Zal er bij mij met een beetje pech ook niet inzitten, mijn baas vond dat ik sinds vandaag een projectleider ben.quote:Op maandag 12 september 2016 16:25 schreef rival het volgende:
Soms moet ik daadwerkelijk werken en kan ik hier niet eens posten
Gelijk dus maar een salarisverhoging gevraagd?quote:Op maandag 12 september 2016 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal er bij mij met een beetje pech ook niet inzitten, mijn baas vond dat ik sinds vandaag een projectleider ben.![]()
Alhoewel dat was ik altijd al, maar daar komt ie nu pas achter
Nah, komt aan het einde van het jaar wel. Verdien al aardig, eerst even bewijzen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelijk dus maar een salarisverhoging gevraagd?
Wat? Heb je hulp nodig?quote:Op maandag 12 september 2016 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Hmm, ligstoel achterover gelazerd en ik kom niet meer overeind.
Sommige mensen zoals zij, denken altijd aan mastruberen, daarom.quote:Op maandag 12 september 2016 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer op masturberen
Jezus doe ff normaal of zoquote:Op maandag 12 september 2016 16:44 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Sommige mensen zoals zij, denken altijd aan mastruberen, daarom.sneu
Bedankt voor je massage aanbod, maar ga toch binnenkort even naar de therapeut hier. rot rug
ha-ha dan.quote:Op maandag 12 september 2016 16:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus doe ff normaal of zo
Gewoon een typisch fok grapje boehoe
Pas maar op, straks komt er een heel leger spinnen wraak op je nemen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:46 schreef CherryLips het volgende:
O mijn actie heeft wel het enorme spinnenweb gemold. Sorry spinnetje. Niet kwaad worden.
Ik zat die dikke zaterdag ook al te treiterenquote:Op maandag 12 september 2016 16:51 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt er een heel leger spinnen wraak op je nemen.
En terecht blijkbaar.quote:Op maandag 12 september 2016 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat die dikke zaterdag ook al te treiterenHij gaat me zo opeten.
quote:Op maandag 12 september 2016 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat die dikke zaterdag ook al te treiterenHij gaat me zo opeten.
Lees je altijd zo ver terug?quote:Op maandag 12 september 2016 16:44 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Sommige mensen zoals zij, denken altijd aan mastruberen, daarom.sneu
Bedankt voor je massage aanbod, maar ga toch binnenkort even naar de therapeut hier. rot rug
Nee. stond nog open. Vandaar.quote:Op maandag 12 september 2016 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lees je altijd zo ver terug?
Ah, masturbatiehumor niet je ding of gewoon zuur omdat je rug naar de kut is?quote:
ik vond het wel érg ->quote:Op maandag 12 september 2016 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, masturbatiehumor niet je ding of gewoon zuur omdat je rug naar de kut is?
Watskeburt?
Ach de ene rijdt zichzelf er op klaar, de ander gebruikt het waar het voor gemaakt is, ligt maar net aan de poster hierquote:Op maandag 12 september 2016 17:00 schreef _Shanti het volgende:
[..]
ik vond het wel érg ->.
En mijn rug is inderdaad naar de pleuris ja. Momenteel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |