Ja dat idee!quote:Op zondag 18 september 2016 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een klok die stil staat geeft ook tweemaal daags de juiste tijd aan
Hetzelfde dus met Bilal, hij valt vaak in, dus geeft hij vast soms een goede pass. Maar een goede pass is nog geen goede pot.quote:
Sowieso geen logische wisselquote:Op zondag 18 september 2016 15:59 schreef TC03 het volgende:
Waarom wordt Berghuis altijd gewisseld en mag Vilhena altijd blijven staan? Dat irriteert me wel.
Vilhena speelt de laatste tijd gewoon goed. Berghuis vandaag een stuk minderquote:Op zondag 18 september 2016 15:59 schreef TC03 het volgende:
Waarom wordt Berghuis altijd gewisseld en mag Vilhena altijd blijven staan? Dat irriteert me wel.
owquote:Op zondag 18 september 2016 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vilhena speelt de laatste tijd gewoon goed
Een heuze topper in wording.quote:
Loopt er ook zo emotieloos bij.quote:Op zondag 18 september 2016 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Jorgensen heeft het ook niet echt vandaag.
Kramer to the rescuequote:Op zondag 18 september 2016 16:05 schreef H.FR het volgende:
Jorgensen is vandaag ook wel verschrikkelijk zeg.
Maarten Spanjer? Casper van Eijck?quote:Op zondag 18 september 2016 16:10 schreef Wicky15 het volgende:
VOLHOUDEN![]()
Heerlijk, m'n beste vriend is komen kijken de tweede helft, PSV fan
verzuurde jood gespotquote:Op zondag 18 september 2016 16:11 schreef GwaiLow het volgende:
Wauwww, wat zit het allemaal mee zeg! Geweldig! Als al dit geluk het hele seizoen wordt behouden is deze club de grote kampioen! Heerlijk
Ben je wel.quote:Op zondag 18 september 2016 16:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben geen jood hoor. Vind het juist geweldig dit. Feyenoord is een prachtige club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |