abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165317147
Ik ben vaak in Turkije op vakantie geweest en nog nooit zo'n hanggroep gezien, ik snap niet waarom sommige nationaliteiten zoals Marokkanen en Turken zich hier zo anders gedragen als in hun eigen land, zou dat komen omdat je in Turkije wel moet werken voor elke cent?
pi_165317160
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar hebben ze daar ook niet zelf schuld aan. Ze kunnen naar school, maar maken de opleiding niet af. Krijgen een speciaal opleidingstraject, ook daar haakt me af.
Krijgen een buurthuis, slopen het. Nog een buurthuis, ook maar leegroven en slopen.

Dat zijn ook gewoon keuzes die ze zelf maken.
Exact.
Deze 'heren' hebben alle kansen gehad die elke jongere in dit land heeft gehad. En een beetje meer, wat ze zijn toch wel zielig... Toch hebben ze besloten die kansen niet te pakken, maar zich af te zetten tegen de maatschappij waarin ze leven. Het gevolg zien we al dagen in de media.

Maak mij niet wijs dat het aan de maatschappij ligt. Dat is namelijk niet het geval.
pi_165317186
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ben vaak in Turkije op vakantie geweest en nog nooit zo'n hanggroep gezien, ik snap niet waarom sommige nationaliteiten zoals Marokkanen en Turken zich hier zo anders gedragen als in hun eigen land, zou dat komen omdat je in Turkije wel moet werken voor elke cent?
In hun eigen land gaan ze harde klappen krijgen.
pi_165317255
quote:
[..]
Maar hebben ze daar ook niet zelf schuld aan. Ze kunnen naar school, maar maken de opleiding niet af. Krijgen een speciaal opleidingstraject, ook daar haakt men af.
Krijgen een buurthuis, slopen het. Nog een buurthuis, ook maar leegroven en slopen.

Vergis je niet, bij sommige van die jongeren komt de druk uit het gezin/omgeving zelf om niet door te ontwikkelen. Ik ken een Marokkaan die door familie onderdruk is gezet om niet verder te gaan met school, dat zou te westers zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_165317267
’Treitervlogger Ismail (19) in pyjama afgevoerd’

ZAANDAM - Treitervlogger Ismail Ilgun werd dinsdagochtend in pyjama door de politie uit het huis van zijn moeder gehaald in de Zaanse wijk Poelenburg. Dat zegt een buurtbewoner tegen De Telegraaf.

De Turks-Nederlandse jongen werd dinsdagochtend vroeg meegenomen op verdenking van opruiing. Agenten doorzochten de woning namen Ilguns spullen in beslag. „Hij moest daarna mee met de politie, nog in pyjama”, zegt een buurman.
Schulden

Volgens buren zit Ilgun, die nog altijd vastzit, tot zijn nek in de schulden. Deurwaarders liepen de afgelopen tijd de deur plat van de woning van Ilguns moeder. Allen op zoek naar geld, dat de 19-jarige niet heeft. De onruststoker kocht onlangs een camera om rijk te worden met de advertentie-inkomsten van YouTube-video’s.

Op straat filmde hij voornamelijk de ontmoetingsplek van hem en zijn vrienden, de kleine Vomar-supermarkt in Poelenburg. Op de filmpjes, bekendgeworden als treitervlogs, is onder meer te zien hoe de groep passanten en agenten intimideert.

De moeder van Ilgun laat aan het AD weten dat ze haar zoon zo netjes mogelijk heeft opgevoed. De vrouw zegt dat ze geen idee had wat haar zoon allemaal uitspookte als hij met zijn camera op pad ging. Nu schaamt ze zich voor zijn gedrag. „Ik ben doodmoe, wil er helemaal niet over praten. Ismail heeft dit allemaal veroorzaakt”, aldus de vrouw.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ma_afgevoerd___.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_165317268
quote:

[..]

Maar hebben ze daar ook niet zelf schuld aan. Ze kunnen naar school, maar maken de opleiding niet af. Krijgen een speciaal opleidingstraject, ook daar haakt men af.

Heb je helemaal gelijk in. Waar ligt dat aan volgens jou en wat doe je er aan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_165317284
quote:
Ik denk dat het sociale stelsel dit soort tuig inderdaad (indirect) creeert ja.

Kijk maar naar de Banlieus van Parijs. Ghetto's vol met tuig dat een uitkering trekt, niet hoeft te intergreren (je hoeft immers niet te werken), de taal niet hoeft te leren (je hoeft immers niet te werken), lekker allemaal bij elkaar want 'sociale' woningen en je hebt een broedplek vol mensen die allemaal maar niet begrijpen waarom de maatschappij ze niet opneemt.

Het legt gewoon een bom onder de intergratie.

Kijk naar hoe de VS groot is geworden, ook dankzij immigranten maar dan wél op de goede manier. Je kon er komen om te werken waardoor je automatisch (gedeeltelijk) intergreert, je had het vooruitzicht om te bereiken wat je wilde als je maar hard genoeg werkte. Dat laatste is door het sociale stelsel óók van tafel intussen (ook in de VS) door alle belastingen.

Kortom: dat hele sociale stelsel is in de basis wel het probleem van alle ellende. 1 lichtpuntje: Dankzij de instroom van dit soort parasieten en het gedrag van dit soort gespuis zal het sociale stelsel geen lang leven meer hebben. Het is onhoudbaar. Er zitten verdorie méér allochtonen in de bijstand dan autochtonen op dit moment. (ik meen 250k autochtonen en 350k allochtonen) terwijl ongeveer 20% allochtoon is in dit land.
Compleet uit verhouding.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_165317306
Het terug treiteren is begonnen.
pi_165317331
Die met dat stroomstootwapen is Anaalconda toch :') die vinden ze vrij snel zou je denken.
pi_165317332
quote:
Omdat al het uitschot hierheen komt, de normale mensen blijven in hun eigen land
pi_165317375
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:10 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]

ZAANDAM - Treitervlogger Ismail Ilgun werd dinsdagochtend in pyjama door de politie uit het huis van zijn moeder gehaald in de Zaanse wijk Poelenburg. Dat zegt een buurtbewoner tegen De Telegraaf.

De Turks-Nederlandse jongen werd dinsdagochtend vroeg meegenomen op verdenking van opruiing. Agenten doorzochten de woning namen Ilguns spullen in beslag. „Hij moest daarna mee met de politie, nog in pyjama”, zegt een buurman.
Schulden

Volgens buren zit Ilgun, die nog altijd vastzit, tot zijn nek in de schulden. Deurwaarders liepen de afgelopen tijd de deur plat van de woning van Ilguns moeder. Allen op zoek naar geld, dat de 19-jarige niet heeft. De onruststoker kocht onlangs een camera om rijk te worden met de advertentie-inkomsten van YouTube-video’s.

Op straat filmde hij voornamelijk de ontmoetingsplek van hem en zijn vrienden, de kleine Vomar-supermarkt in Poelenburg. Op de filmpjes, bekendgeworden als treitervlogs, is onder meer te zien hoe de groep passanten en agenten intimideert.

De moeder van Ilgun laat aan het AD weten dat ze haar zoon zo netjes mogelijk heeft opgevoed. De vrouw zegt dat ze geen idee had wat haar zoon allemaal uitspookte als hij met zijn camera op pad ging. Nu schaamt ze zich voor zijn gedrag. „Ik ben doodmoe, wil er helemaal niet over praten. Ismail heeft dit allemaal veroorzaakt”, aldus de vrouw.
[ afbeelding ]
Is er geen vader in beeld? Ik begin de indruk te krijgen dat het deze jongen totaal heeft ontbroken aan ook maar enige leiding in zijn leven.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_165317450
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:10 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]

Schulden

[ afbeelding ]
_O- Geniaal!!!! :D
pi_165317640
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Is er geen vader in beeld? Ik begin de indruk te krijgen dat het deze jongen totaal heeft ontbroken aan ook maar enige leiding in zijn leven.
De ouders zijn gescheiden, de vader woont er vlak in de buurt, maar die blijft uit hun leven weg.
pi_165317666
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:33 schreef ToT het volgende:

[..]

De ouders zijn gescheiden, de vader woont er vlak in de buurt, maar die blijft uit hun leven weg.
Die zit in Turkse kroeg beetje te kaarten.
pi_165317700
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:35 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die zit in Turkse kroeg beetje te kaarten.
Met of zonder thee?
pi_165317727
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:37 schreef john2406 het volgende:

[..]

Met of zonder thee?
Met thee .
pi_165317791
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:11 schreef Baas_bas het volgende:

- boksbeugel
- tazer
- "we maken jullie allemaal dood"
- "kanker nederlanders"
- "kanker kaaskoppen"

nou nou nou wat een mooi filmpje weer

deze arme jongens moeten gauw hulp hebben :(
Een stageplek en een buurthuis voor deze kansenparels en schnell :')
  woensdag 14 september 2016 @ 14:47:58 #193
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_165317906
quote:

[..]

Papa en mamma zijn gescheiden.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 14 september 2016 @ 14:50:41 #194
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_165317972
Nu weet ik waarom die de hele tijd keen keld zei _O-
graag op anoniem
  woensdag 14 september 2016 @ 14:50:48 #195
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165317976
quote:

[..]

Ho eens even dat kunnen moeders ook.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_165318029
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ho eens even dat kunnen moeders ook.
Ja en die trekt haar handen ervan af volgens het bericht. Het is de schuld van haar zoon. Geeft niet echt blijk van enig opvoedkundig inzicht. ;(
pi_165318108
Wat steeds weer terugkeert is dat problemen de schuld van anderen zijn. Niet van het individu zelf of van de ouder(s).
pi_165318153
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:57 schreef Tuned22 het volgende:
Wat steeds weer terugkeert is dat problemen de schuld van anderen zijn. Niet van het individu zelf of van de ouder(s).
Een beetje zelfreflectie is ver te zoeken idd maar daar hebben de meeste mensen last van :P
pi_165318176
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

In hun eigen land gaan ze harde klappen krijgen.
Dit ja, in turkije hoef je zulke shit niet te proberen, daar wordt je snoeihard neergeramd door de politie of erger.
Lambo of Rekt
pi_165318179
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Een beetje zelfreflectie is ver te zoeken idd maar daar hebben de meeste mensen last van :P
Man in the mirror heeft niet geholpen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')