Ja, maar je vergeet je af te melden, je gaat dood en opeens staan er mannen in witte pakken die met je lichaam gaan slepen. Haha, we pakken je nier en je huid even.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan wat gemist hebben, maar men beslist toch nog steeds zelf?
Voor zover ik weet wordt de "standaard" optie dat de nabestaanden het besluit mogen nemenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet je af te melden, je gaat dood en opeens staan er mannen in witte pakken die met je lichaam gaan slepen. Haha, we pakken je nier en je huid even.
Beter toch. Wie wil er nou als een kasplantje bij blijven liggen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Als je straks op het randje van de dood balanceert trekken die dokters gewoon stiekem de stekker eruit om lekker al je organen te roven.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan wat gemist hebben, maar men beslist toch nog steeds zelf?
Onwaar. Men vraagt of je je aan wil melden en je reageert niet op die oproep. Dat is wat anders dan opgelegd worden het niet te doenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Het werd ze eerder "opgelegd" om het niet te doen, is toch gewoon hetzelfde verhaal lijkt mij
Onzinnige vergelijking.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Men gooit bij jou ook geen flyer door de bus waarin staat dat je aangemeld bent om een auto te kopen waarna ie een paar dagen later voor de deur staat omdat je niet gezegd heb dat je hem niet wil.
Nog steeds kan men zelf gewoon kiezen. Voor het groepje dat niet kan kiezen of daar te lui voor is, wordt gezegd dat de nabestaanden mogen kiezen. Ik zou niet weten wat daar mis mee is. Mocht je verder geïnteresseerd zijn zou je ook nog kunnen googlen op nudges en dergelijkequote:Op dinsdag 13 september 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Men gooit bij jou ook geen flyer door de bus waarin staat dat je aangemeld bent om een auto te kopen waarna ie een paar dagen later voor de deur staat omdat je niet gezegd heb dat je hem niet wil.
Zo werkt dat niet. ze zouden mensen moeten dwíngen te kiezen. Dan is het je eigen keuze in plaats van die van de overheid. Nu vraagt men of je je ergens voor aan wil melden en en doen ze het meteen even automatisch. Vind ik matig
Met als gevolg dat verschillende mensen niet hoeven te stervenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet je af te melden, je gaat dood en opeens staan er mannen in witte pakken die met je lichaam gaan slepen. Haha, we pakken je nier en je huid even.
Die zitten vol met opium...quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze kan beter even naar China vliegen. Zat organen te koop daar.
Die keuze mogen mensen ieder voor zich makenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Onzinnige vergelijking.
Voer je je lichaam liever aan de pieren of verleng je iemand anders leven?
Ik denk dat eerder dat ze een Vietnamese is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze kan beter even naar China vliegen. Zat organen te koop daar.
Daarom tussen aanhalingstekens. De standaardoptie was nee, en die wordt nu dat nabestaanden kiezen. Er was en is geen sprake van oplegging, daar zijn we het wel over eensquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onwaar. Men vraagt of je je aan wil melden en je reageert niet op die oproep. Dat is wat anders dan opgelegd worden het niet te doen
Nu heb ik ineens zin in een loempia.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat eerder dat ze een Vietnamese is.
Nogmaals, ik ga liever dood dan het orgaan van iemand die het helemaal niet af wil staan. Walgelijk dat mensen anderen willen dwingen zichzelf beschikbaar te stellenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Met als gevolg dat verschillende mensen niet hoeven te sterven
Wie wordt er gedwongen dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga liever dood dan het orgaan van iemand die het helemaal niet af wil staan. Walgelijk dat mensen anderen willen dwingen zichzelf beschikbaar te stellen
Dat zeg je nu. Je staat niet op een wachtlijst.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga liever dood dan het orgaan van iemand die het helemaal niet af wil staan. Walgelijk dat mensen anderen willen dwingen zichzelf beschikbaar te stellen
Je kunt toch gewoon voor nee kiezen? Ben je daar te lui voor, dan boeit t je blijkbaar niet zoveelquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doelde meer op de orgaanhandel daar. Schijnt dat daar gevangen opengesneden worden voor hun organen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat eerder dat ze een Vietnamese is.
Dat laatste gaat er niet om.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Onzinnige vergelijking.
Voer je je lichaam liever aan de pieren of verleng je iemand anders leven?
Er is nu wel sprake van oplegging. Je kan een verzoek om je ergens voor aan te melden niet links laten liggen als je er geen zin in hebt als je automatisch aangemeld wordt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom tussen aanhalingstekens. De standaardoptie was nee, en die wordt nu dat nabestaanden kiezen. Er was en is geen sprake van oplegging, daar zijn we het wel over eens
Echt hequote:Op dinsdag 13 september 2016 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Ahmed Aboutaleb : "Als het je hier niet bevalt, rot dan op" Wat een goede man, kunnen we ons in vinden!
Mark Rutte: "Pleurt op!" Boh gek, dat mag ie niet zeggen!
Inderdaad politiek correct gewauwel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Ahmed Aboutaleb : "Als het je hier niet bevalt, rot dan op" Wat een goede man, kunnen we ons in vinden!
Dan meld je je weer af als donor met enkele muisklikken, wat een gejank. Normaal ben je altijd zo'n nobele moraalridder.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onwaar. Men vraagt of je je aan wil melden en je reageert niet op die oproep. Dat is wat anders dan opgelegd worden het niet te doen
quote:
zoals je wellicht kan lezen, reageer ik op iemand die het mooi vindt als men vergeet zich af te melden en bij wie dus tegen de zin organen worden geoogst.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon voor nee kiezen? Ben je daar te lui voor, dan boeit t je blijkbaar niet zoveel
Dan was er in de uitgangssituatie ook sprake van opleggen. Dan kon je het verzoek namelijk niet links laten liggen als je er geen zin in hebt als je automatisch afgemeld blijftquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is nu wel sprake van oplegging. Je kan een verzoek om je ergens voor aan te melden niet links laten liggen als je er geen zin in hebt als je automatisch aangemeld wordt.
Aboutaleb van de PvdA.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik denk dat ik vaker de dood in de ogen gekeken heb dan jij, dus ik durf dit soort uitspraken zomaar te doenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Je staat niet op een wachtlijst.
liberaal in hart en nierenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan meld je je weer af als donor met enkele muisklikken, wat een gejank. Normaal ben je altijd zo'n nobele moraalridder.
Tuurlijk vind ik dat ook niet mooi. Maar wel een beetje eigen schuld op zo'n moment. Of ze moeten iets doen dat iedereen die de keuze niet gemaakt heeft bij de eerste ID verlenging na 18 jaar bij de gemeente de keuze door moet geven o.i.d.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
zoals je wellicht kan lezen, reageer ik op iemand die het mooi vindt als men vergeet zich af te melden en bij wie dus tegen de zin organen worden geoogst.
Zoveel waarheid in deze post.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Dat zou men dan zien als een afzwakking.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:28 schreef MakkieR het volgende:
Als MP Rutte pleur op zegt, kan hij dan trouwens ook bedoelen, pleur op naar huis. Dus niet naar Turkije maar gewoon waar die persoon woont. Vreemd dat de VVD of de kamer die stelling niet gebruikt.
Zeker. En een heel andere categorie boze mensen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kuzu gaat wel wat zeteltjes binnenslepen met al die AKP-adepten hier.
Rutte zegt namelijk niet pleurt op naar Turkije, dat klinkt meer als Wilders.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zou men dan zien als een afzwakking.
Maar dan zou het geen nieuwswaarde hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Rutte zegt namelijk niet pleurt op naar Turkije, dat klinkt meer als Wilders.
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef superniger het volgende:
Alleen maar goede teksten van Halbe.
VVD zit zelf in de regering maar doet niets dus ik kan dit niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef superniger het volgende:
Alleen maar goede teksten van Halbe.
Ancilla genot.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is mijn vraag wie jij wel wil
Pechtoldquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit meen je niet pax.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pechtold
En anderen moet ik nog even over nadenken
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook wel een makkelijk praatje van Halbe, beetje PvdA achtig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
VVD zit zelf in de regering maar doet niets dus ik kan dit niet serieus nemen.
Dat doet het campagneteam goed. Er is geen reet veranderd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Zijlstra zegt de laatste anderhalf jaar precies wat ik graag wil horen. Hij heeft een soort realisme dat bij veel politici mist.
VVD zit in het kabinet maar ik zie weinig van die woorden omgezet worden in daden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Zijlstra zegt de laatste anderhalf jaar precies wat ik graag wil horen. Hij heeft een soort realisme dat bij veel politici mist.
Dat ze nu toevallig een Nederlands paspoort hebben wil nog niet zeggen dat ze Nederlander zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef SpaceOddity het volgende:
Die jongeren zijn geen nederlander. Das wel duidelijk. Ze zullen nooit voor "nederland kiezen".
FOK!ers zijn erg onderbedeeld jaquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:45 schreef Coco98 het volgende:
Overheid doet weinig voor alleenstaanden.
In schaken heb je een situatie genaamd zugzwang. Wat een ander woord is van, elke zet is klote.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
Mensen die nu nog VVD stemmen neem ik niet serieus.
Kan ik eindelijk weer met mijn 6-jarige vriendin over straat!quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog maar één taboe jongens!
Blankoquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In schaken heb je een situatie genaamd zugzwang. Wat een ander woord is van, elke zet is klote.
Zo voel ik me elke keer als ik in zo'n stemhokje sta.
Dan kan Rutte wegzappenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Die langharige man gaat het over beffen, pijpen, penissen of vagiiiiiina's hebben.
Toch zijn ze in Nederland. En toch zijn er veel Nederlanders die hun als gewone ''nederlanders'' beschouwen. Want de wereld, met al haar culturen is mooi, en heeft geen grenzen nodig. Want iedereen denkt zo.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:43 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat ze nu toevallig een Nederlands paspoort hebben wil nog niet zeggen dat ze Nederlander zijn.
Sterker nog, dat willen ze zelf niet eens.
Bij hun ligt de loyaliteit voor Turkije op 1
Islam op 2
Nederland daar heel ver achteraan.
Ze regeren niet alleen hè....quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
VVD zit in het kabinet maar ik zie weinig van die woorden omgezet worden in daden.
Ik ken een vriend van Rutte, die al heel lang vriend is.quote:
Die is in zijn vrije tijd Bi.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vertel me meer over Albert Rusnak
Dit is pertinent onjuist. Hun woestijnreligie met bijbehorende maangod komt namelijk op 1. Niks is belangrijker dan de islam. De nationaliteit komt op 2. Dat is uiteraard de Turkse. Sommigen voelen zich daarnaast wellicht ook nog Nederlander.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:43 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat ze nu toevallig een Nederlands paspoort hebben wil nog niet zeggen dat ze Nederlander zijn.
Sterker nog, dat willen ze zelf niet eens.
Bij hun ligt de loyaliteit voor Turkije op 1
Islam op 2
Nederland daar heel ver achteraan.
B. Loempotquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Welke kapper heeft Halbe eigenlijk?
Een goede nachtrust gewenstquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:52 schreef KingRoland het volgende:
Slecht nieuws voor iedereen
Ik ga naar bed, dus ik wens jullie nog een fijne avond
Als Hillary verkozen wordt en daarna ineens instort, blijft -ie misschien nog wel even.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jammer dat Obaasma weg moet
Dit is mijn moment om te lerenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:52 schreef Coco98 het volgende:
Het gaat over ontmaagding, FOK kijkt aandachtig mee.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:52 schreef KingRoland het volgende:
Slecht nieuws voor iedereen
Ik ga naar bed, dus ik wens jullie nog een fijne avond
Totaal geen probleem meequote:Op dinsdag 13 september 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Schrijft deze man zinnen zonder punt erin hij ratelt namelijk aan één stuk door er komt geen eind aan het is best lastig om naar te luisteren
Nee XDquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:54 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ben je nu in shock door het woord kutvocht?
Ik heb net de letters van jouw username zitten tellen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Schrijft deze man zinnen zonder punt erin hij ratelt namelijk aan één stuk door er komt geen eind aan het is best lastig om naar te luisteren
Een zelfvervuller heet dat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb net de letters van jouw username zitten tellen.
Mind blown.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb net de letters van jouw username zitten tellen.
Mind blown.
Dat denk ik eigenlijk ook, maar als je dat zegt dan ben je gelijk islamofoob tegenwoordig (wat een onzinwoord is natuurlijk)quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is pertinent onjuist. Hun woestijnreligie met bijbehorende maangod komt namelijk op 1. Niks is belangrijker dan de islam. De nationaliteit komt op 2. Dat is uiteraard de Turkse. Sommigen voelen zich daarnaast wellicht ook nog Nederlander.
Islamofoob is een modewoord om kritiek op religie of op het gedrag van gelovigen af te doen als een vorm van discriminatie. Het is een hol, inhoudsloos begrip.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:17 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook, maar als je dat zegt dan ben je gelijk islamofoob tegenwoordig (wat een onzinwoord is natuurlijk)
Commerciële omroepquote:Op woensdag 14 september 2016 22:54 schreef Martinello het volgende:
Nu bij Tan: het haar van Frits Barend heeft zijn beste tijd gehad.
Dat programma loopt een jaar of 12 achter dusquote:Op woensdag 14 september 2016 22:54 schreef Martinello het volgende:
Kaal haar, zoals jouw UI.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:54 schreef Martinello het volgende:
Jouw haar ookquote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Het haar van Paul Jansen heeft zijn beste tijd ook gehad.
Kenneth Perez zit daar ook aan tafel.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:54 schreef Martinello het volgende:
Dit is een soort heiligschennis.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:59 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kan wat aan gedaan worden
[ afbeelding ]
Welke stapel?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wielrenners zijn treurfiguren die 1 voor 1 op de stapel moeten worden gegooid.
eensquote:Op woensdag 14 september 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: alle moslims zijn schuldig.
Sommige wel en sommige nietquote:Op woensdag 14 september 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: alle moslims zijn schuldig.
Door deze post ga ik morgen in plaats van 1, wel 2 zijspiegels van auto's aftrappen die naar mij toeteren als ze achter me op de grote weg rijden.quote:
Heeft wel de zaak verloren, ga je vak leren milfje!quote:
Fylie is altijd lekker rebelsquote:Op woensdag 14 september 2016 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Jij bent altijd anti-allochtoon, ook al slaat het nergens op
Ja joh, mijn halve familie is allochtoon.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Baardgroei begint net door te komen, laat lekker gaan johquote:Op woensdag 14 september 2016 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fylie is altijd lekker rebels
Fix je zelfhaat eens dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja joh, mijn halve familie is allochtoon.
Ik kan hem een Gillette Fusion aanradenquote:Op woensdag 14 september 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Baardgroei begint net door te komen, laat lekker gaan joh
Ga half terug naar je eigen land danquote:Op woensdag 14 september 2016 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Laat Fylax-Boy met rust.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik lees wel vaker wat jij post.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:08 schreef Fylax het volgende:
Omdat ik de kant van de pers kies, ben ik anti-allochtoon? Oke
Linker of rechterkant? Of de benen of bovenlichaam?quote:Op woensdag 14 september 2016 23:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ga half terug naar je eigen land dan
Lijkt me primaquote:Op woensdag 14 september 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Linker of rechterkant? Of de benen of bovenlichaam?
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden
Hij kan in ieder geval moeilijk zeggen dat het een onjuiste associatie isquote:Op woensdag 14 september 2016 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Als Pauw z'n woonboot nou afgebeeld werd met "Één groot neukfestijn", wat zou Jeroen daar nou van vinden? Wel stoer?
Dat gebeurt bij elke foto bij elke krant. Alles voor de 'associatie'quote:Op woensdag 14 september 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Die voorste vrouw drinkt nog wortelsap ook, maar dat hebben ze er zelfs afgesneden bij de Volkskrant.
Beetje afhankelijk van met welk team United op de proppen komt. Feyenoord zal wel met iets anders dan in de Eredivisie moeten komen, dus niet alleen maar alles op voorzetten gooien. Wel zou lekker vroeg druk zetten best even kunnen helpen. Ze zijn niet kansloos, maar United toch wel favorietquote:Op woensdag 14 september 2016 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat denk jij van Feyenoord - United, Tagliano?
Belg?quote:Op woensdag 14 september 2016 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
En ze trekt gewoon heel snel.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik vind 'r best wel lekker.
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:16 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Duiken en Ron Brandsteder. Wie wee het verband?
Ze mag ook komen trekken bij Pauw. En daarna gooit Pauw haar de boot af.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Idiote en volgens mij erg gevaarlijke hobby, maar wel knap natuurlijk.
Zendertje.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:17 schreef Doublepain het volgende:
rare rug heeft ze of dat lijkt zo
En laat ze maar lachen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
De Honeymoonkwis was wel leuk anders
Wat ben jij ook grappig?quote:Op woensdag 14 september 2016 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn programma's waren wel leuk ja, de meeste iig. Wie ben ik ook grappig.
Weet ikquote:Op woensdag 14 september 2016 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja beetje gekke zin'Wie ben ik' heette dat programma.
Je moet überhaupt zeer weinig uit Thailand vertrouwenquote:Op woensdag 14 september 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die verhuizen naar Thailand moet je niet vertrouwen
Mooi land voor de hengelsport.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die verhuizen naar Thailand moet je niet vertrouwen
Oh dan stelt het al helemaal nauwelijks meer wat voorquote:Op woensdag 14 september 2016 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou hij heeft er al 26 maanden opzitten dus nog even te gaan.
Ja dat over die volkskrant vond ik een beetje saaiquote:Op woensdag 14 september 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moet überhaupt zeer weinig uit Thailand vertrouwen
Overigens heb je een mooi rechtenonderwerpje gemist
Hengelen naar minderjarige kutjes zekerquote:Op woensdag 14 september 2016 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mooi land voor de hengelsport.
Wat ordinairquote:Op woensdag 14 september 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hengelen naar minderjarige kutjes zeker
Dat is wel de bedoeling.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:25 schreef superniger het volgende:
Moeten we medelijden met hem hebben ofzo?
Maak er dan maar net zo goed een eind aanquote:Op woensdag 14 september 2016 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat je in een Thaise cel zit, dat kan je dus niet FOK!ken.
Als je het geld daar hebt ja... Maar dat had ie nietquote:Op woensdag 14 september 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Behoorlijk kut om daar te zitten. Maarja, dat is in veel landen zo.
Kan je geen privileges krijgen als je veel geld hebt?
Sinds ik Sophie in de Kreukels heb gezien bekijk ik mannen in dit soort functies met enige argwaan...quote:Op woensdag 14 september 2016 23:26 schreef Karina het volgende:
Lijkt wel of deze man in vermomming is.
Nooit gewetenquote:Op woensdag 14 september 2016 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo is Al Capone ook ooit gevangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |