Niks minder dan Bilal.quote:
Hahaha. Ik heb een collega wiens hond zich verstopt zodra er voetbal op is. De goeie man schreeuwt en tiert dan nogal. Arme beessiesquote:
Nope, behoorlijk raak. Terechte kaartquote:Op zondag 18 september 2016 15:09 schreef H.FR het volgende:
Die tackle van Kuyt was trouwens mis toch?
Lijken de opdracht te hebben achterin te blijven, viel mij ook al opquote:Op zondag 18 september 2016 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar zijn onze backs bij balbezit?
quote:Op zondag 18 september 2016 15:10 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Hahaha. Ik heb een collega wiens hond zich verstopt zodra er voetbal op is. De goeie man schreeuwt en tiert dan nogal. Arme beessies
Niet zo heel vreemd, na die brute mishandeling van daarnetquote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
Dan valt het bij mij nog wel mee. Al is ze wel aan de andere kant van de kamer gaan liggen
Terwijl ik dit lees staat Karsdorp zo'n beetje bij de cornervlag.quote:Op zondag 18 september 2016 15:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lijken de opdracht te hebben achterin te blijven, viel mij ook al op
Ach ach, moet ze niet voor de bank gaan liggenquote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd, na die brute mishandeling van daarnet
quote:Op zondag 18 september 2016 15:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ach ach, moet ze niet voor de bank gaan liggen
Dan had ik het eerder moeten zeggenquote:Op zondag 18 september 2016 15:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Terwijl ik dit lees staat Karsdorp zo'n beetje bij de cornervlag.
Of ik had het eerder moeten lezenquote:Op zondag 18 september 2016 15:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan had ik het eerder moeten zeggen
Voorlopig is hij de gevaarlijkste aanvaller bij PSVquote:Op zondag 18 september 2016 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hunnie spelen met Narsingh dat is mooi.
Denk niet dat (veel) eerder lezen gekund hadquote:Op zondag 18 september 2016 15:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Of ik had het eerder moeten lezen![]()
![]()
.
Opkomende Kongolo aan de linkerkant was juist onze kracht donderdagquote:Op zondag 18 september 2016 15:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lijken de opdracht te hebben achterin te blijven, viel mij ook al op
Want..?quote:Op zondag 18 september 2016 15:13 schreef Wicky15 het volgende:
Misschien is dit dan de wedstrijd om Tapia eens in te brengen![]()
Niet veel goeds. Beetje zoals de rest behalve El Ahmadi.quote:Op zondag 18 september 2016 15:14 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is die Kuyt allemaal aan het doen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |