Wat een parels, zij zullen zo slagen op de arbeidsmarkt in de toekomst, gaan we erg veel aan hebben..quote:Op woensdag 14 september 2016 14:42 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Een stageplek en een buurthuis voor deze kansenparels en schnell
Je vraagt je wel af wat er van dit soort mensen moet komen. 20+ jaar en niks bereikt, nog steeds als een puber de hele dag op straat hangen. Misschien dat ze wel in de dönerzaak aan de slag kunnen?quote:Op woensdag 14 september 2016 15:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat een parels, zij zullen zo slagen op de arbeidsmarkt in de toekomst, gaan we erg veel aan hebben..
Van dit soort mensen komt helemaal niks terecht, uitkering trekken tot hun 67e, zielig doen omdat ze nooit ergens aangenomen worden vanwege hun nationaliteit, daarnaast wat hosselen met foute handeltjes of andere criminele activiteiten, dit soort gasten kost alleen maar geld, respectloze teringlijers,quote:Op woensdag 14 september 2016 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af wat er van dit soort mensen moet komen. 20+ jaar en niks bereikt, nog steeds als een puber de hele dag op straat hangen. Misschien dat ze wel in de dönerzaak aan de slag kunnen?
Dom ook hoe Ismael zijn toekomst weggooit door fame te zoeken. En het dan ook nog steeds erger maken en blijven ontkennenHoe wil hij ooit werk vinden dans
Niks bereikt?!?! Die jongen was een YT-held.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af wat er van dit soort mensen moet komen. 20+ jaar en niks bereikt, nog steeds als een puber de hele dag op straat hangen. Misschien dat ze wel in de dönerzaak aan de slag kunnen?
Dom ook hoe Ismael zijn toekomst weggooit door fame te zoeken. En het dan ook nog steeds erger maken en blijven ontkennenHoe wil hij ooit werk vinden dans
Geweldig, daar loop je vast helemaal binnen van.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Niks bereikt?!?! Die jongen was een YT-held.
Beetje kut als YouTube dan na 4weken al de geldkraan van advertenties dichtdraait.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als je eenmaal YouTube money pakt lach je om de mensen die een gewone 9 tot 5 baan hebben. Zit echt belachelijk veel geld in YouTube. Los daarvan is het echt een kneus.
Het geld stroomt binnen met zo'n filmpje.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Beetje kut als YouTube dan na 4weken al de geldkraan van advertenties dichtdraait.
Dat was een gerucht, wat later weer ontkracht is.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Beetje kut als YouTube dan na 4weken al de geldkraan van advertenties dichtdraait.
Hij heeft alleen maar schuldenquote:Op woensdag 14 september 2016 15:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij kon er dikke auto van rijden, wordt nog wat uitleggen.
Oh, gelukkig maar. Dan kan hij straks zijn zorgpremie weer betalen.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat was een gerucht, wat later weer ontkracht is.
Nog meer uit te leggen dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar schulden
Ja als werk vinden niet lukt dan is dat uiteraard de schuld van die racistische werkgevers dat ligt natuurlijk dan niet aan Ismael zelf..quote:Op woensdag 14 september 2016 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen die video's zitten te kijken.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:05 schreef SpaceOddity het volgende:
A group of violent Turkish migrants have filmed themselves 'terrorising a neighbourhood' and bragging about their behaviour online.
The group, from Zaandam in the Netherlands, are said to have been intimidating police officers, jumping on police cars and beating up a bicyclist.
The group's 19-year-old leader Ismail Ilgun was arrested this morning, according to Telegraaf.
Onze nederlandse turkse helden gaan langzaam maar zeker wereldwijde faam tegemoet!
Goed idee, maak je eens misbruik van dit soort gasten en niet een keer andersom.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:30 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen die video's zitten te kijken.
Iemand moet die even op z'n eigen account zetten en dan op die manier gaan cashen, haha.
Teddybeertje onder z'n arm, pantoffeltjes aan...quote:Op woensdag 14 september 2016 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
Jezus wat een loser.
Jankend in zijn pyama opgepakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit zijn raceautobed bij zijn mammie thuis.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Teddybeertje onder z'n arm, pantoffeltjes aan...
quote:Op woensdag 14 september 2016 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Teddybeertje onder z'n arm, pantoffeltjes aan...
Hier MOET gewoon een spotprent op gemaakt worden!quote:Op woensdag 14 september 2016 16:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uit zijn raceautobed bij zijn mammie thuis.
quote:MEPPEL - Ondernemer Anis Jadib uit Meppel steekt een helpende hand uit naar de 'treitervloggers' in Zaandam. Jadib is directeur van Werkplangroep,nl, een uitzendbureau met vestigingen in Meppel en Zwolle wil de jongeren helpen aan een baan of opleiding. Zo kunnen ze uit hun neerwaartse spiraal worden gehaald.
Dat meldt Jadib in een facebookvideo waarvan bovenstaand filmpje een fragment is. Zijn post is vandaag ruim 200 keer gedeeld.
Jadib, zelf van oorsprong Marokkaans, wil de Zaandammers helpen een toekomst op te bouwen. Dit ondanks dat de jongeren 'de eigen ruiten hebben ingegooid', zoals Jadib zegt Omdat de jongens onder eigen naam alles online zetten en dus altijd online terug te vinden zijn gaat dat in de toekomst tegen ze werken bij het zoeken naar werk. Hij wil met behulp van zijn bedrijf, een uitzendbureau, de jongeren tóch helpen aan een baan.
Hieronder zijn volledige aanbod:
http://www.destentor.nl/r(...)-voor-baan-1.6390336
Netjes idd!quote:Op woensdag 14 september 2016 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel stoer eigenlijk van deze man.
Ik hoop dat ze van de goedheid van deze man geen misbruik zullen maken en de kans met beide handen grijpen.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Netjes idd!
Nu maar hopen dat deze knakkers, na afgestraft te zijn, terug komen op hun opmerkingen van "loonslaaf zijn" en "dagelijks in de kont geneukt worden als je een baas boven je hebt".
Meppelquote:
Precies, alsof die gasten voor 10 eurio per uur gaan werken, ik ben toch niet gek jongen, dat is veelste weinig, kan ik geen BMW of Gucci kopen, je weet.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:02 schreef 0906 het volgende:
Met een goedlopende vlog verdien je vast meer
Ook dat ja. Gezien hoe ze met de buurthuizen zijn omgegaan, vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze van de goedheid van deze man geen misbruik zullen maken en de kans met beide handen grijpen.
Hij wil banen vinden in Zaandam voor deze kansendiamantjes..quote:Op woensdag 14 september 2016 17:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
MeppelGaat ie dan ook huisvesting regelen? Leuke gratis reclame voor die cunt. M.a.w donderstraal een eind op.
Slim van deze ondernemer. Gratis reklame.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze van de goedheid van deze man geen misbruik zullen maken en de kans met beide handen grijpen.
Vertel hem meteen overal camera's op te hangen, zelfs op de plee!quote:Op woensdag 14 september 2016 17:05 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik ken deze man en dat is inderdaad een prima kerel.
Ik blijf misschien onterecht hopen dat ze het niet zullen verneukenquote:Op woensdag 14 september 2016 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook dat ja. Gezien hoe ze met de buurthuizen zijn omgegaan, vrees ik het ergste.
Precies, misbruik maken van de situatie, alsof bedrijven dit soort droeftoeters willen aannemen, ja in een fabriek misschien maar daar gaan ze echt niet werken, ze hebben trotsz je weet tochquote:Op woensdag 14 september 2016 17:06 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Slim van deze ondernemer. Gratis reklame.
Dat hoop ik inderdaad ook ja want deze man bedoeld het oprecht goed.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze ragequitten zodra een leidinggevende hen ook maar 1 opdracht geven of hen 1x ergens op aanspreken. Zeker als de leidinggevende een tatta is.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik blijf misschien onterecht hopen dat ze het niet zullen verneuken
quote:Op woensdag 14 september 2016 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Vertel hem meteen overal camera's op te hangen, zelfs op de plee!
Misschien. Nja we gaan het zien. Anders kunnen we misschien alvast een crowdfunding opzetten om de eventuele schade van deze ondernemer te vergoeden als het mis gaatquote:Op woensdag 14 september 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze ragequitten zodra een leidinggevende hen ook maar 1 opdracht geven of hen 1x ergens op aanspreken.
Ja straks gaat hij in een hoekje liggen janken!quote:Op woensdag 14 september 2016 17:09 schreef DUTCHKO het volgende:
Pas op!! Ismail is boos!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hebben die droeftoeters toch nog wat goeds gedaan. LOLquote:Op woensdag 14 september 2016 17:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Precies, misbruik maken van de situatie, alsof bedrijven dit soort droeftoeters willen aannemen, ja in een fabriek misschien maar daar gaan ze echt niet werken, ze hebben trotsz je weet toch
quote:Op woensdag 14 september 2016 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien. Nja we gaan het zien. Anders kunnen we misschien alvast een crowdfunding opzetten om de eventuele schade van deze ondernemer te vergoeden als het mis gaat
Misschien kunnen ze een nummer met de Gebroeders Ko opnemen: Ik ben een droef-droef-toeter op een wa-ter-scooter!quote:Op woensdag 14 september 2016 17:09 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hebben die droeftoeters toch nog wat goeds gedaan. LOL
Haha eerst maar eens zien of die droeftoeters zich überhaupt bij deze man gaan melden..quote:Op woensdag 14 september 2016 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien. Nja we gaan het zien. Anders kunnen we misschien alvast een crowdfunding opzetten om de eventuele schade van deze ondernemer te vergoeden als het mis gaat
Als ze geld verdienen met andere dingen denk ik het ook niet nee.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:12 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Haha eerst maar eens zien of die droeftoeters zich überhaupt bij deze man gaan melden..
Ik vrees eerlijk gezegd van niet.
Op een morgen kom je op het werk en word je voorgesteld aan jouw nieuwe collega Ismail.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik blijf misschien onterecht hopen dat ze het niet zullen verneuken
Ze kunnen zich beter door een werkgever in de kont laten neuken dan in de gevangenis doore Bubba.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:12 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Haha eerst maar eens zien of die droeftoeters zich überhaupt bij deze man gaan melden..
Ik vrees eerlijk gezegd van niet.
Zou jammer zijn want deze man heeft meerdere kanslozen zowel allochtoon als autochtoon weer op het goede pad geholpen maar goed ze moeten zelf wel willen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ze geld verdienen met andere dingen denk ik het ook niet nee.
Wat voor baan heb je dan zegquote:Op woensdag 14 september 2016 17:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op een morgen kom je op het werk en word je voorgesteld aan jouw nieuwe collega Ismail.
Vraag ga je:
- lachen
- huilen
- slaan
- ontslag nemen
- wat anders
Je bedoelt eigenlijk juist op de pleequote:Op woensdag 14 september 2016 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Vertel hem meteen overal camera's op te hangen, zelfs op de plee!
quote:Op woensdag 14 september 2016 17:17 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk juist op de pleeviezerik
Zodra papa gebeld is en die te horen heeft gekregen wat zoonlief allemaal heeft gedaan tijdens zijn afwezigheid, mag ik hopen.quote:
Ik begrijp je punt. Wrs zal hij die uitzendbaantjes niet lang volhouden. Beneden zijn waardigheid.quote:
Ik denk dat het al heel jong begint. Bij de ouders.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Waar ligt dat aan volgens jou en wat doe je er aan?
Rutte en Samson.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:25 schreef Ringo het volgende:
In de VS maakt de politie korte metten met zulke apen. Dat is het afgelopen jaar nog zo vaak in het nieuws geweest. Wat is de reden dat dat hier niet gebeurt?
Mag ik even een vreugdedansje maken. Zeg maar dag tegen je rijbewijsquote:Op woensdag 14 september 2016 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Check het filmpje in de link:
http://www.telegraaf.nl/t(...)litie_Zaandam__.html
foto Ismail Ilgun zaandam
[ afbeelding ]
update:
Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.
De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
Serieus. Ik zou de humor er wel van inzien en hem gewoon een kans geven :pquote:Op woensdag 14 september 2016 17:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op een morgen kom je op het werk en word je voorgesteld aan jouw nieuwe collega Ismail.
Vraag ga je:
- lachen
- huilen
- slaan
- ontslag nemen
- wat anders
Zo triest als mensen iemand anders (openlijk) belachelijk proberen te maken en daarbij zelf niet eens een fatsoenlijke zin kunnen vormen.quote:
Werkelijk? Dus tien jaar geleden was er 'korte metten gemaakt' met die jongens?quote:
Nee. Zie Rutte en de rest van de slappe zooi.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werkelijk? Dus tien jaar geleden was er 'korte metten gemaakt' met die jongens?
Dan is wat vreemd om die mannen verwijten te maken.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee. Zie Rutte en de rest van de slappe zooi.
En dus kan tuig van allerhande allooi heel erg lang ongestraft zijn gang gaan..quote:Op woensdag 14 september 2016 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan is wat vreemd om die mannen verwijten te maken.
De oorzaak is vooral gelegen in het feit dat wij een andere cultuur van handhaving kennen. De politie zoekt de dialoog in plaats van dat agenten erop los beginnen te rammen.
Video: http://m.telegraaf.nl/tv/(...)rnalist-turkije-voorquote:Een Turks-Nederlandse journalist heeft de rel rond de tuigvloggers in Zaandam verdraaid. Op de Turkse tv zegt hij dat de jongeren zijn opgepakt omdat ze van Erdogan houden. De journalist werd maandag zelf opgepakt in Poelenburg toen hij ze benaderde en hun aanhouding wilde filmen.
Ja, soms is dat best jammer.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
De oorzaak is vooral gelegen in het feit dat wij een andere cultuur van handhaving kennen. De politie zoekt de dialoog in plaats van dat agenten erop los beginnen te rammen.
Tja, mislukt zou ik zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat ze lekker, Turkije is momenteel erger dan Iran, daar wil je niet wezenquote:Op woensdag 14 september 2016 17:38 schreef Physsic het volgende:
Wat is echt toch ook een smerig volk
[..]
Video: http://m.telegraaf.nl/tv/(...)rnalist-turkije-voor
Tsja, ik ben daar niet zo van.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, soms is dat best jammer.
Gewoon de grootste baas een kogel tussen de wenkbrauwen jassen. En de rest laten happen naar het traangas.
Och, dat valt wel mee. Niet voor niets is Nederland nog altijd een van de beste landen om in te wonen.quote:
Ik heb er nog vakantie gevierd, ik zag stringen en topless vrouwen op het strand dus je reactie is extreem gekleurd, net zoals de verklaring van die journalist over het Zaandam probleemquote:Op woensdag 14 september 2016 17:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Laat ze lekker, Turkije is momenteel erger dan Iran, daar wil je niet wezen
Wanneer was dat? Erdogan is ge klok namelijk aardig terug aan het draaien.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:44 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik heb er nog vakantie gevierd, ik zag stringen en topless vrouwen op het strand dus je reactie is extreem gekleurd, net zoals de verklaring van die journalist over het Zaandam probleem
Als dit soort etters harder word aangepakt dan is het een nog beter land om in te leven.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, dat valt wel mee. Niet voor niets is Nederland nog altijd een van de beste landen om in te wonen.
In een wijk met zulke verkankerde kutjeugd gaat de leefbaarheid natuurlijk rap achteruit. Zeker als je daar niks aan doet.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
Och, dat valt wel mee. Niet voor niets is Nederland nog altijd een van de beste landen om in te wonen.
Afschieten gaat naar mijn idee echter wat ver.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
In een wijk met zulke verkankerde kutjeugd gaat de leefbaarheid natuurlijk rap achteruit. Zeker als je daar niks aan doet.
Dat gaat inderdaad wat ver maar er is vast wel meer mogelijk dan je als politie gewoon voor gek te laten zetten..quote:Op woensdag 14 september 2016 17:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Afschieten gaat naar mijn idee echter wat ver.
Spong is een levend boekquote:Op woensdag 14 september 2016 18:04 schreef wolkentoetje het volgende:
http://pauw.vara.nl/media/363865
Ik krijg nog steeds reklame van KLM werelddealweken en van de Zonnebloem-stichting op zijn YT-filmpjes.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat was een gerucht, wat later weer ontkracht is.
Wat ver.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:59 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad wat ver maar er is vast wel meer mogelijk dan je als politie gewoon voor gek te laten zetten..
En wie wordt daar precies wijzer van, buiten het gevangenispersoneel? Helemaal niemand.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:17 schreef BoneThugss het volgende:
Gwn 10 jaar het gevang in flikkeren.
Ach kerel, wat doen ze nou helemaal om voor doodstraf te pleiten.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
En wie wordt daar precies wijzer van, buiten het gevangenispersoneel? Helemaal niemand.
Nee, een nekschot, of anders een heel humaan spuitje, is nog altijd de beste straf voor dergelijke lieden.
Zolang je ze maar pijn doet, bang maakt en terugjaagt in hun schulp.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:54 schreef KoosVogels het volgende:
Afschieten gaat naar mijn idee echter wat ver.
Fraai stukje slechte journalistiek in dienst van Erdogan.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:38 schreef Physsic het volgende:
Wat is echt toch ook een smerig volk
[..]
Video: http://m.telegraaf.nl/tv/(...)rnalist-turkije-voor
Lijkt me vrij simpel, Als een turk in het openbaar een dreiging doet naar het Nederlandse volk, onze rechtstaat en onze veiligheid, dan heb je te maken met terreurdreiging.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:59 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad wat ver maar er is vast wel meer mogelijk dan je als politie gewoon voor gek te laten zetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |