wat wordt het überhaupt?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat het niet een groep van 5 kan worden.
3 is best weinigquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Als het drie meiden worden, dan denk ik dat ze gaan voor Som, Delany en Cassidy.
Niet mijn keuze, maar wat ze kiezen...
exit ander blondjequote:Op vrijdag 23 september 2016 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi en goed zingen, tijd om iemand eruit te gooien.
ik ook nietquote:
Je favoriete eruit?quote:
dat niet, maar vorige week werd ze bewierrookt bij binnenkomst en nu zonder kritiek eruit gemiktquote:
Iemand die er minder lang is heeft minder credits, en haar dans was niet zo geweldig dacht ik..quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat niet, maar vorige week werd ze bewierrookt bij binnenkomst en nu zonder kritiek eruit gemikt
dit jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Toon is apart maar geen chick magnet, en dat zoek je toch bij een boyband? Zeker als het een kleine groep is.
Je weet nooit, K-otic zou oorspronkelijk maar 5 of 6 leden hebben en eindigde ook met zijn 7en.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Of de optie voor 4 staat nog open maar houdt het extra spannend dat wij het niet mogen weten.
Ik kijk er niet eens meer naar omdat het tijdverspilling is hahaquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Nog geen talentenjacht meegemaakt waar het bij Fok zo traag ging
op Snapchat zag ik een repetitie van drie meiden (som delany Romy)quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Als het drie meiden worden, dan denk ik dat ze gaan voor Som, Delany en Cassidy.
Niet mijn keuze, maar wat ze kiezen...
Ik zie Romy nooit. Valt niet op, en valt voor mij sowieso niet in de smaak.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:39 schreef IDkaart het volgende:
[..]
op Snapchat zag ik een repetitie van drie meiden (som delany Romy)
En alles is al van tevoren opgenomen dus ik vrees dat Romy blijfthoop dat dat een fout is
Dit had ondanks dat het niets hoeft Te betekenen best in een spoiler gemogenquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:39 schreef IDkaart het volgende:
[..]
op Snapchat zag ik een repetitie van drie meiden (som delany Romy)
En alles is al van tevoren opgenomen dus ik vrees dat Romy blijfthoop dat dat een fout is
quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit had ondanks dat het niets hoeft Te betekenen best in een spoiler gemogen
ik denk dat de jury dat uiteindelijk ook wel zal vindenquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die nieuwe TE. Die overschaduwt de rest, denk ik. Wie weet doet hij wat normaler als hij samen repeteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |