Zal er bij mij met een beetje pech ook niet inzitten, mijn baas vond dat ik sinds vandaag een projectleider ben.quote:Op maandag 12 september 2016 16:25 schreef rival het volgende:
Soms moet ik daadwerkelijk werken en kan ik hier niet eens posten
Gelijk dus maar een salarisverhoging gevraagd?quote:Op maandag 12 september 2016 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal er bij mij met een beetje pech ook niet inzitten, mijn baas vond dat ik sinds vandaag een projectleider ben.![]()
Alhoewel dat was ik altijd al, maar daar komt ie nu pas achter
Nah, komt aan het einde van het jaar wel. Verdien al aardig, eerst even bewijzen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelijk dus maar een salarisverhoging gevraagd?
Wat? Heb je hulp nodig?quote:Op maandag 12 september 2016 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Hmm, ligstoel achterover gelazerd en ik kom niet meer overeind.
Sommige mensen zoals zij, denken altijd aan mastruberen, daarom.quote:Op maandag 12 september 2016 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer op masturberen
Jezus doe ff normaal of zoquote:Op maandag 12 september 2016 16:44 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Sommige mensen zoals zij, denken altijd aan mastruberen, daarom.sneu
Bedankt voor je massage aanbod, maar ga toch binnenkort even naar de therapeut hier. rot rug
ha-ha dan.quote:Op maandag 12 september 2016 16:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus doe ff normaal of zo
Gewoon een typisch fok grapje boehoe
Pas maar op, straks komt er een heel leger spinnen wraak op je nemen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:46 schreef CherryLips het volgende:
O mijn actie heeft wel het enorme spinnenweb gemold. Sorry spinnetje. Niet kwaad worden.
Ik zat die dikke zaterdag ook al te treiterenquote:Op maandag 12 september 2016 16:51 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt er een heel leger spinnen wraak op je nemen.
En terecht blijkbaar.quote:Op maandag 12 september 2016 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat die dikke zaterdag ook al te treiterenHij gaat me zo opeten.
quote:Op maandag 12 september 2016 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat die dikke zaterdag ook al te treiterenHij gaat me zo opeten.
Lees je altijd zo ver terug?quote:Op maandag 12 september 2016 16:44 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Bedankt voor je massage aanbod, maar ga toch binnenkort even naar de therapeut hier. rot rug
Nee. stond nog open. Vandaar.quote:Op maandag 12 september 2016 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lees je altijd zo ver terug?
Ah, masturbatiehumor niet je ding of gewoon zuur omdat je rug naar de kut is?quote:
ik vond het wel érg ->quote:Op maandag 12 september 2016 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, masturbatiehumor niet je ding of gewoon zuur omdat je rug naar de kut is?
Watskeburt?
Ach de ene rijdt zichzelf er op klaar, de ander gebruikt het waar het voor gemaakt is, ligt maar net aan de poster hierquote:Op maandag 12 september 2016 17:00 schreef _Shanti het volgende:
[..]
ik vond het wel érg ->.
En mijn rug is inderdaad naar de pleuris ja. Momenteel dan.
Nee.quote:
He gadver, fysio ofzo niets voor je kunnen betekenen?quote:Op maandag 12 september 2016 17:02 schreef _Shanti het volgende:
Oh je edit:
Aantal jaren geleden alweer, ben ik eens geschept. Eens in de zoveel tijd, speelt mijn rug weer op. Sindsdien last van. Dacht dat het van scheef op het matras liggen kwam nu. Maar het is nu al een aantal dagen enorm heftig, dus weet het niet.
Ik ging vandaag met de bus naar de stad.quote:Op maandag 12 september 2016 17:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.
Wish I had though, fuckin' hell zunne warmte jong!
quote:Op maandag 12 september 2016 17:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He gadver, fysio ofzo niets voor je kunnen betekenen?
Ik voel jequote:Op maandag 12 september 2016 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging vandaag met de bus naar de stad.
Volgens mij was het 2 miljoen graden in die oven op wielen.
Het leek wel alsof de buschauffeur gewoon de verwarming aan het gezet.
Dank jequote:
Smakelijkquote:Op maandag 12 september 2016 17:33 schreef Dqod het volgende:
Maar eens even wat eten fixen. Tijd vliegt
Ik rupsecteer je grenzen sistahquote:Op maandag 12 september 2016 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Niet letterlijk hopelijk![]()
![]()
Tevens waren er wel hamertjes in de bus, maar ik geloof niet dat het gewaardeerd wordt als je die gebruikt om een raam in te tikken.
quote:Op maandag 12 september 2016 17:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik rupsecteer je grenzen sistah
Gewoon doen volgende keer :$
Uiteraard. Al ben ik gewoon thuis in m'n badjas, kattenchillbroek en pantoffels if anyone asksquote:Op maandag 12 september 2016 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja nee.
Alleen als jij meegaat.
Geen probleem meequote:Op maandag 12 september 2016 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard. Al ben ik gewoon thuis in m'n badjas, kattenchillbroek en pantoffels if anyone asks
Bevalt vloeibaar eten ?quote:Op maandag 12 september 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer het vanmiddag met de helft aan pijnstillers.
Toch wel een duidelijk verschil.
Nudge nudge :$quote:Op maandag 12 september 2016 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen probleem meeKan alleen maar in ons voordeel werken. (wink wink)
Wat ga je eten?
Een goedkope grijs chill/pyjamabroek met katjes erop :$quote:
Omnomnomnomquote:Op maandag 12 september 2016 17:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nudge nudge :$
Durum met griekse yoghurt, uitje, paprikaatje enzo
[..]
Een goedkope grijs chill/pyjamabroek met katjes erop :$
Ja hoor.quote:
Dat is positief,quote:Op maandag 12 september 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik kon ook voor het eerst in 5 dagen naar de wc vanmorgen, dus ik voel me redelijk.
Lekker veel geslapen, hopelijk zijn de gaten snel dicht.
Hehehehequote:Op maandag 12 september 2016 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omnomnomnom
Het is 30 graden hier en wat ga ik eten? Hete soep.Mijn timing is bijzonder slecht.
Aha, ik dacht een broek met kattenhaar erop![]()
#chill
Geen echte kattenhoofden ehquote:Op maandag 12 september 2016 17:44 schreef Allures het volgende:
Katjes
Ik wil nog een jurkje maken van stof met kattenhoofden
Al jaren gelukkig.quote:Op maandag 12 september 2016 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is positief,
verstandskiezen eruit?
Waffersoep klinkt ook best lekker, maar eh.. zelfgemaakte groentensoep met vlees en ballen.quote:Op maandag 12 september 2016 17:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe
Waffer soep?
Ja, er zit ook wel kattenhaar op ja :$
[..]
Geen echte kattenhoofden eh
Jawel. Katjes dood maken, hoofden plat slaan en op de stof stikkenquote:Op maandag 12 september 2016 17:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe
Waffer soep?
Ja, er zit ook wel kattenhaar op ja :$
[..]
Geen echte kattenhoofden eh
Oh dat lijkt me wel een erg vervelende operatie.. Succes !quote:Op maandag 12 september 2016 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al jaren gelukkig.
Blinde darm.
Arme kattenquote:Op maandag 12 september 2016 17:44 schreef Allures het volgende:
Katjes
Ik wil nog een jurkje maken van stof met kattenhoofden
quote:Op maandag 12 september 2016 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waffersoep klinkt ook best lekker, maar eh.. zelfgemaakte groentensoep met vlees en ballen.
Ik heb hetzelfde, maar dan met caffiahaar.
Bruut meisje ;squote:Op maandag 12 september 2016 17:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Jawel. Katjes dood maken, hoofden plat slaan en op de stof stikken
Zal wel dik zijn door de machine maar moet maar
Is eigenlijk alleen echt vervelend als je darm ontploft.quote:Op maandag 12 september 2016 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel een erg vervelende operatie.. Succes !
Wakker worden uit de narcose was wel even schrikken.quote:Op maandag 12 september 2016 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel een erg vervelende operatie.. Succes !
En buisjes in je arm zekerquote:Op maandag 12 september 2016 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wakker worden uit de narcose was wel even schrikken.
Ik wist niet waar ik was, en overal slangen en zo
Soep maken is zalig.quote:Op maandag 12 september 2016 17:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekkah toch. Ik denk dat ik de zondagen maar eens wat vaker moet gebruiken voor een soepie maken :$
Lekker eh, als dat ineens in je eten zit
[..]
Bruut meisje ;s
Ewwwquote:Op maandag 12 september 2016 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Is eigenlijk alleen echt vervelend als je darm ontploft.
Narcose vind ik echt raar.quote:Op maandag 12 september 2016 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wakker worden uit de narcose was wel even schrikken.
Ik wist niet waar ik was, en overal slangen en zo
Normaliter gaat het via een kijkoperatie en die sneetjes zijn best klein. Ik heb zowel de kleintjes als de grote, omdat mijn darm inderdaad tijdens de operatie is gesprongen. Ik heb eigenlijk alleen van de grote snee last gehad. En van de antibioticakuur.quote:Op maandag 12 september 2016 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewww![]()
Nou ja, lijkt me toch een vervelende plaats om op je buik een operatiewond te hebben.
[..]
Narcose vind ik echt raar.
*Prik
En weg
Hoe lange herstelperiode had je?quote:Op maandag 12 september 2016 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaliter gaat het via een kijkoperatie en die sneetjes zijn best klein. Ik heb zowel de kleintjes als de grote, omdat mijn darm inderdaad tijdens de operatie is gesprongen. Ik heb eigenlijk alleen van de grote snee last gehad. En van de antibioticakuur.
Je mag best zeggen dat het pijn doetquote:Op maandag 12 september 2016 18:01 schreef Allures het volgende:
ik ben nog nooit geopereerd![]()
Alleen wel eens wat weg laten snijden. Maar dan onder plaatselijke verdoving
Die bij mij vertraagd werken. Duurde een paar keer voor ik dat snapteIk dacht steeds 'niet aanstellen dit hoort zo'
Eén week in het ziekenhuis. Moest vooral blijven vanwege antibioticakuur via infuus en omdat ze zeker wilden weten dat ik 'schoon' was. Daarna nog zes weken thuis. Mocht in principe alles, maar niet stofzuigen en geen voorwerpen zwaarder dan vijf kilo tillen. Maar thuis was mijn wond nog open gescheurd omdat het hondje van mijn moeder plots op mijn buik sprong. Dus nog een tijdje wondverzorging gehad. Gelukkig is mijn moeder verpleegkundige, dus kon zij dat gewoon doen.quote:Op maandag 12 september 2016 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe lange herstelperiode had je?
Had ik ook! Iemand ging wat weg snijden op mijn hoofd. En toen ging de dokter 'oh Sjakie (naja zo heette die niet maar ik weet het niet meer) deze techniek ken jij nog niet he? Wil jij?'quote:Op maandag 12 september 2016 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat het pijn doet![]()
Ik had ook iets laten wegsnijden onder plaatselijke verdoving, dus broek op de knieën, komt daar ineens een leerklasje met doktoren even gezellig meekijken
Nog vrij langquote:Op maandag 12 september 2016 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén week in het ziekenhuis. Moest vooral blijven vanwege antibioticakuur via infuus en omdat ze zeker wilden weten dat ik 'schoon' was. Daarna nog zes weken thuis. Mocht in principe alles, maar niet stofzuigen en geen voorwerpen zwaarder dan vijf kilo tillen. Maar thuis was mijn wond nog open gescheurd omdat het hondje van mijn moeder plots op mijn buik sprong. Dus nog een tijdje wondverzorging gehad. Gelukkig is mijn moeder verpleegkundige, dus kon zij dat gewoon doen.
Nee poep in je buik!!quote:Op maandag 12 september 2016 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog vrij lang![]()
En betekent schoon dat je dan iets kwaadaardigs had?
Harde lesquote:Op maandag 12 september 2016 18:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Had ik ook! Iemand ging wat weg snijden op mijn hoofd. En toen ging de dokter 'oh Sjakie (naja zo heette die niet maar ik weet het niet meer) deze techniek ken jij nog niet he? Wil jij?'
Ik heb issues met dingen aan gevenvandaar dat het pas bij de 2e keer snijden duidelijk was dat ik niet helemaal verdoofd was
Wel van geleerd. Soort van
Oh wacht.. ja .. ik lees verkeerd.quote:
Yes.quote:
Ach, was wel comfy.quote:Op maandag 12 september 2016 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewww![]()
Nou ja, lijkt me toch een vervelende plaats om op je buik een operatiewond te hebben.
[..]
Narcose vind ik echt raar.
*Prik
En weg
Wel fijn dat je moeder kon helpen daarbij.quote:Op maandag 12 september 2016 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén week in het ziekenhuis. Moest vooral blijven vanwege antibioticakuur via infuus en omdat ze zeker wilden weten dat ik 'schoon' was. Daarna nog zes weken thuis. Mocht in principe alles, maar niet stofzuigen en geen voorwerpen zwaarder dan vijf kilo tillen. Maar thuis was mijn wond nog open gescheurd omdat het hondje van mijn moeder plots op mijn buik sprong. Dus nog een tijdje wondverzorging gehad. Gelukkig is mijn moeder verpleegkundige, dus kon zij dat gewoon doen.
Nee. Geen rotzooi meer uit die ontplofte darm.quote:Op maandag 12 september 2016 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog vrij lang![]()
En betekent schoon dat je dan iets kwaadaardigs had?
Nee, geen poep.quote:
You're a towelquote:Op maandag 12 september 2016 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soep maken is zalig.
Ik hield niet zo van tomatensoep, maar als ik het zelf maken wel.
Caffiahaar heb ik niet zo zeer in mijn eten, wel op mijn t-shirt ofzoDaarom handdoek
O ja, kan best hoor. Ze snijden toch door je spieren heen. Maar misschien omdat ik die grote ook heb merkte ik bij de kleintjes niets. Ik voel hem heel soms nog steeds.quote:Op maandag 12 september 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes.
Arm, neus overal.
[..]
Ach, was wel comfy.
[..]
Wel fijn dat je moeder kon helpen daarbij.
Ik merk toch wel pijntjes iedere keer als ik mijn buik aan moet spannen hoor. Maar goed, het is ook nog recent.
Wat een baas.quote:
Ja, oke doeiquote:Op maandag 12 september 2016 18:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
You're a towel
Zo en nu ga ik koken ok doei![]()
Ik heb er nog pleisters over zitten, dus ik weet het nog nietquote:Op maandag 12 september 2016 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind wel dat ze mijn wondje echt lelijk hebben gehecht, drie grote hechtingen en zoek het maar uit
Spannondquote:Op maandag 12 september 2016 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nog pleisters over zitten, dus ik weet het nog niet
ik moest 3 maanden geleden iets kleins weg laten snijden. Er zit nu een groter en dikker litteken voor in de plaatsquote:Op maandag 12 september 2016 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind wel dat ze mijn wondje echt lelijk hebben gehecht, drie grote hechtingen en zoek het maar uit
Is dat littekenweefsel? Dat granuleert nogal.quote:Op maandag 12 september 2016 18:17 schreef Allures het volgende:
[..]
ik moest 3 maanden geleden iets kleins weg laten snijden. Er zit nu een groter en dikker litteken voor in de plaats
ik snap echt niet hoe dat kan
En na 3 maanden had ik toch wel verwacht dat het genezen zou zijn
Zouden er vanzelf afvallen, zeiden ze.quote:Op maandag 12 september 2016 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SpannondWanneer mogen de pleisters eraf?
Precies de reden dat ik iets in m'n gezicht nog steeds niet durf te laten wegsnijden.quote:Op maandag 12 september 2016 18:17 schreef Allures het volgende:
[..]
ik moest 3 maanden geleden iets kleins weg laten snijden. Er zit nu een groter en dikker litteken voor in de plaats
ik snap echt niet hoe dat kan
En na 3 maanden had ik toch wel verwacht dat het genezen zou zijn
maar duurt dat zo lang?quote:Op maandag 12 september 2016 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat littekenweefsel? Dat granuleert nogal.
Gelukkig zit dit op mijn bovenbeen, dus niemand die het echt dagelijks ziet.
Ik heb ook een keer een moedervlekje laten weghalen in mijn gezicht, maar gelukkig is dat dan wel weer zo goed als onzichtbaar.
Maar m'n ongeopende flesje olie dan?quote:Op maandag 12 september 2016 16:44 schreef _Shanti het volgende:
[..]
nog niet zitten purken? Zelfcontrolequote:Op maandag 12 september 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden er vanzelf afvallen, zeiden ze.
Het is nog niet open, dus bederft ook niet.quote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar m'n ongeopende flesje olie dan?
Ik weet niet of dat nog weggaat :S Maar gebruik je littekenzalf/ crème?quote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Allures het volgende:
[..]
maar duurt dat zo lang?
Was een sneetje van een halve cm lang. Nu zit er een bult die dat in lengte en breedte is
Ja maar het is zo zondequote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nog niet open, dus bederft ook niet.
Ik zit niet graag aan een beurse, opgezwollen pens.quote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Allures het volgende:
[..]
nog niet zitten purken? Zelfcontrole
Ai, dat is wel zielig. Daarom knijntjes altijd inenten.quote:Op maandag 12 september 2016 18:28 schreef Faxie het volgende:
De konijntjes in m'n straat hebben myxomatoseZag er eentje met dichte rode ogen zielig wegkruipen toen ik aan kwam rijden
Heb je nu zo'n Pablo Escobar buikje?quote:Op maandag 12 september 2016 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit niet graag aan een beurse, opgezwollen pens.
Mja, dierenarts gebeld maar die zegt ook gewoon z'n beloop laten. Natuur enzoquote:Op maandag 12 september 2016 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ai, dat is wel zielig. Daarom knijntjes altijd inenten.
Ahwwwquote:Op maandag 12 september 2016 18:28 schreef Faxie het volgende:
De konijntjes in m'n straat hebben myxomatoseZag er eentje met dichte rode ogen zielig wegkruipen toen ik aan kwam rijden
Lekker is datquote:Op maandag 12 september 2016 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja, dierenarts gebeld maar die zegt ook gewoon z'n beloop laten. Natuur enzo
Nooit gezien, dus weet niet.quote:Op maandag 12 september 2016 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je nu zo'n Pablo Escobar buikje?
Heeft geen zin meer. Beter afmaken en opruimen, besmettelijke ziekte.quote:Op maandag 12 september 2016 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ai, dat is wel zielig. Daarom knijntjes altijd inenten.
Tja 't zijn wilde, en in totaal minstens 20 van wat ik zo soms zie rondhuppelen. Kom jij ze vangen en betaal jij voor de spuitjes?quote:Op maandag 12 september 2016 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker is datInenten die handel.
Besmette konijnen laten inslapen
Wilde konijnen enten? Ben je mal.quote:Op maandag 12 september 2016 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker is datInenten die handel.
Besmette konijnen laten inslapen
Wild ja. Mjaquote:Op maandag 12 september 2016 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
Het zijn toch wilde konijnen neem ik aan? Dan hoort dat erbij, anders worden ze een plaag.
O, zijn het wilde?quote:Op maandag 12 september 2016 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja, dierenarts gebeld maar die zegt ook gewoon z'n beloop laten. Natuur enzo
Ik heb het niet over die konijntjes. Maar preventief.quote:Op maandag 12 september 2016 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft geen zin meer. Beter afmaken en opruimen, besmettelijke ziekte.
Ah ja, dat is sowieso aan te raden omdat t virus ook door bloedzuigende insecten wordt overgebracht.quote:Op maandag 12 september 2016 18:40 schreef Fera het volgende:
Ze kunnen ook huisdieren besmetten, daarom je konijnen inenten. Dat is wat ik bedoelde.
Ik deed er soms wat arganolie op, maar ben bang dat dit het zo'n beetje is nuquote:Op maandag 12 september 2016 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nog weggaat :S Maar gebruik je littekenzalf/ crème?
Nee aan de pleister, om te glurenquote:Op maandag 12 september 2016 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit niet graag aan een beurse, opgezwollen pens.
Fluitjequote:Op maandag 12 september 2016 18:45 schreef Allures het volgende:
Ik snap nu pas waar dit over gaat![]()
Ja ik had Flo Rida op staan. Deal with it
Maak een foto.quote:Op maandag 12 september 2016 18:47 schreef Dqod het volgende:
Heb ik zo'n laserlampje gekocht voor Bonnie bij de dierenwinkel, maar hoe gaat IN GODSNAAM die achterkant eraf zodat ik de batterijtjes kan plaatsen
Ik gebruikte littekencrème van Biodermal, best fijne crème.quote:Op maandag 12 september 2016 18:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik deed er soms wat arganolie op, maar ben bang dat dit het zo'n beetje is nu
Zal weer eens een tijdje olie proberen
Dit is een intelligentietestquote:Op maandag 12 september 2016 18:47 schreef Dqod het volgende:
Heb ik zo'n laserlampje gekocht voor Bonnie bij de dierenwinkel, maar hoe gaat IN GODSNAAM die achterkant eraf zodat ik de batterijtjes kan plaatsen
die van mij knuffelt alleen het lampje en snapt de bedoeling verder nietquote:Op maandag 12 september 2016 18:47 schreef Dqod het volgende:
Ja, dan moet je dus niet bij mij zijn verdommequote:Op maandag 12 september 2016 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is een intelligentietest![]()
Hahaha awwwquote:Op maandag 12 september 2016 18:50 schreef Allures het volgende:
[..]
die van mij knuffelt alleen het lampje en snapt de bedoeling verder niet
Ga kitesurfenquote:Op maandag 12 september 2016 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb tegenwoordig een beetje existenstiele crisis omdat ik niet weet wat ik moet met mijn leven.
#jongemeisjesstruggles :$
Die achterkant eh. Kan draaien tot ik een ons weeg, maar geeft niet meequote:
Sorry, wil je een worstenbroodje?quote:Op maandag 12 september 2016 18:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dus niet bij mij zijn verdomme
[..]
Hahaha awww
Ja, ik krijg m nu dus nog geen eens aan de praat nondeju
quote:
Morgen. Ik heb net 3 broodjes durum opquote:Op maandag 12 september 2016 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, wil je een worstenbroodje?
Maar drie..quote:Op maandag 12 september 2016 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Morgen. Ik heb net 3 broodjes durum op
En Griekse yoghurt als toetje :$
Maar dat kan hier ook hoorquote:Op maandag 12 september 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga wel kitesurfen in Australie, terwijl ik op zoek ben naar mezelf![]()
Keidik jungah :$quote:
Maar met kitesurfen kan ik geen centjes verdienen tot mijn pensioen.quote:Op maandag 12 september 2016 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dat kan hier ook hoorEn hier word je niet opgegeten
Jullie m..quote:
Owquote:Op maandag 12 september 2016 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar met kitesurfen kan ik geen centjes verdienen tot mijn pensioen.
Ik dacht dat jij de batterijen op een langwerpig ding wel zonder problemen kon vervangenquote:Op maandag 12 september 2016 19:02 schreef Dqod het volgende:
Ik ga wel op zoek naar iemand hier die dat ding kan loskrijgen. Bluh
Dat kan ik ookquote:Op maandag 12 september 2016 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de batterijen op een langwerpig ding wel zonder problemen kon vervangen
quote:Op maandag 12 september 2016 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan ik ook
Die dingen zitten tenminste wél handig in elkaar en kan ik mee omgaan ;s
Oh ja, naar buiten dus
En ja, sis![]()
Goede timingquote:Op maandag 12 september 2016 19:14 schreef yats het volgende:
Altijd leuk als je een paar dagen niet in Nederland bent en ze juist dan een sollicitatiegesprek voor je in gaan plannen in Nederland. Dus dadelijk maar weer 8 uur terugreizen naar Nederland. Grrr...
Kut, maar beter dan geen sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 12 september 2016 19:14 schreef yats het volgende:
Altijd leuk als je een paar dagen niet in Nederland bent en ze juist dan een sollicitatiegesprek voor je in gaan plannen in Nederland. Dus dadelijk maar weer 8 uur terugreizen naar Nederland. Grrr...
Fantastisch inderdaad...maargoed, beter dan niets.quote:Op maandag 12 september 2016 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goede timing![]()
Kom je weer even zwaaien dan?
Dat heb ik al mijn hele leven.quote:Op maandag 12 september 2016 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb tegenwoordig een beetje existenstiele crisis omdat ik niet weet wat ik moet met mijn leven.
#jongemeisjesstruggles :$
Hey yats.quote:Op maandag 12 september 2016 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Fantastisch inderdaad...maargoed, beter dan niets.
Gelukkig gaat S. een paar daagjes mee
Feer! Hoe is het daar?quote:
Matig. Mijn koelkast werkt niet meer, ik heb last van de warmte en ik heb nog niets gegeten, dus ik ben chagrijnig.quote:
Leukquote:Op maandag 12 september 2016 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Fantastisch inderdaad...maargoed, beter dan niets.
Gelukkig gaat S. een paar daagjes mee
Ja, dat is ook wel weer zo. Ik heb er nu ook meer last van dan vroeger.quote:Op maandag 12 september 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar toen kon ik het nog negeren door naar school te gaan. :$
Binnenkort komt de broedneiging.quote:Op maandag 12 september 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar toen kon ik het nog negeren door naar school te gaan. :$
Yup :$quote:Op maandag 12 september 2016 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo. Ik heb er nu ook meer last van dan vroeger.
Here we go again.quote:Op maandag 12 september 2016 19:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Binnenkort komt de broedneiging.
Mwah. Moet eerst centen maken dan pas baby'squote:Op maandag 12 september 2016 19:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Binnenkort komt de broedneiging.
quote:
Hou je in! HOU JE INNNN!!!quote:Op maandag 12 september 2016 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik heb de neiging om naar de snackbar te gaan.
Oeh, milkshake erbij als verkoeling voor de warmte.quote:Op maandag 12 september 2016 19:34 schreef Fera het volgende:
![]()
Ik heb de neiging om naar de snackbar te gaan.
Ik weet het, maar ik heb echt niks in huis en kan ook nauwelijks iets bewaren zonder werkende koelkast en vriezer.quote:
Maar toen heb ik juist braaf salades gegeten.quote:
Beter slush puppy dan. Van milkshake krijg je vette nadorst :$quote:Op maandag 12 september 2016 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, milkshake erbij als verkoeling voor de warmte.
Dan doenquote:Op maandag 12 september 2016 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb echt niks in huis en kan ook nauwelijks iets bewaren zonder werkende koelkast en vriezer.
[..]
Maar toen heb ik juist braaf salades gegeten.
Nee, bedankt. Dan schijt ik de volgende dag dun.quote:Op maandag 12 september 2016 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, milkshake erbij als verkoeling voor de warmte.
Misschien moet je gedroogd voedsel gaan verzamelen.quote:Op maandag 12 september 2016 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb echt niks in huis en kan ook nauwelijks iets bewaren zonder werkende koelkast en vriezer.
Nah. Ik zat al een beetje te vissen. Maar ga eerst maar eens bij de super kijken. Misschien kan ik mezelf overtuigen toch een maaltijdsalade te pakken.quote:Op maandag 12 september 2016 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan doen
Ben ik nu een slechte invloed?
Die slush puppy neem je erna tegen de nadorst. Of twee, omdat anders de nadorst niet weggaat.quote:Op maandag 12 september 2016 19:37 schreef Dqod het volgende:
Beter slush puppy dan. Van milkshake krijg je vette nadorst :$
Ik heb wel dingen zoals rijst, bulgur, quinoa. Maar niets voor erbij.quote:Op maandag 12 september 2016 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet je gedroogd voedsel gaan verzamelen.
quote:Op maandag 12 september 2016 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Ik zat al een beetje te vissen. Maar ga eerst maar eens bij de super kijken. Misschien kan ik mezelf overtuigen toch een maaltijdsalade te pakken.
Dan voel je je daarna niet meer coolquote:Op maandag 12 september 2016 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die slush puppy neem je erna tegen de nadorst. Of twee, omdat anders de nadorst niet weggaat.
Kun je zonder schuldgevoelens snacken. Je schijt het de volgende ochtend er toch weer zo in één straal uit.quote:Op maandag 12 september 2016 19:37 schreef Fera het volgende:
Nee, bedankt. Dan schijt ik de volgende dag dun.
Ik wil nog sporten, dus liever geen darmproblemen.quote:Op maandag 12 september 2016 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je zonder schuldgevoelens snacken. Je schijt het de volgende ochtend er toch weer zo in één straal uit.
Geef het aan Hep.quote:Op maandag 12 september 2016 19:39 schreef Fera het volgende:
Quinoa is trouwens niet te vreten, dus ik zit er maar mee.
Zie je Hep quinoa eten?quote:
Visualiseer zo'n heerlijke bak met goudbruine patat. Zo'n mooigevormde klodder mayonaise erbij en een perfect gefrituurde kalfskroket, alsof 'ie speciaal voor jou gemaakt is.quote:Op maandag 12 september 2016 19:38 schreef Fera het volgende:
Nah. Ik zat al een beetje te vissen. Maar ga eerst maar eens bij de super kijken. Misschien kan ik mezelf overtuigen toch een maaltijdsalade te pakken.
Daarom altijd blikjes tomaat in huis hebben.quote:Op maandag 12 september 2016 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen zoals rijst, bulgur, quinoa. Maar niets voor erbij.
Marathon poep spuiten is ook sporten.quote:Op maandag 12 september 2016 19:39 schreef Fera het volgende:
Ik wil nog sporten, dus liever geen darmproblemen.
Figuurpoepen voor gevorderden?quote:Op maandag 12 september 2016 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Marathon poep spuiten is ook sporten.
Dat zuigt, gelukkig koelt het af nuquote:Op maandag 12 september 2016 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Matig. Mijn koelkast werkt niet meer, ik heb last van de warmte en ik heb nog niets gegeten, dus ik ben chagrijnig.
Een echte vrouwquote:Op maandag 12 september 2016 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh het gaat hier weer over poep. Ik heb vandaag niet gepoept.
Toch iets anders gehaald.quote:Op maandag 12 september 2016 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Visualiseer zo'n heerlijke bak met goudbruine patat. Zo'n mooigevormde klodder mayonaise erbij en een perfect gefrituurde kalfskroket, alsof 'ie speciaal voor jou gemaakt is.
Maar dat doe ik niet, want het is smerig.quote:Op maandag 12 september 2016 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je het met liefde maakt. :$
Was druk bezig met van alles.quote:Op maandag 12 september 2016 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zuigt, gelukkig koelt het af nu
Waarom heb je nog niets gegeten?
Heb je altijd zoveel discipline?quote:
Nee, pas sinds kort. Dus het is nog instabiel.quote:
Waar smaakt dat eigenlijk naar, behalve dat het niet te eten is?quote:Op maandag 12 september 2016 19:39 schreef Fera het volgende:
Quinoa is trouwens niet te vreten, dus ik zit er maar mee.
De kans is dus groot dat je binnenkort een keer zwicht als ik je consequent bestook met snackfantasieën?quote:Op maandag 12 september 2016 20:02 schreef Fera het volgende:
Nee, pas sinds kort. Dus het is nog instabiel.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op maandag 12 september 2016 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar smaakt dat eigenlijk naar, behalve dat het niet te eten is?![]()
Ik ben er door gefascineerd, maar ik durf het niet te kopen.
Korreltjes voedsel en meer weet ik eigenlijk ook niet :Squote:
Het is vrij smakeloos en ligt niet lekker in de mond. Verder kan ik 't niet echt omschrijven.quote:Op maandag 12 september 2016 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar smaakt dat eigenlijk naar, behalve dat het niet te eten is?![]()
Ik ben er door gefascineerd, maar ik durf het niet te kopen.
Nee. Dan klik ik FOK! gewoon weg.quote:Op maandag 12 september 2016 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kans is dus groot dat je binnenkort een keer zwicht als ik je consequent bestook met snackfantasieën?
Ik had het gevoel dat ik vogelvoer zat te eten.quote:Op maandag 12 september 2016 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Korreltjes voedsel en meer weet ik eigenlijk ook niet :S
Bleh.quote:
Klinkt als iets andersquote:Op maandag 12 september 2016 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is vrij smakeloos en ligt niet lekker in de mond. Verder kan ik 't niet echt omschrijven.
Vertel ons al je ervaringen.quote:
Dat heeft meer smaak dan quinoa.quote:
Schijnt dat de frikandel van Air wel lekker smaakt en goed in de mond ligtquote:Op maandag 12 september 2016 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is vrij smakeloos en ligt niet lekker in de mond. Verder kan ik 't niet echt omschrijven.
Maar ik eet geen snacks meer.quote:Op maandag 12 september 2016 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat de frikandel van Air wel lekker smaakt en goed in de mond ligt
Maar ook niet minder!quote:
Heeft iemand jouw kipcorn al willen proeven?quote:
Idd. Die mogen best af en toequote:Op maandag 12 september 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Zonder het bestaan van snackjes zou ik niet meer leven denk ik. :$
Ik heb nog wat staan. Dat kun je kosteloos proberen als je wil.quote:Op maandag 12 september 2016 20:14 schreef Dqod het volgende:
Ik zat er laatst aan te denken het eens te halen, maar als ik dit zo hoor ga ik het niet eens proberen
Niet.quote:
Mijn cervela bedoel jequote:Op maandag 12 september 2016 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft iemand jouw kipcorn al willen proeven?
De whisky, of die Hawaiiaanse dame?quote:
Dus hij stinkt?quote:
quote:Op maandag 12 september 2016 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh..quote:Op maandag 12 september 2016 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ik vogelvoer zat te eten.
Ik at het niet kaal natuurlijk. Maar meh, dan liever rijst of bulgur.quote:Op maandag 12 september 2016 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Meh..
Het schijnt wel dat je het lekker moet maken, maar als het zo'n rare structuur heeft..
Rijstquote:Op maandag 12 september 2016 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik at het niet kaal natuurlijk. Maar meh, dan liever rijst of bulgur.
Die in mijn nek wordt steeds kleiner.quote:Op maandag 12 september 2016 20:23 schreef Dqod het volgende:
Er zit zo'n knobbeltje op m'n arm. Superaids
Wat voor knobbeltje?quote:Op maandag 12 september 2016 20:23 schreef Dqod het volgende:
Er zit zo'n knobbeltje op m'n arm. Superaids
Heb je er geen cysteuitdrukfilmpje van gemaakt?quote:Op maandag 12 september 2016 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Die in mijn nek wordt steeds kleiner.
Dat is nog niet gebeurd. Hij wordt gewoon vanzelf kleiner.quote:Op maandag 12 september 2016 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je er geen cysteuitdrukfilmpje van gemaakt?
Kusje erop :$quote:Op maandag 12 september 2016 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Die in mijn nek wordt steeds kleiner.
Ik zou zelf aan zo'n ganglion cyste ding denken, maar misschien zit ik er wel helemaal naast.quote:
Matig.quote:Op maandag 12 september 2016 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is nog niet gebeurd. Hij wordt gewoon vanzelf kleiner.
Ik ben stiekem wel blij. Ik kan helemaal niet zo goed tegen dat soort smerige filmpjes.quote:
Had wel gekeken.quote:Op maandag 12 september 2016 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel blij. Ik kan helemaal niet zo goed tegen dat soort smerige filmpjes.
Ken je die talgkliercystes? Die haal ik wel eens zelf weg. Vind je dat spannend? :$quote:
Zie je maar weer dat er wel iets serieus aan de hand is met d'r gezondheid, anders staan de draaiboeken daar niet klaar voor.quote:Op maandag 12 september 2016 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paar media in de VS berichtten (foutief) dat Clinton was overleden in het ziekenhuis.
Apart wel.
Heb ik ook gehad. Was wel echt nasty om weg te halen.quote:Op maandag 12 september 2016 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ken je die talgkliercystes? Die haal ik wel eens zelf weg. Vind je dat spannend? :$
Ik ging m daarna helemaal ontledenquote:Op maandag 12 september 2016 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Was wel echt nasty om weg te halen.Maar ook wel spannend, ja.
Ben benieuwd of ze de verkiezingen haalt.quote:Op maandag 12 september 2016 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zie je maar weer dat er wel iets serieus aan de hand is met d'r gezondheid, anders staan de draaiboeken daar niet klaar voor.
Snel danquote:Op maandag 12 september 2016 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is nog niet gebeurd. Hij wordt gewoon vanzelf kleiner.
Was ie heel groot ofzoquote:Op maandag 12 september 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had zo'n cyste door een ingegroeide haar onder mijn navel, lelijk litteken.
Ja. Echt raar. Hij is ook niet meer gevoelig. Dus lijkt niet meer ontstoken.quote:
Vies = lekker.quote:
Je lichaam heeft de strijd gewonnen.quote:Op maandag 12 september 2016 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Echt raar. Hij is ook niet meer gevoelig. Dus lijkt niet meer ontstoken.
Hoort dit eigenlijk wel te gebeuren?
Dat moet je ook niet doen.quote:Op maandag 12 september 2016 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja en ik kon het niet aanzien dus heb het eraf gehaald met mes, was niet zo verstandig.
Nee, niet in het Twents.quote:Op maandag 12 september 2016 20:42 schreef Dqod het volgende:
Als ik ooit Fas wil versieren vraag ik gewoon: "Goa'j met cystes kiek'n?"
* noteertquote:
Mijn autisme kan daar niet tegen.quote:
Hij is nog niet helemaal weg.quote:Op maandag 12 september 2016 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lichaam heeft de strijd gewonnen.
Oh ik heb hem wel even door een vlammetje gehaald natuurlijk. Maar alsnog dom.quote:Op maandag 12 september 2016 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen.
Ik doe het vast ook niet goed, maar gebruik altijd wel gekookt water, alcohol en schoon pincet enzo :$
Okquote:Op maandag 12 september 2016 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, niet in het Twents.Doe maar met een zachte g.
quote:Op maandag 12 september 2016 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat litteken?quote:Op maandag 12 september 2016 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik heb hem wel even door een vlammetje gehaald natuurlijk. Maar alsnog dom.
WAAG HET NIET FEERquote:
Ja er is iets te veel oppervlakte weggegaan. Maar goed, hij is uiteindelijk wel weer mooi glad geworden.quote:
Hosti hosselt echt iedereen hier.quote:Op maandag 12 september 2016 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hè, wat? Welke methode?quote:Op maandag 12 september 2016 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
WAAG HET NIET FEER
NIET DEZE METHODE
Shhharen?quote:Op maandag 12 september 2016 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meer biwijfje dan Hosti krijg je het ook niet.quote:Op maandag 12 september 2016 20:46 schreef Harmankardon het volgende:
Hosti hosselt echt iedereen hier.
Ik werd even bang dat je deze "versierzin" wou gaan gebruiken bij Fasquote:
Ah zo jaquote:Op maandag 12 september 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja er is iets te veel oppervlakte weggegaan. Maar goed, hij is uiteindelijk wel weer mooi glad geworden.
Welke versierzin? Ik ken er vrij weinig.quote:Op maandag 12 september 2016 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik werd even bang dat je deze "versierzin" wou gaan gebruiken bij Fas
quote:Op maandag 12 september 2016 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer biwijfje dan Hosti krijg je het ook niet.
Nvm :$quote:Op maandag 12 september 2016 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke versierzin? Ik ken er vrij weinig.
Jij hebt een piem0l.quote:
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:
Kaneel had hem mij al gestuurd.quote:Op maandag 12 september 2016 20:49 schreef Fera het volgende:
Loka, Kaneel.
PETA wil dat slachten in Farming Simulator anders gaat.
PETA vindt dat slachten in Farming Simulator 17 anders moet
Ey meisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hedde zin ofwaI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Had het al gelezen en haar gestuurd, ja.quote:Op maandag 12 september 2016 20:49 schreef Fera het volgende:
Loka, Kaneel.
PETA vindt dat slachten in Farming Simulator 17 anders moet
quote:Op maandag 12 september 2016 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey meisje
Zunne grote cyste godnondejuDude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hedde zin ofwaToo much.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]
Ey meisje
Zunne grote cyste godnondejuGadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hedde zin ofwa![]()
Dan wel cystes, dan weer nietquote:
[..]
Ey meisje
Zunne grote cyste godnondejuLijkt wel een ninja turtle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hedde zin ofwaTap tap tap
Lolquote:
O, hehe.quote:Op maandag 12 september 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel had hem mij al gestuurd.
Maar het is al realistisch. Boeren hoeven alleen maar de dieren in een vrachtwagen te duwen en krijgen dan geld. :$
[..]
Ey meisje
Zunne grote cyste godnondejuIk klikte, nu moet ik huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hedde zin ofwa
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Lekker, hoor.quote:Op maandag 12 september 2016 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar kan ik ook mee shhaaren hoorNouja soms zal hij er even infloepen, maar toch
Elke schaarpraat. Maar "er zo maar even infloepen" praat is nog ergerquote:
Is Fax niet altijd cringy?quote:
Tenenkrommend.quote:
Gister heeft 'ie nog een date gehosseld hier, dus dat 'arme' valt wel mee.quote:Op maandag 12 september 2016 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Niet zo gemeen doen, die arme jongen.
Nachtbogie's.quote:Op maandag 12 september 2016 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat ik iedere avond thuis in eens last van mijn neus krijg.
Nu weer allemaal irritatie, snot en niezen.
Overdag nergens last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |