Ze stopt er toch mee over half jaarquote:Op maandag 12 september 2016 23:24 schreef danos het volgende:
Wtf de minister gaat opeens actie geven na 3,5 jaar?
PvdA verbiedenquote:Op maandag 12 september 2016 23:25 schreef JanCees het volgende:
Het is tijd voor een rechts kabinet om die teringzooi in Nederland op orde te stellen
Wel respect dat ze zoveel kan zwammen en praten, zonder iets te zeggen.quote:Op maandag 12 september 2016 23:25 schreef JanCees het volgende:
Die burgemeester is echt een stom wijf
Heel bijzonder zo'n auto in zo'n pauperbuurt...quote:Op maandag 12 september 2016 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh de vader is crimineel
Is d'r beroep hèquote:Op maandag 12 september 2016 23:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wel respect dat ze zoveel kan zwammen en praten, zonder iets te zeggen.
Wat voor'n wagen?quote:Op maandag 12 september 2016 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou nou voor 18K heb je al zo'n wagen op marktplaats.
Criminaliteit in Rusland is ook erg laag.quote:Op maandag 12 september 2016 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zou het leven wel verrijken.
Trouwens voor nutteloze trivia kennis: Rusland heeft dit jaar voor de derde maal op rij de Tank-Biathlon gewonnen.
quote:
Jij noemt je zoon later toch ook gewoon Tarzan?quote:Op maandag 12 september 2016 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Je kind vernoemen naar een speelgoed
Hij had hem beter Senna kunnen noemen.quote:Op maandag 12 september 2016 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
En pokemon goquote:Op maandag 12 september 2016 23:28 schreef Zipportal het volgende:
De schuld van Vodafone, KPN en T-Mobile zeker?
Pocketrocket.quote:Op maandag 12 september 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij noemt je zoon later toch ook gewoon Tarzan?
Oh die, maar die van hun is redelijk nieuw, '15 frontje, eerder 70-80K moet je dan denken.quote:
Ik wielren ook.quote:Op maandag 12 september 2016 23:27 schreef Bolasie het volgende:
Triest verhaal, maar dat mogen ze wel verbieden.
Net als wielrenners. Graag de doodstraf voor dat volk.
Wielrennen is geen sport.quote:Op maandag 12 september 2016 23:27 schreef Bolasie het volgende:
Triest verhaal, maar dat mogen ze wel verbieden.
Net als wielrenners. Graag de doodstraf voor dat volk.
Die noem ik later Action-man of Knexquote:Op maandag 12 september 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij noemt je zoon later toch ook gewoon Tarzan?
Wat ontkent ze danquote:Op maandag 12 september 2016 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kan de burgermeester nou zo erg in de ontkenning zijn? Lijkt net een moslim.
Of je laat die constante nazi-verwijzingen even achterwege.quote:Op maandag 12 september 2016 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mods zijn verdomme weer bezig. 2x al.
D66 mods.
Anton een optie?quote:Op maandag 12 september 2016 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die noem ik later Action-man of Knex
Legolasquote:Op maandag 12 september 2016 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In Heerlen en Maastricht lopen ze met zijn allen gewoon over, kuddeinstinct.quote:Op maandag 12 september 2016 23:28 schreef KingRoland het volgende:
moet gemiddeld 3 minuten wachten als ik wil oversteken in Amsterdam.
3 hele minuten.
SOOOWquote:Op maandag 12 september 2016 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij had hem beter Senna kunnen noemen.
Alex Man was vet cool.quote:Op maandag 12 september 2016 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat zonde van het geld, maja Turken en wagensquote:Op maandag 12 september 2016 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Oh die, maar die van hun is redelijk nieuw, '15 frontje, eerder 70-80K moet je dan denken.
Klinkt als speelgoed voor volwassen vrouwen. De Tommy-Boy 4000quote:Op maandag 12 september 2016 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit verhaal dringt totaal niet tot mij door.
Niet appen op de fietsquote:Op maandag 12 september 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit verhaal dringt totaal niet tot mij door.
Trilt als de Pizzabezorger langskomtquote:Op maandag 12 september 2016 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klinkt als speelgoed voor volwassen vrouwen. De Tommy-Boy 4000
bedankt hansquote:Op maandag 12 september 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
12 Steden 13 Ongelukken was toch beter.
Als ik wil appen op de fiets stap ik gewoon even af. Ik dacht dat de meeste dit ook deden, maar blijkbaar hebben de meeste leeftijdsgenoten van mij een verstand van een aardappel.quote:Op maandag 12 september 2016 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet appen op de fiets
Als je niet blind kan typen dan moet je idd afstappenquote:Op maandag 12 september 2016 23:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik wil appen op de fiets stap ik gewoon even af. Ik dacht dat de meeste dit ook deden, maar blijkbaar hebben de meeste leeftijdsgenoten van mij een verstand van een aardappel.
Als ik fiets dan fiets ik...quote:Op maandag 12 september 2016 23:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik wil appen op de fiets stap ik gewoon even af. Ik dacht dat de meeste dit ook deden, maar blijkbaar hebben de meeste leeftijdsgenoten van mij een verstand van een aardappel.
Onzinquote:Op maandag 12 september 2016 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Het is september. Bijna niemand speelt meer Pokémon GO
Wat is nu de nieuwe hype?quote:Op maandag 12 september 2016 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Het is september. Bijna niemand speelt meer Pokémon GO
quote:Op maandag 12 september 2016 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die luisteren naar 538 verdienen wel een auto
aardAPPelquote:Op maandag 12 september 2016 23:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mensen die appen terwijl ze aan het fietsen zijn ook niet.quote:Op maandag 12 september 2016 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je niet blind kan typen dan moet je idd afstappen
app maar lekker door hoor, en flink doortrappenquote:
Andere hand blikje Monster.quote:Op maandag 12 september 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
[..]
app maar lekker door hoor, en flink doortrappen
Ik welquote:Op maandag 12 september 2016 23:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mensen die appen terwijl ze aan het fietsen zijn ook niet.
Tong80quote:Op maandag 12 september 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier kan geen satire tegenop.
Ik maak me al boos over app zombies op straatquote:Op maandag 12 september 2016 23:36 schreef Postbus100 het volgende:
Terecht dat hier aandacht aan wordt besteed. Alhoewel ik betwijfel of dit gesprek effect heeft. Beter gooien ze er een goede reclamecampagne tegenaan, net zoals de BOB-reclame. Die was bijzonder effectief tegen drank achter het stuur, ze mogen zoiets ook wel doen tegen telefoons op de fiets.
Ik kan me echt zo boos maken over mensen die appen op de fiets of in de auto
Luister je wel?quote:Op maandag 12 september 2016 23:36 schreef Postbus100 het volgende:
Terecht dat hier aandacht aan wordt besteed. Alhoewel ik betwijfel of dit gesprek effect heeft. Beter gooien ze er een goede reclamecampagne tegenaan, net zoals de BOB-reclame. Die was bijzonder effectief tegen drank achter het stuur, ze mogen zoiets ook wel doen tegen telefoons op de fiets.
Ze gaan dan ook commercials uitzendenquote:Op maandag 12 september 2016 23:36 schreef Postbus100 het volgende:
Niet echt, ik krijg het zijdelings mee. Maar met het onderwerp ben ik het eens.quote:
Heb je de iPhone 7 al dpgodquote:Op maandag 12 september 2016 23:37 schreef Doublepain het volgende:
Alle mensen zonder Iphone een boete geven
Daar is niet zo veel voor nodig.quote:Op maandag 12 september 2016 23:36 schreef WammesWaggel het volgende:
De minister is lekkerder dan Sophie
Gewoon meer mensen onder het asfalt geperst en meer mensen met een trauma.quote:Op maandag 12 september 2016 23:37 schreef Fylax het volgende:
Weg met je verbod. Lekker nog meer regeltjes van de overheid:')
Joh het is net hoe je het doet, als ik bel dan doe ik dat gewoon handsfree met mijn oortjes.quote:Op maandag 12 september 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon meer mensen onder het asfalt geperst en meer mensen met een trauma.
Ik zeg doen.
Tja, als zulk vee zoals jij niet meer logisch kunnen nadenken dan moeten ze welquote:Op maandag 12 september 2016 23:37 schreef Fylax het volgende:
Weg met je verbod. Lekker nog meer regeltjes van de overheid:')
Sjuul Paradijs ook.quote:Op maandag 12 september 2016 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Bart de Wever was vroeger viesdik
Ik volgende week pasquote:Op maandag 12 september 2016 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende maand kan ik abo verlengen
sowquote:Op maandag 12 september 2016 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie veel overeenkomsten.
Wat is deze?quote:
uh nee jij blijft gewoon hierquote:Op maandag 12 september 2016 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit onderwerp interesseert me geen reet. Ik zeg tot morgen.
als iemand doch zegt dan voel ik me daar echt ongemakkelijk bij.quote:Op maandag 12 september 2016 23:43 schreef Coco98 het volgende:
Hier wordt netjes, doch ietwat traag, gemodereerd.
Godver ik dacht precies hetzelfxe.quote:Op maandag 12 september 2016 23:44 schreef bombmannl het volgende:
Die hoofddoek in het publiek krijgt zeker betaald
quote:Op maandag 12 september 2016 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sophie is zo een waar je na een avondje hard stampen allemaal kriebels op intieme plaatsen van overhoud.
Huh? Is dit echt?quote:Op maandag 12 september 2016 23:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Best mooi soms...
Morgen wordt het weer genieten van allerlei steen-door-de-ruit-opmerkingen.quote:Op maandag 12 september 2016 23:46 schreef Bolasie het volgende:
We mogen waarschijnlijk morgen en/of overmorgen weer genieten van Ronald
Wordt weer 26272994x 'heh' aanhoren.quote:Op maandag 12 september 2016 23:46 schreef Bolasie het volgende:
We mogen waarschijnlijk morgen en/of overmorgen weer genieten van Ronald
http://regio.tpo.nl/2016/(...)rgemeester-pauw-zit/quote:Arrestaties en harde politieacties in Zaandam terwijl burgemeester bij Pauw zit
'Politie kan niets zeggen over reden arrestaties'
12-09-2016, 23:36 Tags: Zaandam, Zaanstad
Update: er zijn vier mensen aangehouden. Alle vier zijn inmiddels weer op vrije voeten. Dat zei Peter Holla van de politie Noord-Holland in Pauw.
Terwijl PvdA-burgemeester Geke Faber bij Pauw zat, brak maandagavond onrust uit in Zaandam. Tientallen agenten op de been, meerdere arrestaties vonden plaats. De politie laat aan RTV Noord Holland weten dat er inderdaad extra controles werden uitgevoerd. Zij bevestigen dat er mensen zijn aangehouden, maar kunnen nog niets zeggen over het aantal en de reden van de arrestaties.
De gemeente Zaanstad maakte eerder vanavond bekend extra maatregelen te nemen om de overlast van de groep jongeren in Poelenburg terug te dringen. Zo worden er onder andere camera’s opgehangen.
quote:Op maandag 12 september 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://regio.tpo.nl/2016/(...)rgemeester-pauw-zit/
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nu moeten we wel echt een buurthuis zetten anders loopt dit helemaal uit de handquote:Op maandag 12 september 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://regio.tpo.nl/2016/(...)rgemeester-pauw-zit/
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heeft de overheid geen mobiel buurthuis voor dit soort situaties?quote:Op maandag 12 september 2016 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu moeten we wel echt een buurthuis zetten anders loopt dit helemaal uit de hand
quote:Op maandag 12 september 2016 23:49 schreef Zipportal het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ewoners-gearresteerd
quote:"Mijn zoon stond hier alleen te kijken, hij deed niks", vertelt vader Ali aan NH. Toen agenten hem om zijn legitimatie vroegen, weigerde hij in eerste instantie en wilde hij weten waarom hij zich moest legitimeren. "Toen werd hij tegen de grond gewerkt en gearresteerd en is hij meegenomen."
quote:Op maandag 12 september 2016 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu moeten we wel echt een buurthuis zetten anders loopt dit helemaal uit de hand
Dat die nieuwe playstation en xbox maar snel uitkomen anders gaat 't moeilijk worden om die jongens tevreden te stellen.quote:Op maandag 12 september 2016 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Koop er maar gelijk 10, met al dat gesloop moet er regelmatig worden vervangenquote:Op maandag 12 september 2016 23:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat die nieuwe playstation en xbox maar snel uitkomen anders gaat 't moeilijk worden om die jongens tevreden te stellen.
Zij denkt serieus dat een vader zijn peperdure auto gaat uitlenen aan 'zoonlief'quote:Op maandag 12 september 2016 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kan de burgermeester nou zo erg in de ontkenning zijn? Lijkt net een moslim.
Misschien voldoet dezequote:Op maandag 12 september 2016 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neuh.. die staan zo weer buiten met Eckte streetcred.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:29 schreef monkyyy het volgende:
'Tuigvlogger' samen met acht anderen aangehouden in Zaandam
Einde van de deze soap?
Nee nu krijgen we huilie huilie, racismekaart, onrecht en Ismal ( de neus ) boos over Nederland, burgemeester, Zaanstad, mevrouw Rot, geen buurthuis, als martelaar behandeld en natuurlijk is hij strijder van Erdogan blah blah blahquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:29 schreef monkyyy het volgende:
'Tuigvlogger' samen met acht anderen aangehouden in Zaandam
Einde van de deze soap?
Flopshow.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:35 schreef monkyyy het volgende:
Sheila Sitalsing over haar boek ‘Mark, portret van een premier’
Wie is Mark Rutte? Wat drijft hem, waar staat hij voor en wat zegt dat over Nederland? Journalist Sheila Sitalsing onderzoekt het verschijnsel Rutte in haar boek: ‘Mark, portret van een premier’. Vanavond hebben we het met Sheila over zijn opkomst in de politiek, de veranderingen onder zijn leiding en blikken we vooruit op de verkiezingen in 2017. Wordt hij weer onze premier of gaat Nederland voor een nieuwe leider?
Herman Brusselmans over zijn nieuwe roman ‘De Fouten’
“Er zijn drie hoofdzaken: het verleden, de literatuur en de liefde”, aldus Herman Brusselmans. Deze week verschijnt zijn zeventigste boek, ‘De Fouten’. Een biografie over de fouten in de biografie van schrijver Herman Brusselmans. Feit, fictie, heden, verleden en pure kolder lopen als vanouds dwars door elkaar heen. Aan tafel een serieus gesprek over de fouten uit het ware leven van de schrijver.
Halbe Zijlstra over spanningen in de Turks-Nederlandse gemeenschapquote:
Zijlstra komt alleen bij de top van de top zie je maar weer. FOK!, Pauwquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Halbe Zijlstra over spanningen in de Turks-Nederlandse gemeenschap
De mislukte coup in Turkije zorgt voor onrust in de Turks-Nederlandse gemeenschap in Nederland. Sinds de coup zijn er 175 aangiften gedaan die te maken hebben met de onrust en 600 kinderen zijn uitgeschreven van zogenaamde ‘Gülen-scholen’. Sinds afgelopen week is er onrust in de Zaanse wijk Poelenburg waar Turks-Nederlandse jongeren de buurt intimideren. De politie staat met de handen in het haar. Halbe Zijlstra is te gast. De grote vraag is wat te doen aan alle Turkse spanningen in Nederland?
Donorplan D66 aangenomen met kleine meerderheid
De Tweede Kamer heeft met een kleine meerderheid ingestemd met een plan van Pia Dijkstra van D66 voor ‘actieve donorregistratie’. Dat betekent dat mensen die níet reageren op de vraag of ze orgaandonor willen worden, toch als donor worden geregistreerd. Op deze manier wil D66 het tekort aan donororganen verkleinen. 75 Kamerleden waren voor en 74 tegen. Aan tafel Razia Santoe, die vorig jaar oktober bij ons in de uitzending een oproep deed voor een donornier, die ze uiteindelijk ook kreeg. En Shirley Man is te gast, zij heeft dringend een donorhart nodig.
Maakt het nog enigszins goed.
Viel er wat schoon te maken dan :squote:Op dinsdag 13 september 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog even mijn kamer schoongemaakt dus ik ben er klaar voor
Het was wat stoffig her en derquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Viel er wat schoon te maken dan :s
Stijn is fan van Kanniewaarzijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat Kanniewaarzijn een WALGELIJK programma is naar mijn mening?
Hmm, maar ik was altijd de kloon van Stijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Stijn is fan van Kanniewaarzijn
Kopschopwaardig, fan zijn van kanniewaarzijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Stijn is fan van Kanniewaarzijn
Mam.quote:
Note toegevoegd. Dit kan gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wens je Kingroland's moeder nou dood?TR gedaan
We gaan dood, allemaal.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wens je Kingroland's moeder nou dood?TR gedaan
Lever me er niet op vast. Van nieren.quote:
Een kamerlid had vertragingquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:11 schreef monkyyy het volgende:
En die ene stem dan? Of hebben we opeens 149 2e kamer leden?
Ik zou liever doodgaan dan een orgaan krijgen van iemand die dat niet vrijwillig afstaatquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Shirly blijft leven dankzij deze wet
Echt hequote:Op dinsdag 13 september 2016 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou op tegen zijn?
Omdat het belachelijk is om mensen automatisch ergens voor aan te melden. Mensen zouden dat zélf mogen beslissenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou op tegen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |