quote:
Op dinsdag 20 september 2016 20:22 schreef twist02 het volgende:Ik weet het niet zo goed... af en toe wel een beetje last van m'n buik
(vanmorgen ook niet nader te onschrijven buikklachten zeg maar
) maar ik heb ook een chronische darmaandoening, dus durf er niet te veel achter te zoeken

En ben ook al een paar dagen best moe, maar voel me zo'n hypochonder die nu gewoon overal wat wíl zien/voelen

en ik erger me daardoor
bijna aan mezelf, omdat ik normaal gesproken vrij nuchter ben

Bwwwweuh, ik was alweer een beetje vergeten dat dat zo werkt ja.
Heb met mijn stokkies nog geen piek kunnen vinden. Maar dat zegt natuurlijk niets he, want "misschien had ik de dag voordat ik de stokjes kocht wel een piek joh!" en dat dit gewoon mijn kortste cyclus ever is, en dat ik nu gewoon al zwanger ben! Ja joh, in theorie kan dat dus heus wel, aldus mijn hoofd. Ik heb nu namelijk ook gloeiwangen, net als de vorige keer. Ya see?
Maargoed. De meer plausibele versie is dat m'n ei nog moet komen. (Vorige ronde 49 dagen). Maar het grote "spot the symptoms-spel" is weer begonnen.
MLB, spannend!!! Ik ben trouwens ook een indroogstreepjesplasser, heb ze nog een stuk donkerder gehad. En die betekenden niets hier. Hey, maar vaak betekent zo'n streepje wel wat. Nou. Tot zover mijn buitengewoon nuttige bijdrage.