Tong80quote:Op maandag 12 september 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier kan geen satire tegenop.
Ik maak me al boos over app zombies op straatquote:Op maandag 12 september 2016 23:36 schreef Postbus100 het volgende:
Terecht dat hier aandacht aan wordt besteed. Alhoewel ik betwijfel of dit gesprek effect heeft. Beter gooien ze er een goede reclamecampagne tegenaan, net zoals de BOB-reclame. Die was bijzonder effectief tegen drank achter het stuur, ze mogen zoiets ook wel doen tegen telefoons op de fiets.
Ik kan me echt zo boos maken over mensen die appen op de fiets of in de auto
Luister je wel?quote:Op maandag 12 september 2016 23:36 schreef Postbus100 het volgende:
Terecht dat hier aandacht aan wordt besteed. Alhoewel ik betwijfel of dit gesprek effect heeft. Beter gooien ze er een goede reclamecampagne tegenaan, net zoals de BOB-reclame. Die was bijzonder effectief tegen drank achter het stuur, ze mogen zoiets ook wel doen tegen telefoons op de fiets.
Ze gaan dan ook commercials uitzendenquote:Op maandag 12 september 2016 23:36 schreef Postbus100 het volgende:
Niet echt, ik krijg het zijdelings mee. Maar met het onderwerp ben ik het eens.quote:
Heb je de iPhone 7 al dpgodquote:Op maandag 12 september 2016 23:37 schreef Doublepain het volgende:
Alle mensen zonder Iphone een boete geven
Daar is niet zo veel voor nodig.quote:Op maandag 12 september 2016 23:36 schreef WammesWaggel het volgende:
De minister is lekkerder dan Sophie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |