abonnement Unibet Coolblue
pi_165255221
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fuchsia_roze
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AcaBella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefull
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aloria
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sara82
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: twist02
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Helaas niemand...hopelijk dit topic wel! *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

[ Bericht 1% gewijzigd door twist02 op 12-09-2016 21:01:47 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165255470
Voor wijzigingen graag een PM/DM/quote :)

Het klopt toch dat er in het vorige topic niemand uitgezwaaid was hè? :@ Ik zag nog wel wat felicitaties, maar die waren technisch gezien al uitgezwaaid, toch? :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165256014
Klopt. Geen streepjes helaas :(
pi_165256065
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:48 schreef twist02 het volgende:
Voor wijzigingen graag een PM/DM/quote :)

Het klopt toch dat er in het vorige topic niemand uitgezwaaid was hè? :@ Ik zag nog wel wat felicitaties, maar die waren technisch gezien al uitgezwaaid, toch? :)
Mijn NOD mag naar 1 okt.
pi_165256134
Quote ipv edit }:|
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165267692
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:48 schreef twist02 het volgende:
Voor wijzigingen graag een PM/DM/quote :)

Gaarne in de OP:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165267762
MissLB en Twist, komen jullie ook in de OP? Hij lijkt zo leeg! :P
pi_165271037
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 11:30 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Gaarne in de OP:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat de komende zaadsoldaten je ei binnenkort wederom met succes belegeren O+
pi_165273447
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:05 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat de komende zaadsoldaten je ei binnenkort wederom met succes belegeren O+
Hopelijk een Blitzkrieg deze keer! :7
pi_165274013
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:33 schreef Sara82 het volgende:
MissLB en Twist, komen jullie ook in de OP? Hij lijkt zo leeg! :P
Je staat erbij :)

Heb mezelf ook maar meteen toegevoegd ;) Ik doe niet aan NODs enzo, daar ben ik te lui voor...
Edit: ik bedoel dus bij mezelf hè? NODs van anderen voeg ik met alle liefde toe natuurlijk! ;)


Als er meer mensen toegevoegd willen worden, geef je maar een gil! :W

[ Bericht 8% gewijzigd door twist02 op 12-09-2016 17:14:01 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165274330
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 16:50 schreef twist02 het volgende:

[..]

Je staat erbij :)

Heb mezelf ook maar meteen toegevoegd ;) Ik doe niet aan NODs enzo, daar ben ik te lui voor...

Als er meer mensen toegevoegd willen worden, geef je maar een gil! :W
Mijn NOD mag er wel uit :D
pi_165274532
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 17:02 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Mijn NOD mag er wel uit :D
Haha had niet eens gekeken! :D
Heb alle oude NODs eruit gegooid, ik hoor het wel als er een nieuwe bij moet ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165274729
Haha en ik dacht deze keer: laat ik het eens netjes doorgeven. Niet te doen om het van iedereen te onthouden. Maar ik ben ook niet zo netjes om het regelmatig door te geven ;)
pi_165278284
Oh ja ik wil ook wel in de op.
MissLadybug, 31 jaar, 2e kindje, bezig sinds augustus 2016.
pi_165279719
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:13 schreef Missladybug het volgende:
Oh ja ik wil ook wel in de op.
MissLadybug, 31 jaar, 2e kindje, bezig sinds augustus 2016.
Done! :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165280553
Ik heb me een tijdje geleden al eens gemeld hier, sindsdien eigenlijk alleen meegelezen maar ik zou het leuk vinden om mee te schrijven.

Ik ben in oktober 2015 gestopt met de pil en vanaf april proberen wij zwanger te worden.

Ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar ben het nog niet. Verder heb ik al dagen pijn in mijn borsten, lijkt ook steeds erger te worden. Het zit aan de zijkant en is echt flink aanwezig. Verder flinke stemmingswisselingen/emotionele buien dus ergens denk ik.. zou het??? Maar ik ga niet hopen want dan valt het vast tegen
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 12 september 2016 @ 21:46:08 #17
269689 crew  Viv
pi_165280819
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:35 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar ben het nog niet.
Wanneer zou je willen testen? :Y)
pi_165280981
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:35 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik heb me een tijdje geleden al eens gemeld hier, sindsdien eigenlijk alleen meegelezen maar ik zou het leuk vinden om mee te schrijven.

Ik ben in oktober 2015 gestopt met de pil en vanaf april proberen wij zwanger te worden.

Ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar ben het nog niet. Verder heb ik al dagen pijn in mijn borsten, lijkt ook steeds erger te worden. Het zit aan de zijkant en is echt flink aanwezig. Verder flinke stemmingswisselingen/emotionele buien dus ergens denk ik.. zou het??? Maar ik ga niet hopen want dan valt het vast tegen
Niet hopen werkt vaak niet tegen teleurstelling ;)

Wanneer wil je testen?
S. 2014
J. 2016
pi_165281012
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:46 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wanneer zou je willen testen? :Y)
Denk donderdag ofzo. dan ga ik eten met een collega en wil ik aan de wijn... Moet dan wel weten of dat kan of niet.
Maar eigenlijk durf ik helemaal niet te testen. Vorige maand op 2 dagen over tijd getest en dat was negatief en vlak daarna brak het door dus nu wil ik niet meer testen haha
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 12 september 2016 @ 21:59:32 #20
269689 crew  Viv
pi_165281176
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 21:53 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Denk donderdag ofzo. dan ga ik eten met een collega en wil ik aan de wijn... Moet dan wel weten of dat kan of niet.
Zo werkt het niet helemaal, genoeg vrouwen die achteraf gezien toch al zwanger waren en dan in de stress zitten vanwege die wijn.
quote:
Maar eigenlijk durf ik helemaal niet te testen. Vorige maand op 2 dagen over tijd getest en dat was negatief en vlak daarna brak het door dus nu wil ik niet meer testen haha
Door de spanning kan je menstruatie juist uitblijven. Ik heb het ook één keer tot 2-3 dagen na NOD volgehouden om niet te testen, hoe langer het duurde hoe meer ik stiekem hoop kreeg *O* uiteindelijk een witte test en ongesteld geworden. :')
pi_165281219
Ik kijk wel hoe lang ik het uit ga houden, wie weet wordt ik morgen wakker met een enorme drang om te testen. En zo niet, dan test ik gewoon lekker niet :p
pi_165291399
welkom aan alle nieuwe aanwas!

ik ben afgelopen week weer van het wachtbankje afgevallen. maar we gaan gewoon vrolijk door. we zitten op ronde 8. valt nog te overzien dus.
pi_165292109
Welkom Vika! :W En spannend!
Wil je ook in de OP?

Balen, Evilaurian ;(
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165298549
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 17:12 schreef twist02 het volgende:

[..]

Haha had niet eens gekeken! :D
Heb alle oude NODs eruit gegooid, ik hoor het wel als er een nieuwe bij moet ;)
Het was mij ook nooit opgevallen. Ben te lui om elke keer m'n NOD door te geven ook :+

Welkom Vika :W Spannend ook gelijk, ben benieuwd hoelang je het volhoudt om niet te testen.

Jammer Evilaurian ;(
pi_165299518
Wat jammer evilaurian.

Welkom terug Vika! Wat knap dat je zoveel geduld hebt met testen!
pi_165299636
ViKa, zit je nog op je handen of weet je inmiddels al wat meer?

Jammer Evilaurian, komt vast nog!
pi_165301014
Inmiddels bruinverlies hier, dus dan zal de menstruatie snel doorzetten :(
pi_165304437
Jammer Evi en Vika... :{

Vandaag weer ovu-stokkies gekocht bij de action. 'S ff kieken of we hem deze maand nog kunnen vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165304710
Whahaha Sara! Prachtig! Maar niet zo subtiel natuurlijk. Stonden er nog bekenden?

Jammer ViKa
pi_165309840
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:50 schreef Sara82 het volgende:
Jammer Evi en Vika... :{

Vandaag weer ovu-stokkies gekocht bij de action. 'S ff kieken of we hem deze maand nog kunnen vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa dit had ik in kruidvat vandaag!!! :'(
Blijkbaar zit in huismerk foliumzuur ineens vitamine D toegevoegd maar ik slik ook davitamon compleet waar dus ook al vvit D in zit...

Dus ik vroeg aan een volwassen dame terwijl ik de potjes foliumzuur met vit D en mama compleet liet zien wat nou wijsheid is...

Zegt ze keihard (en leek wel eeuwig te duren..)
EEEEEEENS even kijken hoor ohh ja FOLIUMZUUR EN MAMA COMPLEEETTTT blablabla

Vervolgend wel tig keer keihard in verschillende zinnen FOLIUMZUURRR!!!

Ja,bedankt voor de uitgebreide uitleg ;(
pi_165310884
Haha ik ben dus niet de enige die als een volleerde 007 door de Kruidvat loopt als ze foliumzuur/zwangerschapstesten koopt O+ _O-

Ik zie het gewoon echt voor me dat ik uitgerekend dan m'n moeder, schoonmoeder en al m'n (schoon)zussen tegen kom ofzo... :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165311406
Haha daarom bestel ik dat soort dingen gewoon online :)
pi_165317739
wahahaha. ik stond laast bij de action zwangerschapstesten te kopen. had gelijk maar 5 doosjes op de band gegooid, dan kan ik voorlopig weer vooruit....zegt die gozer achter de kassa: ZO jij wil het wel HEEL zeker weten!

dus ik zeg: uh ja...en bedankt.

nou kan ik geen bekenden tegen het lijf lopen daar, maar toch....wat een pannenkoek.
pi_165319812
Haha Evilaurian _O- die vind ik dan nog best wel gevat eigenlijk! :D

Moet eerlijk bekennen dat ik ook wel een beetje zo'n trut was toen ik nog in een supermarkt werkte. Van die mannen die dan een Playboy ondersteboven wegmoffelden onder allerlei boodschappen. Ja, die belandde dus standaard open en bloot (pun intended :P) bovenop de stapel boodschappen hè >:)

15- of 16-jarigen die condooms kwamen kopen vond ik dan altijd wel weer schattig O+ dus dan flikte ik zulke dingen meestal niet.

Pff, was alweer vergeten hoe vervelend dat wachtbankje was :{w
Morgen een BBQ van m'n werk, dus maar eens even kijken hoe ik dat geen-alcohol-smoesjes-technisch ga doen :+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165337208
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:23 schreef twist02 het volgende:
Pff, was alweer vergeten hoe vervelend dat wachtbankje was :{w
Morgen een BBQ van m'n werk, dus maar eens even kijken hoe ik dat geen-alcohol-smoesjes-technisch ga doen :+
'ik moet morgen vroeg op'

Die werkt altijd heel goed. ;)
  donderdag 15 september 2016 @ 12:06:31 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_165337222
Ik drink sowieso nooit alcohol op mijn werk dus ook geen smoesjes nodig ;) Zouden ze raar kijken als je niet drinkt dan?
disclaimer
pi_165340050
Waarom zou je je moeten verantwoorden om geen alcohol te drinken :{
pi_165341983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:27 schreef deadly_kiss het volgende:
Waarom zou je je moeten verantwoorden om geen alcohol te drinken :{
Dat hoeft ook niet. En voor mensen die nooit wat drinken, ja, dan heb je dat euvel niet nee. Maarja, sommige mensen drinken nu eenmaal wel graag een glaasje. Is toch niet zo gek dat je je dan afvraagt of het mensen opvalt als je dat ineens niet doet?

Ennieweejz:

-"ik moet rijden"
-Loop met een wijntje in de hand ff langs de mensen die het op zou vallen. Dan wordt de optie: 'bezig/zwanger' doorgestreept in die nieuwsgierige koppies en let niemand de rest van de avond meer op je.
  donderdag 15 september 2016 @ 16:38:51 #39
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165342422
Hoi, ik mag me bij jullie aan komen sluiten :)

In het kort: 29 jaar, 12,5 jaar samen waarvan 2,5 jaar getrouwd en dit wordt kindje #2.
Het heeft even geduurd voor we besloten voor een tweede kindje te gaan, maar eindelijk is het zover! :D
Achtergrondinfo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOD is 16 oktober dus dat duurt nog eventjes.

Vanavond even bijlezen hier!
pi_165351363
Welkom Aisly :W lijkt me inderdaad wel een lastigere beslissing met zo'n achtergrond, maar leuk dat jullie voor een tweede gaan! Wil je ook in de OP?

Weinig zin in een alcohol "discussie" (ik had beter moeten weten van de vorige keer hier :+ ), maar kort gezegd: was met het OV en ja: het valt doorgaans op als ik niet drink ;) maar vandaag gelukkig niet :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 15 september 2016 @ 22:10:05 #41
269689 crew  Viv
pi_165352090
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:51 schreef twist02 het volgende:
Weinig zin in een alcohol "discussie" (ik had beter moeten weten van de vorige keer hier :+ )
Dit was nog niks joh. ;) Een paar jaar geleden hadden we er eentje die het tweede streepje al binnen had, maar ze kon best een glaasje champagne drinken met Oud & Nieuw want verder at ze heel gezond en ze rookte niet. :Y)
pi_165352335
Nee maar wilde discussie vooral voor zijn ;)

Het was ook niet zozeer als serieus 'probleem' bedoeld, maar meer als opmerking van "Oeh, straks valt het iemand op", op dezelfde manier als het kopen van foliumzuur/zw.testen enzo.
Maar de vorige keer ontketende ik daar ook nogal een discussie mee, en dat hoeft voor mij niet zo :+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165355757
Bij mij zou het mega opvallen want ik lust echt wel een wijntje tijdens gezellige avondjes.
Ik vind de laatste tip van sara een goeie!

Welkom Aisly!
Wat een heftige tijd heb je gehad rond de zwangerschap en bevalling van je eerste.
pi_165359307
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:35 schreef Missladybug het volgende:
Bij mij zou het mega opvallen want ik lust echt wel een wijntje tijdens gezellige avondjes.
Nou dat dus :Y

Heb al meerdere keren de vraag gehad als ik een keer gewoon echt niet lekker was en daarom fris dronk, zelfs een keer met een voedselvergifting :+

Behalve toen ik dus echt zwanger was en we van plan waren het op een feestje tegen iedereen te vertellen...had me er zo op verheugd dat iemand zou vragen "Ben je zwanger ofzo?" en dat ik dat met een stalen gezicht 'ja' kon zeggen. Maar uitgerekend toen viel het ook niemand op :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165363832
Welkom Aisly! Wat een heftige periode hebben jullie gehad met de eerste. Snap wel dat er goed over nagedacht en gepraat moet worden voordat je een beslissing voor een tweede gaat maken hopelijk wordt het je dit keer bespaard.

Oeh en die alcohol. Ik drink sowieso al niet/weinig. Maar de vriendengroep van mijn man houdt het wel nauwlettend in de gaten. Gelukkig vielen mijn cyclussen zo dusdanig dat ik ongesteld was als we met ze op stap waren. Of ik bood me aan als BOB. Ook altijd een super goed excuus ;)
pi_165363847
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:52 schreef twist02 het volgende:

[..]


Behalve toen ik dus echt zwanger was en we van plan waren het op een feestje tegen iedereen te vertellen...had me er zo op verheugd dat iemand zou vragen "Ben je zwanger ofzo?" en dat ik dat met een stalen gezicht 'ja' kon zeggen. Maar uitgerekend toen viel het ook niemand op :')
Hahaha dat is dan weer zwaar teleurstellend :')
pi_165368847
Voor sommige stelt het niks voor..
Maar ik wil toch even de " *O* " emoticon gebruiken voor het feit dat na alle gedoe ik zojuist mijn eerste menstruatie achter de rug heb na de laatste pil en na 9 dagen zga bloedvrij *O* *O* *O*
pi_165369947
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:32 schreef deadly_kiss het volgende:
Voor sommige stelt het niks voor..
Maar ik wil toch even de " *O* " emoticon gebruiken voor het feit dat na alle gedoe ik zojuist mijn eerste menstruatie achter de rug heb na de laatste pil en na 9 dagen zga bloedvrij *O* *O* *O*
*O* *O* *O*
S. 2014
J. 2016
pi_165369997
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:32 schreef deadly_kiss het volgende:
Voor sommige stelt het niks voor..
Maar ik wil toch even de " *O* " emoticon gebruiken voor het feit dat na alle gedoe ik zojuist mijn eerste menstruatie achter de rug heb na de laatste pil en na 9 dagen zga bloedvrij *O* *O* *O*
Dat is zeker een reeks *O* *O* *O* waard!!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165371029
Ja hoor deadly dat is een paar *O* *O* *O* *O* waard!!
pi_165371206
Eerste ronde is hier niet goed gegaan, met de vruchtbare dagen was het 30+ graden veel en veel te warm volgende maand de officiële ronde 2 met gebruik van ovulatie testen van de action.
pi_165371421
Deadly, jompelen is altijd goed, om welke reden dan ook! *O*

Aloria lekker zweten juist joh :9 haha, nee volgende ronde beter dan! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165378597
Haha jullie zijn lief *O* *O* *O*


O+
pi_165383059
Wat super Deadly! Voor een ander misschien heel raar, maar voor jou een feestje waard. Lijkt je lichaam nu 'gereset' te zijn?

Jammer Aloria. Het was ook veel te warm om gezellig boven op elkaar te liggen ;)
pi_165390704
Hoi! :s) Ik ben er weer!
Ik was heerlijk op vakantie! Naar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geprobeerd mee te lezen vanaf daar, maar ik had óf geen wifi, óf slechte, óf ik was te druk vakantie vieren..! :@
Dus voor iedereen die het nodig had of heeft :*
En een *O* voor iedereen die iets te vieren heeft!

Mijn eisprong was precies op vakantie - goede timing zou je zeggen :9 , maar dat viel nog tegen.
We sliepen veel bij mensen in huis (met dunne wandjes) en dat voelde toch wat ongemakkelijk..!

Ik wilde deze ronde alles los laten dus heb geen ovutesten gedaan. Geen idee dus wanneer m'n exacte eisprong was.
De vorige ronde (met zelfde hoeveelheid clomid) was m'n eisprong ongeveer cd15.
Deze ronde had ik (veel) slijm :@ op cd16 en cd17.
Mazzeltje dat we op cd18 een hotelnacht hadden, dus het er toen van genomen.

Ik had er eigenlijk wel vrede mee dat het dan maar deze ronde niet zou lukken - ik had wel een waanzinnige vakantie.
Maar nou heb ik toch weer hoop..!
Stel dat m'n eisprong nu gewoon later is geweest? O+
Pff!

Ik zit nu op cd27, m'n vorige cyclus duurde 28 dagen. (Nu nog totaal geen tekenen van menstruatie)
Wachten dus maar!
Maar gut wat hoop ik op een souveniertje..! :'( O+
pi_165393410
Wat een super nieuws deadly_kiss. Ik jompel mee *O* *O*

Balen Aloria!

Wat fijn dat je zo'n geweldige vakantie hebt gehad AN. Ik hoop op die o zo gewenste vakantiesouvenir voor je! :)
pi_165398618
Haha AN! Wat een blij ei post. Heerlijk. Super dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad. Hoe gaaf zou het zijn als jullie een baby'tje als souveniertje meegenomen hebben! Ik duim voor jullie.

Ik zit nu mooi met een blaasontsteking en een keelpijn. Bah. Gisteren heb ik zo veel afscheiding gehad, vet ranzig. Alsof je ongecontroleerd in je broek staat te piesen. Maar ik was de hele dag weg en had niks schoons bij me. Waarschijnlijk is het gedurende de dag gaan broeien en vannacht dus onmisbaar een blaasontsteking.
Mocht ik antibiotica krijgen, heeft dit dan een negatieve invloed op een eitje en de innesteling? Ik had gisteren een knalpositieve ovutest en vandaag nog gevreeën. Toch hoop ik ergens dat de ontsteking vanzelf over gaat met veel drinken.
pi_165402538
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:51 schreef Peacefulll het volgende:
Wat super Deadly! Voor een ander misschien heel raar, maar voor jou een feestje waard. Lijkt je lichaam nu 'gereset' te zijn?

Ik hoop het :Y
Hoewel ik door de maand heen nog wel verdachte krampen heb.. heb ik wel het gevoel dat ik nu een frisse schone nieuwe start heb.
Ook de 3 maanden pauze heeft mij zoveel rust gegeven lichamelijk maar ook geestelijk zat ik er helemaal doorheen.
Ik hoop echt dat ik dat nu achter me kan laten en mijn lichaam weer 100% kan vertrouwen ^O^
pi_165410462
Ja t was inderdaad erg plakkerig afgelopen tijd he aloria!

Ik duim met je mee AN! Dat zou echt wel heel tof zijn.

Vervelend Peace. Heb je veel pijn ervan?
Ik weet helaas geen antwoord op je vraag. Misschien weet de huisarts dat wel?

Ik heb geen hoop voor deze maand. Ik had zulke rare ovulatietesten steeds. Komende week ergens mijn NOD, dus we zien t wel.
pi_165413606
:* thanks allemaal! Het 'onrustige nerveuze zou het raak zijn' begint nu toch wel te komen.
Gelukkig komende week weer een volle werkweek met nog allerhande extra afspraken, zo kom ik (hopelijk) de wachttijd verder goed door!

Fuchsia, waar zit jij nu ongeveer? :*
Peace, wat waardeloos :{ Ik hoop van harte dat het geen invloed heeft, maar ik weet het niet. Ik zou ook een arts om raad vragen. Sterkte :*
Deadly, fijn dat er nu weer rust is voor je! Hopelijk is het vertrouwen er ook snel weer echt! :*
Miss, soms ook fijn om te weten dat het niks is een maand. Op naar volgende maand! ^O^
pi_165414973
AN, spannend joh, ik duim voor een mooi souvenir! ^O^
Ik moet nog wat langer wachten (weekje ofzo), maar herken dat "zou het??" gevoel wel ;)

Peacefulll pff da's balen zeg, beterschap! :* geen idee of het iets uitmaakt...

Mlb jammer dat het zo'n gekke maand was qua testen. Maar echt helemaal geen kans denk je, of weet je het gewoon niet?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165416018
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 21:14 schreef twist02 het volgende:

Mlb jammer dat het zo'n gekke maand was qua testen. Maar echt helemaal geen kans denk je, of weet je het gewoon niet?
Ik heb een positieve ovulatietest gehad, en daar ook gebruik van gemaakt. Maar daarna heb ik doorgetest en ik had afwisselend streepjes en dan weer niks.
Ik heb het gevoel dat mijn ei niet is gesprongen en dat mijn lijf faalacties deed om m alsnog te laten springen.
pi_165417616
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 21:45 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ik heb een positieve ovulatietest gehad, en daar ook gebruik van gemaakt. Maar daarna heb ik doorgetest en ik had afwisselend streepjes en dan weer niks.
Ik heb het gevoel dat mijn ei niet is gesprongen en dat mijn lijf faalacties deed om m alsnog te laten springen.
Hmm da's vaag ja! :{ Al heb ik geen ervaring met ovulatietesten, dus kan er weinig zinnigs over zeggen...
Maar dan hebben jullie dus in elk geval je best gedaan en meer kun je niet doen toch? ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 19 september 2016 @ 09:17:31 #64
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165422394
Bedankt dames!
Twist, als het nog kan mag je me in de OP zetten :)

Deadly! *O* *O* En wat fijn dat die paar maanden rust je ook goed hebben gedaan.

Aloria, wat jammer! Maar gelukkig wordt het de komende tijd niet meer zo warm!

AN, dat klinkt als een super vakantie! Ik duim met je mee voor een super tof souvenir.

Wat balen Piece, ik zou het ook even navragen. Hopelijk kan het geen kwaad / heeft het geen effect.

Miss, hier nog nooit ovu testen gebruikt dus helaas geen idee hoe dat kan.
pi_165423534
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 21:45 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ik heb een positieve ovulatietest gehad, en daar ook gebruik van gemaakt. Maar daarna heb ik doorgetest en ik had afwisselend streepjes en dan weer niks.
Ik heb het gevoel dat mijn ei niet is gesprongen en dat mijn lijf faalacties deed om m alsnog te laten springen.
Streepjes als in gewoon streepjes of echt net zo donker (of donkerder) als de controlestreep?
pi_165423599
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 10:12 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Streepjes als in gewoon streepjes of echt net zo donker (of donkerder) als de controlestreep?
Niet positief. Ik zou ze "half donker" noemen. En de volgende dag weer compleet wit, en dan de volgende dag weer streepjes enz enz.
pi_165423674
Dat is vrij normaal :).
pi_165423713
Deadly wat fijn dat je lijf het begrijpt! Nu hopelijk snel raak :)

AN dat klinkt als een toffe vakantie. Hopelijk inderdaad een vakantiebabytje O+ (had mij ook heel tof geleken). Wanneer wil je gaan testen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165428577
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:17 schreef Aisly het volgende:
Twist, als het nog kan mag je me in de OP zetten :)
Ik kan de OP helaas niet meer wijzigen
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 19 september 2016 @ 16:28:24 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_165431138
Ik wel. Zeg maar wat er bij moet :)
disclaimer
  maandag 19 september 2016 @ 17:00:23 #71
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165431857
Bedankt SQ!
29 jaar
Kindje #2
Bezig sinds september 2016

NOD ga ik sowieso vergeten te melden telkens dus die hoeft er niet bij ;)
pi_165432650
Deadly, wat fijn dat het tot nu toe goed lijkt en dat je meer rust hebt gekregen. Vanaf nu volle vaart vooruit naar een mooi kindje. Is het je eerste?

AN! Hoe staat het er voor? Nog geen bloed?

Thnx voor de beterschapswensen. Lief van jullie :* Na het inleveren van het plasje belde de assistent: het is een blaasontsteking mevrouw. No shit sherlock! Ze noemde uit zichzelf al dat de antibiotica die ik krijg ook mag bij een zwangerschap. Ze heeft vast in de gegevens gezien dat in dec de spiraal verwijderd is. Niet dat er nu al sprake van een zwangerschap is, maar wel goed om te weten. Nu duimen dat het snel weg is. Blijft lastig hoor, een klas vol kleuters en om de haverklap moeten plassen, haha.
pi_165438609
Balen Peace van de blaasontsteking!
Gelukkig wel antibiotica die mag! Beterschap! :*

:) Hier nog geen bloed!
Nu wel gevoelige onderbuik, maar misschien de stress van een bezoekje aan m'n schoonouders..! ;) :{w
We zullen het merken!

Kirb, ik wil pas evt zaterdag testen.
Dus ben benieuwd! oO<
Waar sta jij nu ongeveer?
pi_165439595
He wat balen Peacefull. Ik heb er nooit bij stil bestaand dat al die afscheiding :r ook nog kan gaan broeien em dit tot gevolg kam hebben. Ik hoop dat het verder geen gevolgen heeft. Beterschap :*

Wow, wat een geduld AN. Ik duim voor je!!

Welkom nog Aisly :W

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 20:33 schreef AN. het volgende:
Fuchsia, waar zit jij nu ongeveer? :*
Aanstaande donderdag NOD :) Ik ben hondsmoe, dus mijn hoofd maakt al weer de nodige gedachtekronkels :+
pi_165439967
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:09 schreef Fuchsia_roze het volgende:
He wat balen Peacefull. Ik heb er nooit bij stil bestaand dat al die afscheiding :r ook nog kan gaan broeien em dit tot gevolg kam hebben. Ik hoop dat het verder geen gevolgen heeft. Beterschap :*

Wow, wat een geduld AN. Ik duim voor je!!

Welkom nog Aisly :W

[..]

Aanstaande donderdag NOD :) Ik ben hondsmoe, dus mijn hoofd maakt al weer de nodige gedachtekronkels :+
Spannend! ^O^ Duimen draaien!
Ik hoop van harte dat die moeheid wat betekend!
Donderdag evt ook testen?
pi_165448353
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:41 schreef AN. het volgende:

Kirb, ik wil pas evt zaterdag testen.
Dus ben benieuwd! oO<
Waar sta jij nu ongeveer?
Ik sta nog in de wacht :) eind februari is m'n prikpil uitgewerkt en ik wacht nog op m'n eerste menstruatie.

Peacefull beterschap!

Fuchsia spannend, hopelijk ben je hondsmoe om een goede reden :s)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165448426
Jeetje Kirb, is het nog niet op gang? Duurt nu al wel lang hè?
pi_165448600
Nope :{. Op internet lees je verhalen dat het 6 maanden tot een jaar kan duren (zelfs verhalen over 2 tot 2,5 jaar maar die negeer ik ;()

Vraag me soms af of er een middeltje is om een handje te helpen.. maar wil sowieso wel een jaar wachten. Nu 7 maanden.

Werkt je antibiotica al? Bij mij werkt dat altijd zo snel, echt een kwestie van uren.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165449168
Ik heb vanmorgen getest op 10dpo. Negatief.
Om mezelf te troosten heb ik een hele wintergarderobe voor dreumes geshopt en mezelf getrakteerd op een grote vanillekoffie.
pi_165449357
Balen Missladybug.. kun je misschien te vroeg hebben getest?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165450972
Dat kan zeker. Maar ik heb echt het gevoel dat t niet raak is.
Dat komt door die ovulatietesten, maar ook omdat ik bij mijn vorige zwangerschap al op 8dpo kwaaltjes had en een posi zwangerschapstest.

Maar wie weet.
  dinsdag 20 september 2016 @ 15:04:31 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_165451206
De ene zwangerschap is natuurlijk de andere niet. Ik had dit keer ook heel vroeg verschijnselen maar dit was gewoon een eager to win zygote :P feit blijft dat testen op 10 dpo niks zegt. Positief is leuk, maar kan nog afketsen. Negatief zegt nog veel minder ;)
disclaimer
pi_165451380
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:43 schreef Kirb het volgende:
Nope :{. Op internet lees je verhalen dat het 6 maanden tot een jaar kan duren (zelfs verhalen over 2 tot 2,5 jaar maar die negeer ik ;()

Vraag me soms af of er een middeltje is om een handje te helpen.. maar wil sowieso wel een jaar wachten. Nu 7 maanden.

Werkt je antibiotica al? Bij mij werkt dat altijd zo snel, echt een kwestie van uren.
Phoe allemachtig! Wat een geduld moet je dan hebben. Zijn jullie al bewust 'te vroeg' gestopt met de prikpil? Of is de wens nu al aanwezig om echt te starten en is het wachten op de menstruatie.

Antibiotica helpt gelukkig al! Bijna geen last meer gelukkig :) Thnx
pi_165451750
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:12 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Phoe allemachtig! Wat een geduld moet je dan hebben. Zijn jullie al bewust 'te vroeg' gestopt met de prikpil? Of is de wens nu al aanwezig om echt te starten en is het wachten op de menstruatie.

Antibiotica helpt gelukkig al! Bijna geen last meer gelukkig :) Thnx
Nou.. ik was niet helemaal op de hoogte van de lange uitwerktermijn.. we wilden er eigenlijk rond juni voor gaan. Ben wel eens eerder gestopt met de prik en toen werd ik veel sneller al weer ongesteld, vandaar dat ik hier nu ook niet echt rekening mee hield. T is gewoon balen, maar als ik me beter ingelezen had, had ik het kunnen weten. Hopelijk duurt het niet lang meer.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165451976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:26 schreef Kirb het volgende:

[..]

Nou.. ik was niet helemaal op de hoogte van de lange uitwerktermijn.. we wilden er eigenlijk rond juni voor gaan. Ben wel eens eerder gestopt met de prik en toen werd ik veel sneller al weer ongesteld, vandaar dat ik hier nu ook niet echt rekening mee hield. T is gewoon balen, maar als ik me beter ingelezen had, had ik het kunnen weten. Hopelijk duurt het niet lang meer.
Dat is wel rot. Ik duim met je mee!
pi_165452689
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
De ene zwangerschap is natuurlijk de andere niet. Ik had dit keer ook heel vroeg verschijnselen maar dit was gewoon een eager to win zygote :P feit blijft dat testen op 10 dpo niks zegt. Positief is leuk, maar kan nog afketsen. Negatief zegt nog veel minder ;)
Thanks :)

Het zou helemaal geen ramp zijn als ik gewoon ongesteld wordt. De onduidelijkheid is gewoon lastig.
Best logisch ook misschien. Er komt misschien een baby. Dat is best een big deal.

Ik duim mee Kirb!
pi_165454383
Jeetje Kirb wat balen joh! ;( ik had ook geen idee dat dat zo lang kon duren...ik duim voor je dat je lijf het snel oppakt! :*

Mlb, ben je al overtijd of dat nog niet? Wat de rest zegt: op 10 dpo zou ik me nog niet al te veel zorgen maken. Heb je wel een beetje regelmatige cyclus al?

Ik weet nog niet zo goed waar ik op moet rekenen; de vorige keer was het 24-28 dagen (meestal 26). En dan vaak 10-11dpo ongesteld. Zit nu op dag 24 dus hoop dat de komende dagen ófwel duidelijk zijn ófwel snel voorbij zijn :+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165455228
Ik heb vaak op 10 dpo wat oud bloedverlies.
En op 12 dpo breekt het dan ook echt door.
Nu nog geen oud bloed gezien.
Ik ben na de bevalling van Mies niet meer aan de pil gegaan. Meestal heb ik een cyclus van 31 dagen, 1 keer tussendoor een cyclus van 27 dagen gehad en dat verwacht ik nu weer ivm ovulatietesten die dus eerder positief werden.

Voor jou ook spannende dagen dus. Heb je er zelf een gevoel bij?
pi_165455438
Spannend Twist! Ik duim voor je :)
pi_165457854
Ik weet het niet zo goed... af en toe wel een beetje last van m'n buik (vanmorgen ook niet nader te onschrijven buikklachten zeg maar :X) maar ik heb ook een chronische darmaandoening, dus durf er niet te veel achter te zoeken :+

En ben ook al een paar dagen best moe, maar voel me zo'n hypochonder die nu gewoon overal wat wíl zien/voelen :') en ik erger me daardoor bijna aan mezelf, omdat ik normaal gesproken vrij nuchter ben :{w
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165457976
Heel herkenbaar. Ik vind het zo overdreven als mensen zo obsessed zijn met zwanger raken terwijl ze net bezig zijn.

En nu doe ik het keihard zelf.

En dat ik een indrooglijntje heb op mijn test helpt ook niet mee. Want stel dat het toch geen indrooglijntje is.. ;)
pi_165458034
Thanks all 😊

Haha twist logisch toch dat je van alles voelt, volgens mij heeft iedereen daar last die hiermee bezig is. Ik denk al maanden af en toe "oeh is dit misschien een beginnend menstruatiekrampje?" :')
Maar ik hoop dat je terecht van alles voelt!! Wanneer ga je testen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 20 september 2016 @ 20:31:08 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_165458085
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:27 schreef Missladybug het volgende:
Heel herkenbaar. Ik vind het zo overdreven als mensen zo obsessed zijn met zwanger raken terwijl ze net bezig zijn.

En nu doe ik het keihard zelf.

En dat ik een indrooglijntje heb op mijn test helpt ook niet mee. Want stel dat het toch geen indrooglijntje is.. ;)
kun je dat indrooglijntje op de foto krijgen? O-)
disclaimer
pi_165458590
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kun je dat indrooglijntje op de foto krijgen? O-)
Lastig. In het echt veel duidelijker.

  dinsdag 20 september 2016 @ 20:51:41 #95
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_165458629
wel leuke foto die verkeerde :D
  dinsdag 20 september 2016 @ 20:52:07 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_165458638
ik vond het ook wel een schattig streepje :P
disclaimer
pi_165458721
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:50 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Lastig. In het echt veel duidelijker.

[ afbeelding ]
Ik zie hem!
  dinsdag 20 september 2016 @ 20:56:31 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_165458758
Ik ook. Zo zag mijn 9DPO streepje er ook uit :Y
disclaimer
pi_165458810
Ik zit mobiel en zie em ook ;)
  dinsdag 20 september 2016 @ 20:59:07 #100
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_165458826
ik zie 'm!
pi_165458883
Ja liefjes. Ik zie hem ook. Maar tis een indroger vrees ik.
Heb vanmorgen getest en na vijf minuten gekeken. Niet heel erg aandachtig maar er stond echt geen streep die met t blote oog zichtbaar was.

Toen wezen shoppen en toen ik thuis was, was hij zo.
  dinsdag 20 september 2016 @ 21:01:51 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_165458915
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:00 schreef Missladybug het volgende:
Ja liefjes. Ik zie hem ook. Maar tis een indroger vrees ik.
Heb vanmorgen getest en na vijf minuten gekeken. Niet heel erg aandachtig maar er stond echt geen streep die met t blote oog zichtbaar was.

Toen wezen shoppen en toen ik thuis was, was hij zo.
Oh maar in het begin kan het langer duren hoor :Y Het is ook wel belachelijk vroeg ;)
Overmorgen nog maar een keer, dan is het snel genoeg duidelijk!
disclaimer
pi_165459045
Pfoe jullie maken het wel spannend! :Insert smiley met open mond. Weet code niet:
pi_165459051
Ik denk wel dat het iig iets is hoor, als in, terecht positief. Pas over een dag of 3 echt juichen maar denk dus wel dat er in aanleg iets gaande is!
pi_165459132
Zo'n tuurstreep had ik ook 9 dpo.
S. 2014
J. 2016
pi_165459147
;) ik moest ook lachen om de 'verkeerde' foto!
Best goed gelukt indrooglijntje dacht ik nog!
Overigens zie ik niks. (Maar ik ben een soort MaJo op lijntjes gebied! ;) :* )

Kirb, wat moet je al lang wachten zeg. :{ Ondanks dat jet het misschien had kunnen weten, is het toch rot.
Spannend Twist! Duimen draaien! ^O^

Hier nog steeds niks! :X dag 30 inmiddels (vorige cyclus met zelfde hoeveelheid clomid was 28 dagen..! :% )
pi_165459673
Ik zie 'm ook inderdaad, maar heb niet zo'n verstand van indroogstreepjes enzo :@
Wel spannend joh! Ik zou de hoop nob niet helemaal opgeven en inderdaad over 2 dagen nog een keer testen :Y

Ik ga sowieso niet voor het weekend testen, dus moet nog even geduld hebben O-)

Oeh AN. ook al zo spannend! Ik duim voor je!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165459947
Thanks voor het meeturen allemaal!

Ik ga keihard duimen voor AN en Twist!!
pi_165460025
:W

Ik kom me hier ook weer melden O+ Of nouja weer.. de vorige keer heb ik alleen gelurkt geloof ik :+ Ik zie al een paar bekenden van de dreumesjes, leuk!

Tijdens onze vakantie hebben we de knoop doorgehakt dat we voor een tweede gaan. (Stiekem vind ik het wel weer heel spannend allemaal :@ )

Voor wie mij niet kent: 29 jaar, getrouwd en we hebben al een dochter van 14 maanden.

Mijn cyclus lijkt weer de oude en is redelijk regelmatig (varieert van 31-35 dagen). Volgens mijn appje is mijn NOD 7 september oktober, dus laten we daar maar vanuit gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door kazy op 21-09-2016 06:52:23 ]
pi_165461543
Kazy wat leuk! O+ Nog zo'n leukerd!

Maarre...7 sept is al geweest hè? ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165462157
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:19 schreef AN. het volgende:

[..]

Spannend! ^O^ Duimen draaien!
Ik hoop van harte dat die moeheid wat betekend!
Donderdag evt ook testen?
Vrijdag testen als er donderdag geen bloed is O ik hoop het zo!

Spannend Missladybug. Ik zie de streep ook en ik hoop voor jou dat het geen indrooglijntje is en de streep over 2 dagen duidelijker is :)

Welkom kazy :W
pi_165462364
O+ Spannende dagen dus voor ons allemaal tot en met het weekend!
Miss, Twist en Fuchsia, zullen we voor een streepjesregen gaan?! *)

Welkom Kazy! :W
pi_165462669
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:53 schreef AN. het volgende:
O+ Spannende dagen dus voor ons allemaal tot en met het weekend!
Miss, Twist en Fuchsia, zullen we voor een streepjesregen gaan?! *)

Welkom Kazy! :W
Ik stem voor :Y *)
pi_165462779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:53 schreef AN. het volgende:
O+ Spannende dagen dus voor ons allemaal tot en met het weekend!
Miss, Twist en Fuchsia, zullen we voor een streepjesregen gaan?! *)

Welkom Kazy! :W
Afgesproken!
  woensdag 21 september 2016 @ 02:24:03 #115
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165464988
I.v.m. vakantie erg weinig gelezen en gepost (ik ben zelfs nog op vakantie) maar ik doe mee met de spanning: NOD op 24-9!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165465109
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:22 schreef twist02 het volgende:
Ik weet het niet zo goed... af en toe wel een beetje last van m'n buik (vanmorgen ook niet nader te onschrijven buikklachten zeg maar :X) maar ik heb ook een chronische darmaandoening, dus durf er niet te veel achter te zoeken :+

En ben ook al een paar dagen best moe, maar voel me zo'n hypochonder die nu gewoon overal wat wíl zien/voelen :') en ik erger me daardoor bijna aan mezelf, omdat ik normaal gesproken vrij nuchter ben :{w
Bwwwweuh, ik was alweer een beetje vergeten dat dat zo werkt ja.

Heb met mijn stokkies nog geen piek kunnen vinden. Maar dat zegt natuurlijk niets he, want "misschien had ik de dag voordat ik de stokjes kocht wel een piek joh!" en dat dit gewoon mijn kortste cyclus ever is, en dat ik nu gewoon al zwanger ben! Ja joh, in theorie kan dat dus heus wel, aldus mijn hoofd. Ik heb nu namelijk ook gloeiwangen, net als de vorige keer. Ya see?

Maargoed. De meer plausibele versie is dat m'n ei nog moet komen. (Vorige ronde 49 dagen). Maar het grote "spot the symptoms-spel" is weer begonnen.

MLB, spannend!!! Ik ben trouwens ook een indroogstreepjesplasser, heb ze nog een stuk donkerder gehad. En die betekenden niets hier. Hey, maar vaak betekent zo'n streepje wel wat. Nou. Tot zover mijn buitengewoon nuttige bijdrage. :+
pi_165465111
Oh, en hoi Kazy!
pi_165465170
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:24 schreef twist02 het volgende:
Kazy wat leuk! O+ Nog zo'n leukerd!

Maarre...7 sept is al geweest hè? ;)
:o *pakt snel een test*

7 oktober dus ja :D
pi_165465293
Welkom Kazy! Leuk dat jullie voor een tweede gaan :)

En wat een spanning hier met alle NOD's in het vooruitzicht. Laat het maar streepjes regenen! *O*
pi_165465316
Ik ben voor Dubbele-Streepjes-fest 2016! :Y ^O^ wat een hoop spannende dagen komen eraan! :o

Sara, ja ik had ergens ook de hoop dat dat bij een tweede minder zou zijn ofzo, dat symptomen-spotten en driedubbele-omgedraaide-logica enzo :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165468597
Ik dacht dat ik het al had gezegd maar welkom Kazy! Wat leuk dat je mee komt posten.
pi_165469338
Hallo :W

Ik doe ook even mee. A.s. vrijdag NOD en ik ben zo zenuwachtig. Ik voel inderdaad van alles, maar ik ben zo bang dat het tussen mijn oren zit.

Over mijzelf: 32 jaar, 5 jaar getrouwd, zoon van 11 maanden.

Vorige maand zou het een ongelukje zijn geweest, maar werd toen toch ongesteld. Ik was toen zo ontzettend teleurgesteld, dus we hebben maar besloten dat we er gewoon echt voor gaan.
pi_165469427
Wat leuk, het halve dreumestopic hier. :D Ik duim voor jullie, dames! *O*
pi_165470932
Oooh wat leuk, allemaal bekende namen. Ik duim voor snelle streepjes! *Beetje jaloers is. Wil ook weer aansluiten :D*
pi_165471384
En Adrian ook al, naaaaah, wat gezellig! Wat grappig dat je er dan zo achter komt dat je eigenlijk wel heel graag weer wilt.

En ook stiekeme kriebels bij Cass... Weer een datumtweelinkje doen? ;)
pi_165471423
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 14:46 schreef Sara82 het volgende:
En Adrian ook al, naaaaah, wat gezellig! Wat grappig dat je er dan zo achter komt dat je eigenlijk wel heel graag weer wilt.

En ook stiekeme kriebels bij Cass... Weer een datumtweelinkje doen? ;)
lijkt me een goeie O+ maar wij starten ivm opleiding sowieso niet eerder als april en ik gun je eerder zo'n leuke O+
pi_165472405
Jaaa met het halve dreumestopic naar Z&G! *O*
pi_165475346
Haha allemaal dreumesmoeders. Leuk die nieuwe aanwas! Wordt een spannend weekje *O* Op naar een streepjesregen
pi_165480352
Oh! Wat spannend allemaal ja!
Debsterr en Adrian ook al! Duimen draaien! ^O^
En ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je is Sara! (Of streepjes natuurlijk! ;) )

Hier nog steeds niks! :X
pi_165490191
Hier ook niet.
Ben nu officieel overtijd. Soms kotsmisselijk en moe. En negatieve testen.
Witter kan niet.
Ik heb het wel gehad met deze ronde, laat mij maar lekker ongesteld worden.

Iemand nog leuk nieuws te melden?
  donderdag 22 september 2016 @ 11:18:20 #131
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165490407
Welkom Kazy en Adrian!

En wat zijn er veel aan het wachten nu, spannend! Fingers crossed voor veel streepjes O+
pi_165490914
Wat een spanning, ik ben zo benieuwd voor wie we als eerste mogen jompelen hier! :D

Mlb, wat balen joh! -O- toch echt een indroogstreepje geweest dus?

Ik weet eigenlijk niet eens wanneer ik 'officieel' over tijd ben, aangezien dit m'n eerste cyclus is... :+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165494243
Dag 47 en counting... Ik had zo gehoopt dat m'n cyclus na de zwangerschap wel redelijk normaal zou zijn, maar dat was van korte duur. 38, 33, 38, 36, 36, 63, 33, 47+ Dit is overigens de eerste ronde met (minimale) kans.

Hopelijk pakt jouw cyclus het beter op twist!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_165494836
Twist hoe was je cyclus de vorige keer? Spannend zeg!

FF ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!

Ik werd op mijn wenken bediend. Bloed. Maar ik vind het prima. Nieuwe ronde nieuwe kansen. *O*
Als het deze ronde raak is dan ben ik 13 weken rond kerstmis.
Oeh, dat zou leuk zijn :@
pi_165494901
Poeh, lastig zulke lange cycli FF! :{

Mijn eisprong was niet te missen ( :X ) en keurig op dag 15, dus wat dat betreft heb ik wel goede hoop op een mooie cyclus :)
De vorige keer was mijn luteale fase steeds 10-11 dagen (nu dag 11!), maar ik weet natuurlijk niet hoe constant dat is...

Ach, ik wacht nog even geduldig af met iedereen hier ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165494972
Ah, balen dat het niet raak was Mlb, maar in elk geval fijn dat je duidelijkheid hebt nu! :*

Vorige keer was mijn cyclus redelijk regelmatig (24-28 dagen), en vooral mij lf was dus behoorlijk constant. Maar heb geen idee of dat nu ook iets zegt voor nu.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165496774
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 15:43 schreef Missladybug het volgende:
Twist hoe was je cyclus de vorige keer? Spannend zeg!

FF ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!

Ik werd op mijn wenken bediend. Bloed. Maar ik vind het prima. Nieuwe ronde nieuwe kansen. *O*
Als het deze ronde raak is dan ben ik 13 weken rond kerstmis.
Oeh, dat zou leuk zijn :@
Pfff, jammer dat het uiteindelijk toch geen positief nieuws is maar wel fijn dat je nu zekerheid hebt. Op naar de volgende ronde!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165497965
Hier een aantal dagen terug last van mijn rug en daar kan ik erg moe van worden, dus had echt zo'n halve baaldag dat ik niet voorruit te branden was en alleen maar gapen. Ik kreeg drinken ik hoefde niet op te ruimen en ik moest maar lekker rusten van mijn vriend.

Komt hij s'avonds bij mij, weet je zeker dat je niet zwanger bent ?

Daar was het addertje, hij had nog hoop *;
pi_165498070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 15:43 schreef Missladybug het volgende:
Twist hoe was je cyclus de vorige keer? Spannend zeg!

FF ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!

Ik werd op mijn wenken bediend. Bloed. Maar ik vind het prima. Nieuwe ronde nieuwe kansen. *O*
Als het deze ronde raak is dan ben ik 13 weken rond kerstmis.
Oeh, dat zou leuk zijn :@
Wanneer is jou ei, hier hopen we aankomende ronde ook met ovulatie testen de kans te verhogen mijn vriend wil het heel graag ook bekend maken met kerst en nieuwjaar mocht het deze ronde lukken. Ei zou dan in de week van 10 oktober tot 15 oktober ergens moeten springen, maar grote kans dat ook 15, 16 en 17 oktober mee doen. Als ik mijn lichaam goed genoeg ken. ( komen we dan achter haha )

( heb 20 action ovulatie testen klaarliggen voor gebruik ! kom maar op met die nieuwe ronde )
pi_165498573
Welkom Adrian4 :W

Jammer Missladybug, maar duidelijkheid is ook erg fijn :)

Wat balen van de lange cyclus FlyingFish!

Schattig Aloria!

Ik hoop veel te kunnen jompelen de aankomende dagen ;)
Ik hou het sowieso nog even spannend. Nog geen bloed hier. De laatste maanden is het altijd in de loop van de ochtend doorgebroken. Flink veel afscheiding :X waardoor ik echt al meerdere keren bloed had verwacht. en dat had ik bij mijn eerst korte zwangerschap ook
Ik begin nu echt serieus nerveus te worden :+
pi_165498797
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 19:12 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Welkom Adrian4 :W

Jammer Missladybug, maar duidelijkheid is ook erg fijn :)

Wat balen van de lange cyclus FlyingFish!

Schattig Aloria!

Ik hoop veel te kunnen jompelen de aankomende dagen ;)
Ik hou het sowieso nog even spannend. Nog geen bloed hier. De laatste maanden is het altijd in de loop van de ochtend doorgebroken. Flink veel afscheiding :X waardoor ik echt al meerdere keren bloed had verwacht. en dat had ik bij mijn eerst korte zwangerschap ook
Ik begin nu echt serieus nerveus te worden :+
Oooooooh ik duim! Ga je testen binnenkort of wacht je nog even?
pi_165499271
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 19:22 schreef Svane het volgende:

[..]

Oooooooh ik duim! Ga je testen binnenkort of wacht je nog even?
O+ Morgenochtend!
pi_165499295
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 19:42 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

O+ Morgenochtend!
Ohh spannend ik duim voor je mee Fuchsia
pi_165500135
Oh fuchsia! Dit wordt 'm hoor. Ik voel het....!

(Grapje, ik duim gewoon heel hard voor je :*)
pi_165500816
Spannend! Mijn duimen draaien voor je! ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165501359
Hee FF jij ook al hier! Balen van de onregelmatige cycli zeg.

MLB jammer zeg, maarrr op naar de volgende ronde! Ik was met M. ook iets van 12/13 weken zwanger met kerst. De misselijkheid/het volle gevoel was toen gelukkig net weg, dus ik kon weer lekker schransen :P

Spannend Fuchsia! Ik duim mee!

Hier heb ik de ovulatietests maar weer in gebruik genomen. Eens zien of het me lukt om de eisprong te vinden. Vorige keer zat ik er steeds naast met testen. Op één keer na (en met positief resultaat!)
pi_165501602
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 18:49 schreef Aloria het volgende:

[..]

Wanneer is jou ei, hier hopen we aankomende ronde ook met ovulatie testen de kans te verhogen mijn vriend wil het heel graag ook bekend maken met kerst en nieuwjaar mocht het deze ronde lukken. Ei zou dan in de week van 10 oktober tot 15 oktober ergens moeten springen, maar grote kans dat ook 15, 16 en 17 oktober mee doen. Als ik mijn lichaam goed genoeg ken. ( komen we dan achter haha )

( heb 20 action ovulatie testen klaarliggen voor gebruik ! kom maar op met die nieuwe ronde )
Wat leuk! Dan gaan we samen voor een heeele gezellige kerst!
Ik verwacht mijn ei rond 9 oktober, zoiets.

Fuchsia jaaaa ik ga aan je denken morgenochtend!
pi_165501633
Jammer MLB...

Ooohh en Fuchsia, vingers en tenen gekruist voor je!
pi_165502702
Fuchsia! Wat spannend! Ik duim als een malle!!
Miss, jammer! Maar fijn dat je nu weer duidelijkheid hebt.
FF, wat rottig toch, die onduidelijke lange cyclussen..

:{ Hier lijkt het alsof we wederom pech hebben deze maand.
Ik ben m'n bed maar ingedoken en kijk morgen wel hoe het er voor staat..
Ondanks dat de kans klein was , had ik toch wat hoop. :@

Extra rot is het omdat komende ronde het hem waarschijnlijk niet wordt ivm een operatie van (8> .

Meh. :'(
pi_165502974
Ohhh spannend Fuchsia!!

Hoi :)
pi_165503366
AN. shit zeg! ;( Het klonk ook echt hoopvol... -O-

Het klinkt ook alsof je het nog niet helemaal zeker weet, dus ik duim voor de zekerheid toch nog een beetje voor je, goed? :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165503811
Ohww AN dat zou shit zijn zeg.
Pff ik hoopte zo op de American Dream voor je :'(
pi_165504840
Tijdje niet gepost en gelijk veel nieuwe aanwas, wat leuk! Dat maakt de kans op veel strepen ook groter.

AN en Missladybug balen dat het niet raak is -O-
Fuchsia had je al getest? Spannend!

Ik had waarschijnlijk afgelopen weekend eisprong dus ik zit vol verwachting weer op het wachtbankje :)
pi_165507068
Succes fuchsia! Ik ben benieuwd!

En vertellen met kerst kan ook prima rond de 8 weken al ;) maar dan wel als je niet alle ooms, tantes en achterneven erbij hebt. Wij hadden een echo de 24e, en de 26e aan schoonfamilie verteld. Beste kerst ooit voor m'n schoonmoeder. Mijn familie pas na 12/13 weken ivm jonge neefjes en nichtjes. Ik hoop het dit jaar hetzelfde te kunnen 'plannen' :)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_165507935
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 22:05 schreef twist02 het volgende:
AN. shit zeg! ;( Het klonk ook echt hoopvol... -O-

Het klinkt ook alsof je het nog niet helemaal zeker weet, dus ik duim voor de zekerheid toch nog een beetje voor je, goed? :*
Lief! O+
Ik weet het nu wel zeker oO< ;(
En Miss, ik hoopte het ook ja..

Ik ga me klaar maken voor een weekend vol zwangerschapgeklets, feestgedruis, kraambezoek en veeeeeel kinderen en zwangeren.
Boh. :{

En thanks allemaal voor het meeduimen! :*
Fuchsia, zorg jij voor mooi nieuws? O+
pi_165508047
O wat balen AN. En dan ook nog zo'n weekend er achteraan.

En kennen jullie die grap van de vrouw die nog steeds niet ongesteld is, maar ook, geen zwangerschapstesten meer in huis heeft, omdat ze vorige maand zo nodig vroeg moest testen? :+
Nee? Nou ik wel! :') Nog even geduld dus tot ik ergens een test kan scoren
pi_165508125
:o Fuchsia!!
Wat doe je nu?!
Rennen! Plas ophouden! En testen! :7
pi_165508137
Hè shit balen AN ;( sterke tijdens zo'n weekend dan!

Ik moet me helaas ook afmelden voor de streepjesregen :{
Maar dit was ook pas ronde 1 dus dat was ook wel heel snel geweest anders! Op naar de volgende ronde!

Fuchsia dat meen je niet! :D wat maak je het spannend!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165508291
Welkom op het wachtbankje Poelewoep. We gaan gelijk op ;)

Wat ontzettend jammer AN. Het zou zo mooi zijn geweest. Op naar een nieuwe ronde :) En succes dit weekend.

Fuchs! Ga jij eens heel hard rennen en een test halen! Ik duim voor je.

Edit: helaas Twist. Laat je maar lekker verwennen door de man ;)
pi_165508426
Wat balen AN.! Wat voor weekendje heb je?

Twist toch jammer en Missladybug ook!

Fuchsia spannnnend : )!
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:06:25 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165508468
AN :* :* :* en twist :* :* :*

Fuchsia, wat doe je :D dit is veel te spannend!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165508556
MLB, Twist en AN..... balen! :*
Arghhh fuchsia, wat spannend!!

Hier nog geen bloed, maar wel het gevoel dat er elk moment bloed kan komen.
pi_165509239
Jammer twist :*
Dat klinkt ook niet veel belovend Adrian4

Hier Omo witte test }:| :( :{ :'( Ook nog geen bloed, maar dat zal wel ergens op een heel praktisch tijdstip op m'n dag doorbreken ofzo }:| Dat zou in ieder geval bij mijn gemoedstoestand passen ;(

We zouden toch een streepjesregen doen :'(
pi_165509511
:{ :*
pi_165509590
Maar dat was niet de afspraak fuchsia :'( :* Dikke knuffel
  vrijdag 23 september 2016 @ 10:55:23 #166
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165509917
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:11 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Jammer twist :*
Dat klinkt ook niet veel belovend Adrian4

Hier Omo witte test }:| :( :{ :'( Ook nog geen bloed, maar dat zal wel ergens op een heel praktisch tijdstip op m'n dag doorbreken ofzo }:| Dat zou in ieder geval bij mijn gemoedstoestand passen ;(

We zouden toch een streepjesregen doen :'(
:( stomme test!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165510126
Jammer MLB, AN, twist en Fuchsia.. Ik duim voor de volgende ronde raak zodat iedereen met kerst het nieuws kan brengen!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165511037
Shit zeg Fuchsia :(

Hmm het klonk allemaal zo veelbelovend bij iedereen... ;(
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165512678
Ahhh jammer twist en fuchsia!!
Nou, allemaal voor een goednieuwsshow op kerst dan maar?
pi_165513209
Jammer zeg dames -O-
pi_165514807
Jammer Fuchsia! : (
pi_165515449
Twist -O-

Fuchsia -O-
  vrijdag 23 september 2016 @ 16:16:26 #173
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165517003
Ennn hier lijkt het er ook op dat het niet gelukt is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165518083
Debsterr wat balen joh! ;(

Shit, wat een pech hier allemaal! -O-
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  vrijdag 23 september 2016 @ 17:38:14 #175
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165518644
Nou, valt inderdaad tegen zo zeg -O-. Hopelijk krijgen we allemaal de volgende ronde beter nieuws!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165519049
Ah nee Debsterr -O-

Hier is het bloed inmiddels doorgebroken :{w :(

Ik kruip een poosje onder m'n steen :{
pi_165519113
Extra dikke knuffel Fuchsia.
T valt niet mee he :'(
pi_165520405
Nou zeg, wat een vervelende berichten hier allemaal :(
pi_165522796
Ik dacht nog bij mezelf: de kans dat het bij iedereen raak is, is misschien maar klein, maar dat het bij niemand raak is, kan haast ook niet... :{
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165525430
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 20:52 schreef twist02 het volgende:
Ik dacht nog bij mezelf: de kans dat het bij iedereen raak is, is misschien maar klein, maar dat het bij niemand raak is, kan haast ook niet... :{
-O- nou. Inderdaad.
:* voor iedereen! Ik hoop dat jullie allemaal volgende maand goed nieuws hebben!
pi_165526183
Jammer allemaal! Het is met de nieuwe aanwas natuurlijk wel de bedoeling dat er wat mensen opschuiven naar het volgende topic om plaats te maken ;) Hopelijk volgende maand meer geluk!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_165527991
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 20:52 schreef twist02 het volgende:
Ik dacht nog bij mezelf: de kans dat het bij iedereen raak is, is misschien maar klein, maar dat het bij niemand raak is, kan haast ook niet... :{
Nou hè? Bizar! Zal ik er volgende week dan maar twee piesen? ;)
pi_165528769
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 00:10 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Nou hè? Bizar! Zal ik er volgende week dan maar twee piesen? ;)
Please do!
pi_165528834
Peaceful gezellig samen op de wachtbank!

Wel stom van alle negatieve testen/menstruaties die doorbreken :(
pi_165530444
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 00:50 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Please do!
I hope so :)
pi_165530787
OMG

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@ :@
pi_165530794
:D daar kan je niet omheen he *O*
pi_165530855
Die is duidelijk!! Gefeliciteerd *O*
S. 2014
J. 2016
pi_165530901
Gefeliciteerd Adrian! *O*
  zaterdag 24 september 2016 @ 09:41:50 #190
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165530984
Yay Adrian, toch streepjes *O*! Gefeliciteerd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165531009
Gefeliciteerd Adrian!! *O*
  zaterdag 24 september 2016 @ 09:47:58 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_165531066
Nou dat is vlug gelukt Adrian! Tof, gefeliciteerd! *O*
disclaimer
pi_165531453
Yes, -spreekwoordelijke- strepen!! :D
Gefeliciteerd, wat tof! *O* *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165531459
Adrian gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165531684
Zooo, hoppekee! Te gek! *O*

Gefeliciteerd Adrian!
pi_165531765
Ha toch nog mooie 'streepjes'! Dat heb je snel gedaan Adrian. Van harte *O* *O*
pi_165531939
Gefeliciteerd Adrian!

En een :* voor de dames die gewoon allemaal volgende maand net zo'n mooie test gaan krijgen.
pi_165532045
*O* Jaaaaa! Toch nog 'streepjes'!
Van harte!
Peace, volg jij volgende week! ;)
pi_165532056
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:04 schreef AN. het volgende:
*O* Jaaaaa! Toch nog 'streepjes'!
Van harte!
Peace, volg jij volgende week! ;)
Deal ;)
pi_165532219
Gefeliciteerd Adrian! Hopelijk het begin van een streepjesregen *O*
pi_165532281
Gefeliciteerd Adrian4! *O* Doe je snel!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_165534445
Dank jullie wel! Ik ben helemaal van slag, zo snel.

Ik hoop heel erg dat dit het begin is van een streepjesregen! :*
pi_165541110
Jaaa streepjes! *O* Gefeliciteerd Adrian4!
pi_165544657
Wauwww te gek!! Gefeliciteerd!
pi_165547716
Van harte gefeliciteerd Adrian! Wat leuk!!!
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 08:55:33 #206
382129 crew  Donna
pi_165548006
Gefeliciteerd!
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 11:25:08 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165549689
Gefeliciteerd Adrian!! O+ *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165553397
Gefeliciteerd Adrian ik hoop dat je gelijk hebt van de streepjesregen !
pi_165564077
*O* Ga eens aan de kant oude garde! Nieuwe aanwas hiero en er is plek nodig op het bankje! Ik duw jullie er wel af! :*

Wow. Ik mag hier dus legaal posten. O+ Mijn cyclus is een ratjetoe (heb tarwekiemolie gekocht, ga ik na de huwelijksreis slikken), maar hee no condom needed! ~O>

Specs: moi 30 jr, mijn man O+ (Just married!) 34. Eerste kindje.
Dit, dat, alles.
pi_165564654
Philo *O* Haaaaai

Ik ga met liefde voor je aan de kant ;) Heel veel succes en plezier.

Edit: je bent een getrouwde vrouw! Mooie dag gehad? Waar gaat de reis naar toe?
pi_165569937
*doet buttkick tegen de oude garde*

Fantastische dag gehad. Kan het iedereen aanraden. Liefde overal. O+ *O* We zijn op een ander continent met brakke wifi. :P Waar laat ik graag even in het midden. ;)
Dit, dat, alles.
pi_165570660
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 06:06 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Bwwwweuh, ik was alweer een beetje vergeten dat dat zo werkt ja.

Heb met mijn stokkies nog geen piek kunnen vinden. Maar dat zegt natuurlijk niets he, want "misschien had ik de dag voordat ik de stokjes kocht wel een piek joh!" en dat dit gewoon mijn kortste cyclus ever is, en dat ik nu gewoon al zwanger ben! Ja joh, in theorie kan dat dus heus wel, aldus mijn hoofd. Ik heb nu namelijk ook gloeiwangen, net als de vorige keer. Ya see?

Maargoed. De meer plausibele versie is dat m'n ei nog moet komen. (Vorige ronde 49 dagen). Maar het grote "spot the symptoms-spel" is weer begonnen.


Nou, guess what. Zojuist volstrekt onverwachts ongesteld geworden. (Ik wilde juist over een ovustokje plassen, haha!) En als je terug rekent is dit dus exact wat er gebeurd is. Mijn hoofd had dus gelijk. Nja, op de zwangerschap na dan. Klein detail. :(

Wel mijn kortste cyclus ooit dus geloof ik, met 34 dagen. Nou. Ik ga weer heel onopvallend nieuwe stokjes scoren zo.
pi_165576279
Jammer dat het stukje zwangerschap niet gelukt is, maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent Sara. Gewoon gemist dus.
pi_165576414
Hai Philo welkom!
Ik zou graaaaag plaats voor je maken. Maar de bank is groot zat hoor. Mega hoekbank ofzo. En het is hier best gezellig.
Gefeliciteerd met je huwelijk!

Jeetje sara wat fijn dat je een kortere cyclus hebt. Jammer dat je ongesteld bent geworden uiteraard.
pi_165577840
Yo philo, schuif gezellig aan!

Heb net een nieuwe palet aan nieuwe ovulatiestokjes gekocht. Nou zag ik dat ze (bij de action) ook iets nieuws hadden: extra vroege zwangerschapstests. Jeetje, die reguliere die slaan al vroeg aan, dus vraag me af of deze dan nog iets toevoegen... Needless tot say, ik heb ze wel gekocht. :P
pi_165577849
Welkom Philomijn! Wat fijn dat jullie zulke mooie dag hebben gehad!

Jammer Sara82! Je hebt wel goede voorspellende gaven ;). Fijn dat je cyclus niet zo lang was!
  maandag 26 september 2016 @ 15:18:44 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_165577908
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:16 schreef Sara82 het volgende:
Yo philo, schuif gezellig aan!

Heb net een nieuwe palet aan nieuwe ovulatiestokjes gekocht. Nou zag ik dat ze (bij de action) ook iets nieuws hadden: extra vroege zwangerschapstests. Jeetje, die reguliere die slaan al vroeg aan, dus vraag me af of deze dan nog iets toevoegen... Needless tot say, ik heb ze wel gekocht. :P
bij mij sloegen action tests juist pas ruim na nod aan. Ik had met kruidvat juist op 9dpo al een streep. Waar zou dat verschil toch door komen tussen verschillende vrouwen? :D
disclaimer
pi_165578349
Ja, da's gek, ik had op 12 dpo echt een beheurlijke knaller! (Daarvoor had ik ze niet in huis -- net in de ronde dat het raak was of course -- dus vroeger dan dat weet ik niet)
pi_165604629
Philo welkom!! En nog van harte met je huwelijk ^)

Ik heb volgens mij een beetje buikpijn 8-) ( :') )
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165606086
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:46 schreef Kirb het volgende:


Ik heb volgens mij een beetje buikpijn 8-) ( :') )
Ja betrapt! Teveel pepernoten gegeten 8-)
pi_165607818
Hooooooooi :W

Ik kom hier onverwachts snel ook weer aanschuiven. Man en ik besloten gister dat er eigenlijk geen redenen meer waren om te wachten, dus we zijn meteen daad bij woord aan het voegen.

Even kort: Kris, 27, getrouwd met de leukste man van mijn wereld, sinds juli '15 mamma moeder van het leukste meisje van mijn wereld.

Donderdag gaat m'n spiraaltje eruit. Daarna wachten op m'n menstruatie, die ik ongeveer 2 weken daarna verwacht. Vorige keer was ik de ronde daarna al zwanger. Dus misschien zijn mijn verwachtingen dat alles snel gaat een beetje onrealistisch.

Ik kom in ieder geval graag mee wachten en babbelen en jompelen en koekjes rondstrooien.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_165608198
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:32 schreef Krisvc het volgende:
Hooooooooi :W

Ik kom hier onverwachts snel ook weer aanschuiven. Man en ik besloten gister dat er eigenlijk geen redenen meer waren om te wachten, dus we zijn meteen daad bij woord aan het voegen.

Even kort: Kris, 27, getrouwd met de leukste man van mijn wereld, sinds juli '15 mamma moeder van het leukste meisje van mijn wereld.

Donderdag gaat m'n spiraaltje eruit. Daarna wachten op m'n menstruatie, die ik ongeveer 2 weken daarna verwacht. Vorige keer was ik de ronde daarna al zwanger. Dus misschien zijn mijn verwachtingen dat alles snel gaat een beetje onrealistisch.

Ik kom in ieder geval graag mee wachten en babbelen en jompelen en koekjes rondstrooien.
Hi Kris! Ik hoopte al dat je mee kwam posten. Leuk, nog een dreumesmama!
Spannend dat jullie er weer voor gaan. Hopelijk is het inderdaad weer net zo gauw raak!
pi_165608240
Hoi Kris! : )

Leuk onverwachts snel!
pi_165608409
Ja, het is een behoorlijke dreumesinvasie hier de afgelopen tijd. En leegloop vanuit het rammeltopic. Hopelijk ook streepjesregen en leegloop richting Z&G straks. ^O^
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_165608677
Leuk Kris! Nog meer dreumesmama's! Heerst daar een virus of zo? ;)
Welkom
pi_165609167
't Is in ieder geval besmettelijk. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_165609446
Haaai Kris! Wat een hoop bekende namen inderdaad! Hoop voor je dat het nu weer zo snel gaat!
pi_165609797
Ja Philomijn, legaal posten!! :D Tof! En nog gefeliciteerd met je huwelijk! ^)

Jeej Kris, nog meer nieuwe dreumes-mama-aanwas! *O*
Vind het wel tof dat er -hopelijk- straks zoveel mama's met peuter+baby zijn; kunnen we lekker tegen elkaar klagen dat het zo zwaar is en wat we onszelf aangedaan hebben enzo :+ :P
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165614528
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:37 schreef twist02 het volgende:
Vind het wel tof dat er -hopelijk- straks zoveel mama's met peuter+baby zijn; kunnen we lekker tegen elkaar klagen dat het zo zwaar is en wat we onszelf aangedaan hebben enzo :+ :P
Jaaaa right here waiting for you in Z&G! Streepjesplasze! O+
  woensdag 28 september 2016 @ 08:58:56 #230
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165618872
Welkom Kris en Philo! Ineens veel nieuwe aanwas, laten we hopen dat het een voorteken is van een hele lange streepjesregen :D :Y

Hier vanwege onregelmatige cyclussen geen idee wanneer m'n ei precies springt, dus de komende dagen maar goed benutten en hopen op het beste *)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 28 september 2016 @ 09:27:44 #231
269689 crew  Viv
pi_165619230
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 22:01 schreef Philomijn het volgende:
Wow. Ik mag hier dus legaal posten. O+
Nog even jompelen hiervoor: *O* !! Eindelijk, wat fijn! Hopelijk gaat het voorspoedig ondanks je cyclus.
pi_165619537
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 08:58 schreef Aisly het volgende:
Welkom Kris en Philo! Ineens veel nieuwe aanwas, laten we hopen dat het een voorteken is van een hele lange streepjesregen :D :Y

Hier vanwege onregelmatige cyclussen geen idee wanneer m'n ei precies springt, dus de komende dagen maar goed benutten en hopen op het beste *)
Misschien een tip: ik had ook onregelmatige cycli (40-90 dagen, niet handig als je een baby wil... ) en laatst viel het me opeens op dat mijn eisprongen achteraf gezien hoogstwaarschijnlijk altijd in het weekend zijn geweest. In ieder geval bij mijn twee zwangerschappen en waarschijnlijk ook toen het niet raak was. Geen idee of dat logisch is en je hebt er waarschijnlijk niet zo veel aan, maar ik dacht ik deel het even ;) fijn weekend :D
pi_165620389
@Adrian4; Nog van harte gefeliciteerd!!
@Philo: gefeliciteerd met je huwelijk!

Mijn NOD staat momenteel op 5 oktober, dus over 1 week.
Voel me wel anders.. Een vaag gevoel in mijn buik alsof er iets in zit maarja dat kan ook zijn omdat ik iets wil voelen haha.

Morgen gaan we een huis bezichtigen, hopelijk ziet het er net zo mooi uit als op de foto's. Ben er verliefd op<3
pi_165633588
Kris gezellig, welkom *O*

Verder kom ik aanschuiven op de wachthoekbank. Geen ei gespot hier met de ovulatietests. Raar, want de vorige keer zag toch altijd wel iets van een streep in de vruchtbare periode en nu bleef alles Omo-wit (op één heel licht streepje na.) Nouja, we gaan het zien!
pi_165635005
Thanks voor het warme welkom! :D ViviRAWS, jij zwangere vrouw!

Ik had dus tarwekiemolie gekocht om mijn cyclus in te korten.. Lees ik de tips van Dot. Terug, moet het teunisbloemolie zijn. :') :|W Eenmaal terug van huwelijksreis dus weer een tripje naar De Tuinen...
Dit, dat, alles.
pi_165640903
Memoru en Kazy op de wachtbank. Spannend. :)

Philo :') Krijg je in ieder geval wel een mooie huid.

Wij doen een rondje 'Het mysterie van het verdwenen spiraaltje'. 10 oktober naar de gyneacoloog om te kijken of hij in m'n baarmoeder zit of dat ik hem gewoon ben verloren. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_165642531
:o whut?! Brrr, wat een enge dingen zijn het toch!

Maareh... Als ie kwijt is, ben je dan niet per ongeluk al zwanger?
pi_165643043
Oh Kris! Hahaha wat erg eigenlijk. Hij zwerft dus ergens rond of hij is verdwenen? Hopelijk komt er snel duidelijkheid.

Ik heb vannacht heel realistisch gedroomd dat ik zwanger was. Was voor mij de eerste keer en ik was best wel even teleurgesteld toen ik wakker werd. Heel stom. Dit weekend NOD.
pi_165643207
Je kan toch niet zomaar een spiraaltje verliezen? Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet merkt... Ik hoop dat hij snel opduikt, ik zou het geen fijn idee vinden als er zoiets door m'n lichaam zweeft.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_165643333
Het meest waarschijnlijk is dat de draadjes zijn 'opgekropen'. Dan zit het spiraaltje er nog wel, dan werkt het ook nog, maar zijn de draadjes van buiten gewoon niet te zien. De gyneacoloog haalt hem dan alsnog weg.
Andere mogelijkheid is dat ik hem ben verloren, maar ik heb niks gezien dus dat geloof ik eigenlijk niet zo.

Wel merk ik sinds vorige maand weer iets van een cyclus, inclusief ineens weer ongesteld zijn en ik vraag me af hoe dat verband houdt. Ook wil ik weten hoe dit kan. Zijn de draadjes te kort geknipt? Is mijn baarmoeder anatomisch niet meer geschikt voor een spiraaltje? Aangezien ik mentaal heel erg veel baad heb bij een spiraaltje wil ik dat voor de toekomst wel weten.

O en ik had gister een situatie ala Sara in het Kruidvat.
Ik ga een potje foliumzuur halen maar kon die van het huismerk nergens vinden. Dus ik vraag of de kassajuffrouw me wil helpen. Die is heel netjes, zegt en vraagt niks en geeft me het potje. Ik kijk op het potje hoe veel er in zitten.
"120, daar moet ik het een tijd mee redden" zeg ik tegen man
"Natuurlijk," roept man uit volle borst door het Kruidvat, "tegen die tijd ben je al lang en breed zwanger."
Kassajuffrouws mond viel open, ik heb verteld dat je dat misschien beter niet zo hardop kan schreeuwen, man begreep er niks van en vond het onzin. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 29 september 2016 @ 12:31:10 #241
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165644096
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:54 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Misschien een tip: ik had ook onregelmatige cycli (40-90 dagen, niet handig als je een baby wil... ) en laatst viel het me opeens op dat mijn eisprongen achteraf gezien hoogstwaarschijnlijk altijd in het weekend zijn geweest. In ieder geval bij mijn twee zwangerschappen en waarschijnlijk ook toen het niet raak was. Geen idee of dat logisch is en je hebt er waarschijnlijk niet zo veel aan, maar ik dacht ik deel het even ;) fijn weekend :D
Haha van mij mogen m'n eisprongen wel telkens in het weekend plaatsvinden hoor! Bij mijn vorige zwangerschap ging ik van laatste onttrekkingsbloeding meteen door naar zwanger, dus ook geen idee hoe dat toen was. Nu sinds afgelopen nov al wel m'n cyclus aan het monitoren maar ik voel m'n eisprong nooit }:| We gaan maar uit van dit weekend 8-)

Spannend Memoru! Zowel het wachten op NOD nu je zelf iets denkt te voelen als het huis! Heb je de bezichtiging al gehad of ergens in de loop van de dag?

Kris, inderdaad wat Sara zegt! Is ie al lang "kwijt"? En je Kruidvat incident haha, geen bekenden in de winkel hopelijk?

Piece, stom die dromen he. Maar bijna weekend dus nog even geduld! :*
pi_165646322
Ik heb een tweede streepje binnen 3 minuten !!!!!!!! ik voel totaal niks, nu een beetje kramp maar ik zou morgen ongesteld moeten worden. Voor de gein een test gedaan hier een foto. Mijn ogen liegen niet toch ???



[ Bericht 16% gewijzigd door Aloria op 29-09-2016 14:23:13 ]
pi_165646505
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:15 schreef Aloria het volgende:
Ik heb een tweede streepje binnen 3 minuten !!!!!!!! ik voel totaal niks, nu een beetje kramp maar ik zou morgen ongesteld moeten worden. Voor de gein een test gedaan hier een foto. Mijn ogen liegen niet toch ???

[ link | afbeelding ]

Ik zie hem heel duidelijk hoor! :Y
*O*
S. 2014
J. 2016
pi_165646743
Das haske zwanger Aloria! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 29 september 2016 @ 14:37:31 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_165646834
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:15 schreef Aloria het volgende:
Ik heb een tweede streepje binnen 3 minuten !!!!!!!! ik voel totaal niks, nu een beetje kramp maar ik zou morgen ongesteld moeten worden. Voor de gein een test gedaan hier een foto. Mijn ogen liegen niet toch ???

[ link | afbeelding ]

Nee hoor, je bent zwanger! Gefeliciteerd!
disclaimer
  donderdag 29 september 2016 @ 14:40:11 #246
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165646899
Ik zie de streepjes ook! Gefeliciteerd! *O*
pi_165647480
Jaaa gefeliciteerd Aloria! Wat fijn!! Haha het is dus toch gelukt tijdens het hete plakweer!

Wat vreemd van de spiraal Kris! Zoiets kan toch niet gewoon uitvallen zou je zeggen?
En je man in de kruidvat haha, lekker subtiel.

Ohh wat zijn die eerste twee weken van de cyclus toch heerlijk rustig. Geen gedoe met je afvragen of t misschien raak is, of niet, of misschien toch?
Geen kwaaltjes om te analyseren en geen gepieker.
Ervaren meer dat zo?
pi_165648105
Gefeliciteerd Aloria! *O*

En Kris je man :D
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165648291
Gefeliciteerd Aloria!
pi_165648797
:D Aloria! *O*
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 18:18:23 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165651167
Deze streep is approved by MaJo ^O^

Gefeliciteerd Aloria! *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165651373
Gefeliciteerd *O*
pi_165651743
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:15 schreef Aloria het volgende:
Ik heb een tweede streepje binnen 3 minuten !!!!!!!! ik voel totaal niks, nu een beetje kramp maar ik zou morgen ongesteld moeten worden. Voor de gein een test gedaan hier een foto. Mijn ogen liegen niet toch ???

[ link | afbeelding ]

Die is zeker goed zichtbaar! Gefeliciteerd *O*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165652957
Gefeliciteerd Aloria. Hebben jullie snel gedaan!
pi_165654765
Aloria gefeliciteerd!! *O* Wat gaaf!!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165655056
Kris, wat vaag van je spiraaltje! :o Hopelijk is het inderdaad 'gewoon' een kwestie van omgekrulde touwtjes ofzo en is-ie snel weer terecht! ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:11 schreef Missladybug het volgende:
Ohh wat zijn die eerste twee weken van de cyclus toch heerlijk rustig. Geen gedoe met je afvragen of t misschien raak is, of niet, of misschien toch?
Geen kwaaltjes om te analyseren en geen gepieker.
Ervaren meer dat zo?
Snap wel wat je bedoelt ja :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant voelen die weken ook altijd een beetje nutteloos vind ik... je weet dat je niet zwanger bent en er is ook niets wat je eraan kunt doen :{w
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165656256
Gefeliciteerd Aloria! Wat mooi!!!
pi_165656348
Ik zou eind volgende week ongesteld moeten worden (hoop het niet natuurlijk) :)... Ben wel zenuwachtig. Nog even geduld!
pi_165658688
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:37 schreef Peacefulll het volgende:
Gefeliciteerd Aloria. Hebben jullie snel gedaan!
Ja mijn vriend kon het ook niet geloven en ik ook niet want heb 20 ovulatie testen gekocht omdat ik zeker wist dat het niet zo slagen deze maand... Ken ik mijn lichaam toch niet goed genoeg :@
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 29 september 2016 @ 22:43:24 #260
269689 crew  Viv
pi_165659774
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:11 schreef Aloria het volgende:
Ken ik mijn lichaam toch niet goed genoeg :@
Maar dat is dus ook helemaal niet nodig om zwanger te worden, met je cervixslijm-analyses. ;) Gefeliciteerd!
pi_165661500
Ik zie ze ook. Gefeliciteerd Aloria!!!
Je lichaam kan je een beetje voor de gek houden inderdaad ;)
pi_165664634
Hopelijk zetten de streepjes door ik duim voor jullie mee !
pi_165667078
Wauw Aloria :D
Gefeliciteerd!
pi_165668849
Gefeliciteerd Aloria! *O*

En Kris raar van je spiraal!
pi_165669299
Gefeliciteerd Aloria!! Super !!

Vanmorgen had ik bloed.. Of dit is innestellings bloed of mijn cyclus duurt maar 19 dagen. Ik denk het laatste. Dit is pas de eerste ronde na het stoppen van de pil. Helaas..
pi_165669333
Gefeliciteerd Aloria *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_165672138
Aloria! *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! Die ovutesten kun je aan iemand doorpasen of bewaren voor nummer twee :D

Kris, ehm, bijzonder... Geloof dat ik het al eerder eens heb gelezen hier. Was dat niet bij LE?

Klinkt alsof het nog alle kanten op kan Memoru.

Gek he zulke realistische dromen Peacefull. Hoop dat ie snel uitkomt voor je :* Toevallig droomde ik vannacht ook dat ik zwanger was en een meisje kreeg. Heb het wel eens vaker gedroomd dus nog geen voorspellende droom vooralsnog :')

Ik zit op dag 67 van mijn cyclus. (Hiervoor 65, daarvoor 29 en 27 met een drupje bruinverlies op 1 dag, dus btje fake, en daarvoor 83.) Graag bij thuiskomst ongesteld worden of zwanger zijn alstublieft dankuwel. >:O
Dit, dat, alles.
pi_165684081
Ik doe met je mee Memoru.

Negatieve test helaas :'( en as we speak komen de krampen ook opzetten. Ik snap niet zo goed waarom t niet zo goed lukt. Mijn cyclus is volgens het boekje, eisprong is duidelijk aawezig en we vrijen rond de vruchtbare dagen om de dag. Ik weet t, moet geduldig zijn... Maar we gaan nu hard in de richting van een jaar proberen en dat maakt het nu wel iets spannender. Op naar ronde 11.
pi_165684161
Jammer Memoru en Peacefull!

Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig bent peacefull. Hopelijk duurt het niet meer lang!
pi_165684464
Hier uiteindelijk een cyclus van 54 dagen. Kunnen we eindelijk gaan beginnen aan de eerste ronde! Gisteren teambespreking voor volgend seizoen en ik heb me onder voorbehoud vast afgemeld. We zitten qua aantal speelsters op de grens van wel/geen team dus dan is het wel zo netjes om dat aan te geven (zou ik bij een eerste niet gedaan hebben btw, omdat ik toen geen idee had hoe lang het zou gaan duren). Seizoen start pas in april weer en ik heb de hoop dat het voor die tijd wel raak is, en zo niet dan speel ik gewoon voor zolang het duurt!

Peacefull, vervelend dat het zolang duurt. De grens om te kijken naar lichamelijke oorzaken komt zo wel dichtbij... Hopelijk is dat alsnog niet nodig. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 10:27:00 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165685400
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 07:45 schreef Peacefulll het volgende:
Ik doe met je mee Memoru.

Negatieve test helaas :'( en as we speak komen de krampen ook opzetten. Ik snap niet zo goed waarom t niet zo goed lukt. Mijn cyclus is volgens het boekje, eisprong is duidelijk aawezig en we vrijen rond de vruchtbare dagen om de dag. Ik weet t, moet geduldig zijn... Maar we gaan nu hard in de richting van een jaar proberen en dat maakt het nu wel iets spannender. Op naar ronde 11.
Knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat je een beetje moedeloos wordt zo...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165691108
Memoru, balen zeg! ;( Hopelijk de volgende ronde meer geluk! :*

Peacefulll, ik kan me voorstellen dat je er zo wel een beetje moedeloos van wordt ja, als jij en je lijf voor je gevoel alles 'goed doen' (klinkt een beetje stom, maar je snapt me vast :+ ) en het dan toch niet lukt ;(
Ik hoop voor je dat het echt snel raak is nu! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165691763
Snap heel goed dat je je zo voelt Peacefulll. Niet tof. Ik duim voor je :*
Dit, dat, alles.
pi_165692554
Thnx allemaal :* Na de niet-leuk-dag van vandaag weer met frisse moed er tegenaan. Ware het niet dat manlief in het weekend van de volgende eisprong het land uit is!

Nouja, zoals een oud-er laatst al zei: we zullen zorgen voor een mooi bedje met zaad :)
pi_165697172
Hè Peace balen weer :(
:*
pi_165699101
Ow peacefull, wat balen :( Ik duim voor de volgende poging!
  zondag 2 oktober 2016 @ 17:42:17 #277
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165712041
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:20 schreef Krisvc het volgende:
't Is in ieder geval besmettelijk. :Y
Sel is de aanstichtster! :D
Ik vind het ook tof hoor en hoop echt dat het bij iedereen snel raak is <3
pi_165712285
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 17:42 schreef faptist het volgende:

[..]

Sel is de aanstichtster! :D
Ik vind het ook tof hoor en hoop echt dat het bij iedereen snel raak is <3
:D !
Kom me allemaal snel achterna, supergezellig! *O*
pi_165724730
Zou wel mooi zijn ja, dezelfde lichting weer in Z&G :D Kom es op met die streepjes!

Hier lijken de dijken weer te zijn doorgebroken. Een volle week eerder dan de laatste 2 cycli en nog niet heel heftig, dus ben benieuwd of het doorzet. Het verklaart wel waarom ik geen eisprong kon vinden met de ovulatietests.

Als het doorzet, dan is de volgende vraag: slaan we volgende maand over of niet. Als het dan raak is, dan krijgt dreumes straks een broertje of zusje omstreeks (of misschien zelfs op) haar eigen verjaardag en die deelt ze nu al met haar nicht.. Mijn cyclus loopt echt parallel aan die van 2014 namelijk :')
pi_165730435
He wat vervelend Peacefull :{, ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Overwegen jullie eventueel om naar de huisarts te gaan?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165730613
Nog niet Kirb. De HA weet tot op de dag af hoe lang we bezig zijn i.v.m. het spiraaltje wat ik heb laten verwijderen ;) Sowieso willen we er eigenlijk samen nog gewoon van genieten dat we het proberen, zonder druk ( :') ). En van het feit dat we nog fijn met z'n tweeën zijn. We hebben ook nog genoeg om handen om ons mee bezig te houden.

Maar toch hé? Ik kon het zaterdag even moeilijk relativeren, maar na een goed gesprek met manlief sta ik weer met twee benen op de grond *; Op naar een nieuwe poging! Helaas is manlief in het weekend van de ei-sprong in het buitenland en heeft hij afgelopen weekend koorts gehad... :') }:|

Kazy, als jullie de 'rust' hebben om een ronde over te slaan: why not? :) Hoewel je nooit uit kan sluiten dat, als het een ronde daarna raak is, een kindje eerder kan komen.
pi_165730765
Wat balen peace en memoru.

Lastig Kazy, ik had dezelfde overweging vorige maand. Uiteindelijk toch voor gegaan.
  maandag 3 oktober 2016 @ 17:05:28 #283
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165730887
Wij gaan ook gewoon door hoor. Ondanks verjaardag explosies af en toe. Jammer, maar tegen die tijd dat kindlief echt waarde aan zijn verjaardag hecht zijn die ooms/tantes een stuk ouder en vieren ze het wellicht gedeeld met hun partner (zie dit steeds vaker gebeuren in onze omgeving) of op een andere dag. Daar zijn genoeg oplossingen voor te bedenken.
pi_165733427
Peacefulll, fijn dat je er zo in kunt staan! ^O^ :*

Kazy, dat is echt een persoonlijke afweging denk ik. En voornamelijk de vraag of je er genoeg geduld voor hebt ;)

Voor een verjaardag zou ik persoonlijk geen poging overslaan. Als ik het nu zou moeten zeggen, zou ik wel willen voorkomen dat ik in/rond december uitgerekend ben, dat zou ik echt niet tof vinden. Maar als het zo ver komt, zijn we inmiddels al heel wat maanden verder, dus wie weet hoe ik er dan over denk ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165733738
Peacefull, wat Twist zegt. Wat fijn dat jullie zo positief blijven! Wel jammer dat je man net weg is voor het moment supreme.

Verder hebben jullie gewoon gelijk hoor. Wat Faptist ook zegt: het betreffende nichtje is al 20 jaar ouder dan M., dus zodra zij het huis uit is, verwacht ik ook geen verjaardagen meer van haar eigenlijk. Het zou me ook totaal niet uitmaken als het kindje op mijn of mans verjaardag (of wie dan ook) geboren zou worden. Alleen die van M. zelf eigenlijk. Iets met een eigen verjaardag hebben ofzo (hoewel tweelingen dat ook niet hebben natuurlijk). Nouja ik dub nog even door. Mijn man heeft zoiets van: niet zoveel nadenken en er gewoon voor gaan :D
pi_165734603
Ja, voor je eigen kinderen kan ik me er ook wel wat bij voorstellen hoor :Y

De Minion en ik schelen nu 16 dagen, maar daar kan ik niet zo mee zitten eigenlijk. Maar als kind inderdaad je eigen dag hebben lijkt me ook wel erg fijn.
Al ken ik ook 2 zusjes (schelen 3 jaar) die op dezelfde dag jarig zijn en die hebben er volgens mij nooit echt mee gezeten. Maar ze wonen nu ook nog allebei thuis, dus dat is misschien weer lastiger als je dan op jezelf gaat wonen, met gedeelde vrienden enzo...net als bij tweelingen inderdaad.

Maar de kans is natuurlijk wel behoorlijk klein hè, dat het net die dag gebeurt ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165735244
Ik ben de 14e jarig, O de 16e en man de 21e... Wij gaan juist de cyclus 9 maanden daarvoor extra ons best doen. Lekker alle verjaardagen op 1 dag kunnen vieren, heerlijk! En ook erg fijn voor familie. Al moet ik wel toegeven dat ik op de 14e ingeleid ben ipv de 13e, omdat de kans op verschillende geboortedata dan wel groter zou zijn. Exact hetzelfde zou ik jammer vinden, maar ook geen ramp.

Twee van m'n zussen schelen exact een jaar en delen dus hun verjaardag, zij vonden dat vroeger wel jammer, maar afgezien van dat er een altijd pas de dag erna mocht kiezen wat voor verjaardagseten ze wilde als ze het niet eens werden, maakte het in de praktijk weinig uit. Mijn broer en andere zus schelen 10 dagen, en mijn ouders zijn ook beide rond die verjaardagen jarig. Ik vond het dus juist jammer dat ik mijn verjaardag in m'n eentje moest vieren :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_165740832
:W

Ik mag hier ook mee komen schrijven/lezen! Gisteravond samen besloten dat de pil de deur uitgaat! Vrijdag de laatste dus het feest kan beginnen. Eerst maar eens even kijken wat mn cyclus weer gaat doen... toch best weer spannend!

Voor de mensen die mij niet kennen: ik ben aapieannie, 24 jaar. 6 jaar samen met vriendje (26) en we hebben al een heuse peuter in ons bezit!
  maandag 3 oktober 2016 @ 23:47:30 #289
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165741543
Welkom aapieannie. :W
Hopelijk is het snel raak.

Hebben jullie ook dat de kinderwens zo bizar heftig is dat je er echt emotioneel gek van wordt bij tijd en wijlen?
Toen ik ro nog niet had was dit gevoel echt verschrikkelijk. 'Ik blijf altijd kindloos.. oneerlijk..'. Nu is het niet meer zo intens hartverscheurend.. alsof er in 1 dag een depressie uit m'n lijf komt, maar toch behoorlijk dwingend.. kan het niet goed verwoorden merk ik.
Herkenbaar?

Wat mij betreft mag het nu wel weer raak zijn.. dusse lijf.. doe eens even je best!
pi_165746602
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 23:47 schreef faptist het volgende:

Hebben jullie ook dat de kinderwens zo bizar heftig is dat je er echt emotioneel gek van wordt bij tijd en wijlen?
Toen ik ro nog niet had was dit gevoel echt verschrikkelijk. 'Ik blijf altijd kindloos.. oneerlijk..'. Nu is het niet meer zo intens hartverscheurend.. alsof er in 1 dag een depressie uit m'n lijf komt, maar toch behoorlijk dwingend.. kan het niet goed verwoorden merk ik.
Herkenbaar?

ha Faptist, dat is zeker herkenbaar. Ik probeer dat vooral heel erg te onderdrukken, omdat ik anders in een complete paniek toestand verzeild raak. dus tot op zekere hoogte net doen alsof er niets aan de hand is en vrolijk blijven proberen!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:15:17 #291
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165748102
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 23:14 schreef aapieannie het volgende:
:W

Ik mag hier ook mee komen schrijven/lezen! Gisteravond samen besloten dat de pil de deur uitgaat! Vrijdag de laatste dus het feest kan beginnen. Eerst maar eens even kijken wat mn cyclus weer gaat doen... toch best weer spannend!

Voor de mensen die mij niet kennen: ik ben aapieannie, 24 jaar. 6 jaar samen met vriendje (26) en we hebben al een heuse peuter in ons bezit!
Welkom! Wat een jonge mama, leuk :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 14:20:40 #292
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165749635
Memoru en Piece, wat balen! :( Hopelijk snel raak bij jullie!

Welkom Aapieannie :W

Fap, ik herken dat ook. Het is nu inderdaad minder bij een tweede dan toen we voor de eerste gingen. Ik had het rond de zomer een beetje losgelaten, voor m'n eigen rust. Maar nu we echt voor een tweede gaan.. we zitten pas in ronde 1 maar het idee van een brusje voor onze peuter lijkt ineens heel echt te worden. En dan word ik ook ineens weer erg zenuwachtig, want stel het lukt nu niet terwijl we er wel echt weer klaar voor zijn.
Het blijft echt een rollercoaster qua gevoelens vind ik.
pi_165751463
Faptist, voor nu herken ik je gevoel nog niet.. maar misschien dat dat nog komt. We houden rekening met ongeveer een jaar voordat het zover is/kan zijn. Dan kan het alleen maar meevallen toch?
pi_165757550
Welkom aapieannie!

Jaaa herkenbaar Fap.
Ik zag net een stel met een piepklein babytje op tv en dan denk ik echt oohhh jaa lekker, wil ik ook weer!
pi_165757658
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 23:47 schreef faptist het volgende:
Hebben jullie ook dat de kinderwens zo bizar heftig is dat je er echt emotioneel gek van wordt bij tijd en wijlen?
Toen ik ro nog niet had was dit gevoel echt verschrikkelijk. 'Ik blijf altijd kindloos.. oneerlijk..'. Nu is het niet meer zo intens hartverscheurend.. alsof er in 1 dag een depressie uit m'n lijf komt, maar toch behoorlijk dwingend.. kan het niet goed verwoorden merk ik.
Herkenbaar?

Wat mij betreft mag het nu wel weer raak zijn.. dusse lijf.. doe eens even je best!
Ik hoor hier (nog) niet, maar antwoord toch even: zelfs ik heb dat, fap! Een enorm verlangen, bijna alsof het van buiten mezelf komt. Valt geen ratio tegenin te brengen (en mijn hele lichaam doet enthousiast mee) Is lastig :* Succes mup
pi_165758825
Ik herken dat niet eigenlijk. Ook bij nummer 1 nooit gehad. Ik kijk ook absoluut niet met iets als jaloezie naar mini baby's, eerder dat ik blij ben dat ik die fase gehad heb. Vandeweek was er een vriendin met een baby van 6 weken op bezoek, ik kan er nog steeds niks mee en heb er ook niks mee. Het enige verschil is dat ik nu weet dat ik mijn eigen kind wel tof vind. Maar die eerste drie maanden met een nieuwe baby kijk ik niet naar uit... Het leven met twee (grotere) kinderen lijkt me daarentegen wel tof en daar heb ik best weer een baby-tijd zonder vrijheid en met gebroken nachten voor over.

Maar hup lijf van Faptist!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_165763849
Van de ene kant heel herkenbaar faptist, maar ik herken me ook in wat flying fish zegt. Beetje vreemd misschien. Bij de eerste was ik ook heel bang dat het niet zou lukken en dan kon ik daar voor de zwangerschap al een soort gemis voor voelen en inderdaad erg emotioneel door zijn. Ik kwam op dat moment ook in een situatie waardoor ik besefte dat een kindje krijgen er voor mij miss niet in zou kunnen zitten of heel moeilijk zou kunnen zijn, dus dat speelde ook heel erg mee. Uiteindelijk bleek dat gelukkig niet het geval. & de vorige keer was ik na de eerste ronde zwanger. Nu vind ik het ook superspannend & probeer er goed rekening mee te houden dat het nu niet zo snel gaat.
Wat flying fish zegt vind ik ook herkenbaar. Ik vond de eerste weken met zo'n kleine baby ook erg zwaar. Ik hoop dat ik er nu wel op een andere manier naar kan kijken. De vorige keer had ik het idee dat die situatie zonder vrijheden en met slaaptekort eeuwig zou duren. Mede Door het slaaptekort kon ik dan ook niet meer zo logisch denken dat het weer zou veranderen. Daarna ben ik wel tot dat inzicht gekomen (eindelijk) :p. Ik ben benieuwd of ik er dan een volgende keer ook anders in kan staan. Zou fijn zijn : )
pi_165764019
Wat FF en Vieve zeggen! :Y
Ik heb echt wel genoten van de baby tijd maar vond het soms ook echt heel zwaar. En iedereen riep wel "het wordt beter", maar ik geloofde er gewoon niks van :+ dus verviel al snel in gedachten dat het vast altijd zo zou blijven enzo.
Ik hoop daarom ook dat ik bij een tweede nóg meer kan genieten O+
Ook omdat het hoogstwaarschijnlijk bij 2 gaat blijven ;)

Het enige waar ik soms mee zit is dat onze Minion (zeker achteraf gezien) echt een heel makkelijk kind is; ik hoop dat haar broertje/zusje dat ook is :+

En ik merk ook dat ik stiekem toch hoop dat het weer net zo snel raak is (3 rondes, zit nu in ronde 2), terwijl ik me de vorige keer echt ingesteld had op 6-12mnd ofzo; toen was ik echt overdonderd dat het zo snel al raak was.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165765495
Ik vind het vooral erg spannend hoe het straks hier gaat als baby er is icm (nu nog) peuter. Peuter was ook een super easy baby, kon overal slapen en ging dus ook vrijwel overal mee naartoe.

Qua tijd ga ik echt maar uit van dat jaar dat het kan duren.. peuter kwam als een verrassing dus in dat opzicht hebben wij nog geen ervaring met rondes e.d.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 11:20:20 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165766521
Ondanks dat ik nog geen kind heb, kan ik soms wel intens verlangen naar een baby ja. Elk schattig kindje dat ik zie op straat of van vrienden doet dan "pijn" en als mensen spontaan/supersnel zwanger raken word ik bijna jaloers. Of jaloers is niet echt het goede word, want ik gun het anderen echt van harte, maar ik ben dan bang dat het ons niet gegund zal zijn ofzo. Heel dubbel.

Ik ben gisteren begonnen met ovulatie testen om wat meer inzicht te krijgen. Heb best wel lange menstruatie altijd (8 tot 10 dagen) en mijn cyclus is ook een pietsje langer dan gemiddeld (meestal 31 dagen) dus vind het wel interessant om te weten waar dan mijn ovulatie zit.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 5 oktober 2016 @ 11:20:31 #301
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165766524
En dicht.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')