Dan kan ik me voorstellen dat kinderen vervreemd raken van een ouder, die zich zo uitlaat. Het blijft je kind. Op het moment dat je niet precies kunt uitleggen wat je bedoelt, is het niet zo handig om dit soort uitspraken te doen.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je vader maar zijn? Iedereen vind het bijzonder grappig maar het is haar leven
Zie jij dat ze gegroeid is dan?... Ik zie haar steeds meer wegzakken in een eigen verzonnen wereldje...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel weer genoeg over hem.
op het feest zelf, niet op die lunch...wahhhhhhh ik wordt gekquote:
Ja, dit vind ik. Is niets om over te lachen. Iedereen doet weleens iets stoms.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Birthmark het volgende:
[..]
vind je ? ik niet Row heeft zichzelf zo gemanouvreerd
Ohhhh dat zou leuk zijn, jammer dat Gabs er niet bij is had hij ff 'n bord vreten in d'r gezichtquote:Op donderdag 15 september 2016 20:31 schreef Prisha het volgende:
WUT!! Chris schrijft op FB over het 1000 feest: ik ben ook van de partij![]()
![]()
Is daar iets over bekend?
wie lacht er?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik. Is niets om over te lachen. Iedereen doet weleens iets stoms.
waarom deelt hij filmpjes van bjornquote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
op het feest zelf, niet op die lunch...wahhhhhhh ik wordt gek![]()
Ik heb ff op zijn fb gekeken , zag alleen iets over Bjornquote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
op het feest zelf, niet op die lunch...wahhhhhhh ik wordt gek![]()
Row heeft dr ouders natuurlijk niet zwart gemaakt op streamquote:Op donderdag 15 september 2016 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat kinderen vervreemd raken van een ouder, die zich zo uitlaat. Het blijft je kind. Op het moment dat je niet precies kunt uitleggen wat je bedoelt, is het niet zo handig om dit soort uitspraken te doen.
Dat dus, ligt de hele dag op bed/bank of achter die klapjosti aan glijen...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Zie jij dat ze gegroeid is dan?... Ik zie haar steeds meer wegzakken in een eigen verzonnen wereldje...
iemand had een geladen pistool tegen zijn slapen gedrukt...kan niet andersquote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarom deelt hij filmpjes van bjorn
Vader zal wel beter weten en ook weten dat Rowena weer met hangende pootjes bij haar ouders aan gaat kloppen als ze straks niets meer heeft .... alweer...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je vader maar zijn? Iedereen vind het bijzonder grappig maar het is haar leven
Ik weet niet wat zij daarmee bedoelt. Maar daar gaat het niet om, ik vind het geen leuke uitspraak van die vader. Je kunt je bedenkingen daarbij hebben, maar dit is ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Zie jij dat ze gegroeid is dan?... Ik zie haar steeds meer wegzakken in een eigen verzonnen wereldje...
Lees maar terug.quote:
Ja lol!!quote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarom deelt hij filmpjes van bjorn
Wie belt Tilly?...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:31 schreef Prisha het volgende:
WUT!! Chris schrijft op FB over het 1000 feest: ik ben ook van de partij![]()
![]()
Is daar iets over bekend?
hij heeft een reactie geplaatst onder Utopia NL..weggeef woensdag 1000 feestquote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ff op zijn fb gekeken , zag alleen iets over Bjorn![]()
heb haar al een berichtje gestuurdquote:
Hoe weet jij dat zo zeker dan? En dan nog, mijn kinderen zouden altijd met of zonder hangende pootjes bij mij terug mogen komen. Daar ben je ouder voor.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Vader zal wel beter weten en ook weten dat Rowena weer met hangende pootjes bij haar ouders aan gaat kloppen als ze straks niets meer heeft .... alweer...
Dan zou mijn vader heel gek op kijken idd...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee je zou met Ruud thuiskomen
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan zou mijn vader heel gek op kijken idd...
HIj zegt gewoon: ze heeft niets bereikt. Duidelijk, eerlijk en ook nog kloppendquote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Die vader ziet dat NLP gedoe en dat ze met Ruud gaat nuik vind zijn reactie nog schappelijk
Geen idee, maar dat is niet onze zaak. Vergeet niet "het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan".quote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Row heeft dr ouders natuurlijk niet zwart gemaakt op stream
Die opmerking over haar vader kwam er ook heel hatelijk uit tegen Ruud...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Row heeft dr ouders natuurlijk niet zwart gemaakt op stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |