Jij kan echt niks positiefs zeggen hč?quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uiteraard gaan ze een goal tegen krijgen. Zoals ze nu spelen, kan het niet anders.
Jawel hoor... Queen is een geweldige band.quote:Op zondag 18 september 2016 15:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij kan echt niks positiefs zeggen hč?
quote:Op zondag 18 september 2016 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uiteraard gaan ze een goal tegen krijgen. Zoals ze nu spelen, kan het niet anders.
Over Feyenoord dan. Vind je psv echt zo goed spelen? Het is van beide kanten gewoon kut, Feyenoord speelt verdedigend want die hoeven niet, dan ziet het er al gauw dramatisch uitquote:Op zondag 18 september 2016 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jawel hoor... Queen is een geweldige band.
Nee, PSV speelt niet goed. Het probleem is dat ze beter spelen dan Feyenoord. Daarnaast maakt Feyenoord achterin ook behoorlijk wat fouten. Die combinatie leidt mij naar de conclusie dat een tegengoal onvermijdelijk is.quote:Op zondag 18 september 2016 15:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Over Feyenoord dan. Vind je psv echt zo goed spelen? Het is van beide kanten gewoon kut, Feyenoord speelt verdedigend want die hoeven niet, dan ziet het er al gauw dramatisch uit
Allebei kut? Zo slecht is het toch allemaal niet.quote:Op zondag 18 september 2016 15:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Over Feyenoord dan. Vind je psv echt zo goed spelen? Het is van beide kanten gewoon kut, Feyenoord speelt verdedigend want die hoeven niet, dan ziet het er al gauw dramatisch uit
Mwah, ik heb ze nog geen 4 goede passes achter elkaar zien geven, je ziet passes over 3 meter 5 meter naast de speler gaan. Voor de eredivisie niet slecht inderdaadquote:Op zondag 18 september 2016 15:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Allebei kut? Zo slecht is het toch allemaal niet.
Laatste kwartiertje ging beter ja, maar daar voor was het echt dramatisch. Niet dat ik PSV nou zo goed vind spelenquote:Op zondag 18 september 2016 15:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Allebei kut? Zo slecht is het toch allemaal niet.
Ik wel.quote:Op zondag 18 september 2016 15:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ze nog geen 4 goede passes achter elkaar zien geven, je ziet passes over 3 meter 5 meter naast de speler gaan. Voor de eredivisie niet slecht inderdaad
Hij had gewoon niet in de gaten dat Willems op volle snelheid achter hem aan kwam.quote:Op zondag 18 september 2016 15:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Redelijk goed de eerste helft doorstaan. Wat is El Ahmadi toch een held._O_
Jörgensen had wel iets meer met die bal mogen doen zeg, tering.
Je voelt die trillingen in de grond toch?quote:Op zondag 18 september 2016 15:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij had gewoon niet in de gaten dat Willems op volle snelheid achter hem aan kwam.
Nee klopt, maar zoiets moet een spits juist wel doorhebben.quote:Op zondag 18 september 2016 15:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij had gewoon niet in de gaten dat Willems op volle snelheid achter hem aan kwam.
Als beide teams heel scherp zijn gebeurt dat natuurlijk ook. Het komt meer door de goede onderscheppingen dan slechte passes.quote:Op zondag 18 september 2016 15:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ze nog geen 4 goede passes achter elkaar zien geven, je ziet passes over 3 meter 5 meter naast de speler gaan. Voor de eredivisie niet slecht inderdaad
Klopt, vindt het een heel intense wedstrijd, door z'n spanning ook echt leuk om te kijken.quote:Op zondag 18 september 2016 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als beide teams heel scherp zijn gebeurt dat natuurlijk ook. Het komt meer door de goede onderscheppingen dan slechte passes.
Hij houdt in, komt op z'n knieën aangegleden.quote:Op zondag 18 september 2016 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, behoorlijk raak. Terechte kaart
Te laat ingezet, is gewoon een kaart.quote:Op zondag 18 september 2016 15:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij houdt in, komt op z'n knieën aangegleden.
Die gast is echt niks waard vandaagquote:Op zondag 18 september 2016 15:35 schreef Jihawti het volgende:
Jezus Botteghin, is je quotum op of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |