abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 15 september 2016 @ 00:21:29 #151
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_165331631
Voor de treinserieliefhebbers heb ik een lijstje gemaakt: http://dennistd.nl/trein/series2017.pdf
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_165331639
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2016 23:37 schreef JDude het volgende:

[..]

In beide richtingen treinen die 1 minuut na elkaar vertrokken, en dat waarschijnlijk ook nog zonder ongelijkvloerse kruising bij Princenhage? Zeker weten dat je geheugen geen loopje met je neemt?
Ik stond op vrijdagmiddag vaak op het station met een vriend die naar Limburg moest. In mijn herinnering zat er begin '00s een minuut of twee, drie tussen de 2500 / 1900 en de schrootlijn.
We hebben het over 1991-92. En geen kruisende rijwegen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 15 september 2016 @ 00:24:50 #153
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165331669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

We hebben het over 1991-92. En geen kruisende rijwegen.
Ah, ja zo oud ben ik nou ook weer niet.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 september 2016 @ 00:31:32 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165331770
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 00:21 schreef dennistd het volgende:
Voor de treinserieliefhebbers heb ik een lijstje gemaakt: http://dennistd.nl/trein/series2017.pdf
Ze hebben er een grote onlogische nummerbrei van gemaakt :r
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165331804
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 00:07 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Grootste kans heb je in de spits IC naar Enkhuizen. Deze rijdt ieder half uur tussen de normale IC's door. Alleen in de spitsrichting uiteraard.
Dank :)
  Redactie Sport donderdag 15 september 2016 @ 00:37:38 #156
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_165331861
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2016 00:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ze hebben er een grote onlogische nummerbrei van gemaakt :r
Ja, soms is er geen touw aan vast te knopen. De sprinter Zwolle-Groningen en Meppel-Leeuwarden waren de 9100 en 9000. Nu is Zwolle-Groningen vernummerd in de 8100, terwijl Meppel-Leeuwarden gewoon de 9000 gebleven is. Noem die dan in elk geval 8200 of zo, lijkt me logischer 8)7
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 15 september 2016 @ 00:39:21 #157
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_165331892
Ik snap sowieso niet echt wat er is gebeurd met die treinseries, vooral in Brabant zie ik niet echt waarom er zoveel geknipt is in die sprinters.
  Redactie Sport donderdag 15 september 2016 @ 00:42:55 #158
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_165331976
Blijkbaar heeft men in Breda liever een doorgaande sprinter, wat ik me kan voorstellen met zoveel kerende series. Dat je hem dan loskoppelt in Dordrecht en Den Bosch kan ik in komen wat serielengte betreft. Maar waarom Roosendaal-Den Haag dan ook geknipt is?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 15 september 2016 @ 00:45:43 #159
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_165332036
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 00:42 schreef dennistd het volgende:
Blijkbaar heeft men in Breda liever een doorgaande sprinter, wat ik me kan voorstellen met zoveel kerende series.
Met 4 kerende series in Breda (7 kerende treinen per uur) zit Breda echt wel aan z'n max denk ik.
quote:
Dat je hem dan loskoppelt in Dordrecht en Den Bosch kan ik in komen wat serielengte betreft. Maar waarom Roosendaal-Den Haag dan ook geknipt is?
Ik dacht dat het materieel uit de sprinter Den Bosch - Dordrecht misschien zou overgaan in Dordrecht - Roosendaal, maar dat is niet het geval als ik de aankomst- en vertrektijden van Dordrecht mag geloven. Dat keert allemaal op zichzelf.

Waarom er dan niet is gekozen voor een sprinter Den Haag - Roosendaal mag joost weten. Misschien wordt die serie wel ver-FLIRT en is het SLT elders nodig?
  Redactie Sport donderdag 15 september 2016 @ 00:48:02 #160
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_165332078
Volgens mij zou Roosendaal-Dordrecht inderdaad FLIRT worden, terwijl Dordrecht-Den Haag SLT houdt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 15 september 2016 @ 03:33:15 #161
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_165333239
Wat wel goed nieuws is: door het verschuiven van de 3600 (Zwolle - Roosendaal) wordt de aansluiting in 's-Hertogenbosch verbeterd. In plaats van een kwartier wachten (achterlichtaansluiting) wordt dat nu 5 minuten wachten. En dat kan zonder stress, want de aansluiting is crossplatform :)
pi_165333286
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:48 schreef James1988 het volgende:
De tijdwinst van de versnelling van de 3600 (Roosendaal - Zwolle v.v.) wordt grotendeels teniet gedaan in Brabant: dat ding staat 5 minuten in Den Bosch en 4 minuten in Breda.
Dit is vervelend voor de Brabanders, maar dit scheelt mij wel best veel tijd naar Arnhem, Oss en Nijmegen straks geloof ik, en dat zijn bestemmingen die ik niet snel niet direct zou doen. Alles van Den Bosch en verder is doordeweeks nu al sneller via Utrecht (terwijl het meer km's is).
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_165333288
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lijkt best wat. In mijn tijd had je 2 keer per uur 5 minuten wat te doen:

18 de IC naar Den haag
19 de Sneltrein ( *) ) naar Vlissingen
20 de IC naar Venlo
21 de Sneltrein naar Zwolle (stopte ook in Gilze-Rijen en Tilburg West).

En een half uur later weer.

En een doodenkele verdwaalde Stoptrein naar Breda-Prinsenbeek, Lage Zwaluwe en Dordrecht Zuid :')
En MASSA'S goederentreinen :D
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_165333395
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 00:42 schreef dennistd het volgende:
Blijkbaar heeft men in Breda liever een doorgaande sprinter, wat ik me kan voorstellen met zoveel kerende series. Dat je hem dan loskoppelt in Dordrecht en Den Bosch kan ik in komen wat serielengte betreft. Maar waarom Roosendaal-Den Haag dan ook geknipt is?
Slimmer inzetten van je materieel, die dingen rijden leeg rond ten zuiden van Dordrecht. In Dordrecht aftrappen en bijplaatsen is een crime geloof ik
  donderdag 15 september 2016 @ 07:26:11 #165
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_165333482
Zo heel veel extra materieel levert het daar aftrappen en bijplaatsen nu ook weer niet op. Twee treinstellen hooguit?
pi_165333523
Ik gok toch wel drie ā vier, maar waarom ze had dan nu pas doen als ze dat tekort al tijden zien aankomen?
  donderdag 15 september 2016 @ 07:57:08 #167
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_165333631
Nou, er zijn vast wel één of twee omlopen die het ook wel afkunnen met een losse SLT6 of 2xSLT4. Dan valt er niet zoveel meer af te trappen..

(Naja.. De helft.. (8> )
pi_165333662
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2016 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
Via Somda begrijp ik dat de 'kwartiersdienst' tussen Sittard en Maastricht verdwijnt, omdat de sprinter naar Maastricht aansluit op de 800 die al naar Maastricht gaat in plaats van de 3500 die naar Heerlen gaat.
Geldt dit voor de nieuwe dienstregeling met de nieuwe treinen van Arriva?
  donderdag 15 september 2016 @ 08:31:10 #169
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_165333957
De intercity naar Heerlen schuift ook een beetje op waardoor ik vermoed dat als de sprinter naar Maastricht daarop aan zou sluiten deze verderop aan de kant zou moeten om de Intercity te laten passeren. Dan ben je het paard achter de wagen aan het spannen.
pi_165333994
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:31 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De intercity naar Heerlen schuift ook een beetje op waardoor ik vermoed dat als de sprinter naar Maastricht daarop aan zou sluiten deze verderop aan de kant zou moeten om de Intercity te laten passeren. Dan ben je het paard achter de wagen aan het spannen.
Boze tongen beweren dat de elektrische tractie inmiddels ook Zuid-Limburg bereikt heeft :o Kan zijn dat dat alleen op zon- en feestdagen is trouwens.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_165334379
Kennelijk hebben ze (volgens HAFAS dan) wel in hun wijsheid besloten dat er toch een intercity Lelydorp - Dordrecht niet stopt op Schiedam Centrum (om toch een beetje reistijdverlies goed te maken tussen Den haag en Dordrecht na het verlies van IC Den Haag - Venlo)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 15 september 2016 @ 10:08:54 #172
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_165335142
quote:
Daarvan doet nog niet alles bij mij :( .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_165335416
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 09:11 schreef _serial_ het volgende:
Kennelijk hebben ze (volgens HAFAS dan) wel in hun wijsheid besloten dat er toch een intercity Lelydorp - Dordrecht niet stopt op Schiedam Centrum (om toch een beetje reistijdverlies goed te maken tussen Den haag en Dordrecht na het verlies van IC Den Haag - Venlo)
Die heb ik niet eerder voorbij zien komen, bijzonder!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 september 2016 @ 10:31:55 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165335466
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:02 schreef J.B. het volgende:

[..]

Geldt dit voor de nieuwe dienstregeling met de nieuwe treinen van Arriva?
jup
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 september 2016 @ 10:39:06 #175
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165335580
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 03:33 schreef James1988 het volgende:
Wat wel goed nieuws is: door het verschuiven van de 3600 (Zwolle - Roosendaal) wordt de aansluiting in 's-Hertogenbosch verbeterd. In plaats van een kwartier wachten (achterlichtaansluiting) wordt dat nu 5 minuten wachten. En dat kan zonder stress, want de aansluiting is crossplatform :)
mja, wil je bijvoorbeeld van Breda naar Zwolle of verder noordwaarts dan schiet je 0,0 op met die verschuiving

Via de IC Direct met overstap in Rotterdam is 4 minuten sneller dan de rechtstreekse :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport donderdag 15 september 2016 @ 12:43:31 #176
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_165337984
Ik zie trouwens dat op zondag de uurdienst naar Weener op het andere halve uur rijdt. Wat is daar de reden van? Lijkt me niet handig voor een aansluiting in Leer die 1x per uur rijdt, of rijdt die dan ook op het andere halve uur?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 12:45:09 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165338021
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Boze tongen beweren dat de elektrische tractie inmiddels ook Zuid-Limburg bereikt heeft :o Kan zijn dat dat alleen op zon- en feestdagen is trouwens.
En ze hebben er zeker ook een HSL naar Bielefeld?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165338152
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:43 schreef dennistd het volgende:
Ik zie trouwens dat op zondag de uurdienst naar Weener op het andere halve uur rijdt. Wat is daar de reden van? Lijkt me niet handig voor een aansluiting in Leer die 1x per uur rijdt, of rijdt die dan ook op het andere halve uur?
Iets met aansluitingen en een kapotte spoorbrug
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 12:53:52 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165338231
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:50 schreef b2py het volgende:

[..]

en een kapotte spoorbrug
Daar ook al? Willen ze het NL en D spoornetwerk ontkoppelen ofzo?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 september 2016 @ 12:58:32 #180
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165338333
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Daar ook al? Willen ze het NL en D spoornetwerk ontkoppelen ofzo?
Het is nog steeds dezelfde brug die een klein beetje stuk is
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 15 september 2016 @ 13:08:21 #181
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_165338549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:43 schreef dennistd het volgende:
Ik zie trouwens dat op zondag de uurdienst naar Weener op het andere halve uur rijdt. Wat is daar de reden van? Lijkt me niet handig voor een aansluiting in Leer die 1x per uur rijdt, of rijdt die dan ook op het andere halve uur?
Niet alleen op zondag, maar ook 's avonds. Op het halve uur dat normaal de trein naar Weener rijdt, rijdt dan Groningen-Veendam.
  Redactie Sport donderdag 15 september 2016 @ 13:30:16 #182
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_165338946
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:50 schreef b2py het volgende:

[..]

Iets met aansluitingen en een kapotte spoorbrug
Ja, dat weet ik ook. Maar waarom schuift dat dan een halfuur op? De belangrijkste aansluiting in Leer lijkt me de IC/RE naar Bremen. Met aankomst om .53 uit Groningen (doordeweeks) kan de bus om .56 weg. Rijtijd naar Leer is (zonder file) 15 minuten volgens Google Maps, dus .11 aan in Leer. Dan moet je daar nog een half uur wachten op de trein naar Bremen, en dat geldt ook in omgekeerde richting. Op zondag is het anders: .20 aan in Weener, dat zou om .38 in Leer betekenen. Overstaptijd is dan ineens nog maar 3 minuten, dat lijkt me dan weer aan de hele krappe kant...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 13:34:06 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165338996
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het is nog steeds dezelfde brug die een klein beetje stuk is
Geen idee hoe ik er aan dacht... Maar ik zat met dat duesellijntje bij Enschede de grens over in mijn hoofd
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165340078
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:59 schreef James1988 het volgende:
De schaamlapintercity Breda - Dordrecht gaat ook rijden. Tijden:

x:34 Dordrecht (sp 2) - x:54 Breda (sp 3)
x:01 Breda (sp 8) - x:19 Dordrecht (sp 2)
Waarom kunnen ze niet gewoon de Intercity Lelystad-Dordrecht doortrekken naar Breda?
pi_165340345
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:28 schreef Jappie111 het volgende:

[..]

Waarom kunnen ze niet gewoon de Intercity Lelystad-Dordrecht doortrekken naar Breda?
Waarom konden ze uberhaubt de IC Den Haag - Venlo niet behouden ipv deze halfbakken oplossing voor een aantal min winst voor een beperkte groep reizigers. (en dan heb ik het nog niet eens over hoeveel HSL Rotterdam - Breda eruit ligt)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 september 2016 @ 14:50:17 #186
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165340437
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:45 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Waarom konden ze uberhaubt de IC Den Haag - Venlo niet behouden ipv deze halfbakken oplossing voor een aantal min winst voor een beperkte groep reizigers. (en dan heb ik het nog niet eens over hoeveel HSL Rotterdam - Breda eruit ligt)
En dat Breda eigenlijk overbediend wordt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_165340513
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En dat Breda eigenlijk overbediend wordt
Ook
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 september 2016 @ 14:58:06 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165340557
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 15 september 2016 @ 15:08:14 #189
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_165340720
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En dat Breda eigenlijk overbediend wordt
Hoezo? :P
  donderdag 15 september 2016 @ 15:11:04 #190
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_165340772
Er komen nu eenmaal veel meer treinen dan goed is voor die ene treinfappert die in het station woont.
  donderdag 15 september 2016 @ 15:19:51 #191
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_165340896
quote:
Op Spoorpro.nl werd er ook al melding van gemaakt. Daar wordt ook gesproken over het (vooralsnog) niet schrappen van een corridor. Welke? Dat staat niet in de brief...

Vroeger werd de term "potentieel tekort" niet gebruikt, maar werd gesproken over "spanning tussen budget en ambities". Dat laat iets meer zien over de sturingsmogelijkheden (meer budget of ambities bijstellen). Potentieel tekort klinkt zwaarder, hoewel er dus nog 2,8 miljard euro beschikbaar is voor PHS...

[ Bericht 6% gewijzigd door Goverman op 15-09-2016 15:25:41 ]
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  donderdag 15 september 2016 @ 15:20:05 #192
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_165340899
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:11 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Er komen nu eenmaal veel meer treinen dan goed is voor die ene treinfappert die in het station woont.
:6
  donderdag 15 september 2016 @ 15:22:38 #193
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_165340932
morgen wordt trouwens het startsein gegeven voor de realisatie van het project Stationsgebied Driebergen-Zeist. Zie hier: de persuitnodiging van ProRail
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_165341039
Vanaf 26 september zal de hele icd met sandwichstammen gaan rijden.
Het weekend ervoor zijn er werkzaamheden waardoor de ICd niet zal rijden, dus dat is een perfecte gelegenheid om de stammen gereed te maken.
pi_165341302
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:22 schreef Goverman het volgende:
morgen wordt trouwens het startsein gegeven voor de realisatie van het project Stationsgebied Driebergen-Zeist. Zie hier: de persuitnodiging van ProRail
Morgen is ook al de opening van Harderwijk!
  donderdag 15 september 2016 @ 15:52:59 #196
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_165341534
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:28 schreef MTL het volgende:
Vanaf 26 september zal de hele icd met sandwichstammen gaan rijden.
Het weekend ervoor zijn er werkzaamheden waardoor de ICd niet zal rijden, dus dat is een perfecte gelegenheid om de stammen gereed te maken.
De ICd rijdt dan wel tussen Breda en Rotterdam als ik de lijst met werkzaamheden mag geloven.
pi_165341584
Ja, maar dat zal dan met de al bestaande sandwichstammen gebeuren van de AmRo pendel.
Sorry, ik had even moeten zeggen dat het om de getrokken Breda-icd ging ;)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 september 2016 @ 16:18:52 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165342031
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:19 schreef Goverman het volgende:

[..]

Op Spoorpro.nl werd er ook al melding van gemaakt. Daar wordt ook gesproken over het (vooralsnog) niet schrappen van een corridor. Welke? Dat staat niet in de brief...

Vroeger werd de term "potentieel tekort" niet gebruikt, maar werd gesproken over "spanning tussen budget en ambities". Dat laat iets meer zien over de sturingsmogelijkheden (meer budget of ambities bijstellen). Potentieel tekort klinkt zwaarder, hoewel er dus nog 2,8 miljard euro beschikbaar is voor PHS...
ik ga er vanuit dat er nog wel iets ruimte in de begroting zit, omdat projecten geboekt worden met een budget voor tegenslagen. Als er in geslaagd wordt bij de diverse projecten weinig tegenslagen te hebben zal het potentiële tekort steeds kleiner worden.

En anders haal je maar iets bij het asfalt vandaan. ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 15 september 2016 @ 16:23:49 #199
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_165342134
Een tekort van 200 miljoen poets je niet zomaar weg. Zeker als je bedenkt dat een aantal projecten flink wat risico met zich meebrengen. Wat ze nu doet is de hete aardappel naar haar opvolger doorschuiven. Niet erg verantwoordelijk maar wel logisch met de verkiezingen in het vooruitzicht.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 september 2016 @ 16:38:23 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_165342414
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 16:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Een tekort van 200 miljoen poets je niet zomaar weg. Zeker als je bedenkt dat een aantal projecten flink wat risico met zich meebrengen. Wat ze nu doet is de hete aardappel naar haar opvolger doorschuiven. Niet erg verantwoordelijk maar wel logisch met de verkiezingen in het vooruitzicht.
klopt, maar in vergelijking met de 500 miljoen die dreigde is er al het nodige veranderd in de vooruitzichten.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')