https://www.zalando.nl/ma(...)_ZX_NL.855947_873596..&opc=2211quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat is...wat is een 'plak BH' ? #durftevragen #mannenstellenaltijddebielevragen
Op het plaatje te zien heeft het niet heel veel nut (behalve tepelbedekking)quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/ma(...)_ZX_NL.855947_873596..&opc=2211
oh jawel, als je 'm goed plakt trek je met de sluiting de twee pads naar elkaar toe. Bij het passen kreeg ik van de winkel een torselet aan, wat een drama was dat. De verkoopster had ook al snel door dat zo'n ding niks toevoegt aan het type jurk wat ik uitkoos en dat ik het echt benauwd kreeg in dat ding en toen heb ik m'n plakbh ingezet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het plaatje te zien heeft het niet heel veel nut (behalve tepelbedekking)
Ik ben ook niet goed met strapless bh's. Hadden jullie een gewone bh aan tijdens het passen?
Ik kreeg zo'n lijfje aan. Bustier ofzo of iets wat er op leek iig. Maar dat pakte bij mij niet goed uit haha.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet goed met strapless bh's. Hadden jullie een gewone bh aan tijdens het passen?
Ow dus het is meer om zo'n streepje tussen je borsten te creëren en niet echt steun te bieden?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh jawel, als je 'm goed plakt trek je met de sluiting de twee pads naar elkaar toe. Bij het passen kreeg ik van de winkel een torselet aan, wat een drama was dat. De verkoopster had ook al snel door dat zo'n ding niks toevoegt aan het type jurk wat ik uitkoos en dat ik het echt benauwd kreeg in dat ding en toen heb ik m'n plakbh ingezet.
Nee hoor nergens voor nodig om al iets te kopenquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dus het is meer om zo'n streepje tussen je borsten te creëren en niet echt steun te bieden?
Ben zo benieuwd hoe het passen zal gaan....maar dan hoef ik in ieder geval niet al een strapless bh te kopen alleen voor het passen
Ik had er zo eentje onder mijn jurk. Biedt net zoveel ondersteuning als een bh met bandjes.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oeh bijna ❤quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:16 schreef Sarabi het volgende:
De 12ekreeg net afspraakbevestiging in de mail
Ah. Dat lijkt me niet echt heel nuttig. Maar, ik ben geen vrouw, dus geen idee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/ma(...)_ZX_NL.855947_873596..&opc=2211
Ah tofquote:Op maandag 7 november 2016 14:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond zaterdag bij de kringloop een paar vintage satijnen handschoenen van het merk Neyret die erg mooi bij mijn jurk passen, ik ben er erg blij mee
ik heb ze waarschijnlijk ook alleen voor de fotosessie aan, maar voor ¤1,25 kon ik ze echt niet laten liggen, ze zijn zo mooi.quote:Op maandag 7 november 2016 14:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah tof![]()
Ik doe geen handschoenen, vind ze niet lekker zitten. Ik twijfel nog over sieraden. Ik ga sowieso voor oorknopjes en bloemen of sieraden in m'n haar, maar vind het verder eigenlijk wel genoeg.
Jij neemt een tas mee naar je eigen bruiloft?quote:Op maandag 7 november 2016 15:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ze waarschijnlijk ook alleen voor de fotosessie aan, maar voor ¤1,25 kon ik ze echt niet laten liggen, ze zijn zo mooi.
Ik draag een sieradensetje van mijn overleden moeder: armband, oorknopjes en kettinkje met een klein hangertje, zilver met smaragdgroene steen. Parels zijn niks voor mij, ik had een parelketting van mijn oudtante liggen en mijn schoonmoeder bood ook een parelketting en parelarmband aan, maar ik vond het niet mooi bij mij en mijn jurk staan.
Nu nog op zoek naar vintage zakdoekjes en een tasje (ik heb eventueel wel een back-up qua tasje).
een klein tasje voor m'n zakdoekjes, lipstick, oogdruppels etc. Mijn tas met reservekousen etc leg ik wel ergens achter de bar ofzo.quote:Op maandag 7 november 2016 15:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jij neemt een tas mee naar je eigen bruiloft?
En ik heb een jurk met behoorlijk wat bling, dus wil geen sieraden, behalve in m'n haar. Zeker geen ketting, dat vind ik zonde van m'n strapless jurk... en een armband blijft wrs in m'n tule hangen, mij kennende.
Bij mij is die de verantwoordelijkheid van mijn bruidsmeisje. Ik ga echt niet met een tasje sjouwen. Superonhandig...quote:Op maandag 7 november 2016 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een klein tasje voor m'n zakdoekjes, lipstick, oogdruppels etc. Mijn tas met reservekousen etc leg ik wel ergens achter de bar ofzo.
Mooi, goed om te weten. Bedankt.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:07 schreef Serinde het volgende:
Wij betalen 300 meer, voor max 5 uren. Dat is inclusief hazers en extra lichtunits voor in de ruimte (zaal & gang naar toiletten).
Ik vind 800 niet duur. Tijdens het zoeken kwamen we vaak een basisprijs rond 1.000 tegen.
Witte Nike air force Mid.quote:Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Hullo,
Wat voor schoenen droegen jullie/gaan jullie dragen?
Vind niks mooi
Ik heb uiteindelijk toch maar pumps besteld van rainbow club. Gewoon ivoor satijn. Laat ze na het huwelijk verven.quote:Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Hullo,
Vind niks mooi
satijnen pumps van Katrina Katz en een reservepaar van Rainbow. Je ziet ze nauwelijks onder mijn jurk en ze zitten prima.quote:Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Hullo,
Vind niks mooi
Was echt heel fijnquote:Op maandag 14 november 2016 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vertel... Hoe was het passen? Veel gepast? Viel het mee?
Heb ik iets gemist? Ga jij ook trouwen???quote:Op maandag 14 november 2016 21:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Witte Nike air force Mid.
Custom met naaminitialen van mij en mijn vriend
Ik moet op zoek naar iets met sleehakken of blokhakken. We trouwen buiten dus met dunne hakjes zou ik de hele tijd in het gras weg zakken.quote:Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Hullo,
Vind niks mooi
Toen ik schoenen ging kijken hadden ze ook sleehakken staan. Zal wel iets van rainbow club of een van die bekendere merken zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet op zoek naar iets met sleehakken of blokhakken. We trouwen buiten dus met dunne hakjes zou ik de hele tijd in het gras weg zakken.
Ik zit nu vooral op TopVintage te kijken, daar zie ik wel veel leuke schoenen. Of Cristofoli schoenen.
Ik ben nog geen trouwschoenen tegen gekomen die ik niet tuttig vond (en die je niet daarna moet laten verven). Hoor verder veel goede verhalen over het comfort van Cristofoli dus hoop dat dat waar is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toen ik schoenen ging kijken hadden ze ook sleehakken staan. Zal wel iets van rainbow club of een van die bekendere merken zijn.
Ik wilde eerst ook heel graag cristofoli maar een keer trouwschoenen gehad en die zitten wel zoveel beter.
Ik heb enkele paren van cristofoli. En het zijn zeker hele prettige schoenen. Maar ze halen het niet bij de met kussentjes uitgevoerde schoenen. Maargoed ik ben gewoon bang dat ik straks hele pijnlijke voeten heb en er dan spijt van krijg enzo. Ik vind de schoenen van cristofoli namelijk ook vele malen leuker dan die satijnen schoenen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben nog geen trouwschoenen tegen gekomen die ik niet tuttig vond (en die je niet daarna moet laten verven). Hoor verder veel goede verhalen over het comfort van Cristofoli dus hoop dat dat waar is.
Van de schoenen van TopVintage weet ik dat ze oke zitten, maar niet heel geweldig.
Wat fijn dat ze binnen zijn. Niet vergeten in te lopen! No stress schoenen zitten inderdaad lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2016 17:41 schreef Serinde het volgende:
Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor "echte" trouwschoenen. Kreeg ze vandaag binnen en ze zijn hetDe Angela's van RainbowClub.
Als je geen traditionele en/of witte jurk hebt, zou ik ook niet kiezen voor zulke schoenen. Maar de kussentjes erin zijn wel érg fijn. Al zijn er vast meer schoenen die dat hebben. Ik heb drie paar laarzen van no Stress en die hebben ook zo'n ontzettend fijn voetbed
Dat is wel apart, zo kort na de trouwdag uitspreken dat je nog steeds voor elkaar kiest.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:31 schreef CoolGuy het volgende:
de 'renewal of vows' die wij gaan doen op het strand op onze huwelijksreis
Ja, dat is apart. Nou, wat zij altijd voor zich heeft gezien is dat we zouden trouwen op een strand ergens. Dat had gekund, maar niet met familie erbij. Uiteindelijk wilde ze toch liever haar familie erbij dus werd het een kasteel.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat is wel apart, zo kort na de trouwdag uitspreken dat je nog steeds voor elkaar kiest.
Ik heb mijn verloofde meteen de foto's laten zienquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:41 schreef Serinde het volgende:
Natuurlijk mag je niks van de jurk weten![]()
Symph heeft een deel van een foto gezien: de afgespelde onderkant van de jurk. Meer krijgt hij echt niet te zien en mijn jurk hangt hier gewoon op zolder.quote:Op zondag 20 november 2016 13:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb mijn verloofde meteen de foto's laten zien
Mijn verloofde wilde het graag zien en ik had er geen probleem mee.quote:Op zondag 20 november 2016 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph heeft een deel van een foto gezien: de afgespelde onderkant van de jurk. Meer krijgt hij echt niet te zien en mijn jurk hangt hier gewoon op zolder.
Wij hebben gisteren ook het kaartje gemaakt. Wij hebben een heel minimalistisch kaartje. De namen zijn fictief (allemaal standaard voorbeelden van de betreffende website, maar ik heb wel even het lettertype aangepast naar wat wij hebben):quote:Op zondag 20 november 2016 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Proefdruk van het kaartje is besteld, weer wat van het lijstje afgevinkt
Ik gok dat 99,99% het ook zo doet dus niet vreemd dat je daar van uit ging.quote:Op zondag 20 november 2016 18:17 schreef Serinde het volgende:
Ik ging er even vanuit dat iedereen de jurk wel stil zou houden voor de aanstaande, geen idee waarom ik even alleen vanuit mezelf dacht![]()
Voor de duidelijkheid; de informatie op die kaart is standaard op het voorbeeld. Ik heb alleen het lettertype verandert om te laten zien hoe onze kaart er uit ziet. Voor de rest is alle informatie niet van ons.quote:Op zondag 20 november 2016 18:17 schreef Serinde het volgende:
Ik ging er even vanuit dat iedereen de jurk wel stil zou houden voor de aanstaande, geen idee waarom ik even alleen vanuit mezelf dacht![]()
Over de kaart heb ik nog wel een vraag. Wij maken kaarten voor daggasten (die hebben ook al een save the date kaartje gehad) en avondgasten met verschillende teksten. Op de kaart voor de avondgasten wil ik het tijdstip van ons huwelijk weglaten, ze worden immers toch niet verwacht. Is dat gek? Ik zie op de kaart van Coolguy wel de tijd staan (die kaart is ook voor de avondgasten volgens mij?)
Mooie kaart trouwens, ik hou wel van weinig poespas
Precies ons schemaquote:Op zondag 20 november 2016 18:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wij trouwen op 25 augustus 2017, om 15u is de plechtigheid, dat duurt ongeveer 45 min, dan is het dus kwart voor 4 zeg maar even, en om half 6 is het diner wat een paar uur zal duren, en wij hebben geen feest.
Ik heb nu echt een beeld van jou in mn hoofd. Als ik nu een foto van je zou zien omg, dat is altijd vet andersquote:Op zondag 20 november 2016 18:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; de informatie op die kaart is standaard op het voorbeeld. Ik heb alleen het lettertype verandert om te laten zien hoe onze kaart er uit ziet. Voor de rest is alle informatie niet van ons.
Onze kaart heeft wel de tijd inderdaad, maar, wij hebben geen aparte kaarten voor avond en daggasten of whatever het is, want al onze gasten zijn uitgenodigd voor de hele dag. Nou ja, wat heet gehele dag.
Wij trouwen op 25 augustus 2017, om 15u is de plechtigheid, dat duurt ongeveer 45 min, dan is het dus kwart voor 4 zeg maar even, en om half 6 is het diner wat een paar uur zal duren, en wij hebben geen feest.
Dus alle gasten die worden uitgenodigd zijn ook uitgenodigd voor het diner, dat staat ook op onze uitnodigingen.
Ehhh....wat?quote:Op zondag 20 november 2016 18:26 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb nu echt een beeld van jou in mn hoofd. Als ik nu een foto van je zou zien omg, dat is altijd vet anders
Nou door allea wat je hier op fok zegt krijg ik gewoon een beeld van je.quote:Op zondag 20 november 2016 18:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehhh....wat?Hoezo, 'nu echt een beeld van jou in mn hoofd'. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Nou, ik was dus benieuwd wat voor beeld je dan hebt, maar dat mag ook in DM/PM want dat hoeft dan weer niet in dit topicquote:Op zondag 20 november 2016 18:35 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou door allea wat je hier op fok zegt krijg ik gewoon een beeld van je.
Heb jij dat niet dan als je aan mij denkt haha.
Zie je dan niet een baywatch babe met gshock horloge voor je?![]()
![]()
Haha ik dacht dat je de namen had veranderd maar dat de rest wel jullie tekst wasquote:Op zondag 20 november 2016 18:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; de informatie op die kaart is standaard op het voorbeeld. Ik heb alleen het lettertype verandert om te laten zien hoe onze kaart er uit ziet. Voor de rest is alle informatie niet van ons.
Onze kaart heeft wel de tijd inderdaad, maar, wij hebben geen aparte kaarten voor avond en daggasten of whatever het is, want al onze gasten zijn uitgenodigd voor de hele dag. Nou ja, wat heet gehele dag.
Dus alle gasten die worden uitgenodigd zijn ook uitgenodigd voor het diner, dat staat ook op onze uitnodigingen.
Nee nee, de tekst is wat op elke kaart staat als voorbeeld tekst als je op die website rond kijkt. Alleen het lettertype heb ik verandert naar wat wij hebben gekozen.quote:Op zondag 20 november 2016 19:55 schreef Serinde het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je de namen had veranderd maar dat de rest wel jullie tekst wasgaat weer lekker met mij.
Wij hebben 25 daggasten die ook blijven eten en we zouden het fijn vinden als er overdag mensen niet spontaan bij de plechtigheid komen. We houden het niet voor niks klein
Gedoe allemaal, doe gewoon deze, ga naar Hawaii, trouw daar, en geef een feest aan iedereen of een diner voor de mensen waar je het meeste om geeft.quote:Op zondag 20 november 2016 20:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee nee, de tekst is wat op elke kaart staat als voorbeeld tekst als je op die website rond kijkt. Alleen het lettertype heb ik verandert naar wat wij hebben gekozen.![]()
Wij zijn in totaal met 26 mensen, maar dat is inclusief mijn aanstaande en mezelf, dus 24 gasten zeg maar. Ik heb me enorm op zitten winden over die tekst trouwens want onderaan staat dan dus R.S.V.P. alstublieft vóór 1 december 2015 of welke datum dan ook.
RSVP staat voor répondez s'il vous plaît maar erachter zetten ze er dan alstublieft, dus staat er 'alstublieft alstublieft'. Dat is raarAls je het woord 'alstublieft' weg laat dan is het nogal gebiedengd zo van 'reageer voor datum X'. Dat vind ik ook niet echt netjes.
Dan zou je het dus nog voluit kunnen schrijven, maar dan is het weer raar dat dat eerste deel in het Frans is, en de rest dan in het Nederlands, dus dat kan ook niet. We zouden het ook weg kunnen laten, maar dat wil ik niet, want stiekem hou ik wel van etiquette, en ik vind het passen bij de hele setting van ons huwelijk en de locatie, dus ik wil het er in houden.
Moeilijk moeilijk allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:47 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Alleen klikken als je de keiharde waarheid wilt weten:Oja kijk dat snappen wij allemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:47 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Gedoe allemaal, doe gewoon deze, ga naar Hawaii, trouw daar, en geef een feest aan iedereen of een diner voor de mensen waar je het meeste om geeft.
[ afbeelding ]
Alleen klikken als je de keiharde waarheid wilt weten:Oh ja, nee, oke, dan vertel ik wel gewoon dat we naar de camping in België gaan op huwelijksreis, alleen maar omdat anderen er anders niet mee om kunnen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
Beetje druk hier maar..... Jeej!!! Vertel wat is jullie planquote:
Volgens mij is het zo dat vanaf 1 januari 2017 'gemeenschap van goederen' niet meer de standaard is. Dan is het zoals het bv in Duitsland is, wat van jou was blijft van jou, en wat van hem was blijft van hem.quote:Op zondag 27 november 2016 09:54 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben ook een bedrijf (tenminste, mijn verloofde) en ik heb een huis. Wij trouwen dus met huwelijkse voorwaarden. We willen niet dat mijn huis in gevaar komt als zijn eenmanszaakje in de shit zou komen.
Oké dus dat maakt verder geen probleem dan. Dat huis staat op twee namen en daar hoeft verder niks aan te gebeuren?quote:Op zondag 27 november 2016 20:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat vanaf 1 januari 2017 'gemeenschap van goederen' niet meer de standaard is. Dan is het zoals het bv in Duitsland is, wat van jou was blijft van jou, en wat van hem was blijft van hem.
Dat heet volgens mij beperkte gemeenschap van goederen, wat zoveel betekent als dat er in een huwelijk 3 vermogens zijn. Het gemeenschappelijke vermogen, opgebouwd vanaf de trouwdatum, jouw privé vermogen, en zijn privé vermogen.quote:Op zondag 27 november 2016 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oké dus dat maakt verder geen probleem dan. Dat huis staat op twee namen en daar hoeft verder niks aan te gebeuren?
Jaa wat gaan er veel mensen trouwenquote:Op zondag 27 november 2016 09:43 schreef Loj het volgende:
[..]
Beetje druk hier maar..... Jeej!!! Vertel wat is jullie plan![]()
Zal van de week onze notaris eens bellen. Wij willen eigenlijk gewoon in gemeenschap van goederen.quote:Op zondag 27 november 2016 20:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat heet volgens mij beperkte gemeenschap van goederen, wat zoveel betekent als dat er in een huwelijk 3 vermogens zijn. Het gemeenschappelijke vermogen, opgebouwd vanaf de trouwdatum, jouw privé vermogen, en zijn privé vermogen.
Ik zou dat bij een notaris navragen. Sterker nog, dat ga ik ook doen. In een lokaal krantje stond een artikel, wellicht 2 a 3 weken geleden, waarin het stond geschreven alsof het een feit was dat dat vanaf 1 jan 2017 zo is.
Alles wat ik op internet vindt is van vóór die datum, en daar wordt gesproken van 'wellicht' icm die datum. Oftewel, het stuk was ik las was geschreven door een notaris, dus ik ga er zo maar van uit dat die wel weten hoe en wat.
De realiteit is dat ik het gewoon ga navragen. Je moet dan wel elk jaar 'met elkaar afrekenen', dat dan wel.
Het is een oud Keltisch ritueel, maar je hebt al gegoogledquote:Op zondag 27 november 2016 21:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Gehandvast? Handvasten? Wasda?
Edit: even gegoogled, maar je bent dus een heks? Of into die wiccadingen/hekserij?
Dan ben ik wel benieuwd naar zijn antwoord. Wij willen ook in gemeenschap van goederen.quote:Op zondag 27 november 2016 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal van de week onze notaris eens bellen. Wij willen eigenlijk gewoon in gemeenschap van goederen.
Dat kan gewoon, moet je dan bij de notaris beleggen.quote:Op zondag 27 november 2016 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar zijn antwoord. Wij willen ook in gemeenschap van goederen.
Same!quote:Op zondag 27 november 2016 21:40 schreef CoolGuy het volgende:
Update: ringen gekocht trouwens! Nou ja, gekocht.... Besloten welke het moeten worden. Dat moet nagevraagd worden of dat gemaakt kon worden etc etc, maar in principe is dat ook geregeld
Wij hebben ook witgoud...maarrrrr...er zit een groef in. Die groef is mat witgoud. Mijn vriendin echter, wil die groef rosé goud hebben. Dat kan wel, of in ieder geval, 99,9% zeker, maar omdat hij het niet met zekerheid kan zeggen, moest hij het navragen dus hebben we geen ringen gekocht, maar 'in principe' ringen gekochtquote:Op zondag 27 november 2016 22:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Same!
Hebben ook ringen uitgezocht maar wij willen ze in net witgoud hebben. Dus nu zijn ze aan het uitzoeken of dat kan.
Oh ja heb ook zoiets om gehad. Ook erg mooi.quote:Op zondag 27 november 2016 22:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wij hebben ook witgoud...maarrrrr...er zit een groef in. Die groef is mat witgoud. Mijn vriendin echter, wil die groef rosé goud hebben. Dat kan wel, of in ieder geval, 99,9% zeker, maar omdat hij het niet met zekerheid kan zeggen, moest hij het navragen dus hebben we geen ringen gekocht, maar 'in principe' ringen gekocht
Titanium is sowieso niet zomaar aan te passen. En titan factory vind ik gewoon fantastisch. Dus wij hebben bewust gekozen voor budgettair iets verantwoorder.quote:Op maandag 28 november 2016 15:40 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben gekozen voor een juwelier met eigen atelier zodat alle aanpassingen die mogelijk zijn, ook kunnen en zonder tussenschakel. Erg fijn
Wij hebben ook iets "verantwoords" hoor ...quote:Op maandag 28 november 2016 16:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Titanium is sowieso niet zomaar aan te passen. En titan factory vind ik gewoon fantastisch. Dus wij hebben bewust gekozen voor budgettair iets verantwoorder.
Dat was mijn opmerking denk ik.quote:Op maandag 28 november 2016 17:13 schreef Serinde het volgende:
[..]
Wij hebben ook iets "verantwoords" hoor ...wij hebben ringen die we in de loop van de tijd gaan "uitbouwen" tot wat we écht graag willen. Daar hebben we nu het geld niet voor over. We stoppen het nu liever in de mooie locatie
![]()
Ik maakte de opmerking vanwege "navragen of het mogelijk is" hierboven. Met een eigen atelier is dat makkelijker. (Overigens is het een misverstand dat zo'n juwelier per definitie duurder is)
Leukleuk! Ik heb de handvastfoto's gezienquote:Op zondag 27 november 2016 20:45 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Jaa wat gaan er veel mensen trouwenLeuk!
Afgelopen jaar zijn we gehandvast voor een jaar en een dag. Superfijne dag gehad met een klein gezelschap. Dit jaar gaan we verlengen voor het levenWe geven een groot feest (met een klein budget) Zoooveel zin in! 'Echt' trouwen doen we ergens tussendoor, is dat ook maar gedaan
Welke regio zoek je een fotograaf ?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Verder nog steeds op zoek naar een betaalbare fotograaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |