Buiten is te veel "ruis"quote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom zitten ze binnen, met dit weer?
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
DOos heeft d'r tieten ook weer opgebonden, nog ff en ze heeft schoudervulling
vic d'r fruitstukjes daarentegen gaan alle kanten op...vrijheid blijheidquote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bleekneusjes noemde we dat vroeger en dat was ook zoquote:
ow er is er nog eenquote:
weet ik veel ik weet niet wat zijn rol isquote:
Oh, ben helemaal niet aan het luisteren, maar zag ze binnen mutje bij mutje zitten.quote:
Hoeft ook niet toch?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet ik veel ik weet niet wat zijn rol is
Mooi zitten zijn voor puzziepie.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet ik veel ik weet niet wat zijn rol is
Slaat nergens op dusquote:Op donderdag 15 september 2016 20:12 schreef Raskolnikow het volgende:
Dat meisje is slimmer dan de helft van die Utopianen bij elkaar.
Ala Lauquote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja ja voor jou is mooi zitten genoeg...ik snap hetquote:
quote:
ja ik had m doorquote:Op donderdag 15 september 2016 20:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mooi zitten zijn voor puzziepie.
ik volg het niet meer, kan net zo goed vic zijn die een monoloog houdtquote:
Er zit wat links daarquote:
Tis net Taliban met dat baardjequote:Op donderdag 15 september 2016 20:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Iskariot de ijskarretjesjood![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, ik doe het toch maar niet.
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mooi zitten zijn voor puzziepie.
Te warm om te masturberen ookquote:Op donderdag 15 september 2016 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, ik doe het toch maar niet.
Oke danquote:Op donderdag 15 september 2016 20:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja ja voor jou is mooi zitten genoeg...ik snap het
De Bollywoodacteur.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Iskariot de ijskarretjesjood![]()
[ afbeelding ]
godsamme spookjesjagerquote:Op donderdag 15 september 2016 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Te warm om te masturberen ook
Doe je het een keertje niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tsja,ik heb Xhamster ook niet aan.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
dat ik het snapquote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,ik heb Xhamster ook niet aan.
quote:
quote:
Ja iedereen loopt te vloekenquote:
Dat doe ik juist als de SL komt....quote:
Special edition..quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:26 schreef snetje het volgende:
Vader van Row heeft gezegd het enige wat aan haar groeit zijn haar haren en nagels...als hij haar over haar groei hoort
Vader van Row heeft gezegd het enige wat aan haar groeit zijn haar haren en nagels...als hij haar over haar groei hoort
Wat een lulquote:Op donderdag 15 september 2016 20:26 schreef snetje het volgende:
Nee hoor, groot gelijkquote:
Dat zegt dan wel weer genoeg over hem.quote:
Groeit ook.Hij is een kenner...quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Groeit ook.Hij is een kenner...
Zou je vader maar zijn? Iedereen vind het bijzonder grappig maar het is haar levenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel weer genoeg over hem.
vind je ? ik niet Row heeft zichzelf zo gemanouvreerdquote:Op donderdag 15 september 2016 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ff kijkenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:31 schreef Prisha het volgende:
WUT!! Chris schrijft op FB over het 1000 feest: ik ben ook van de partij![]()
![]()
Is daar iets over bekend?
Dan kan ik me voorstellen dat kinderen vervreemd raken van een ouder, die zich zo uitlaat. Het blijft je kind. Op het moment dat je niet precies kunt uitleggen wat je bedoelt, is het niet zo handig om dit soort uitspraken te doen.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je vader maar zijn? Iedereen vind het bijzonder grappig maar het is haar leven
Zie jij dat ze gegroeid is dan?... Ik zie haar steeds meer wegzakken in een eigen verzonnen wereldje...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
op het feest zelf, niet op die lunch...wahhhhhhh ik wordt gekquote:
Ja, dit vind ik. Is niets om over te lachen. Iedereen doet weleens iets stoms.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Birthmark het volgende:
[..]
vind je ? ik niet Row heeft zichzelf zo gemanouvreerd
Ohhhh dat zou leuk zijn, jammer dat Gabs er niet bij is had hij ff 'n bord vreten in d'r gezichtquote:Op donderdag 15 september 2016 20:31 schreef Prisha het volgende:
![]()
wie lacht er?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik. Is niets om over te lachen. Iedereen doet weleens iets stoms.
waarom deelt hij filmpjes van bjornquote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
op het feest zelf, niet op die lunch...wahhhhhhh ik wordt gek![]()
Ik heb ff op zijn fb gekeken , zag alleen iets over Bjornquote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
op het feest zelf, niet op die lunch...wahhhhhhh ik wordt gek![]()
Row heeft dr ouders natuurlijk niet zwart gemaakt op streamquote:Op donderdag 15 september 2016 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat kinderen vervreemd raken van een ouder, die zich zo uitlaat. Het blijft je kind. Op het moment dat je niet precies kunt uitleggen wat je bedoelt, is het niet zo handig om dit soort uitspraken te doen.
Dat dus, ligt de hele dag op bed/bank of achter die klapjosti aan glijen...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Zie jij dat ze gegroeid is dan?... Ik zie haar steeds meer wegzakken in een eigen verzonnen wereldje...
iemand had een geladen pistool tegen zijn slapen gedrukt...kan niet andersquote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarom deelt hij filmpjes van bjorn
Vader zal wel beter weten en ook weten dat Rowena weer met hangende pootjes bij haar ouders aan gaat kloppen als ze straks niets meer heeft .... alweer...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je vader maar zijn? Iedereen vind het bijzonder grappig maar het is haar leven
Ik weet niet wat zij daarmee bedoelt. Maar daar gaat het niet om, ik vind het geen leuke uitspraak van die vader. Je kunt je bedenkingen daarbij hebben, maar dit is ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Zie jij dat ze gegroeid is dan?... Ik zie haar steeds meer wegzakken in een eigen verzonnen wereldje...
Lees maar terug.quote:
Ja lol!!quote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarom deelt hij filmpjes van bjorn
Wie belt Tilly?...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:31 schreef Prisha het volgende:
![]()
hij heeft een reactie geplaatst onder Utopia NL..weggeef woensdag 1000 feestquote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ff op zijn fb gekeken , zag alleen iets over Bjorn![]()
heb haar al een berichtje gestuurdquote:
Hoe weet jij dat zo zeker dan? En dan nog, mijn kinderen zouden altijd met of zonder hangende pootjes bij mij terug mogen komen. Daar ben je ouder voor.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Vader zal wel beter weten en ook weten dat Rowena weer met hangende pootjes bij haar ouders aan gaat kloppen als ze straks niets meer heeft .... alweer...
Dan zou mijn vader heel gek op kijken idd...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee je zou met Ruud thuiskomen
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan zou mijn vader heel gek op kijken idd...
HIj zegt gewoon: ze heeft niets bereikt. Duidelijk, eerlijk en ook nog kloppendquote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Die vader ziet dat NLP gedoe en dat ze met Ruud gaat nuik vind zijn reactie nog schappelijk
Geen idee, maar dat is niet onze zaak. Vergeet niet "het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan".quote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Row heeft dr ouders natuurlijk niet zwart gemaakt op stream
Die opmerking over haar vader kwam er ook heel hatelijk uit tegen Ruud...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Row heeft dr ouders natuurlijk niet zwart gemaakt op stream
Je moet je als vader/moeder geen zak te maken hebben met je volwassen dochterquote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Die vader ziet dat NLP gedoe en dat ze met Ruud gaat nuik vind zijn reactie nog schappelijk
En die opmerking van die vader is wel onze zaakquote:Op donderdag 15 september 2016 20:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is niet onze zaak. Vergeet niet "het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan".
Nou het bloed van Row zit de laatste maanden alleen in dr klitquote:Op donderdag 15 september 2016 20:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is niet onze zaak. Vergeet niet "het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan".
maar die vader mag toch ook een mening hebben?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet je als vader/moeder geen zak te maken hebben met je volwassen dochter
Moet hij dan liegen?.. Je kind voor de gek houden en zeggen dat ze o zo goed bezig is?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zij daarmee bedoelt. Maar daar gaat het niet om, ik vind het geen leuke uitspraak van die vader. Je kunt je bedenkingen daarbij hebben, maar dit is ook weer niet nodig.
Onzin maar deze discussie vanmiddag al geweestquote:Op donderdag 15 september 2016 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
hij heeft een reactie geplaatst onder Utopia NL..weggeef woensdag 1000 feest
damn...even overschakelen naar de buurtjes voor ER...
kan hij haar net zo goed naar idols of zo sturen en zeggen dat ze de beste zangcoach van het land heeft gehadquote:Op donderdag 15 september 2016 20:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Moet hij dan liegen?.. Je kind voor de gek houden en zeggen dat ze o zo goed bezig is?
hopelijk trollt hij niet, zou leuk zijnquote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
hij heeft een reactie geplaatst onder Utopia NL..weggeef woensdag 1000 feest
damn...even overschakelen naar de buurtjes voor ER...
Ok ik was er niet bijquote:Op donderdag 15 september 2016 20:38 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Onzin maar deze discussie vanmiddag al geweest
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat niet alleen ..vader ziet ook zijn inmiddels ex-schoonzoon kapot gaan aan verdriet ..wie een kind aan huis is daar...maar goed verder OT..quote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
BS,en daarbij schermt ze ook met haar Maluku roots waar dat zoo belangrijk is.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en ik vind het juist geweldig geformuleerdquote:Op donderdag 15 september 2016 20:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Moet hij dan liegen?.. Je kind voor de gek houden en zeggen dat ze o zo goed bezig is?
Niets menselijks is ons vreemd. Daarom zit ik daar ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou het bloed van Row zit de laatste maanden alleen in dr klit
Je weet dondersgoed hoe een zichzelf respecterend zou zich zou uitdrukken.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Zekers ... alleen moet je volwassen dochter je dan niet opzadelen met de gevolgen ervan en lekker in Utopia blijven zitten ...wie verhuisd al haar spullen?...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Helaas. Mensen gaan soms uit elkaar.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat niet alleen ..vader ziet ook zijn inmiddels ex-schoonzoon kapot gaan aan verdriet ..wie een kind aan huis is daar...maar goed verder OT..
Point.Die staan daar al...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Zekers ... alleen moet je volwassen dochter je dan niet opzadelen met de gevolgen ervan en lekker in Utopia blijven zitten ...wie verhuisd al haar spullen?...
Had ze het maar niet op de stream moeten gooien ..quote:Op donderdag 15 september 2016 20:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En die opmerking van die vader is wel onze zaak
What else is new. Gebeurt vaak genoeg.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat niet alleen ..vader ziet ook zijn inmiddels ex-schoonzoon kapot gaan aan verdriet ..wie een kind aan huis is daar...maar goed verder OT..
en die teef doet t niet netjes!quote:Op donderdag 15 september 2016 20:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Helaas. Mensen gaan soms uit elkaar.
Joh ga naar de speeltuinquote:Op donderdag 15 september 2016 20:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Zekers ... alleen moet je volwassen dochter je dan niet opzadelen met de gevolgen ervan en lekker in Utopia blijven zitten ...wie verhuisd al haar spullen?...
Haar zaak.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:43 schreef Birthmark het volgende:
[..]
en die teef doet t niet netjes!
Ik ook niet.quote:
Tssssk.Ze heeft gelijk...quote:
Haar levenquote:
Welneequote:Op donderdag 15 september 2016 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tssssk.Ze heeft gelijk...
Dus heeft Row de rotzooi op te ruimen. Row zelf, de volwassen vrouwquote:Op donderdag 15 september 2016 20:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Helaas. Mensen gaan soms uit elkaar.
Ook zoiets domsquote:Op donderdag 15 september 2016 20:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja tuurlijk je ouders blijven altijd je ouders
Ach .. het is Soury hé...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tssssk.Ze heeft gelijk...
Zeg je dat ook als jouw kind met een heroine junk/ hoertje thuis was gekomen?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:45 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dus heeft Row de rotzooi op te ruimen. Row zelf, de volwassen vrouw
Dan zijn er in Nederland, wat zeg ik, in de wereld ontelbare hoeren.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:45 schreef Birthmark het volgende:
[..]
na 5 jaar relatie? een hoer is het!
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 15 september 2016 20:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als jouw kind met een heroine junk/ hoertje thuis was gekomen?
Jij hebt ex-ouders?quote:
Je kan me ook aanspreken maar dat durf je vast nietquote:
Veels te druk ..met de hele dag half naakt rondlopen ...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:45 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Manmanmanquote:
Wie zegt dat ze dat niet doet. Ze hebben toch steeds contact met de buitenwereld? Tenminste dat lees ik hier altijd. Ze mogen bellen, ze gaan stiekem de poort ect.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:45 schreef kkka3 het volgende:
[..]
wow! wat kortzichtig ! t gaat om dat Row nee laat maar... ik moet doorquote:Op donderdag 15 september 2016 20:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn er in Nederland, wat zeg ik, in de wereld ontelbare hoeren.
quote:
Ontopic maar weer?quote:
Wat moet ik hiermeequote:Op donderdag 15 september 2016 20:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn er in Nederland, wat zeg ik, in de wereld ontelbare hoeren.
Je gaat wel erg ver nuquote:Op donderdag 15 september 2016 20:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als jouw kind met een heroine junk/ hoertje thuis was gekomen?
Ja, maar zo zijn er zovelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:48 schreef Birthmark het volgende:
[..]
wow! wat kortzichtig ! t gaat om dat Row nee laat maar... ik moet door
Je denkt dat Row zelf haar spullen heeft verhuisdquote:Op donderdag 15 september 2016 20:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet doet. Ze hebben toch steeds contact met de buitenwereld? Tenminste dat lees ik hier altijd. Ze mogen bellen, ze gaan stiekem de poort ect.
Haar/ zijn leven toch?quote:
Neu geen zin in ...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan me ook aanspreken maar dat durf je vast niet
Wie weet. Als ik jullie moet geloven kan alles met de buitenwereld.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Je denkt dat Row zelf haar spullen heeft verhuisd![]()
Man man
Helemaal niets, maar dat weet jij vast ook wel.quote:
Ja laat maarquote:Op donderdag 15 september 2016 20:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Haar/ zijn leven toch?
Quote me dan niet. Uitloksterquote:Op donderdag 15 september 2016 20:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar dat weet jij vast ook wel.
je kijkt wel Utopia? want wat ik lees is dat je hier meeleestquote:Op donderdag 15 september 2016 20:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wie weet. Als ik jullie moet geloven kan alles met de buitenwereld.
Beide.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:51 schreef Birthmark het volgende:
[..]
je kijkt wel Utopia? want wat ik lees is dat je hier meeleest
quote:
Was niet de bedoeling. Helaas stond hij er nog.quote:
Lang verhaal,maar ze gaan nu weg.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:52 schreef mario390 het volgende:
wat zijn dat weer vor kinderen ? man man
YOLOquote:Op donderdag 15 september 2016 20:54 schreef wyno het volgende:
Geweldige uitspraak van die vader, hij heeft helemaal gelijk. Iedereen in Utopia heeft het over groeien. Hoe dan? Ik heb echt nog nooit zo`n stel randdebielen bij elkaar gezien en zal er ook nooit aan wennen. Die vader is tenminste eerlijk de rest van de ouders van dat zooitje is het er mee eens dat ze gegroeid zijn. Als je al niet goed weet hoe je op het rechte pad moet blijven moet je vooral in Utopia gaan. Liegen, bedriegen, sexen en vooral veel bestellen ondanks dat er zogenaamd geen geld is. Kun je terug in de maatschappij lekker mee verder gaan want in Utopia kon het toch ook?
Ze gaan toch interviewen ?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lang verhaal,maar ze gaan nu weg.
Bam.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:54 schreef wyno het volgende:
Geweldige uitspraak van die vader, hij heeft helemaal gelijk. Iedereen in Utopia heeft het over groeien. Hoe dan? Ik heb echt nog nooit zo`n stel randdebielen bij elkaar gezien en zal er ook nooit aan wennen. Die vader is tenminste eerlijk de rest van de ouders van dat zooitje is het er mee eens dat ze gegroeid zijn. Als je al niet goed weet hoe je op het rechte pad moet blijven moet je vooral in Utopia gaan. Liegen, bedriegen, sexen en vooral veel bestellen ondanks dat er zogenaamd geen geld is. Kun je terug in de maatschappij lekker mee verder gaan want in Utopia kon het toch ook?
Ik heb het gelukkig nooit hoeven te doen maar ik denk dat je jezelf echt wel tegenkomt als je maanden 24 uur met 15 anderen op elkaars lip zit.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:54 schreef wyno het volgende:
ik denk wel dat row gegroeid is, ze was erg onderdanig in haar gedrag naar ouders en barry, nu leert ze langzamerhand meer te zeggen wat ze denkt en haar eigen mening te vormen, niks mis meequote:Op donderdag 15 september 2016 20:54 schreef wyno het volgende:
Niets te danken en bedankt dat je het gelezen hebt, had niet gehoeven hoo je had het ook over kunnen slaan.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:58 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik denk wel dat row gegroeid is, ze was erg onderdanig in haar gedrag naar ouders en barry, nu leert ze langzamerhand meer te zeggen wat ze denkt en haar eigen mening te vormen, niks mis mee
Welnee die wilde een hit scoren en Ruud verder is ze een nobodyquote:Op donderdag 15 september 2016 20:58 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik denk wel dat row gegroeid is, ze was erg onderdanig in haar gedrag naar ouders en barry, nu leert ze langzamerhand meer te zeggen wat ze denkt en haar eigen mening te vormen, niks mis mee
Jahquote:Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef rowan634 het volgende:
wat vreselijk dat die kinderen met 3 debielen moeten praten
Wij weten het hier altijd beter.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nooit hoeven te doen maar ik denk dat je jezelf echt wel tegenkomt als je maanden 24 uur met 15 anderen op elkaars lip zit.
Duf ditquote:Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef wyno het volgende:
[..]
Niets te danken en bedankt dat je het gelezen hebt, had niet gehoeven hoo je had het ook over kunnen slaan.
Ze gaan interviews afnemen?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lang verhaal,maar ze gaan nu weg.
Nee maar wel als onderdanen ....quote:Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wij weten het hier altijd beter.![]()
![]()
Benjamin wordt geinterviewd.
Hij wil hier nog graag even blijven.
Wat de stelling betreft vindt hij dat we mensen niet als nummertjes moeten zien.
Wat heeft die vader dan voor uitspraak gedaan?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:54 schreef wyno het volgende:
Het enige dat gegroeid is zijn haar haren en haar nagelsquote:Op donderdag 15 september 2016 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft die vader dan voor uitspraak gedaan?
Daar zit iets in, maar ze lijkt haar eigen mening nog te moeten vormen. Ze praat nu Bouke de Boer en Vic na.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:58 schreef Ranah het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer in een groep moeten wonen.Kon me altijd handhaven...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wij weten het hier altijd beter.![]()
![]()
Benjamin wordt geinterviewd.
Hij wil hier nog graag even blijven.
Wat de stelling betreft vindt hij dat we mensen niet als nummertjes moeten zien.
Echt ha ha geweldigquote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het enige dat gegroeid is zijn haar haren en haar nagels![]()
Dat is heel mooi, dan kun jij je goed aanpassen. Maar Utopia is denk ik toch wel een ander verhaal.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer in een groep moeten wonen.Kon me altijd handhaven...
Met die paar tieners gaat hij het niet reddenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
King Benjamin beriekt het groter publiek en hoopt op extra centes voor de foundation....
Ja en dat onderdanige daar zie ik dus helemaal niets van. Een heel grote bek tegen alles en iedereen. Constant de aandachtshoer spelen. Heb filmpjes van haar gezien van haar tijd voor Utopia, als je die bekijkt weet je gewoon dat ze voortdurend op de voorgrond wil staan en bepaald niet onderdanig overkomt. Het draait alleen om haar en vooral om niemand anders.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:58 schreef Ranah het volgende:
[..]
van links naar rechts en daarna het midden vindenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar zit iets in, maar ze lijkt haar eigen mening nog te moeten vormen. Ze praat nu Bouke de Boer en Vic na.![]()
Ben: blabla ik denk als we duidelijk zijn, de regering niet om ons heen kan.
Ik mag me niet opgeven van Soul.Maar ik zou het anders graag willen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is heel mooi, dan kun jij je goed aanpassen. Maar Utopia is denk ik toch wel een ander verhaal.
Heb je gekeken toen Barry op bezoek was?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:06 schreef wyno het volgende:
[..]
Ja en dat onderdanige daar zie ik dus helemaal niets van. Een heel grote bek tegen alles en iedereen. Constant de aandachtshoer spelen. Heb filmpjes van haar gezien van haar tijd voor Utopia, als je die bekijkt weet je gewoon dat ze voortdurend op de voorgrond wil staan en bepaald niet onderdanig overkomt. Het draait alleen om haar en vooral om niemand anders.
dan heb je haar niet gezien met het bezoek van barry? ik was niet de enige die verbaasd was over haar gedrag toenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Met die paar tieners gaat hij het niet redden
Ik begin hem iets meer te mogen ..quote:Op donderdag 15 september 2016 21:07 schreef rowan634 het volgende:
jacco: je kan hier beter niks doen, elke keer dat je wat doet, krijg je commentaar
Voorbeeld is hoe hijzelf tegen Rianne doet.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:07 schreef rowan634 het volgende:
jacco: je kan hier beter niks doen, elke keer dat je wat doet, krijg je commentaar
Het begint met verantwoordelijkheid nemen, in haar geval. Werken en voor zichzelf zorgen zou al een hele stap zijn voor haar.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:07 schreef Ranah het volgende:
[..]
van links naar rechts en daarna het midden vinden
Row zegt altijd dat ze in Utopia zo gegroeid is en haar vader schijnt gezegd te hebben dat het enige wat er aan haar gegroeid is haar haar en haar nagels zijnquote:Op donderdag 15 september 2016 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft die vader dan voor uitspraak gedaan?
Je weet wat er hier gezegd wordt over mensen die zich daar aanmelden?!quote:Op donderdag 15 september 2016 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mag me niet opgeven van Soul.Maar ik zou het anders graag willen.
Ja hoor allemaal nep.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heb je gekeken toen Barry op bezoek was?
Is het script???quote:Op donderdag 15 september 2016 21:09 schreef Soury het volgende:
Het is allemaal script toch? Waar maken jullie zich druk om
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heb je gekeken toen Barry op bezoek was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze?![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:
Stichting Het Vergeten Kindquote:Op donderdag 15 september 2016 21:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ander vraag waarom zijn ze gekomen?
vergeten kinderen?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:15 schreef puzziepie het volgende:
Row is heel dankbaar dat de vergeten kinderen zijn gekomen
oke dat niet mooiquote:Op donderdag 15 september 2016 21:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Stichting Het Vergeten Kind
[..]prachtig, onderdanig hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze?
Ja dat denk ik wel.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:15 schreef Ranah het volgende:
zou cees al mentaal afscheid en afstand nemen? hij zondert zich zo af de laatste weken
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien komt Patje wel weer terug
Het was nep. Dat lijkt hier het antwoord te zijn, als je het niet meer weet: nep of script. O en ga dan naar huis.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:17 schreef Ranah het volgende:
[..]
flauw, heb je het bezoek toen gezien?
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van door het hek lopen samen met die klapjosti...![]()
Cees is aan het aftakelen. Een jaar voor zijn intrede in Utopia zag hij er een stuk beter uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:15 schreef Ranah het volgende:
zou cees al mentaal afscheid en afstand nemen? hij zondert zich zo af de laatste weken
Weet je wel dat ik Patje en Collie in het echie heb gezien op de kerstmarktquote:Op donderdag 15 september 2016 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Rowena is te lui om iets te doen. Raar wijfquote:Op donderdag 15 september 2016 21:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Interview Rowena: ze wil de 15 maanden volhouden en misschien langer. Haar doelen zijn nog niet bereikt. Ze is dankbaar dat ze gekomen zijn, het mag extra aandacht krijgen, het raakt haar. We vergeten in het dagelijks leven wat echte problemen zijn.
Meisje: dank, mooi antwoord. Wat kan Utopia betekenen voor ons.
Row: platform, naar Nepal, geld opgehaald. Dat kunnen we voor jullie doen, ludieke acties, geld ophalen, aandacht voor het onderwerp.
Row: ludieke actie.....free a girl.....pfffffff
Klopt wel,het eerste bezoek was hij heel dominant.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:17 schreef Ranah het volgende:
[..]
flauw, heb je het bezoek toen gezien?
Achter die schitterende ogen schuilt een wereld van krankzinnigheidquote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Weet je wel dat ik Patje en Collie in het echie heb gezien op de kerstmarktHij heeft schitterende ogen
jij kan t wel op Patje?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Weet je wel dat ik Patje en Collie in het echie heb gezien op de kerstmarktHij heeft schitterende ogen
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Rowena is te lui om iets te doen. Raar wijf
Of zij was onderdanigquote:Op donderdag 15 september 2016 21:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt wel,het eerste bezoek was hij heel dominant.
En zij afschuwelijk onderdanig. Het 1 kan ook niet zonder het ander.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt wel,het eerste bezoek was hij heel dominant.
Tadaa.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
Alles draait om liefde. IK haat je Vic
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
Alles draait om liefde. IK haat je Vic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |