Dan is wat vreemd om die mannen verwijten te maken.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee. Zie Rutte en de rest van de slappe zooi.
En dus kan tuig van allerhande allooi heel erg lang ongestraft zijn gang gaan..quote:Op woensdag 14 september 2016 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan is wat vreemd om die mannen verwijten te maken.
De oorzaak is vooral gelegen in het feit dat wij een andere cultuur van handhaving kennen. De politie zoekt de dialoog in plaats van dat agenten erop los beginnen te rammen.
Video: http://m.telegraaf.nl/tv/(...)rnalist-turkije-voorquote:Een Turks-Nederlandse journalist heeft de rel rond de tuigvloggers in Zaandam verdraaid. Op de Turkse tv zegt hij dat de jongeren zijn opgepakt omdat ze van Erdogan houden. De journalist werd maandag zelf opgepakt in Poelenburg toen hij ze benaderde en hun aanhouding wilde filmen.
Ja, soms is dat best jammer.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
De oorzaak is vooral gelegen in het feit dat wij een andere cultuur van handhaving kennen. De politie zoekt de dialoog in plaats van dat agenten erop los beginnen te rammen.
Tja, mislukt zou ik zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat ze lekker, Turkije is momenteel erger dan Iran, daar wil je niet wezenquote:Op woensdag 14 september 2016 17:38 schreef Physsic het volgende:
Wat is echt toch ook een smerig volk
[..]
Video: http://m.telegraaf.nl/tv/(...)rnalist-turkije-voor
Tsja, ik ben daar niet zo van.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, soms is dat best jammer.
Gewoon de grootste baas een kogel tussen de wenkbrauwen jassen. En de rest laten happen naar het traangas.
Och, dat valt wel mee. Niet voor niets is Nederland nog altijd een van de beste landen om in te wonen.quote:
Ik heb er nog vakantie gevierd, ik zag stringen en topless vrouwen op het strand dus je reactie is extreem gekleurd, net zoals de verklaring van die journalist over het Zaandam probleemquote:Op woensdag 14 september 2016 17:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Laat ze lekker, Turkije is momenteel erger dan Iran, daar wil je niet wezen
Wanneer was dat? Erdogan is ge klok namelijk aardig terug aan het draaien.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:44 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik heb er nog vakantie gevierd, ik zag stringen en topless vrouwen op het strand dus je reactie is extreem gekleurd, net zoals de verklaring van die journalist over het Zaandam probleem
Als dit soort etters harder word aangepakt dan is het een nog beter land om in te leven.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, dat valt wel mee. Niet voor niets is Nederland nog altijd een van de beste landen om in te wonen.
In een wijk met zulke verkankerde kutjeugd gaat de leefbaarheid natuurlijk rap achteruit. Zeker als je daar niks aan doet.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
Och, dat valt wel mee. Niet voor niets is Nederland nog altijd een van de beste landen om in te wonen.
Afschieten gaat naar mijn idee echter wat ver.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
In een wijk met zulke verkankerde kutjeugd gaat de leefbaarheid natuurlijk rap achteruit. Zeker als je daar niks aan doet.
Dat gaat inderdaad wat ver maar er is vast wel meer mogelijk dan je als politie gewoon voor gek te laten zetten..quote:Op woensdag 14 september 2016 17:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Afschieten gaat naar mijn idee echter wat ver.
Spong is een levend boekquote:Op woensdag 14 september 2016 18:04 schreef wolkentoetje het volgende:
http://pauw.vara.nl/media/363865
Ik krijg nog steeds reklame van KLM werelddealweken en van de Zonnebloem-stichting op zijn YT-filmpjes.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat was een gerucht, wat later weer ontkracht is.
Wat ver.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:59 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad wat ver maar er is vast wel meer mogelijk dan je als politie gewoon voor gek te laten zetten..
En wie wordt daar precies wijzer van, buiten het gevangenispersoneel? Helemaal niemand.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:17 schreef BoneThugss het volgende:
Gwn 10 jaar het gevang in flikkeren.
Ach kerel, wat doen ze nou helemaal om voor doodstraf te pleiten.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
En wie wordt daar precies wijzer van, buiten het gevangenispersoneel? Helemaal niemand.
Nee, een nekschot, of anders een heel humaan spuitje, is nog altijd de beste straf voor dergelijke lieden.
Zolang je ze maar pijn doet, bang maakt en terugjaagt in hun schulp.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:54 schreef KoosVogels het volgende:
Afschieten gaat naar mijn idee echter wat ver.
Fraai stukje slechte journalistiek in dienst van Erdogan.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:38 schreef Physsic het volgende:
Wat is echt toch ook een smerig volk
[..]
Video: http://m.telegraaf.nl/tv/(...)rnalist-turkije-voor
Lijkt me vrij simpel, Als een turk in het openbaar een dreiging doet naar het Nederlandse volk, onze rechtstaat en onze veiligheid, dan heb je te maken met terreurdreiging.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:59 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad wat ver maar er is vast wel meer mogelijk dan je als politie gewoon voor gek te laten zetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |