SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week ging gelukkig beterquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Peer pressure werkt bij mij boven de 30 graden kennelijk nietzielig onderaan in de challenge
quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:13 schreef MutedFaith het volgende:
Opdracht gescoord. De match was zo duidelijk dat ze er tijdens t gesprek al wel uit waren. Dus vanaf donderdag eindelijk fulltime weer nuttige dingen doen.
Minderen van snelle koolhydraten heeft mij daar heel erg in geholpen, geen dips meer door de dag heen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:01 schreef K44S het volgende:
Ik kom hier ook maar eens lurken.
Ik wil namelijk ivm constante vermoeidheid, eens wat aan mijn eet patroon doen.
Eigenlijk weet ik niet of ik hier goed zit. Maar dat zal moeten blijken.
Ik eet regelmatig brood en wil daar vanaf vandaag een stap terug in doen, meer vitamines nemen en m'n alcoholgebruik ook verminderen. Niet dat ik nog net zo veel naar achteren giet als 2 jaar terug. Maar in het weekend houd ik wel van een paarbier met vrienden
Ff zoekenquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Minderen van snelle koolhydraten heeft mij daar heel erg in geholpen, geen dips meer door de dag heen.
Ik ga z.s.m beginnen met o.a. Quinoa.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen witbrood/pasta/rijst maar volkoren kiezen bijvoorbeeld.
Volkorenbrood en zilvervliesrijst is goedkoperquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ga z.s.m beginnen met o.a. Quinoa.
Ik ben al 2 meter lang en weeg al jaren 80 kg schoon (ik ben 25 jaar).
Dus ik ben benieuwd hoe en wat.
Bij zilvervliesrijst heb ik bij een groot bord na een halfuur alweer trek.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volkorenbrood en zilvervliesrijst is goedkoper
En lekkerder.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volkorenbrood en zilvervliesrijst is goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |