wow! wat kortzichtig ! t gaat om dat Row nee laat maar... ik moet doorquote:Op donderdag 15 september 2016 20:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn er in Nederland, wat zeg ik, in de wereld ontelbare hoeren.
quote:
Ontopic maar weer?quote:
Wat moet ik hiermeequote:Op donderdag 15 september 2016 20:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn er in Nederland, wat zeg ik, in de wereld ontelbare hoeren.
Je gaat wel erg ver nuquote:Op donderdag 15 september 2016 20:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als jouw kind met een heroine junk/ hoertje thuis was gekomen?
Ja, maar zo zijn er zovelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:48 schreef Birthmark het volgende:
[..]
wow! wat kortzichtig ! t gaat om dat Row nee laat maar... ik moet door
Je denkt dat Row zelf haar spullen heeft verhuisdquote:Op donderdag 15 september 2016 20:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet doet. Ze hebben toch steeds contact met de buitenwereld? Tenminste dat lees ik hier altijd. Ze mogen bellen, ze gaan stiekem de poort ect.
Haar/ zijn leven toch?quote:
Neu geen zin in ...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan me ook aanspreken maar dat durf je vast niet
Wie weet. Als ik jullie moet geloven kan alles met de buitenwereld.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Je denkt dat Row zelf haar spullen heeft verhuisd![]()
Man man
Helemaal niets, maar dat weet jij vast ook wel.quote:
Ja laat maarquote:Op donderdag 15 september 2016 20:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Haar/ zijn leven toch?
Quote me dan niet. Uitloksterquote:Op donderdag 15 september 2016 20:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar dat weet jij vast ook wel.
je kijkt wel Utopia? want wat ik lees is dat je hier meeleestquote:Op donderdag 15 september 2016 20:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wie weet. Als ik jullie moet geloven kan alles met de buitenwereld.
Beide.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:51 schreef Birthmark het volgende:
[..]
je kijkt wel Utopia? want wat ik lees is dat je hier meeleest
quote:
Was niet de bedoeling. Helaas stond hij er nog.quote:
Lang verhaal,maar ze gaan nu weg.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:52 schreef mario390 het volgende:
wat zijn dat weer vor kinderen ? man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |