abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165458883
Ja liefjes. Ik zie hem ook. Maar tis een indroger vrees ik.
Heb vanmorgen getest en na vijf minuten gekeken. Niet heel erg aandachtig maar er stond echt geen streep die met t blote oog zichtbaar was.

Toen wezen shoppen en toen ik thuis was, was hij zo.
  dinsdag 20 september 2016 @ 21:01:51 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_165458915
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:00 schreef Missladybug het volgende:
Ja liefjes. Ik zie hem ook. Maar tis een indroger vrees ik.
Heb vanmorgen getest en na vijf minuten gekeken. Niet heel erg aandachtig maar er stond echt geen streep die met t blote oog zichtbaar was.

Toen wezen shoppen en toen ik thuis was, was hij zo.
Oh maar in het begin kan het langer duren hoor :Y Het is ook wel belachelijk vroeg ;)
Overmorgen nog maar een keer, dan is het snel genoeg duidelijk!
disclaimer
pi_165459045
Pfoe jullie maken het wel spannend! :Insert smiley met open mond. Weet code niet:
pi_165459051
Ik denk wel dat het iig iets is hoor, als in, terecht positief. Pas over een dag of 3 echt juichen maar denk dus wel dat er in aanleg iets gaande is!
pi_165459132
Zo'n tuurstreep had ik ook 9 dpo.
S. 2014
J. 2016
pi_165459147
;) ik moest ook lachen om de 'verkeerde' foto!
Best goed gelukt indrooglijntje dacht ik nog!
Overigens zie ik niks. (Maar ik ben een soort MaJo op lijntjes gebied! ;) :* )

Kirb, wat moet je al lang wachten zeg. :{ Ondanks dat jet het misschien had kunnen weten, is het toch rot.
Spannend Twist! Duimen draaien! ^O^

Hier nog steeds niks! :X dag 30 inmiddels (vorige cyclus met zelfde hoeveelheid clomid was 28 dagen..! :% )
pi_165459673
Ik zie 'm ook inderdaad, maar heb niet zo'n verstand van indroogstreepjes enzo :@
Wel spannend joh! Ik zou de hoop nob niet helemaal opgeven en inderdaad over 2 dagen nog een keer testen :Y

Ik ga sowieso niet voor het weekend testen, dus moet nog even geduld hebben O-)

Oeh AN. ook al zo spannend! Ik duim voor je!
pi_165459947
Thanks voor het meeturen allemaal!

Ik ga keihard duimen voor AN en Twist!!
pi_165460025
:W

Ik kom me hier ook weer melden O+ Of nouja weer.. de vorige keer heb ik alleen gelurkt geloof ik :+ Ik zie al een paar bekenden van de dreumesjes, leuk!

Tijdens onze vakantie hebben we de knoop doorgehakt dat we voor een tweede gaan. (Stiekem vind ik het wel weer heel spannend allemaal :@ )

Voor wie mij niet kent: 29 jaar, getrouwd en we hebben al een dochter van 14 maanden.

Mijn cyclus lijkt weer de oude en is redelijk regelmatig (varieert van 31-35 dagen). Volgens mijn appje is mijn NOD 7 september oktober, dus laten we daar maar vanuit gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door kazy op 21-09-2016 06:52:23 ]
pi_165461543
Kazy wat leuk! O+ Nog zo'n leukerd!

Maarre...7 sept is al geweest hè? ;)
pi_165462157
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:19 schreef AN. het volgende:

[..]

Spannend! ^O^ Duimen draaien!
Ik hoop van harte dat die moeheid wat betekend!
Donderdag evt ook testen?
Vrijdag testen als er donderdag geen bloed is O ik hoop het zo!

Spannend Missladybug. Ik zie de streep ook en ik hoop voor jou dat het geen indrooglijntje is en de streep over 2 dagen duidelijker is :)

Welkom kazy :W
pi_165462364
O+ Spannende dagen dus voor ons allemaal tot en met het weekend!
Miss, Twist en Fuchsia, zullen we voor een streepjesregen gaan?! *)

Welkom Kazy! :W
pi_165462669
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:53 schreef AN. het volgende:

Ik stem voor :Y *)
pi_165462779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:53 schreef AN. het volgende:

Afgesproken!
  woensdag 21 september 2016 @ 02:24:03 #115
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165464988
I.v.m. vakantie erg weinig gelezen en gepost (ik ben zelfs nog op vakantie) maar ik doe mee met de spanning: NOD op 24-9!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165465109
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:22 schreef twist02 het volgende:
Ik weet het niet zo goed... af en toe wel een beetje last van m'n buik (vanmorgen ook niet nader te onschrijven buikklachten zeg maar :X) maar ik heb ook een chronische darmaandoening, dus durf er niet te veel achter te zoeken :+

En ben ook al een paar dagen best moe, maar voel me zo'n hypochonder die nu gewoon overal wat wíl zien/voelen :') en ik erger me daardoor bijna aan mezelf, omdat ik normaal gesproken vrij nuchter ben :{w
Bwwwweuh, ik was alweer een beetje vergeten dat dat zo werkt ja.

Heb met mijn stokkies nog geen piek kunnen vinden. Maar dat zegt natuurlijk niets he, want "misschien had ik de dag voordat ik de stokjes kocht wel een piek joh!" en dat dit gewoon mijn kortste cyclus ever is, en dat ik nu gewoon al zwanger ben! Ja joh, in theorie kan dat dus heus wel, aldus mijn hoofd. Ik heb nu namelijk ook gloeiwangen, net als de vorige keer. Ya see?

Maargoed. De meer plausibele versie is dat m'n ei nog moet komen. (Vorige ronde 49 dagen). Maar het grote "spot the symptoms-spel" is weer begonnen.

MLB, spannend!!! Ik ben trouwens ook een indroogstreepjesplasser, heb ze nog een stuk donkerder gehad. En die betekenden niets hier. Hey, maar vaak betekent zo'n streepje wel wat. Nou. Tot zover mijn buitengewoon nuttige bijdrage. :+
pi_165465111
Oh, en hoi Kazy!
pi_165465170
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:24 schreef twist02 het volgende:
Kazy wat leuk! O+ Nog zo'n leukerd!

Maarre...7 sept is al geweest hè? ;)
:o *pakt snel een test*

7 oktober dus ja :D
pi_165465293
Welkom Kazy! Leuk dat jullie voor een tweede gaan :)

En wat een spanning hier met alle NOD's in het vooruitzicht. Laat het maar streepjes regenen! *O*
pi_165465316
Ik ben voor Dubbele-Streepjes-fest 2016! :Y ^O^ wat een hoop spannende dagen komen eraan! :o

Sara, ja ik had ergens ook de hoop dat dat bij een tweede minder zou zijn ofzo, dat symptomen-spotten en driedubbele-omgedraaide-logica enzo :')
pi_165468597
Ik dacht dat ik het al had gezegd maar welkom Kazy! Wat leuk dat je mee komt posten.
pi_165469338
Hallo :W

Ik doe ook even mee. A.s. vrijdag NOD en ik ben zo zenuwachtig. Ik voel inderdaad van alles, maar ik ben zo bang dat het tussen mijn oren zit.

Over mijzelf: 32 jaar, 5 jaar getrouwd, zoon van 11 maanden.

Vorige maand zou het een ongelukje zijn geweest, maar werd toen toch ongesteld. Ik was toen zo ontzettend teleurgesteld, dus we hebben maar besloten dat we er gewoon echt voor gaan.
pi_165469427
Wat leuk, het halve dreumestopic hier. :D Ik duim voor jullie, dames! *O*
pi_165470932
Oooh wat leuk, allemaal bekende namen. Ik duim voor snelle streepjes! *Beetje jaloers is. Wil ook weer aansluiten :D*
pi_165471384
En Adrian ook al, naaaaah, wat gezellig! Wat grappig dat je er dan zo achter komt dat je eigenlijk wel heel graag weer wilt.

En ook stiekeme kriebels bij Cass... Weer een datumtweelinkje doen? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')