Popstar the Rivals, iemand?quote:SBS 6 komend najaar met The Next Boy/Girl Band
SBS 6 gaat de nieuwe talentenjacht van John de Mol waarin een boyband en girlband wordt gezocht uitzenden. De eerste aflevering van The Next Boy/Girl Band is komend najaar. Dat heeft de tv-zender zojuist bekendgemaakt. The Next Boy/Girl Band draait om de strijd tussen twee teams die bestaan uit grote namen uit de muziekindustrie, professionals en een platenmaatschappij. De één heeft als doel om de ultieme boyband samen te stellen, terwijl de ander zich ontfermt over de girlband.
Op dit moment is bekend dat de strijdende platenmaatschappijen Sony Music en De Mols eigen 8Ball Music zijn. Componist John Ewbank doet mee als professional, maar het is nog niet bekend in welk team.
SBS denkt dat een show over een boyband en girlband goed kan aanslaan, omdat Nederland een lange en rijke geschiedenis van succesvolle jongens- en meidengroepen heeft. De zender doelt op bands als de Dolly Dots, Luv’ en meer recent B-Brave en Mainstreet.
Het programmaformat brengt een vernieuwende factor met zich mee in een beproefd genre. Wat die vernieuwende factor is, maakt SBS op een later moment bekend.
Net zoals alle andere 395 geflopte shows?quote:Het programmaformat brengt een vernieuwende factor met zich mee in een beproefd genre
Ja vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:23 schreef Max23 het volgende:
Oh dit is het nieuwe topic?
Verwarrend met een heel andere TT
Vond ik ook en Cassidyquote:Op vrijdag 16 september 2016 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het wel weer leuk![]()
Hoogtepunt de jongens met Nsync liedje
Niemand weet het dus kijk anders de herhaling. Het te zingen nummer wordt steeds genoemd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:46 schreef ato het volgende:
Nogmaals, hoe heet het nummer wat Cassidy zong?
Al gevonden :-)quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niemand weet het dus kijk anders de herhaling. Het te zingen nummer wordt steeds genoemd.
Voor mij de stem van hoedenmeisje. Die raakte me gelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het wel weer leuk![]()
Hoogtepunt de jongens met Nsync liedje
quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Voor mij de stem van hoedenmeisje. Die raakte me gelijk.
Stone Cold van Demi Lovato staat er ergens op ytquote:Op vrijdag 16 september 2016 22:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niemand weet het dus kijk anders de herhaling. Het te zingen nummer wordt steeds genoemd.
Ja dat geloof ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:50 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Samen met Delany en Som de grootste kanshebbers denk ik.
Ik vind haar onopvallend. Als zij in beeld komt denk ik oh ja die is er ook.quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:33 schreef female81 het volgende:
Vlak Denise niet uit. Qua zang is dat een zeventje. Maar als je er zo uit ziet, zo danst en twee betere zangeressen naast je hebt staan is 'een zeventje' genoeg. Het is nou niet dat de ramen ervan kapot springen.
Een leuk persoon lijkt het me trouwens niet. Ze heeft iets egocentrisch over zich.
Dat waren bij lange na geen zeventjes (iig niet vocaal).quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:31 schreef ato het volgende:
Over zeventjes gesproken, er zijn zat zeventjes in de meiden en jongensgroepen.
Ik vraag mij nog steeds af of Geri ( was wel de leukste) of Victoria van de spicegirls konden zingen.
Jongensgroepen scoren nu ook beter dan meisjesgroepen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Is het de bedoeling dat de beste groep wint en een contract krijgt, of wint er eentje maar gaan zowel de jongens als meisjes echt verder?
Ik gok dat de jongens gaan winnen, volgens mij is het ook makkelijker om een leuke jongensgroep te maken, dan een meidengroep..
Ach ik hield het netjes..quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:09 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat waren bij lange na geen zeventjes (iig niet vocaal).
Op meerdere solosingles van Geri vind ik het niet om aan te horen, en ik neem aan dat er de best mogelijke apparatuur is gebruikt om er wat van te maken.
Maar daarbuiten was het inderdaad een van de leukere die ertussen zat.
Bovendien zit daar het platenlabel van John De Mol achter.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok dat de jongens gaan winnen, volgens mij is het ook makkelijker om een leuke jongensgroep te maken, dan een meidengroep..
Ja daar komt jurylid Sharon nog uitquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:49 schreef IDkaart het volgende:
Waarom doen ze alsof dit concept zo nieuw is. Ik was toen 9 maar je had toch ook zo'n wedstrijd met Men2B en Raffisch?
quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar komt jurylid Sharon nog uit
Mentobe won toen, zij werden nr 1) in de top 40) en Raffish nr 2)quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar komt jurylid Sharon nog uit
wat wordt het überhaupt?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat het niet een groep van 5 kan worden.
3 is best weinigquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Als het drie meiden worden, dan denk ik dat ze gaan voor Som, Delany en Cassidy.
Niet mijn keuze, maar wat ze kiezen...
exit ander blondjequote:Op vrijdag 23 september 2016 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi en goed zingen, tijd om iemand eruit te gooien.
ik ook nietquote:
Je favoriete eruit?quote:
dat niet, maar vorige week werd ze bewierrookt bij binnenkomst en nu zonder kritiek eruit gemiktquote:
Iemand die er minder lang is heeft minder credits, en haar dans was niet zo geweldig dacht ik..quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat niet, maar vorige week werd ze bewierrookt bij binnenkomst en nu zonder kritiek eruit gemikt
dit jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Toon is apart maar geen chick magnet, en dat zoek je toch bij een boyband? Zeker als het een kleine groep is.
Je weet nooit, K-otic zou oorspronkelijk maar 5 of 6 leden hebben en eindigde ook met zijn 7en.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Of de optie voor 4 staat nog open maar houdt het extra spannend dat wij het niet mogen weten.
Ik kijk er niet eens meer naar omdat het tijdverspilling is hahaquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Nog geen talentenjacht meegemaakt waar het bij Fok zo traag ging
op Snapchat zag ik een repetitie van drie meiden (som delany Romy)quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Als het drie meiden worden, dan denk ik dat ze gaan voor Som, Delany en Cassidy.
Niet mijn keuze, maar wat ze kiezen...
Ik zie Romy nooit. Valt niet op, en valt voor mij sowieso niet in de smaak.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:39 schreef IDkaart het volgende:
[..]
op Snapchat zag ik een repetitie van drie meiden (som delany Romy)
En alles is al van tevoren opgenomen dus ik vrees dat Romy blijfthoop dat dat een fout is
Dit had ondanks dat het niets hoeft Te betekenen best in een spoiler gemogenquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:39 schreef IDkaart het volgende:
[..]
op Snapchat zag ik een repetitie van drie meiden (som delany Romy)
En alles is al van tevoren opgenomen dus ik vrees dat Romy blijfthoop dat dat een fout is
quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit had ondanks dat het niets hoeft Te betekenen best in een spoiler gemogen
ik denk dat de jury dat uiteindelijk ook wel zal vindenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die nieuwe TE. Die overschaduwt de rest, denk ik. Wie weet doet hij wat normaler als hij samen repeteert.
echt he, dat haar viel me meteen op, het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Veel ervaring maar dan slierterig haar. Zonde.
En zang is ook niet veel.
Die zie je meer bij The Voice.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:26 schreef Maartel het volgende:
Ze screenen ook op namen lijkt het.. ik zie weinig Rob's, Frank's, Laura's en Sanne's.
nee idd en ze past er ook helemaal niet bij. Delany en Som springen er zo tussen uit. Hoop dat het een repetitie was met nog een paar andere meiden.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Romy nooit. Valt niet op, en valt voor mij sowieso niet in de smaak.
Vallen er in die liveshows nog mensen af, weet jij dat?quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:56 schreef Meke het volgende:
Ik vind het jammer dat ze zes auditieshows doen en dan straks uiteindelijk twee liveshows. Zo heb je toch nauwelijks tijd om te bonden met de kandidaten?![]()
En ik zou het wel tof vinden om méér te weten over de kandidaten op de hotseats dan de drie minuten voorafgaand aan het optreden
Zoals ik het begreep wel, eindigen uiteindelijk beide groepen met drie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:20 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Vallen er in die liveshows nog mensen af, weet jij dat?
Nou ik hoop dat het klopt... Ik zie op internet dat Romy, Delany en Som lieveling zijn maar ik betwijfel of Romy écht de beste keus is.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep wel, eindigen uiteindelijk beide groepen met drie.
Mijn verwachting;
Liveshow 1
Boyband zingt een liedje
Girlband zingt een liedje
Boyband neemt afscheid van één protegé
Girlband neemt afscheid van één protegé
Boyband zingt een liedje
Girlband zingt een liedje
Alle boys + girls zingen een solo (hebben we daar tijd voor? Wel hè?)
Boyband + girlband nemen nog een keer afscheid
Liveshow 2
Gezamenlijk openingsnummer boys
Gezamenlijk openingsnummer girls
Alle combinaties boybands + girlbands zingen een liedje
Fantastische bekendmaking, boys winnen
Een maand later
Iedereen, inclusief de deelnemers en de jury, zijn vergeten dat deze talentenjacht ooit heeft plaatsgevonden
Élke keer 2 groen en 1 rood, élke weekquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:03 schreef Cue_ het volgende:
Net even de laatste aflevering gekeken.
Ben niet zo tevreden met de jury. Geven aan dat ze twijfelen of t niet zo vinden, en dan alsnog groen drukken.
Dat ook ja. Maar dan ook groen van iemand die daarvoor heeft gezegd t niets te vinden bv.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Élke keer 2 groen en 1 rood, élke week
Denise heeft ook niet echt het uiterlijk voor een stoere/sexy meidenband..quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:23 schreef ato het volgende:
Ik vind Denise ook niets.
Raar figuur, hebben ze doorgelaten ipv Dean.
Nog 1 auditie ronde toch?
Ja de zangeressen zijn ook stukken beter dan wat ik gehoord heb in Idols..quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien zit ik er naast, maar... ik heb echt het idee dat bepaalde meiden beter zingen dan we gemiddeld bij The Voice horen. Zeker nu ik weer alles naast de piano heb gehoord. Verbaasd ben ik.
Dat verbaasde mij ook al.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien zit ik er naast, maar... ik heb echt het idee dat bepaalde meiden beter zingen dan we gemiddeld bij The Voice horen. Zeker nu ik weer alles naast de piano heb gehoord. Verbaasd ben ik.
ja echt welquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:15 schreef ato het volgende:
De meiden waren beter bij de piano toch?
quote:
Hij viel mij positief op in de eerste afleveringen, ik vind hem er nu niet meer opvallen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe die albino in de groep moet zitten als het ook maar een mini groep van 3 gaat worden.
Ik vind het echt de bad boy die elke groep moet hebben. Niet de allerbeste in zang, maar zelfvertrouwen en een goeie kop, kan rappen, etc.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:20 schreef ato het volgende:
[..]
Hij viel mij positief op in de eerste afleveringen, ik vind hem er nu niet meer opvallen.
Nou ik vind het niet belachelijk goed meneer.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Zonde dat dit niet op RTL 4 kon. Had wel meer kijkcijfers verdiend.
Duidelijk.quote:
Leren meewerken kan nog te leren zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe kunnen ze Ken er nou in laten
Echt niet te leren aan zo iemand. Te groot ego.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leren meewerken kan nog te leren zijn.
Die jongen die weg moest was gewoon te zacht. Muurbloempje. Dat is Ken niet.
X-factor geloof ik, iig een andere zangtalentenshowquote:
Kan. Maar hij krijgt iig nog een kans. Die softy is elke week zo.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet te leren aan zo iemand. Te groot ego.
Ja dan hoef je ook niet te vragen wie die drie op de bank zijnquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo kennen jullie al die figuren
Ja lijkt ouder 32quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:17 schreef MissJ het volgende:
die van 32 is echt te oud + ze ziet er ook echt te oud uit
allebei.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De vorige ja. Deze toch niet
Is de enige blonde he..quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:27 schreef Max23 het volgende:
Die Denise vind ik ook verschrikkelijk. Iets in haar uitstraling. Arrogant of zo.
Strepen van wenkbrauwen en geknepen ogen, dat oogt ook hard.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:27 schreef Max23 het volgende:
Die Denise vind ik ook verschrikkelijk. Iets in haar uitstraling. Arrogant of zo.
Als het er echt drie worden en mensen thuis amper stemrecht hebben, dan denk ik dat John die drie kiest.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:38 schreef ato het volgende:
Ik heb het idee dat Delany, Som, Romy dikke kans maken.
Ze heeft een opleiding gedaan bij Lucia Marthas, dus wrs weet ze dat ze een "voorsprong" heeft op de rest. Bij mij op de balletschool vroeger waren die opleidingsmeisjes ook altijd arrogant.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:27 schreef Max23 het volgende:
Er waren veel leukere blondjesquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:46 schreef female81 het volgende:
1 blonde nog maar. Tenzij ze opeens voor een wat minder gevarieerd beeld gaan met drie donkere types, zit Denise behoorlijk safe.
Maar nee, ze lijkt me niet leuk. Beetje oppervlakkig, beetje egocentrisch, iemand die vooral zélf wil stralen.
Nu zit er op de valreep nóg eentje bij die Lucia Marthas heeft gedaan, dus danstechnisch heeft ze concurrentie gekregen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:04 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ze heeft een opleiding gedaan bij Lucia Marthas, dus wrs weet ze dat ze een "voorsprong" heeft op de rest. Bij mij op de balletschool vroeger waren die opleidingsmeisjes ook altijd arrogant.
Oh echt? Goed ingeschat dusquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:49 schreef female81 het volgende:
[..]
Die is vorig jaar ook de eerste audities door gekomen bij K3 Zoekt K3.
De laatste?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef female81 het volgende:
[..]
Nu zit er op de valreep nóg eentje bij die Lucia Marthas heeft gedaan, dus danstechnisch heeft ze concurrentie gekregen.
Het scheelt nog dat ze uiterlijk zo verschillend zijn.
Die, ja.quote:
Dat is ook het beeld in de maatschappij, ook als je ouder bent.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het jammer dat ze die meidengroep zo ordinair kleden. En kennelijk is de choreografie en de mimiek afgekeken van een hedendaagse popgroep want ik vind het allemaal maar agressief en behoorlijk ordinair overkomen. Zo zonde want er zitten een paar leuke meiden tussen. Maar ja, die meiden kunnen er ook niks aan doen, dat wordt allemaal voor hen bepaald. Al heb je klasse en stijl, je moet meedoen met die choreografie.
De jongens komen veel overtuigender over. Geen agressieve mimiek, maar gezellig dollen en zingen. En leuk gekleed ook.
Ik realiseer me nu dat ook die rappers zo grof hard in de camera blaffen/zingen. Eén brok agressie en het staat ontzettend stom eigenlijk. Omdat het nergens op slaat. De één doet de ander na maar niemand is werkelijk boos. Denk ik dan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook het beeld in de maatschappij, ook als je ouder bent.
Een vrouw moet altijd mooi en aantrekkelijk en slank zijn en blijven.
En de man? Die is wat je schrijft over de jongens. Gezellig en dollenEen man met dikke pens is oké, een vrouw mag dat niet hebben.
Beyonce staat tegenwoordig ook steeds meer hoerig op het podium. Een half uur optreden in een corset.
Al deed Madonna dat ook al in de jaren '80.
Die agressie is nu alleen nieuw.
En meiden als Som hebben dat ook al standaard in hun optredens, dus dat gebruiken ze voor de choreo nog meer.
Snap ik eigenlijk ook niet. Alles valt in het niet als je het vergelijkt met de Spice Girls.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Met wat voor publiek in gedachten zouden beide groepen worden samengesteld?
Voor de boyband is het simpel, aardige stem en eyecandy voor jonge meiden scoort nog steeds
Maar de girlband ben ik niet zeker van.
Als ik de Instagrampagina's van dat programma zie (en dat zijn er minstens 4 inc. Blond Tigers) is het vooral gericht op pubers van rond de 14-15 jaar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Met wat voor publiek in gedachten zouden beide groepen worden samengesteld?
Voor de boyband is het simpel, aardige stem en eyecandy voor jonge meiden scoort nog steeds
Maar de girlband ben ik niet zeker van.
als ik de kijkcijfers zie dan weten die het ook niet echt te vinden. Wel vrij stabiel net iets onder de 600000 kijkersquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:49 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Als ik de Instagrampagina's van dat programma zie (en dat zijn er minstens 4 inc. Blond Tigers) is het vooral gericht op pubers van rond de 14-15 jaar.
qua kleding en uitstraling vindt de styling kennelijk de Pussycat Dolls passender dan de Spice Girlsquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Snap ik eigenlijk ook niet. Alles valt in het niet als je het vergelijkt met de Spice Girls.
Voor wie is hij er eigenlijk uit gegaan?quote:
Voor zo'n sukkel die uiteindelijk opnieuw is ingewisseld voro de laatste kandidaat.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voor wie is hij er eigenlijk uit gegaan?
Wat een raar programma is het eigenlijk hahahaha.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor zo'n sukkel die uiteindelijk opnieuw is ingewisseld voro de laatste kandidaat.
ik gok dat Rony en Lois eruit gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:15 schreef Meke het volgende:
Nicolette was vanmiddag op de radio, blijkbaar zitten er toch vier in de bands. Overmorgen één eruit en dan volgende week nog één. Maar ze gaf wel aan dat ze ook met z'n drieën gaan zingen
Dit lijkt qua stijl meer Atomic Kitten en de Sugababes.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:49 schreef ato het volgende:
Dit had ook stijl, met Eva Simons en Sharon Doorson..
Goed nummer nog steeds:
Ik waarschijnlijk ook :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dit lijkt qua stijl meer Atomic Kitten en de Sugababes.
Dat ordinaire is pas gekomen toen de Pussycat Dolls beroemd werden.
Je ziet het ook met Taylor Swift en Beyonce. Eerste jaren zijn niet zo ordinair gekleed, maar nu is gewoon ordi en die rare turnpakjes.
Blijkbaar ben ik gewoon oud geworden om die rare fratsen te snappen.
Wow, Eva was daar echt een stuk slanker. En grappig die heupbroekenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:49 schreef ato het volgende:
Dit had ook stijl, met Eva Simons en Sharon Doorson..
Goed nummer nog steeds:
Reken maar van wel, dat is nu wat scoort en verkoopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:46 schreef ato het volgende:
Ik zag ergens dat er inderdaad 4 meisjes oefenden.
Op zich is 4 ook prima , ik hoop echt dat de meiden niet als de zoveelste 5 th Harmony of pussy cat Dolls gaan..
Ja dat wist ik dan weer wel, ik was ook voor de meisjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik wist niet dat Sharon in rafish zat
Ook niet van Eva Simons
Thiago en Toon sowieso jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Van de jongens mag precies het rechter rijtje de groep vormen.
Van de meiden kon ik niet zo snel kijken.
Door voor mij:
Luca, Tiago en Toon.
Som, de leuke krullenbol en de derde nog even nadenken....
t worden er 4 volgens mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
3 blijft een stom aantal.
Zijn ze met 5 bang dat het teveel werk is, 5 jongens?
echt hoor, 3 is gewoon te weinig voor een band.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
3 blijft een stom aantal.
Zijn ze met 5 bang dat het teveel werk is, 5 jongens?
Ik denk het ook.quote:
Lois of Delany?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Van de jongens mag precies het rechter rijtje de groep vormen.
Van de meiden kon ik niet zo snel kijken.
Door voor mij:
Luca, Tiago en Toon.
Som, de leuke krullenbol en de derde nog even nadenken....
Delany, dank je! Kon er echt niet meer op komen.quote:
Hoop dat ze in de band komen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:59 schreef ato het volgende:
Toon is echt goed en ook Tiago en duidelijk boyband uitstraling.
Is ook een sukkel..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een droeftoeter, die middelste van de jury, de baas die BSB als niks betiteld
hij ziet er anders uit dan de jongens in de band. hij komt braaf en lief over en minder bad boyachtigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoop dat ze in de band komen!
Ik weet niet meiden op Toon afkomen, maar hij is leuk en verkoopt zichzelf.
Hij heeft uitstralingquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoop dat ze in de band komen!
Ik weet niet meiden op Toon afkomen, maar hij is leuk en verkoopt zichzelf.
Die laatste komt tot je navel. En heeft al muziek gedaan.quote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |