Exact.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar ook niet zelf schuld aan. Ze kunnen naar school, maar maken de opleiding niet af. Krijgen een speciaal opleidingstraject, ook daar haakt me af.
Krijgen een buurthuis, slopen het. Nog een buurthuis, ook maar leegroven en slopen.
Dat zijn ook gewoon keuzes die ze zelf maken.
In hun eigen land gaan ze harde klappen krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ben vaak in Turkije op vakantie geweest en nog nooit zo'n hanggroep gezien, ik snap niet waarom sommige nationaliteiten zoals Marokkanen en Turken zich hier zo anders gedragen als in hun eigen land, zou dat komen omdat je in Turkije wel moet werken voor elke cent?
Vergis je niet, bij sommige van die jongeren komt de druk uit het gezin/omgeving zelf om niet door te ontwikkelen. Ik ken een Marokkaan die door familie onderdruk is gezet om niet verder te gaan met school, dat zou te westers zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar ook niet zelf schuld aan. Ze kunnen naar school, maar maken de opleiding niet af. Krijgen een speciaal opleidingstraject, ook daar haakt men af.
Krijgen een buurthuis, slopen het. Nog een buurthuis, ook maar leegroven en slopen.
Heb je helemaal gelijk in. Waar ligt dat aan volgens jou en wat doe je er aan?quote:Op woensdag 14 september 2016 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar ook niet zelf schuld aan. Ze kunnen naar school, maar maken de opleiding niet af. Krijgen een speciaal opleidingstraject, ook daar haakt men af.
Ik denk dat het sociale stelsel dit soort tuig inderdaad (indirect) creeert ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ben vaak in Turkije op vakantie geweest en nog nooit zo'n hanggroep gezien, ik snap niet waarom sommige nationaliteiten zoals Marokkanen en Turken zich hier zo anders gedragen als in hun eigen land, zou dat komen omdat je in Turkije wel moet werken voor elke cent?
Omdat al het uitschot hierheen komt, de normale mensen blijven in hun eigen landquote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Is er geen vader in beeld? Ik begin de indruk te krijgen dat het deze jongen totaal heeft ontbroken aan ook maar enige leiding in zijn leven.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:10 schreef StaceySinger het volgende:
’Treitervlogger Ismail (19) in pyjama afgevoerd’
[ afbeelding ]
ZAANDAM - Treitervlogger Ismail Ilgun werd dinsdagochtend in pyjama door de politie uit het huis van zijn moeder gehaald in de Zaanse wijk Poelenburg. Dat zegt een buurtbewoner tegen De Telegraaf.
De Turks-Nederlandse jongen werd dinsdagochtend vroeg meegenomen op verdenking van opruiing. Agenten doorzochten de woning namen Ilguns spullen in beslag. „Hij moest daarna mee met de politie, nog in pyjama”, zegt een buurman.
Schulden
Volgens buren zit Ilgun, die nog altijd vastzit, tot zijn nek in de schulden. Deurwaarders liepen de afgelopen tijd de deur plat van de woning van Ilguns moeder. Allen op zoek naar geld, dat de 19-jarige niet heeft. De onruststoker kocht onlangs een camera om rijk te worden met de advertentie-inkomsten van YouTube-video’s.
Op straat filmde hij voornamelijk de ontmoetingsplek van hem en zijn vrienden, de kleine Vomar-supermarkt in Poelenburg. Op de filmpjes, bekendgeworden als treitervlogs, is onder meer te zien hoe de groep passanten en agenten intimideert.
De moeder van Ilgun laat aan het AD weten dat ze haar zoon zo netjes mogelijk heeft opgevoed. De vrouw zegt dat ze geen idee had wat haar zoon allemaal uitspookte als hij met zijn camera op pad ging. Nu schaamt ze zich voor zijn gedrag. „Ik ben doodmoe, wil er helemaal niet over praten. Ismail heeft dit allemaal veroorzaakt”, aldus de vrouw.
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ma_afgevoerd___.html
quote:Op woensdag 14 september 2016 14:10 schreef StaceySinger het volgende:
’Treitervlogger Ismail (19) in pyjama afgevoerd’
[ afbeelding ]
ZAANDAM - Treitervlogger Ismail Ilgun werd dinsdagochtend in pyjama door de politie uit het huis van zijn moeder gehaald in de Zaanse wijk Poelenburg. Dat zegt een buurtbewoner tegen De Telegraaf.
De Turks-Nederlandse jongen werd dinsdagochtend vroeg meegenomen op verdenking van opruiing. Agenten doorzochten de woning namen Ilguns spullen in beslag. „Hij moest daarna mee met de politie, nog in pyjama”, zegt een buurman.
Schulden
Volgens buren zit Ilgun, die nog altijd vastzit, tot zijn nek in de schulden. Deurwaarders liepen de afgelopen tijd de deur plat van de woning van Ilguns moeder. Allen op zoek naar geld, dat de 19-jarige niet heeft. De onruststoker kocht onlangs een camera om rijk te worden met de advertentie-inkomsten van YouTube-video’s.
Op straat filmde hij voornamelijk de ontmoetingsplek van hem en zijn vrienden, de kleine Vomar-supermarkt in Poelenburg. Op de filmpjes, bekendgeworden als treitervlogs, is onder meer te zien hoe de groep passanten en agenten intimideert.
De moeder van Ilgun laat aan het AD weten dat ze haar zoon zo netjes mogelijk heeft opgevoed. De vrouw zegt dat ze geen idee had wat haar zoon allemaal uitspookte als hij met zijn camera op pad ging. Nu schaamt ze zich voor zijn gedrag. „Ik ben doodmoe, wil er helemaal niet over praten. Ismail heeft dit allemaal veroorzaakt”, aldus de vrouw.
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ma_afgevoerd___.html
De ouders zijn gescheiden, de vader woont er vlak in de buurt, maar die blijft uit hun leven weg.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Is er geen vader in beeld? Ik begin de indruk te krijgen dat het deze jongen totaal heeft ontbroken aan ook maar enige leiding in zijn leven.
Die zit in Turkse kroeg beetje te kaarten.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
De ouders zijn gescheiden, de vader woont er vlak in de buurt, maar die blijft uit hun leven weg.
Met of zonder thee?quote:Op woensdag 14 september 2016 14:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zit in Turkse kroeg beetje te kaarten.
Een stageplek en een buurthuis voor deze kansenparels en schnellquote:Op woensdag 14 september 2016 12:11 schreef Baas_bas het volgende:
- boksbeugel
- tazer
- "we maken jullie allemaal dood"
- "kanker nederlanders"
- "kanker kaaskoppen"
nou nou nou wat een mooi filmpje weer
deze arme jongens moeten gauw hulp hebben![]()
Papa en mamma zijn gescheiden.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Is er geen vader in beeld? Ik begin de indruk te krijgen dat het deze jongen totaal heeft ontbroken aan ook maar enige leiding in zijn leven.
Ho eens even dat kunnen moeders ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja en die trekt haar handen ervan af volgens het bericht. Het is de schuld van haar zoon. Geeft niet echt blijk van enig opvoedkundig inzicht.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ho eens even dat kunnen moeders ook.
Een beetje zelfreflectie is ver te zoeken idd maar daar hebben de meeste mensen last vanquote:Op woensdag 14 september 2016 14:57 schreef Tuned22 het volgende:
Wat steeds weer terugkeert is dat problemen de schuld van anderen zijn. Niet van het individu zelf of van de ouder(s).
Dit ja, in turkije hoef je zulke shit niet te proberen, daar wordt je snoeihard neergeramd door de politie of erger.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In hun eigen land gaan ze harde klappen krijgen.
Man in the mirror heeft niet geholpenquote:Op woensdag 14 september 2016 15:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een beetje zelfreflectie is ver te zoeken idd maar daar hebben de meeste mensen last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |