Joh ga naar de speeltuinquote:Op donderdag 15 september 2016 20:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Zekers ... alleen moet je volwassen dochter je dan niet opzadelen met de gevolgen ervan en lekker in Utopia blijven zitten ...wie verhuisd al haar spullen?...
Haar zaak.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:43 schreef Birthmark het volgende:
[..]
en die teef doet t niet netjes!
Ik ook niet.quote:
Tssssk.Ze heeft gelijk...quote:
Haar levenquote:
Welneequote:Op donderdag 15 september 2016 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tssssk.Ze heeft gelijk...
Dus heeft Row de rotzooi op te ruimen. Row zelf, de volwassen vrouwquote:Op donderdag 15 september 2016 20:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Helaas. Mensen gaan soms uit elkaar.
Ook zoiets domsquote:Op donderdag 15 september 2016 20:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja tuurlijk je ouders blijven altijd je ouders
Ach .. het is Soury hé...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tssssk.Ze heeft gelijk...
Zeg je dat ook als jouw kind met een heroine junk/ hoertje thuis was gekomen?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:45 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dus heeft Row de rotzooi op te ruimen. Row zelf, de volwassen vrouw
Dan zijn er in Nederland, wat zeg ik, in de wereld ontelbare hoeren.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:45 schreef Birthmark het volgende:
[..]
na 5 jaar relatie? een hoer is het!
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 15 september 2016 20:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als jouw kind met een heroine junk/ hoertje thuis was gekomen?
Jij hebt ex-ouders?quote:
Je kan me ook aanspreken maar dat durf je vast nietquote:
Veels te druk ..met de hele dag half naakt rondlopen ...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:45 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Manmanmanquote:
Wie zegt dat ze dat niet doet. Ze hebben toch steeds contact met de buitenwereld? Tenminste dat lees ik hier altijd. Ze mogen bellen, ze gaan stiekem de poort ect.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:45 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |