quote:It's hard not to feel like journalists and politicos are effectively being led around on a leash by a group of anonymous online idiots, many of whom don't really believe in anything.
Allebei machtsgeile aandachtshoeren inderdaad.quote:
Trouwens niks mis mee zolang ze iets extra's brengen. Acteurs en muzikanten zijn ook vaak aandachtshoeren maar het is ze vergeven als ze hun werk goed doen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Allebei machtsgeile aandachtshoeren inderdaad.
Hillary had anders na haar verlies in 2008 wel verder gegaan met lucratieve speeches en een beetje rondreizen.
En Trump had net als Bill Clinton om in de woorden van Powell te spreken, 'Bimbo's gedicked in NY'
Grootste verschil is, voor Hillary is het een obsessie. Trump lijkt het oprecht leuk te vinden dat campagne voeren en als hij niet wint dan gaat hij gewoon lekker golf spelen.
Ja, ik denk dat mensen net als met Reagan prettig verrast zullen zijn door Trump als president. Die is niet gekomen waar hij is, omdat hij dom is. Een out-of-the-box dealtje met Rusland die de gemoederen wat bedaard is bijv. helemaal geen slecht idee.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Trouwens niks mis mee zolang ze iets extra's brengen. Acteurs en muzikanten zijn ook vaak aandachtshoeren maar het is ze vergeven als ze hun werk goed doen.
twitter:GideonResnick twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 05:07:21Yup definitely resolved in 2011 https://t.co/kXy8g5rLBs reageer retweet
twitter:FoxNews twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 22:30:18'He's a proven leader': Nation's largest police union endorses @realDonaldTrump https://t.co/IOiBZk7fP6 reageer retweet
Politici creëren hun eigen waarheid, doen Obama en Clinton ook.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:45 schreef Montov het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:GideonResnick twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 05:07:21Yup definitely resolved in 2011 https://t.co/kXy8g5rLBs reageer retweet
Hier een andere bron hierover: https://www.washingtonpos(...)umber-of-falsehoods/quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:45 schreef Montov het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:GideonResnick twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 05:07:21Yup definitely resolved in 2011 https://t.co/kXy8g5rLBs reageer retweet
twitter:JonLemire twitterde op zaterdag 17-09-2016 om 00:21:54New backdrop for Trump as song from Les Mis, "Do you hear the people sing?" as he takes the stage https://t.co/GZmgbcpHvl reageer retweet
Hij speelt het slim. Zoveel slimmer dan het Clinton-kamp. Hij gaat het gewoon winnen (en nee, ik ben geen Trump-fan).quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:44 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JonLemire twitterde op zaterdag 17-09-2016 om 00:21:54New backdrop for Trump as song from Les Mis, "Do you hear the people sing?" as he takes the stage https://t.co/GZmgbcpHvl reageer retweet
![]()
Niet opnemen in de peilingen en niet aan het debat mee mogen doen => onvoldoende stemmen krijgen => niet mee mogen doen aan het debat en niet worden opgenomen in de peilingen => onvoldoende stemmen krijgen =>...quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:34 schreef L3gend het volgende:
Fox heeft nog een poll
Clinton 41%
Trump 40%
Johson 8%
Stein 3%
Johnson haalt officieel ook het eerste debat niet
http://www.nytimes.com/20(...)ll-stein-debate.html
Trump heeft natuurlijk ook wel een paar blunders begaan (dat incident met die baby vond ik het meest pijnlijke) maar ik ben het helemaal met jouw analyse eens, behalve dat ik het nu nog op 50/50 houd, ook o.a. HRC's team over veel meer geld beschikt. Trump krijgt de anti-establishmentstemmen, hetzelfde fenomeen als wat je in het grootste deel van Europa ziet bij partijen zoals de PVV, Het Vlaams Blok Belang etc. en hetzelfde fenomeen wat tot het Brexit-besluit leidde. HRC heeft trouwens laatst - rijkelijk laat - voor het eerst erkend dat een flink deel van de aanhang van Trump uit ontevreden burgers bestaan die een anti-establishmentstem geven. Ze begon met op te merken dat de helft van de Trump-aanhang bestaat uit "deplorables", vervolgens merkte ze op dat het resterende deel van de aanhang ontevreden is over het poltieke establishment en dat ze met die mensen in contact moeten komen. Holle woorden van iemand die tot het kliekje behoort wat o.a. verdere bankenderegulering, de oorlog in Irak, forse internationale destabilisatie, het opsluiten van tientallen miljoenen kansarme burgers die een beetje drugs gebruiken, het snijden in sociale zekerheid en de gezondheidszorg (Medicare), het omarmen van Citizens United, drone strikes etc. op haar geweten heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij speelt het slim. Zoveel slimmer dan het Clinton-kamp. Hij gaat het gewoon winnen (en nee, ik ben geen Trump-fan).
Het domste dat de (Clinton-)Democraten en hun media hebben gedaan is maar blijven lachen om Trump. Hem blijven afschilderen als clown waar slechts een handjevol idioten (of 'deplorables') op zouden stemmen. Hem nooit behandelen als kandidaat die zou kunnen winnen. Maar blijven doen alsof Hillary hem hoe dan ook in een landslide zou verslaan, alhoewel er maanden geleden - nog tijdens de primaries - al tekenen waren dat ze het heel erg moeilijk zou krijgen. Nooit ook maar probéren te snappen waar al die aanhang toch vandaan kwam, terwijl hij toch de meest belachelijke dingen riep. "Moet je horen wat Trump nu weer heeft geroepen, hahahahaha! Nu stemmen mensen zeker niet meer op hem!"
Ehhh, ja, dus wel. Want het maakt niet uit wat Trump zegt. Dat is niet de belangrijkste reden dat mensen op hem stemmen. En ook dat had je maanden geleden al kunnen weten. Toen hij daarmee de andere Republikeinen versloeg was het nog grappig, nu niet meer.
Hillary blijft maar denken dat het handig is om de aanhang van je tegenstander te beledigen, eerst tijdens de primaries en nu weer. Het is zó dom... Ik heb geen enkele andere kandidaat er op kunnen betrappen, ook Trump niet. Kijk voorbij al die bizarre uitspraken van hem en zie dat hij het allemaal veel, veel slimmer speelt. Slim genoeg ook om in dit stadium zijn toon een beetje te matigen en ineens is hij de kandidaat waarbij iedereen welkom is. Hillary niet. Die helpt met haar hautaine houding Trump alleen maar aan een meerderheid.
Tja, maar toch niets wat hem veel blijvende schade heeft opgeleverd, volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2016 03:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Trump heeft natuurlijk ook wel een paar blunders begaan
Klopt.quote:Trump krijgt de anti-establishmentstemmen, hetzelfde fenomeen als wat je in het grootste deel van Europa ziet bij partijen zoals de PVV, Het Vlaams Blok Belang etc. en hetzelfde fenomeen wat tot het Brexit-besluit leidde.
Dat 'contact' komt te laat, als ze überhaupt al weet hoe dat zou moeten. Bovendien is bij iedereen alleen die 'basket of deplorables' blijven hangen. Aanhangers van Trump gebruiken het nu als geuzennaam, wat maar weer aangeeft hoe dom die hele uitspraak was.quote:HRC heeft trouwens laatst - rijkelijk laat - voor het eerst erkend dat een flink deel van de aanhang van Trump uit ontevreden burgers bestaan die een anti-establishmentstem geven. Ze begon met op te merken dat de helft van de Trump-aanhang bestaat uit "deplorables", vervolgens merkte ze op dat het resterende deel van de aanhang ontevreden is over het poltieke establishment en dat ze met die mensen in contact moeten komen.
Ik blijf erbij dat het voor Trump allemaal een grote grap is. Ik zie helemaal voor me dat hij op een feestje staat en het over Hillary ging en dat zijn reactie was dat hij ook wel president kon worden en dat een andere miljardair met hem gewed heeft dat het hem niet zou lukken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Allebei machtsgeile aandachtshoeren inderdaad.
Hillary had anders na haar verlies in 2008 wel verder gegaan met lucratieve speeches en een beetje rondreizen.
En Trump had net als Bill Clinton om in de woorden van Powell te spreken, 'Bimbo's gedicked in NY'
Grootste verschil is, voor Hillary is het een obsessie. Trump lijkt het oprecht leuk te vinden dat campagne voeren en als hij niet wint dan gaat hij gewoon lekker golf spelen.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 06:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het voor Trump allemaal een grote grap is. Ik zie helemaal voor me dat hij op een feestje staat en het over Hillary ging en dat zijn reactie was dat hij ook wel president kon worden en dat een andere miljardair met hem gewed heeft dat het hem niet zou lukken.
2(!) twitter trolls hebben een reporter wijs gemaakt dat Pepe een White Nationalist symbol was en aangezien Clinton en de media close zijn....twitter:JaredTSwift twitterde op woensdag 14-09-2016 om 23:05:04Here's How Two Twitter Pranksters Convinced The World That Pepe The Frog Meme Is Just A Front For White Nationalism https://t.co/e5ViOvS6ML reageer retweet
quote:It's hard not to feel like journalists and politicos are effectively being led around on a leash by a group of anonymous online idiots, many of whom don't really believe in anything.
Ik denk dat je hier helemaal gelijk in hebt. Je hoeft geen Trump-fan te zijn om dat te zien.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:13 schreef Nintex het volgende:
Trump had goed gezien dat hij met een traditionele campagne met de traditionele swing states en de traditionele republikeinse ideologie nooit zou kunnen winnen. Hij maakte er in plaats daarvan de grote Trump show van, met de hoop dat de show fans zou krijgen en zijn tegenstanders op een verkeerd been zou zetten. En dat is gebeurd.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:44 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JonLemire twitterde op zaterdag 17-09-2016 om 00:21:54New backdrop for Trump as song from Les Mis, "Do you hear the people sing?" as he takes the stage https://t.co/GZmgbcpHvl reageer retweet
![]()
Misschien niet Clinton zelf, aar wel het Clintonkamp begreep ik.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:35 schreef Montov het volgende:
Trump die zichzelf prijst dat hij het birther issue in 2011 heeft opgelost, en dat Clinton de birther movement is begonnen.
quote:Hij denkt echt dat hij met zoveel leugens kan wegkomen? Only in America
Daar hoopte ik ook op, een groot 'social media' experiment. Het is doorgeslagen en nu gaat die trein gewoon door.quote:Op zaterdag 17 september 2016 06:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het voor Trump allemaal een grote grap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |