Buiten is te veel "ruis"quote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom zitten ze binnen, met dit weer?
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
DOos heeft d'r tieten ook weer opgebonden, nog ff en ze heeft schoudervulling
vic d'r fruitstukjes daarentegen gaan alle kanten op...vrijheid blijheidquote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bleekneusjes noemde we dat vroeger en dat was ook zoquote:
ow er is er nog eenquote:
weet ik veel ik weet niet wat zijn rol isquote:
Oh, ben helemaal niet aan het luisteren, maar zag ze binnen mutje bij mutje zitten.quote:
Hoeft ook niet toch?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet ik veel ik weet niet wat zijn rol is
Mooi zitten zijn voor puzziepie.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet ik veel ik weet niet wat zijn rol is
Slaat nergens op dusquote:Op donderdag 15 september 2016 20:12 schreef Raskolnikow het volgende:
Dat meisje is slimmer dan de helft van die Utopianen bij elkaar.
Ala Lauquote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja ja voor jou is mooi zitten genoeg...ik snap hetquote:
quote:
ja ik had m doorquote:Op donderdag 15 september 2016 20:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mooi zitten zijn voor puzziepie.
ik volg het niet meer, kan net zo goed vic zijn die een monoloog houdtquote:
Er zit wat links daarquote:
Tis net Taliban met dat baardjequote:Op donderdag 15 september 2016 20:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Iskariot de ijskarretjesjood![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, ik doe het toch maar niet.
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mooi zitten zijn voor puzziepie.
Te warm om te masturberen ookquote:Op donderdag 15 september 2016 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, ik doe het toch maar niet.
Oke danquote:Op donderdag 15 september 2016 20:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja ja voor jou is mooi zitten genoeg...ik snap het
De Bollywoodacteur.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Iskariot de ijskarretjesjood![]()
[ afbeelding ]
godsamme spookjesjagerquote:Op donderdag 15 september 2016 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Te warm om te masturberen ook
Doe je het een keertje niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tsja,ik heb Xhamster ook niet aan.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
dat ik het snapquote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,ik heb Xhamster ook niet aan.
quote:
quote:
Ja iedereen loopt te vloekenquote:
Dat doe ik juist als de SL komt....quote:
Special edition..quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:26 schreef snetje het volgende:
Vader van Row heeft gezegd het enige wat aan haar groeit zijn haar haren en nagels...als hij haar over haar groei hoort
Vader van Row heeft gezegd het enige wat aan haar groeit zijn haar haren en nagels...als hij haar over haar groei hoort
Wat een lulquote:Op donderdag 15 september 2016 20:26 schreef snetje het volgende:
Nee hoor, groot gelijkquote:
Dat zegt dan wel weer genoeg over hem.quote:
Groeit ook.Hij is een kenner...quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Groeit ook.Hij is een kenner...
Zou je vader maar zijn? Iedereen vind het bijzonder grappig maar het is haar levenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel weer genoeg over hem.
vind je ? ik niet Row heeft zichzelf zo gemanouvreerdquote:Op donderdag 15 september 2016 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel weer genoeg over hem.
ff kijkenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:31 schreef Prisha het volgende:
WUT!! Chris schrijft op FB over het 1000 feest: ik ben ook van de partij![]()
![]()
Is daar iets over bekend?
Dan kan ik me voorstellen dat kinderen vervreemd raken van een ouder, die zich zo uitlaat. Het blijft je kind. Op het moment dat je niet precies kunt uitleggen wat je bedoelt, is het niet zo handig om dit soort uitspraken te doen.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je vader maar zijn? Iedereen vind het bijzonder grappig maar het is haar leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |