SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week ging gelukkig beterquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Peer pressure werkt bij mij boven de 30 graden kennelijk nietzielig onderaan in de challenge
quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:13 schreef MutedFaith het volgende:
Opdracht gescoord. De match was zo duidelijk dat ze er tijdens t gesprek al wel uit waren. Dus vanaf donderdag eindelijk fulltime weer nuttige dingen doen.
Minderen van snelle koolhydraten heeft mij daar heel erg in geholpen, geen dips meer door de dag heen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:01 schreef K44S het volgende:
Ik kom hier ook maar eens lurken.
Ik wil namelijk ivm constante vermoeidheid, eens wat aan mijn eet patroon doen.
Eigenlijk weet ik niet of ik hier goed zit. Maar dat zal moeten blijken.
Ik eet regelmatig brood en wil daar vanaf vandaag een stap terug in doen, meer vitamines nemen en m'n alcoholgebruik ook verminderen. Niet dat ik nog net zo veel naar achteren giet als 2 jaar terug. Maar in het weekend houd ik wel van een paarbier met vrienden
Ff zoekenquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Minderen van snelle koolhydraten heeft mij daar heel erg in geholpen, geen dips meer door de dag heen.
Ik ga z.s.m beginnen met o.a. Quinoa.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen witbrood/pasta/rijst maar volkoren kiezen bijvoorbeeld.
Volkorenbrood en zilvervliesrijst is goedkoperquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ga z.s.m beginnen met o.a. Quinoa.
Ik ben al 2 meter lang en weeg al jaren 80 kg schoon (ik ben 25 jaar).
Dus ik ben benieuwd hoe en wat.
Bij zilvervliesrijst heb ik bij een groot bord na een halfuur alweer trek.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volkorenbrood en zilvervliesrijst is goedkoper
En lekkerder.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volkorenbrood en zilvervliesrijst is goedkoper
http://www.undisputed.com/quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:13 schreef Negentiendertig het volgende:
Ben wel benieuwd welke sportschool dat dan was!
Ja in mijn geval lekker naar de sportschool. Maar dit idd!quote:Op woensdag 14 september 2016 08:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Vocht.. dat moet het zijn![]()
geen beweging in te krijgen hier.. ja, schommelend vanochtend weer omhoog
![]()
Het wordt tijd dat de warmte weg trekt en ik het hardlopen weer kan oppakken
Dat ga ik nú doen. Daar hebben ze airco dus dat is wel te doen.. gelukkig.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:35 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja in mijn geval lekker naar de sportschool. Maar dit idd!
Ik heb met zulk warm weer helemaal geen fut om erheen te gaan. Laat staan ook nog sportenquote:Op woensdag 14 september 2016 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ga ik nú doen. Daar hebben ze airco dus dat is wel te doen.. gelukkig.
Ja, ik heb t gisterenavond geprobeerd. Maar niet te doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:35 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja in mijn geval lekker naar de sportschool. Maar dit idd!
Ik normaal ook. Althans, ik schommel normaal tussen de 71,8 en 73,0. En dat vond ik wel prima.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:40 schreef Negentiendertig het volgende:
voor alle ATL's! Niet gewogen vanochtend, maar weeg al weken hetzelfde.
Ik heb een ijzergebrek. En ijzertabletten helpen niet want het was nog verder gedaald. Heb ik vooral als ik lager in gewicht ben.quote:
Heb/krijg je veel last van het infuus?quote:Op woensdag 14 september 2016 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb een ijzergebrek. En ijzertabletten helpen niet want het was nog verder gedaald. Heb ik vooral als ik lager in gewicht ben.
Morgen kan ik me wat minder voelen, een beetje grieperig.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb/krijg je veel last van het infuus?
Ow vervelendquote:Op woensdag 14 september 2016 10:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Morgen kan ik me wat minder voelen, een beetje grieperig.
Bijna elke post die je de afgelopen dagen post bevat een klacht over het weer. Kolere zeg. Heb je het warm door het weer of door het opwinden over het feit dat het 30 graden is?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Quiche staat in de ovenhoef ik lekker 2 dagen niet meer te koken.
Ik ga pas weer koken als het 22 graden isyeah baby
Dat eerstequote:Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Bijna elke post die je de afgelopen dagen post bevat een klacht over het weer. Kolere zeg. Heb je het warm door het weer of door het opwinden over het feit dat het 30 graden is?
+1quote:Op woensdag 14 september 2016 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat eerstemensen janken ook als het een week lang regent dan hoor je mij niet.
Er zijn mensen die zich met dit weer gewoon serieus fysiek niet lekker voelen. Sorry als mijn posts je irriteren.
En zo opgewonden ben ik er helemaal niet over, vind het gewoon klote idd. Ik hoor alleen niet bij de mensen die superblij zijn met dit weer en meteen naar het strand rennen of uren gaan liggen bakken.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1Kloteweer is het gewoon! Ha!
Wie wind zich nu op?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik ben niet blij met als het een week lang elke dag regent/hagelt of als ik 2,5 uur doe om van m'n huis naar m'n werk te komen ivm file door blaadjes op de weg ofzo, maar dat post ik niet in een fucking dieettopic.
Gevalletje deal with it, klagen verandert het weer niet.
quote:Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
blijkbaar toch ook een beetje prikkelbaar door de warmte?
Ik vind Sarabi anders vrij verhit overkomen met dit weerquote:Op woensdag 14 september 2016 11:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik opgewonden? Omdat ik "fucking" gebruik?
Ik irriteer me niet aan je post, en ga er al helemaal geen mod voor aan zijn/haar shirt trekken, kom op zeg. Vind je verder een chille user (heet dat zo op een forum?), niks aan de hand. Het viel me op, meer niet.
I'm hotquote:Op woensdag 14 september 2016 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind Sarabi anders vrij verhit overkomen met dit weer![]()
#duikt weg
quote:Op woensdag 14 september 2016 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind Sarabi anders vrij verhit overkomen met dit weer![]()
#duikt weg
Gaaf he?quote:Op woensdag 14 september 2016 15:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Whaha sorry![]()
Ik probeerde vanmiddag een spijkerbroek maat 38 en hij paste ook nog
Huh, dat loopt toch gewoon gelijk verder? Ik snap geloof ik niet helemaal hoe je minder tijd of aandacht aan andere challenges kan besteden. Je hoeft er toch niks voor te doen? Alleen stappen zettenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:58 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed on topic
Ik ben uit de challenge gestapt omdat ik merkte dat ik minder tijd/aandacht had voor mijn challenges met vrienden en familie. Aangezien zij toch iets belangrijker zijn voor mij vond ik dat jammer.
Wanneer die minder actief worden wil ik me wel weer aansluiten.
Dat moment is echt ultiem ja! Ik droeg in mijn hoogtijdagen wel eens een 48 of 50 (van de H&M of iets anders dat klein valt) en pas nu in 38 van Steps, WE, Mustang enz. Heel fijnquote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 15:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Whaha sorry![]()
Ik probeerde vanmiddag een spijkerbroek maat 38 en hij paste ook nog
Ik keek niet meer naar de andere challengesquote:Op woensdag 14 september 2016 15:52 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Huh, dat loopt toch gewoon gelijk verder? Ik snap geloof ik niet helemaal hoe je minder tijd of aandacht aan andere challenges kan besteden. Je hoeft er toch niks voor te doen? Alleen stappen zetten
Ah. Erg jammer, maar snap het.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik keek niet meer naar de andere challengeswas alleen nog met die van Fok bezig. Merkte ik vorige week al maar dacht dat veranderd nog wel maar, helaas. Mijn autistisch brein is niet zo flexibel
quote:Op woensdag 14 september 2016 15:32 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb momenteel ook een mt 38 aan... kom van 46
Haha. Je staat weer lonely on top!quote:Op donderdag 15 september 2016 09:46 schreef MutedFaith het volgende:
Vanochtend 10k gelopen in een rustig tempo. Voor de mensen die denken: "Mijn challenge, wat doe je!".
Volgende keer vast extra veel er af!quote:Op donderdag 15 september 2016 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik was gisterenavond bij de coach voor het eerst een beetje zwaarder, maar m`n vochtpercentage was abnormaal hoog. Had ook niet anders verwacht want sinds enkele dagen zit m`n horloge `s ochtends al strak i.p.v. dat het bijna af valt.
Dus hopelijk in het weekend weer een ATL.
Dansjes voor Sarabi, lekker bezig!
Bij mij helpt het weer ook echt niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb net alles ingevoerd en volgens mij valt het heel erg mee wat ik mijn mond in stop, de laatste 2 weken al, maar toch blijf ik enorm zwaar. Vandaag ook nog buikpijn en verstopt dus nouja.
Daar ga je meer van eten of daar krijg je mysterieuze kilos van cadeau?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bij mij helpt het weer ook echt niet.
Als je van de bolletjes uitgaat nog steeds slechts 4,5 maar hej, wel in een maand!quote:Op donderdag 15 september 2016 22:01 schreef Negentiendertig het volgende:
Hoeveel kilo is dat, kwak?
Bij mij zit er zeker een litertje in mijn enkels...quote:Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daar ga je meer van eten of daar krijg je mysterieuze kilos van cadeau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |