SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is een mix van Justin Bieber kapsel en Elvis in zwart leer.quote:
Welcome to the jingle, we got fun and gamesquote:Op vrijdag 16 september 2016 19:46 schreef marcodej het volgende:
IK VERSTA JE NIET! ZING EENS IN HET ENGELS!
Ik vind het geen gemis hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 18:14 schreef Evertjan het volgende:
ik steek alvast een kaarsje op ter nagedachtenis aan Giel
Volgens mij moet ie idd weg maar hij weet er een mooie draai aan te geven.quote:Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef OProg het volgende:
Hij verpakt mooi dat ze gewoon klaar met hem waren.
Nu GG Allin het niet meer kanquote:Op maandag 19 september 2016 19:09 schreef Evertjan het volgende:
gewoon het Amerikaanse volkslied laten herschrijven door JJ Abrams
Jij geilt wel een beetje op Sylvana heb ik het idee Tong.quote:Op maandag 19 september 2016 19:12 schreef tong80 het volgende:
Moet ik door het kapsel aan Sylvana denken.
John de Mol denkt al aan een nieuw format: Op Zoek Naar Een Nieuw Volksliedquote:Op maandag 19 september 2016 19:11 schreef Pedroso het volgende:
Zal niet lang meer duren of het Wilhelmus zal ook uit protest niet meer gezongen worden. Op zich niet erg, tekst is pure bagger.
Zal na het Koningslied een groot succes worden vermoed ik.quote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
John de Mol denkt al aan een nieuw format: Op Zoek Naar Een Nieuw Volkslied
Hou nou eens op over het haarquote:
Nee, uitloggen is voldoende.quote:Op maandag 19 september 2016 19:17 schreef monkyyy het volgende:
Moet ik Koningsdag geknield doorbrengen omdat 10 generaties terug slaven werden verhandeld in dit land?
overleden is.quote:Op maandag 19 september 2016 19:22 schreef Evertjan het volgende:
Freek moet gewoon dankbaar wezen dat zijn moeder nog leeft
Imago jonguh.quote:Op maandag 19 september 2016 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Waarom heeft Frank van Ellende een dikke jas aan in de studio ?
quote:Op maandag 19 september 2016 19:46 schreef tong80 het volgende:
De jaren 80 waren een hoogtepunt in de muziek.
De jaren 80 waren een hoogtepunt in de muziek.
Je hebt geen benul van de underground.quote:
Hey, ouwe lul!quote:Op maandag 19 september 2016 19:46 schreef tong80 het volgende:
Geweldig item.
Jan Donkers lul niet. De jaren 80 waren een hoogtepunt in de muziek. Noemen ze mij een ouw lul.
Niet mijn genre. Wel beter dan Justin Bieber.quote:
Geweldig item.
De jaren 80 waren een hoogtepunt in de muziek. Noemen ze mij een ouw lul.
Afgezien van de grote vier was er niet zo gek veel bijzonders in de jaren '80.quote:Op maandag 19 september 2016 19:46 schreef tong80 het volgende:
Geweldig item.
Jan Donkers lul niet. De jaren 80 waren een hoogtepunt in de muziek. Noemen ze mij een ouw lul.
quote:
Ha ha haquote:
Ik denk niet dat er een cover is die het origineel overtreft.quote:Op maandag 19 september 2016 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de enige cover die er toe doet.
quote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Afgezien van de grote vier was er niet zo gek veel bijzonders in de jaren '80.
leuke bandjes tong, maar bij de meeste ligt de nadruk toch wel in de 90squote:Op maandag 19 september 2016 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In the eighties was het dan ook vooral America.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
leuke bandjes tong, maar bij de meeste ligt de nadruk toch wel in de 90s
http://www.umcutrecht.nl/nl/Ziekenhuis/Ziekte/Spermadonorquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil wel vrijwilliger zijn om baby's te maken.
nee hoor het is al druk genoeg in de supermarkt met al die kutkoters die bedelen om plusbricks bij de PLUSquote:
Dat is het typische maakbaarheidsdenken van de sociaaldemocraten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Hoezo moeten migranten aan het werk?
Net als bij voetbal.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:21 schreef Evertjan het volgende:
Mulder lult ook een eind in de ruimte
Velen zijn hier onder met mom van "vluchteling", niet als migrant. Ze moeten gewoon hun eigen land weer gaan opbouwen, zo gauw dat kan. En met 550.000 werklozen hebben we geen tekort aan beroepskrachten. En voor zover we dat tekort wel hebben, zijn er zat jeugdwerklozen binnen de "unie" waar we deel van uitmaken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is het typische maakbaarheidsdenken van de sociaaldemocraten.
Precies, maar een heel leger aan nieuw arbeidspotentieel houdt de loonkosten ook lekker laag.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Velen zijn hier onder met mom van "vluchteling", niet als migrant. Ze moeten gewoon hun eigen land weer gaan opbouwen, zo gauw dat kan. En met 550.000 werklozen hebben we geen tekort aan beroepskrachten. En voor zover we dat tekort wel hebben, zijn er zat jeugdwerklozen binnen de "unie" waar we deel van uitmaken.
Sowieso wordt die vergrijzing schromelijk overdreven.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
al die economische oplossingen
als we aan x een prijskaartje hangen lost de markt het wel op
er moeten meer kinderen komen om de ouderen te betalen dat is geen oplossing dat is een extra probleem (zie babyboom)
ze relateren alles aan de huidige situatie inplaats van netto te kijken.. als het maar meer/minder/beter/anders dan nu is...
Jolanthe Sapquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:32 schreef Zipportal het volgende:
De stekker uit DWDD.
[ afbeelding ]
Economen hebben er een handje van dat mensen geld maken... maar ze vergeten daar altijd de (ook al noemen ze het) groene kant en de netto kant van wat er te besteden is kwa grondstoffen... voor het gemak gaan ze altijd maar uit van ontuiputtelijke aarde.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sowieso wordt die vergrijzing schromelijk overdreven.
Watte?quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:34 schreef Joezi het volgende:
Jazz is. Jazz leeft. Gebeurt. Beweegt. Jazz neemt. Jazz geeft. Jazz weet. Jazz spreekt. Jazz doet. Jazz laat. Jazz komt. Jazz gaat. Uniek. Muziek. Van vlees en bloed. Jazz waagt. Jazz wint. Breekt baan. Jazz bonkt. Jazz staat. Jazz valt. Is overal. Ontroert. Verwarmt. Grijpt bij de keel. Jazz knettert. Knalt. Ontketent. Heerst. Jazz heelt.
Schiet mij maar lek.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:36 schreef Bosbeetle het volgende:
verkrachting van een doodgedraaid nummer.
Tori Amos draait zich om in haar graf.quote:
tijd voor je pillenquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:34 schreef Joezi het volgende:
Jazz is. Jazz leeft. Gebeurt. Beweegt. Jazz neemt. Jazz geeft. Jazz weet. Jazz spreekt. Jazz doet. Jazz laat. Jazz komt. Jazz gaat. Uniek. Muziek. Van vlees en bloed. Jazz waagt. Jazz wint. Breekt baan. Jazz bonkt. Jazz staat. Jazz valt. Is overal. Ontroert. Verwarmt. Grijpt bij de keel. Jazz knettert. Knalt. Ontketent. Heerst. Jazz heelt.
Die leeft nog gekkie.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tori Amos draait zich om in haar graf.
Nee een orjganizjer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |