Zal er bij mij met een beetje pech ook niet inzitten, mijn baas vond dat ik sinds vandaag een projectleider ben.quote:Op maandag 12 september 2016 16:25 schreef rival het volgende:
Soms moet ik daadwerkelijk werken en kan ik hier niet eens posten
Gelijk dus maar een salarisverhoging gevraagd?quote:Op maandag 12 september 2016 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal er bij mij met een beetje pech ook niet inzitten, mijn baas vond dat ik sinds vandaag een projectleider ben.![]()
Alhoewel dat was ik altijd al, maar daar komt ie nu pas achter
Nah, komt aan het einde van het jaar wel. Verdien al aardig, eerst even bewijzen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelijk dus maar een salarisverhoging gevraagd?
Wat? Heb je hulp nodig?quote:Op maandag 12 september 2016 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Hmm, ligstoel achterover gelazerd en ik kom niet meer overeind.
Sommige mensen zoals zij, denken altijd aan mastruberen, daarom.quote:Op maandag 12 september 2016 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer op masturberen
Jezus doe ff normaal of zoquote:Op maandag 12 september 2016 16:44 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Sommige mensen zoals zij, denken altijd aan mastruberen, daarom.sneu
Bedankt voor je massage aanbod, maar ga toch binnenkort even naar de therapeut hier. rot rug
ha-ha dan.quote:Op maandag 12 september 2016 16:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus doe ff normaal of zo
Gewoon een typisch fok grapje boehoe
Pas maar op, straks komt er een heel leger spinnen wraak op je nemen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:46 schreef CherryLips het volgende:
O mijn actie heeft wel het enorme spinnenweb gemold. Sorry spinnetje. Niet kwaad worden.
Ik zat die dikke zaterdag ook al te treiterenquote:Op maandag 12 september 2016 16:51 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt er een heel leger spinnen wraak op je nemen.
En terecht blijkbaar.quote:Op maandag 12 september 2016 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat die dikke zaterdag ook al te treiterenHij gaat me zo opeten.
quote:Op maandag 12 september 2016 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat die dikke zaterdag ook al te treiterenHij gaat me zo opeten.
Lees je altijd zo ver terug?quote:Op maandag 12 september 2016 16:44 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Bedankt voor je massage aanbod, maar ga toch binnenkort even naar de therapeut hier. rot rug
Nee. stond nog open. Vandaar.quote:Op maandag 12 september 2016 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lees je altijd zo ver terug?
Ah, masturbatiehumor niet je ding of gewoon zuur omdat je rug naar de kut is?quote:
ik vond het wel érg ->quote:Op maandag 12 september 2016 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, masturbatiehumor niet je ding of gewoon zuur omdat je rug naar de kut is?
Watskeburt?
Ach de ene rijdt zichzelf er op klaar, de ander gebruikt het waar het voor gemaakt is, ligt maar net aan de poster hierquote:Op maandag 12 september 2016 17:00 schreef _Shanti het volgende:
[..]
ik vond het wel érg ->.
En mijn rug is inderdaad naar de pleuris ja. Momenteel dan.
Nee.quote:
He gadver, fysio ofzo niets voor je kunnen betekenen?quote:Op maandag 12 september 2016 17:02 schreef _Shanti het volgende:
Oh je edit:
Aantal jaren geleden alweer, ben ik eens geschept. Eens in de zoveel tijd, speelt mijn rug weer op. Sindsdien last van. Dacht dat het van scheef op het matras liggen kwam nu. Maar het is nu al een aantal dagen enorm heftig, dus weet het niet.
Ik ging vandaag met de bus naar de stad.quote:Op maandag 12 september 2016 17:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.
Wish I had though, fuckin' hell zunne warmte jong!
quote:Op maandag 12 september 2016 17:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He gadver, fysio ofzo niets voor je kunnen betekenen?
Ik voel jequote:Op maandag 12 september 2016 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging vandaag met de bus naar de stad.
Volgens mij was het 2 miljoen graden in die oven op wielen.
Het leek wel alsof de buschauffeur gewoon de verwarming aan het gezet.
Dank jequote:
Smakelijkquote:Op maandag 12 september 2016 17:33 schreef Dqod het volgende:
Maar eens even wat eten fixen. Tijd vliegt
Ik rupsecteer je grenzen sistahquote:Op maandag 12 september 2016 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Niet letterlijk hopelijk![]()
![]()
Tevens waren er wel hamertjes in de bus, maar ik geloof niet dat het gewaardeerd wordt als je die gebruikt om een raam in te tikken.
quote:Op maandag 12 september 2016 17:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik rupsecteer je grenzen sistah
Gewoon doen volgende keer :$
Uiteraard. Al ben ik gewoon thuis in m'n badjas, kattenchillbroek en pantoffels if anyone asksquote:Op maandag 12 september 2016 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja nee.
Alleen als jij meegaat.
Geen probleem meequote:Op maandag 12 september 2016 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard. Al ben ik gewoon thuis in m'n badjas, kattenchillbroek en pantoffels if anyone asks
Bevalt vloeibaar eten ?quote:Op maandag 12 september 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer het vanmiddag met de helft aan pijnstillers.
Toch wel een duidelijk verschil.
Nudge nudge :$quote:Op maandag 12 september 2016 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen probleem meeKan alleen maar in ons voordeel werken. (wink wink)
Wat ga je eten?
Een goedkope grijs chill/pyjamabroek met katjes erop :$quote:
Omnomnomnomquote:Op maandag 12 september 2016 17:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nudge nudge :$
Durum met griekse yoghurt, uitje, paprikaatje enzo
[..]
Een goedkope grijs chill/pyjamabroek met katjes erop :$
Ja hoor.quote:
Dat is positief,quote:Op maandag 12 september 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik kon ook voor het eerst in 5 dagen naar de wc vanmorgen, dus ik voel me redelijk.
Lekker veel geslapen, hopelijk zijn de gaten snel dicht.
Hehehehequote:Op maandag 12 september 2016 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omnomnomnom
Het is 30 graden hier en wat ga ik eten? Hete soep.Mijn timing is bijzonder slecht.
Aha, ik dacht een broek met kattenhaar erop![]()
#chill
Geen echte kattenhoofden ehquote:Op maandag 12 september 2016 17:44 schreef Allures het volgende:
Katjes
Ik wil nog een jurkje maken van stof met kattenhoofden
Al jaren gelukkig.quote:Op maandag 12 september 2016 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is positief,
verstandskiezen eruit?
Waffersoep klinkt ook best lekker, maar eh.. zelfgemaakte groentensoep met vlees en ballen.quote:Op maandag 12 september 2016 17:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe
Waffer soep?
Ja, er zit ook wel kattenhaar op ja :$
[..]
Geen echte kattenhoofden eh
Jawel. Katjes dood maken, hoofden plat slaan en op de stof stikkenquote:Op maandag 12 september 2016 17:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe
Waffer soep?
Ja, er zit ook wel kattenhaar op ja :$
[..]
Geen echte kattenhoofden eh
Oh dat lijkt me wel een erg vervelende operatie.. Succes !quote:Op maandag 12 september 2016 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al jaren gelukkig.
Blinde darm.
Arme kattenquote:Op maandag 12 september 2016 17:44 schreef Allures het volgende:
Katjes
Ik wil nog een jurkje maken van stof met kattenhoofden
quote:Op maandag 12 september 2016 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waffersoep klinkt ook best lekker, maar eh.. zelfgemaakte groentensoep met vlees en ballen.
Ik heb hetzelfde, maar dan met caffiahaar.
Bruut meisje ;squote:Op maandag 12 september 2016 17:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Jawel. Katjes dood maken, hoofden plat slaan en op de stof stikken
Zal wel dik zijn door de machine maar moet maar
Is eigenlijk alleen echt vervelend als je darm ontploft.quote:Op maandag 12 september 2016 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel een erg vervelende operatie.. Succes !
Wakker worden uit de narcose was wel even schrikken.quote:Op maandag 12 september 2016 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel een erg vervelende operatie.. Succes !
En buisjes in je arm zekerquote:Op maandag 12 september 2016 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wakker worden uit de narcose was wel even schrikken.
Ik wist niet waar ik was, en overal slangen en zo
Soep maken is zalig.quote:Op maandag 12 september 2016 17:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekkah toch. Ik denk dat ik de zondagen maar eens wat vaker moet gebruiken voor een soepie maken :$
Lekker eh, als dat ineens in je eten zit
[..]
Bruut meisje ;s
Ewwwquote:Op maandag 12 september 2016 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Is eigenlijk alleen echt vervelend als je darm ontploft.
Narcose vind ik echt raar.quote:Op maandag 12 september 2016 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wakker worden uit de narcose was wel even schrikken.
Ik wist niet waar ik was, en overal slangen en zo
Normaliter gaat het via een kijkoperatie en die sneetjes zijn best klein. Ik heb zowel de kleintjes als de grote, omdat mijn darm inderdaad tijdens de operatie is gesprongen. Ik heb eigenlijk alleen van de grote snee last gehad. En van de antibioticakuur.quote:Op maandag 12 september 2016 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewww![]()
Nou ja, lijkt me toch een vervelende plaats om op je buik een operatiewond te hebben.
[..]
Narcose vind ik echt raar.
*Prik
En weg
Hoe lange herstelperiode had je?quote:Op maandag 12 september 2016 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaliter gaat het via een kijkoperatie en die sneetjes zijn best klein. Ik heb zowel de kleintjes als de grote, omdat mijn darm inderdaad tijdens de operatie is gesprongen. Ik heb eigenlijk alleen van de grote snee last gehad. En van de antibioticakuur.
Je mag best zeggen dat het pijn doetquote:Op maandag 12 september 2016 18:01 schreef Allures het volgende:
ik ben nog nooit geopereerd![]()
Alleen wel eens wat weg laten snijden. Maar dan onder plaatselijke verdoving
Die bij mij vertraagd werken. Duurde een paar keer voor ik dat snapteIk dacht steeds 'niet aanstellen dit hoort zo'
Eén week in het ziekenhuis. Moest vooral blijven vanwege antibioticakuur via infuus en omdat ze zeker wilden weten dat ik 'schoon' was. Daarna nog zes weken thuis. Mocht in principe alles, maar niet stofzuigen en geen voorwerpen zwaarder dan vijf kilo tillen. Maar thuis was mijn wond nog open gescheurd omdat het hondje van mijn moeder plots op mijn buik sprong. Dus nog een tijdje wondverzorging gehad. Gelukkig is mijn moeder verpleegkundige, dus kon zij dat gewoon doen.quote:Op maandag 12 september 2016 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe lange herstelperiode had je?
Had ik ook! Iemand ging wat weg snijden op mijn hoofd. En toen ging de dokter 'oh Sjakie (naja zo heette die niet maar ik weet het niet meer) deze techniek ken jij nog niet he? Wil jij?'quote:Op maandag 12 september 2016 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat het pijn doet![]()
Ik had ook iets laten wegsnijden onder plaatselijke verdoving, dus broek op de knieën, komt daar ineens een leerklasje met doktoren even gezellig meekijken
Nog vrij langquote:Op maandag 12 september 2016 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén week in het ziekenhuis. Moest vooral blijven vanwege antibioticakuur via infuus en omdat ze zeker wilden weten dat ik 'schoon' was. Daarna nog zes weken thuis. Mocht in principe alles, maar niet stofzuigen en geen voorwerpen zwaarder dan vijf kilo tillen. Maar thuis was mijn wond nog open gescheurd omdat het hondje van mijn moeder plots op mijn buik sprong. Dus nog een tijdje wondverzorging gehad. Gelukkig is mijn moeder verpleegkundige, dus kon zij dat gewoon doen.
Nee poep in je buik!!quote:Op maandag 12 september 2016 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog vrij lang![]()
En betekent schoon dat je dan iets kwaadaardigs had?
Harde lesquote:Op maandag 12 september 2016 18:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Had ik ook! Iemand ging wat weg snijden op mijn hoofd. En toen ging de dokter 'oh Sjakie (naja zo heette die niet maar ik weet het niet meer) deze techniek ken jij nog niet he? Wil jij?'
Ik heb issues met dingen aan gevenvandaar dat het pas bij de 2e keer snijden duidelijk was dat ik niet helemaal verdoofd was
Wel van geleerd. Soort van
Oh wacht.. ja .. ik lees verkeerd.quote:
Yes.quote:
Ach, was wel comfy.quote:Op maandag 12 september 2016 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewww![]()
Nou ja, lijkt me toch een vervelende plaats om op je buik een operatiewond te hebben.
[..]
Narcose vind ik echt raar.
*Prik
En weg
Wel fijn dat je moeder kon helpen daarbij.quote:Op maandag 12 september 2016 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén week in het ziekenhuis. Moest vooral blijven vanwege antibioticakuur via infuus en omdat ze zeker wilden weten dat ik 'schoon' was. Daarna nog zes weken thuis. Mocht in principe alles, maar niet stofzuigen en geen voorwerpen zwaarder dan vijf kilo tillen. Maar thuis was mijn wond nog open gescheurd omdat het hondje van mijn moeder plots op mijn buik sprong. Dus nog een tijdje wondverzorging gehad. Gelukkig is mijn moeder verpleegkundige, dus kon zij dat gewoon doen.
Nee. Geen rotzooi meer uit die ontplofte darm.quote:Op maandag 12 september 2016 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog vrij lang![]()
En betekent schoon dat je dan iets kwaadaardigs had?
Nee, geen poep.quote:
You're a towelquote:Op maandag 12 september 2016 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soep maken is zalig.
Ik hield niet zo van tomatensoep, maar als ik het zelf maken wel.
Caffiahaar heb ik niet zo zeer in mijn eten, wel op mijn t-shirt ofzoDaarom handdoek
O ja, kan best hoor. Ze snijden toch door je spieren heen. Maar misschien omdat ik die grote ook heb merkte ik bij de kleintjes niets. Ik voel hem heel soms nog steeds.quote:Op maandag 12 september 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes.
Arm, neus overal.
[..]
Ach, was wel comfy.
[..]
Wel fijn dat je moeder kon helpen daarbij.
Ik merk toch wel pijntjes iedere keer als ik mijn buik aan moet spannen hoor. Maar goed, het is ook nog recent.
Wat een baas.quote:
Ja, oke doeiquote:Op maandag 12 september 2016 18:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
You're a towel
Zo en nu ga ik koken ok doei![]()
Ik heb er nog pleisters over zitten, dus ik weet het nog nietquote:Op maandag 12 september 2016 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind wel dat ze mijn wondje echt lelijk hebben gehecht, drie grote hechtingen en zoek het maar uit
Spannondquote:Op maandag 12 september 2016 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nog pleisters over zitten, dus ik weet het nog niet
ik moest 3 maanden geleden iets kleins weg laten snijden. Er zit nu een groter en dikker litteken voor in de plaatsquote:Op maandag 12 september 2016 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind wel dat ze mijn wondje echt lelijk hebben gehecht, drie grote hechtingen en zoek het maar uit
Is dat littekenweefsel? Dat granuleert nogal.quote:Op maandag 12 september 2016 18:17 schreef Allures het volgende:
[..]
ik moest 3 maanden geleden iets kleins weg laten snijden. Er zit nu een groter en dikker litteken voor in de plaats
ik snap echt niet hoe dat kan
En na 3 maanden had ik toch wel verwacht dat het genezen zou zijn
Zouden er vanzelf afvallen, zeiden ze.quote:Op maandag 12 september 2016 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SpannondWanneer mogen de pleisters eraf?
Precies de reden dat ik iets in m'n gezicht nog steeds niet durf te laten wegsnijden.quote:Op maandag 12 september 2016 18:17 schreef Allures het volgende:
[..]
ik moest 3 maanden geleden iets kleins weg laten snijden. Er zit nu een groter en dikker litteken voor in de plaats
ik snap echt niet hoe dat kan
En na 3 maanden had ik toch wel verwacht dat het genezen zou zijn
maar duurt dat zo lang?quote:Op maandag 12 september 2016 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat littekenweefsel? Dat granuleert nogal.
Gelukkig zit dit op mijn bovenbeen, dus niemand die het echt dagelijks ziet.
Ik heb ook een keer een moedervlekje laten weghalen in mijn gezicht, maar gelukkig is dat dan wel weer zo goed als onzichtbaar.
Maar m'n ongeopende flesje olie dan?quote:Op maandag 12 september 2016 16:44 schreef _Shanti het volgende:
[..]
nog niet zitten purken? Zelfcontrolequote:Op maandag 12 september 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden er vanzelf afvallen, zeiden ze.
Het is nog niet open, dus bederft ook niet.quote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar m'n ongeopende flesje olie dan?
Ik weet niet of dat nog weggaat :S Maar gebruik je littekenzalf/ crème?quote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Allures het volgende:
[..]
maar duurt dat zo lang?
Was een sneetje van een halve cm lang. Nu zit er een bult die dat in lengte en breedte is
Ja maar het is zo zondequote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nog niet open, dus bederft ook niet.
Ik zit niet graag aan een beurse, opgezwollen pens.quote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Allures het volgende:
[..]
nog niet zitten purken? Zelfcontrole
Ai, dat is wel zielig. Daarom knijntjes altijd inenten.quote:Op maandag 12 september 2016 18:28 schreef Faxie het volgende:
De konijntjes in m'n straat hebben myxomatoseZag er eentje met dichte rode ogen zielig wegkruipen toen ik aan kwam rijden
Heb je nu zo'n Pablo Escobar buikje?quote:Op maandag 12 september 2016 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit niet graag aan een beurse, opgezwollen pens.
Mja, dierenarts gebeld maar die zegt ook gewoon z'n beloop laten. Natuur enzoquote:Op maandag 12 september 2016 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ai, dat is wel zielig. Daarom knijntjes altijd inenten.
Ahwwwquote:Op maandag 12 september 2016 18:28 schreef Faxie het volgende:
De konijntjes in m'n straat hebben myxomatoseZag er eentje met dichte rode ogen zielig wegkruipen toen ik aan kwam rijden
Lekker is datquote:Op maandag 12 september 2016 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja, dierenarts gebeld maar die zegt ook gewoon z'n beloop laten. Natuur enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |