jaquote:Op woensdag 14 september 2016 20:58 schreef dennistd het volgende:
Ergens in Portugal is dat toch, een of ander megalomaan station
lissabon? Geen idee meer hoe heet station heet, 3 metrohaltes van het vliegveld.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Natte kusjes van een jarige Prins_pils op vakantie, vraagt hij me door te geven aan jullie, met deze foto:
[ afbeelding ]
Wat houdt die versnelling in dan? Geen gestop meer tussen Arnhem en Nijmegen?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:48 schreef James1988 het volgende:
De tijdwinst van de versnelling van de 3600 (Roosendaal - Zwolle v.v.) wordt grotendeels teniet gedaan in Brabant: dat ding staat 5 minuten in Den Bosch en 4 minuten in Breda.
Ga je mond spoelen, gij heiden!quote:
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat houdt die versnelling in dan? Geen gestop meer tussen Arnhem en Nijmegen?
Vergeet die gelijkvloerse kruising niet bij Den Bosch aan de zuidkant & bij Tilburg, dat is ook funest ivm cargo & A2-corridor.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, gij heiden!
De 3600 heeft een vervelende route, o.a. dankzij delen enkelspoor boven Deventer en de enkelsporige brug bij Ravenstein.
Gelijk heb je. Ze moeten dat ding er toch beter doorheen kunnen fietsen?quote:
niet van/naar Amersfoort. Daar zijn de tijden gelijk geblevenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:50 schreef b2py het volgende:
De voordelen van 80 rondom Utrecht worden ook verwerkt in de dienstregeling, stuk sneller rondom Utrecht
lukt dat omhalen in 7 minuten?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:59 schreef James1988 het volgende:
Vught is inderdaad ook een knelpunt, die was ik vergeten te noemen. Dat ze dat enkele jaren geleden - toen Sporen in Den Bosch liep - niet meteen hebben meegenomen...
De schaamlapintercity Breda - Dordrecht gaat ook rijden. Tijden:
x:34 Dordrecht (sp 2) - x:54 Breda (sp 3)
x:01 Breda (sp 8) - x:19 Dordrecht (sp 2)
Alleen als alles op tijd rijdt. De sprinter naar Tilburg vertrekt om x:53, dus als die met +1 vertrekt loopt de rangeerbeweging ook vertraging op.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lukt dat omhalen in 7 minuten?
Het omkeren op keerspoor te Utrecht tussen 20 & 21 gebeurt in 2 a 3 minuten dusseh, 7 easypeasiequote:Op woensdag 14 september 2016 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lukt dat omhalen in 7 minuten?
Money money money lalalaaquote:Op woensdag 14 september 2016 21:59 schreef James1988 het volgende:
Vught is inderdaad ook een knelpunt, die was ik vergeten te noemen. Dat ze dat enkele jaren geleden - toen Sporen in Den Bosch liep - niet meteen hebben meegenomen...
De schaamlapintercity Breda - Dordrecht gaat ook rijden. Tijden:
x:34 Dordrecht (sp 2) - x:54 Breda (sp 3)
x:01 Breda (sp 8) - x:19 Dordrecht (sp 2)
In Breda heb je te maken met kruisende bewegingen, zoals de sprinter naar Den Bosch van x:53.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Het omkeren op keerspoor te Utrecht tussen 20 & 21 gebeurt in 2 a 3 minuten dusseh, 7 easypeasie
Overkruis zelfde richting is minuut of 2? Die heb je wel nodig met het ontruimen denk ik dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
In Breda heb je te maken met kruisende bewegingen, zoals de sprinter naar Den Bosch van x:53.
Die moet vanaf spoor 4 naar de doorgaande sporen, terwijl deze IC vanaf spoor 3 naar de keersporen moet.
En dan heb ik nog niet eens gekeken naar wat er in westelijke richting vertrekt tussen x:54 en x+1:01.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |