Dan zou mijn vader heel gek op kijken idd...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee je zou met Ruud thuiskomen
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan zou mijn vader heel gek op kijken idd...
HIj zegt gewoon: ze heeft niets bereikt. Duidelijk, eerlijk en ook nog kloppendquote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Die vader ziet dat NLP gedoe en dat ze met Ruud gaat nuik vind zijn reactie nog schappelijk
Geen idee, maar dat is niet onze zaak. Vergeet niet "het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan".quote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Row heeft dr ouders natuurlijk niet zwart gemaakt op stream
Die opmerking over haar vader kwam er ook heel hatelijk uit tegen Ruud...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Row heeft dr ouders natuurlijk niet zwart gemaakt op stream
Je moet je als vader/moeder geen zak te maken hebben met je volwassen dochterquote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Die vader ziet dat NLP gedoe en dat ze met Ruud gaat nuik vind zijn reactie nog schappelijk
En die opmerking van die vader is wel onze zaakquote:Op donderdag 15 september 2016 20:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is niet onze zaak. Vergeet niet "het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan".
Nou het bloed van Row zit de laatste maanden alleen in dr klitquote:Op donderdag 15 september 2016 20:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is niet onze zaak. Vergeet niet "het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan".
maar die vader mag toch ook een mening hebben?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet je als vader/moeder geen zak te maken hebben met je volwassen dochter
Moet hij dan liegen?.. Je kind voor de gek houden en zeggen dat ze o zo goed bezig is?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zij daarmee bedoelt. Maar daar gaat het niet om, ik vind het geen leuke uitspraak van die vader. Je kunt je bedenkingen daarbij hebben, maar dit is ook weer niet nodig.
Onzin maar deze discussie vanmiddag al geweestquote:Op donderdag 15 september 2016 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
hij heeft een reactie geplaatst onder Utopia NL..weggeef woensdag 1000 feest
damn...even overschakelen naar de buurtjes voor ER...
kan hij haar net zo goed naar idols of zo sturen en zeggen dat ze de beste zangcoach van het land heeft gehadquote:Op donderdag 15 september 2016 20:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Moet hij dan liegen?.. Je kind voor de gek houden en zeggen dat ze o zo goed bezig is?
hopelijk trollt hij niet, zou leuk zijnquote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
hij heeft een reactie geplaatst onder Utopia NL..weggeef woensdag 1000 feest
damn...even overschakelen naar de buurtjes voor ER...
Ok ik was er niet bijquote:Op donderdag 15 september 2016 20:38 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Onzin maar deze discussie vanmiddag al geweest
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat niet alleen ..vader ziet ook zijn inmiddels ex-schoonzoon kapot gaan aan verdriet ..wie een kind aan huis is daar...maar goed verder OT..quote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
BS,en daarbij schermt ze ook met haar Maluku roots waar dat zoo belangrijk is.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |