijd gewoon goed. Berghuis vandaag een stuk minderquote:Op zondag 18 september 2016 15:59 schreef TC03 het volgende:
Waarom wordt Berghuis altijd gewisseld en mag Vilhena altijd blijven staan? Dat irriteert me wel.
owquote:Op zondag 18 september 2016 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vilhena speelt de laatste tijd gewoon goed
Een heuze topper in wording.quote:
Loopt er ook zo emotieloos bij.quote:Op zondag 18 september 2016 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Jorgensen heeft het ook niet echt vandaag.
Kramer to the rescuequote:Op zondag 18 september 2016 16:05 schreef H.FR het volgende:
Jorgensen is vandaag ook wel verschrikkelijk zeg.
Maarten Spanjer? Casper van Eijck?quote:Op zondag 18 september 2016 16:10 schreef Wicky15 het volgende:
VOLHOUDEN![]()
Heerlijk, m'n beste vriend is komen kijken de tweede helft, PSV fan
verzuurde jood gespotquote:Op zondag 18 september 2016 16:11 schreef GwaiLow het volgende:
Wauwww, wat zit het allemaal mee zeg! Geweldig! Als al dit geluk het hele seizoen wordt behouden is deze club de grote kampioen! Heerlijk
Ben je wel.quote:Op zondag 18 september 2016 16:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben geen jood hoor. Vind het juist geweldig dit. Feyenoord is een prachtige club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |