quote:Een groep van acht wielrenners is zondagochtend gewond geraakt bij een aanrijding met een busje in Zundert. Volgens getuigen is de automobilist doelbewust op de wielrenners ingereden. Dat meldt de politie. Na het ongeval reed het busje door in de richting van Sprundel.
Een groot deel van de ploeg wielrenners liepen lichte verwondingen op. Ze hadden onder meer schaafwonden, kneuzingen, pijnlijke ribben en een hoofdwond.
De politie is op zoek naar het busje. Het betreft vermoedelijk een Mercedes Sprinter busje in de kleuren wit en grijs. Ook is er een gedeelte van het kenteken bekend: 9-VSB-. Volgens de politie mist het busje de rechterbuitenspiegel.
Hoe weet je dat deze fietsers (de bestuurder van) het busje hebben dwarsgezeten?quote:Op zondag 11 september 2016 19:30 schreef Oversight het volgende:
Ik moest stiekem lachen dat ze nu een keer de verkeerde persoon hebben dwarsgezeten.
quote:Op zondag 11 september 2016 19:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hoe weet je dat deze fietsers (de bestuurder van) het busje hebben dwarsgezeten?
quote:Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Eerlijk is eerlijk:
1. Die fietsen liggen niet op zo'n manier dat ze achter elkaar fietsten toen het gebeurde.
2. Een bestuurder doet dat niet zomaar.
Waar twee vechten zijn twee schuldquote:Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Eerlijk is eerlijk:
1. Die fietsen liggen niet op zo'n manier dat ze achter elkaar fietsten toen het gebeurde.
quote:
quote:TR gezet.
quote:Op zondag 11 september 2016 19:35 schreef topdeck het volgende:
wielrenners zijn erger dan dat tuig in Zaandam
Duidelijk nog nooit in een groepje gefietstquote:Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Eerlijk is eerlijk:
Eerlijk is eerlijk:
quote:Op zondag 11 september 2016 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar twee vechten zijn twee schuld
Zo'n spreekwoord wordt niet zomaar bedacht. Dus dan zal het wel kloppen
De meeste groepen fietsen op deze manierquote:Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Eerlijk is eerlijk:
Vaak genoeg, maar wel gewoon rekening houdend met ander verkeer.quote:Op zondag 11 september 2016 19:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit in een groepje gefietst
Niet met een wielrenfiets dan zeker?quote:Op zondag 11 september 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaak genoeg, maar wel gewoon rekening houdend met ander verkeer.
Het ziet eruit alsof ze door het busje van de weg zijn afgedrukt, anders waren de verwondingen ook veel erger. Aangezien er 3 op elkaar liggen en dat ze niet allemaal in het gras liggen zegt mij dat ze niet netjes aan de kant gingen voor dat busje.
Misschien had die bestuurder het niet eens in de gaten, geen spiegel immers.
Een groep van 8 fietsers over het hoofd zienquote:Op zondag 11 september 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof ze door het busje van de weg zijn afgedrukt, anders waren de verwondingen ook veel erger. Aangezien er 3 op elkaar liggen en dat ze niet allemaal in het gras liggen zegt mij dat ze niet netjes aan de kant gingen voor dat busje.
Ook dat heb ik gedaan, al heb ik geen idee waarom je dan op eens niet meer aan de kant kanquote:Op zondag 11 september 2016 19:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Niet met een wielrenfiets dan zeker?
quote:Op zondag 11 september 2016 19:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
De meeste groepen fietsen op deze manier [ afbeelding ]
Dan fiets je echt heel dicht op elkaar. Als je dan ook nog eens aangereden wordt dan is het logisch dat alle fietsen op een bult liggen.
Kunnen er zomaar een aantal zijn, als ze tegelijk ingevoerd zijn hebben ze opeenvolgende platen.quote:Op zondag 11 september 2016 19:43 schreef Childofthe90s het volgende:
Hoeveel wit/grijze Mercedes busjes met dat kenteken zijn er?
quote:Op zondag 11 september 2016 19:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik vraag mij af waarom de schuldvraag meteen bij de automobilist wordt gelegd?
Het is een feit dat de overgrote meerderheid van de wielrenners een stel achterlijke bosmongolen met criminele trekjes zijn. Vooral als ze in een groep zijn krijgen ze al snel Marokkaanse trekjes.
Automobilisten zijn echter zelden psychopatisch bezig en tevens in groepsvorming gaat er zelden iets mis (er gebeurd immers zelden wat midden in een file).
Ik zeg: die wielerterroristen hebben snel een stok bij henzelf in het wiel gestopt om daarna met boos vingertje naar de automobilist te wijzen. Allemaal een plan om het asfalt te claimen zeg ik je!
Snelheid verkeerd inschatten > tegenligger > weer naar rechts gaan zodat je langs elkaar kan, denkende dat die wielrenners allang zijn ingehaald.quote:Op zondag 11 september 2016 19:45 schreef Najieto het volgende:
[..]
Een groep van 8 fietsers over het hoofd zien. Goedprater
quote:Op zondag 11 september 2016 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
Tokkiegedrag om ze daadwerkelijk aan te rijden, maar de keren dat het in mijn gedachten voorbij spookte als er weer een groep wielrenners voor me zat kan ik niet op 1 hand tellen, en ook niet op 10 handen...
Het ergste tuig van de weg, er is niets in het verkeer waar ik me zo aan ergen dan wielrennertuig.
En waar zie jij hier het fietspad? Het is het pad aan de zijkant van de weg, je mag daar gewoon met z'n tweeën naast elkaar zover ik weet.quote:Op zondag 11 september 2016 19:45 schreef Oversight het volgende:
[..]Dan moeten ze dat lekker doen op een fietspad, daar zijn ze voor.
je kunt niet de enige beschikbare rijbaan claimen omdat je graag in een felroze strakke broek met je maatjes wielrenner wilt spelen.
Dan hoor je geen rijbewijs te hebben.quote:Op zondag 11 september 2016 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snelheid verkeerd inschatten > tegenligger > weer naar rechts gaan zodat je langs elkaar kan, denkende dat die wielrenners allang zijn ingehaald.
En waarom dan in godsnaam doorrijden als dit het geval was?quote:Op zondag 11 september 2016 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snelheid verkeerd inschatten > tegenligger > weer naar rechts gaan zodat je langs elkaar kan, denkende dat die wielrenners allang zijn ingehaald.
Je mag in Nederland met maximaal 2 personen naast elkaar fietsen mits je geen hinder bent voor het overige verkeer. Aangezien ze hier met 3 man naast elkaar plat gereden zijn kan je al niet meer spreken van maximaal 2 personen en hinder. De beste automobilist moet nu de bus weer wassen.quote:Op zondag 11 september 2016 19:47 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
En waar zie jij hier het fietspad? Het is het pad aan de zijkant van de weg, je mag daar gewoon met z'n tweeën naast elkaar zover ik weet.
Correct. Als bosmongool die schijt heeft aan regels dien je wielrenner te worden.quote:Op zondag 11 september 2016 19:48 schreef Najieto het volgende:
[..]
Dan hoor je geen rijbewijs te hebben.
Ik kom dagelijks mensen tegen waarvan ik denk dat ze hun rijbewijs bij een bakje boter hebben gekregenquote:Op zondag 11 september 2016 19:48 schreef Najieto het volgende:
[..]
Dan hoor je geen rijbewijs te hebben.
Geen rechter spiegel + radio aan. Dan hoor en zie je het niet.quote:Op zondag 11 september 2016 19:48 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
En waarom dan in godsnaam doorrijden als dit het geval was?
Waar zie je dat er hier met 3 man naast elkaar is gefietst. Ik zeg niet dat het niet dit geval was maar dat kun je niet uit deze foto's opmaken.quote:Op zondag 11 september 2016 19:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je mag in Nederland met maximaal 2 personen naast elkaar fietsen mits je geen hinder bent voor het overige verkeer. Aangezien ze hier met 3 man naast elkaar plat gereden zijn kan je al niet meer spreken van maximaal 2 personen en hinder. De beste automobilist moet nu de bus weer wassen.
Hehequote:Op zondag 11 september 2016 19:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Correct. Als bosmongool die schijt heeft aan regels dien je wielrenner te worden.
quote:Op zondag 11 september 2016 19:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Correct. Als bosmongool die schijt heeft aan regels dien je wielrenner te worden.
quote:Op zondag 11 september 2016 19:47 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
En waar zie jij hier het fietspad? Het is het pad aan de zijkant van de weg, je mag daar gewoon met z'n tweeën naast elkaar zover ik weet.
Niet door hebben gehad, paniek (gebeurt heel vaak na aanrijdingen).quote:Op zondag 11 september 2016 19:48 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
En waarom dan in godsnaam doorrijden als dit het geval was?
Niet, de ervaring leert dat. Ze fietsen altijd ''2'' met 1 man met het voorwiel strak tussen de achterwielen van de 2. En dat maakt nog altijd gewoon 3.quote:Op zondag 11 september 2016 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Waar zie je dat er hier met 3 man naast elkaar is gefietst. Ik zeg niet dat het niet dit geval was maar dat kun je niet uit deze foto's opmaken.
quote:Op zondag 11 september 2016 19:51 schreef regmail het volgende:
als dit zogenoemde wielrenners zijn die zich de koning van de weg wanen dan is dit een hele mooie actie...
quote:Op zondag 11 september 2016 19:51 schreef Baas_bas het volgende:
We willen het allemaal en hij doet het gewoon
quote:Op zondag 11 september 2016 19:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik vraag mij af waarom de schuldvraag meteen bij de automobilist wordt gelegd?
quote:Volgens getuigen is de automobilist doelbewust op de wielrenners ingereden. Dat meldt de politie. Na het ongeval reed het busje door in de richting van Sprundel.
De getuigen zijn de wielrenners. Ongeveer hetzelfde als een moslimterrorist die zegt dat een blanke blonde vrouw hem probeerde te verkrachten. Die geloof je ook niet.quote:
Prima conclusie van dit topic.quote:Op zondag 11 september 2016 19:51 schreef Baas_bas het volgende:
We willen het allemaal en hij doet het gewoon
Waar staat dat?quote:Op zondag 11 september 2016 19:54 schreef TheThirdMark het volgende:
De getuigen zijn de wielrenners.
Wat denk je ongelooflijk simpel.. 'De ervaring leert dat' 'waar staat dat niet'..quote:
Jij ookquote:Op zondag 11 september 2016 20:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wat denk je ongelooflijk simpel.. 'De ervaring leert dat' 'waar staat dat niet'..
Je trekt wel makkelijk conclusies voor iemand die er niet bij was en dus niet precies weet hoe of wat er gebeurd is.
Zoals je ziet (streepjes) doen ze dat ook.quote:Op zondag 11 september 2016 19:45 schreef Oversight het volgende:
Waar heb ik dat gezegd? Je verwart mij met iemand anders denk ik?quote:Op zondag 11 september 2016 20:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij ook
''Getuigen'' en ''Omstanders''.
De een duidt op de daders op de fiets, de ander op mensen die het van buiten de situatie hebben zien gebeuren.
Tsja, je stelt je anus open ter verdediging van andere users. Dan krijg je reactie op de post waarop jij reageert in de post. Te moeilijk voor je? NAH opgelopen tijdens het wielrennen?quote:Op zondag 11 september 2016 20:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Je verwart mij met iemand anders denk ik?
Dit klopt waarschijnlijk niet. Hij is zijn spiegel verloren na de aanrijding aangezien die daar ook op de grond ligt:quote:Op zondag 11 september 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij trekt de conclusies, ik niet.. En nu je op de man aan gaat vallen laat ik je lekker met rust want blijkbaar kun je niet normaal reageren.quote:Op zondag 11 september 2016 20:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja, je stelt je anus open ter verdediging van andere users. Dan krijg je reactie op de post waarop jij reageert in de post. Te moeilijk voor je? NAH opgelopen tijdens het wielrennen?
Haha, wat een knuppel ben jijquote:Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Eerlijk is eerlijk:
In plaats van dat je verder leest... dan zou je weten dat ik wat genuanceerder ben dan dit goedpraten.quote:
Inderdaad. Als automobilist blootgesteld worden aan een groep wielrenners kan een mens schaden voor het leven.quote:Op zondag 11 september 2016 20:12 schreef superpark het volgende:
1. Chauffeur is geen goede automobilist als hij niet ziet dat hij een groepje van de weg afdrukt of hij rijdt oprecht door, wat voor mij zegt dat hij schuldig is.
2. Rest is onbekend.
Ongelofelijk die haat op wielrenners; ik snap het wel, maar dit zijn erg gevaarlijke situaies waarbij iemand zomaar voor zijn hele leven beschadigd kan zijn. En dan wordt er op deze manier gereageerd
Dit inderdaad! Er worden hier wel erg makkelijk en veel conclusies getrokken maar op basis van dit bericht is de enige goede conclusie die je kunt trekken de conclusie die jij trekt.quote:Op zondag 11 september 2016 20:12 schreef superpark het volgende:
1. Chauffeur is geen goede automobilist als hij niet ziet dat hij een groepje van de weg afdrukt of hij rijdt oprecht door, wat voor mij zegt dat hij schuldig is.
2. Rest is onbekend.
Ongelofelijk die haat op wielrenners; ik snap het wel, maar dit zijn erg gevaarlijke situaies waarbij iemand zomaar voor zijn hele leven beschadigd kan zijn. En dan wordt er op deze manier gereageerd
quote:Op zondag 11 september 2016 20:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zoals je ziet (streepjes) doen ze dat ook.
quote:Op zondag 11 september 2016 20:12 schreef superpark het volgende:
Laatste klopt niet, ook bij fietsuggestiestroken mag je naast elkaar fietsen. Artikel 3 rvvquote:Op zondag 11 september 2016 20:37 schreef Oversight het volgende:
... voor alle amateur verkeersdeskundigen hier:
Een fietsstrook (zoals in dit geval) heeft geen wettelijke betekenis. De strook wordt (in Nederland en in België) officieel fietssuggestiestrook genoemd, en andere voertuigen mogen er ook gebruik van maken.
Het is een ander verhaal als het een fietsstrook of fietspad betreft, die zijn uitsluitend voor fietsers toegankelijk, ze hebben (minstens) een doorgetrokken streep ter afscheiding van de rijbaan, en om de zoveel meter fietsen op het wegdek afgebeeld, en ze zijn meestal gescheiden van de rijbaan met een verhoging of juist een verlaging.
Op fietssuggestiestroken ( zoals hier ) moeten fietsers gewoon rechts houden, en niet naast elkaar gaan rijden, heel simpel.
Die lui hebben echt wel door dat ze in Nederland aan het fietsen zijn en niet in fucking Frankrijkquote:Op zondag 11 september 2016 20:40 schreef Oversight het volgende:
[..]mongolen die denken dat ze de tour de france aan het rijden zijn.
Fietsers mogen elkaar gewoon inhalen op zo'n weg. Dat doen groepen wielrenners de hele tijd. Die fietsen dus niet naast elkaar. Dit is een 60km weg waar je rekening hoort te houden met al het verkeer, dus ook langzamere zoals fietsers of zelfs wandelaars. Dit gedrag goedpraten is debiel. Maarja, dat is aan je postgeschiedenis ook wel te zien.quote:Op zondag 11 september 2016 20:37 schreef Oversight het volgende:
... voor alle amateur verkeersdeskundigen hier:
Een fietsstrook heeft geen wettelijke betekenis. De strook wordt (in Nederland en in België) officieel fietssuggestiestrook genoemd, en andere voertuigen mogen er ook gebruik van maken.
Het is een ander verhaal als het een fietspad betreft, die zijn uitsluitend voor fietsers toegankelijk, ze hebben (minstens) een doorgetrokken streep ter afscheiding van de rijbaan, en om de zoveel meter fietsen op het wegdek afgebeeld, en ze zijn meestal gescheiden van de rijbaan met een verhoging of juist een verlaging.
Op fietssuggestiestroken ( zoals hier ) moeten fietsers gewoon rechts houden, en niet naast elkaar gaan rijden, heel simpel.
quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 20:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die lui hebben echt wel door dat ze in Nederland aan het fietsen zijn en niet in fucking Frankrijk
Alleen al de overvloed aan emoticons zegt eigenlijk al genoegquote:Op zondag 11 september 2016 20:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Fietsers mogen elkaar gewoon inhalen op zo'n weg. Dat doen groepen wielrenners de hele tijd. Die fietsen dus niet naast elkaar. Dit is een 60km weg waar je rekening hoort te houden met al het verkeer, dus ook langzamere zoals fietsers of zelfs wandelaars. Dit gedrag goedpraten is debiel. Maarja, dat is aan je postgeschiedenis ook wel te zien.
quote:Op zondag 11 september 2016 20:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Fietsers mogen elkaar gewoon inhalen op zo'n weg. Dat doen groepen wielrenners de hele tijd. Die fietsen dus niet naast elkaar. Dit is een 60km weg waar je rekening hoort te houden met al het verkeer, dus ook langzamere zoals fietsers of zelfs wandelaars. Dit gedrag goedpraten is debiel. Maarja, dat is aan je postgeschiedenis ook wel te zien.
quote:Op zondag 11 september 2016 20:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Alleen al de overvloed aan emoticons zegt eigenlijk al genoeg.
Ook al niet de moeite nemen om je in te lezen, mooi.quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 19:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Volkomen terecht. Wielrenners zijn de mocro's van de wegen. Denken dat ze alles mogenop de motorkap ermee, dat zal ze leren.
quote:Op zondag 11 september 2016 20:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Ook al niet de moeite nemen om je in te lezen, mooi.
quote:Op zondag 11 september 2016 20:49 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hoog aspergergehalte in dit topic. Aanrijdingen rechtvaardigen omdat je een slechte ervaring hebt met wielrenners.
Ik weet wie je bent hoor. Wees er vooral niet te trots op.quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 20:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent hoor. Wees er vooral niet te trots op.
Die lui begrijpen anders wel in tegenstelling tot Einsteins zoals jij dat het link is om met flinke snelheid op het fietspad voort te bewegen.quote:
Wannabeesquote:
Dat heb ik helaas gedaanquote:Op zondag 11 september 2016 20:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Of je leest wat er echt staat.
Art 3 lid 1 gaat over het zoveel mogelijk rechts houden. Art 3 lid 2 gaat over het naast elkaar fietsen. Je interpretatie dat lid 2 pas opgaat als er van lid 1 geen sprake is, is gewoon onzin.quote:Op zondag 11 september 2016 20:45 schreef Oversight het volgende:
[..]Art 1 lid 1 bestuurders zijn verplicht zoveel mogelijk rechts te houden.
Art 3 treed pas in werking als er van 1 geen sprake is, dan mogen ze naast elkaar mits het overige verkeer daardoor niet wordt gehinderd of opgehouden, ( papaplu artikel gevaarlijk rijgedrag)
quote:Op zondag 11 september 2016 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die lui begrijpen anders wel in tegenstelling tot Einsteins zoals jij dat het link is om met flinke snelheid op het fietspad voort te bewegen.
En die fietssuggestiestrook. Daar mag een auto dus wel gebruik van maken maar als er twee fietsers naast elkaar op fietsen is het keifout en verdient de fietser om lichamelijk letsel op te lopen...
Wat is er allemaal mis met jou?
[..]
quote:Op zondag 11 september 2016 20:57 schreef grimselman het volgende:
[..]
Art 3 lid 1 gaat over het zoveel mogelijk rechts houden. Art 3 lid 2 gaat over het naast elkaar fietsen. Je interpretatie dat lid 2 pas opgaat als er van lid 1 geen sprake is, is gewoon onzin.
[..]
quote:Op zondag 11 september 2016 20:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Als er maar twee naast elkaar hadden gefietst, binnen de suggestiestrook, dan had het busje een hele vrije rijbaan gehad, met nog een extra suggestiestrook aan de linkerkant om te gebruiken om in te halen.
...het ziet er niet naar uit dat er hier een mogelijkheid was om in te halen he?
Dus hebben ze waarschijnlijk met meer dan twee, en stront irritant naast elkaar gereden.
Artikel 1 gaat hier sowieso niet over. Misschien moet je het rvv eens doornemen.quote:Op zondag 11 september 2016 20:58 schreef Oversight het volgende:
[..]Art 1 gaat voor 3, en daarna paraplu artikel gevaarlijk rijgedrag.
Als ik even naar de weg kijk dan kun je hier met zn tweeën naast elkaar fietsen en dan een auto je nog inhalen. Dan is er van hinder geen sprake.quote:Op zondag 11 september 2016 21:00 schreef grimselman het volgende:
[..]
Artikel 1 gaat hier sowieso niet over. Misschien moet je het rvv eens doornemen.
Artikel 3 Lid 2 is een uitzondering voor fietsers op artikel 3 lid 1
Nee hoor, dat zijn de auto's.quote:Op zondag 11 september 2016 21:01 schreef Grems het volgende:
Wielrenners zijn dan ook de ebola van het Nederlandse verkeer. Samen met praktisch blinde boomers.
Niet uitzonderlijk dat er ook nog eens een overlap is bij deze groepen, wielrennende papzakbejaarden
Hoe kan je dit allemaal uit je toetsenbord krijgen als je ook vaak koers kijkt? Hoe vaak zie je wel niet fietsen alle kanten op vliegen tijdens een valpartij?quote:Op zondag 11 september 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel je rijbewijs? Of kom je wel eens buiten de bebouwde kom? Je hebt niet overal fietspaden.quote:Op zondag 11 september 2016 19:45 schreef Oversight het volgende:
je kunt niet de enige beschikbare rijbaan claimen omdat je graag in een felroze strakke broek met je maatjes wielrenner wilt spelen.
Hij moet gewoon weer even stoer doen. Als iemand een toetsenbordheld is naast tong en oversight is hij het wel.quote:Op zondag 11 september 2016 20:07 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Jij trekt de conclusies, ik niet.. En nu je op de man aan gaat vallen laat ik je lekker met rust want blijkbaar kun je niet normaal reageren.
Wielrenners zijn altijd schuldig, zonder uitzondering.quote:Op zondag 11 september 2016 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn de auto's.
Zonder auto's was dit ongeluk niet gebeurd.
Eerlijk is eerlijk:
Schuldig aan mooi zijn jaquote:Op zondag 11 september 2016 21:20 schreef Grems het volgende:
[..]
Wielrenners zijn altijd schuldig, zonder uitzondering.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:02 schreef grimselman het volgende:
[..]
Als ik even naar de weg kijk dan kun je hier met zn tweeën naast elkaar fietsen en dan een auto je nog inhalen. Dan is er van hinder geen sprake.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:09 schreef Scuidward het volgende:
Misschien was degene die de aanrijding veroorzaakte wel fietsenmaker van beroep.
Ongelofelijk dat geen van de amateur-rechercheurs nog met deze suggestie is gekomen
Persoonlijk vind ik dit er niet uitzien als een flinke valpartij, maar dat is ook gigantisch lastig te zien aan de hand van de beelden van de in elkaar gevouwen fietsen.quote:Op zondag 11 september 2016 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe kan je dit allemaal uit je toetsenbord krijgen als je ook vaak koers kijkt? Hoe vaak zie je wel niet fietsen alle kanten op vliegen tijdens een valpartij?
Jij doet aan de hand van die info anders flinke aanname's.quote:Op zondag 11 september 2016 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit er niet uitzien als een flinke valpartij, maar dat is ook gigantisch lastig te zien aan de hand van de beelden van de in elkaar gevouwen fietsen.
Dat is de enige optie die er is ja.quote:Op zondag 11 september 2016 21:23 schreef Oversight het volgende:
[..]Dus zullen ze wel met meer dan twee fietsers naast elkaar,... de voor auto's bestemde rijbaan hebben bezet.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:00 schreef grimselman het volgende:
Artikel 3 Lid 2 is een uitzondering voor fietsers op artikel 3 lid 1
quote:Op zondag 11 september 2016 21:21 schreef Zelva het volgende:
[..]!!!
Van Oversight verwacht je dit soort quatsch, maar van jou...![]()
quote:Op zondag 11 september 2016 21:20 schreef Grems het volgende:
[..]
Wielrenners zijn altijd schuldig, zonder uitzondering.
Denk dat dit een stuk naarder was afgelopen als ze gewoon vol waren geraakt door dat busjequote:Op zondag 11 september 2016 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij doet aan de hand van die info anders flinke aanname's.
Dus mag je ze als ze een foutje maken maar proberen dood te rijden?quote:
Hoe kan je dit nou allemaal beweren. je kan natuurlijk niet over elkaar vallen enzo.quote:Op zondag 11 september 2016 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat dit een stuk naarder was afgelopen als ze gewoon vol waren geraakt door dat busje
En het heeft er alle schijn van dat ze zijdelings tegen elkaar zijn gereden, dus minimaal 2 naast elkaar.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel je rijbewijs? Of kom je wel eens buiten de bebouwde kom? Je hebt niet overal fietspaden.
Mag niet, maar is wel begrijpelijk. Ik neem ook maar vast aan dat dat deze users het ook heel begrijpelijk vinden als meisjes met rokjes worden aangerand onder het mom van 'Ze vroegen er zelf om'.quote:Op zondag 11 september 2016 21:17 schreef Blik het volgende:
Dus poging tot doodslag is geoorloofd omdat er een paar wielrenners naast elkaar fietsen?
Gekke moraal hebben mensen hier...
quote:Op zondag 11 september 2016 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus mag je ze als ze een foutje maken maar proberen dood te rijden?
Hoe zit dat dan met voetgangers die oversteken waar het niet mag?
Als ze in één lijn hadden gefietst, denk ik dat er meer in het gras waren beland.quote:Op zondag 11 september 2016 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou allemaal beweren. je kan natuurlijk niet over elkaar vallen enzo.
En dat is hier het geval? Bron?quote:Op zondag 11 september 2016 21:33 schreef Oversight het volgende:
met meer dan twee zuurstokken naast elkaar fietsen
quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 20:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Als er maar twee naast elkaar hadden gefietst, binnen de suggestiestrook, dan had het busje een hele vrije rijbaan gehad, met nog een extra suggestiestrook aan de linkerkant om te gebruiken om in te halen.
...het ziet er niet naar uit dat er hier een mogelijkheid was om in te halen he?
Dus hebben ze waarschijnlijk met meer dan twee, en stront irritant naast elkaar gereden.
quote:
En als de autobestuurder gisteravond geen ruzie met z'n schoonmoeder had gemaakt waardoor hij door z'n vrouw werd droog gezet ook niet.quote:Op zondag 11 september 2016 21:39 schreef Oversight het volgende:
[..]Gezond verstand, als de zuurstokken niet op de rijbaan hadden gereden was het niet gebeurd, simpel zat.
Zeker. Per direct fietsen (het werkwoord) verbiedenquote:Op zondag 11 september 2016 21:39 schreef Oversight het volgende:
[..]Gezond verstand, als de zuurstokken niet op de rijbaan hadden gereden was het niet gebeurd, simpel zat.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:41 schreef ratatat het volgende:
[..]
En als de autobestuurder gisteravond geen ruzie met z'n schoonmoeder had gemaakt waardoor hij door z'n vrouw werd droog gezet ook niet.
Proest, waar hadden ze dan moeten rijden? In de berm? Inmiddels wel duidelijk dat jij vindt dat wegen alleen voor auto's mogen zijn en je alles en iedereen die geen auto is van met alle mogelijke middelen van een weg mag verdrijven. En dat maakt je een gestoorde gek waarvan het rijbewijs op grond van je posts in dit topic voor het leven ingetrokken zou moeten worden. Overduidelijk niet geschikt voor het besturen van een voertuig.quote:Op zondag 11 september 2016 21:39 schreef Oversight het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2016 21:41 schreef raptorix het volgende:
Als rijder kan ik 100en filmpjes maken waar andere weggebruikers mongolen gedrag vertonen, automobilisten neigen er namelijk nogal naar om met alles bezig te zijn, behalve met het verkeer.
Dat een Mod als nattekat dit soort TT's gewoon normaal vind zeg weer genoeg over Fok. Vind je het gek dat er geen droog brood met deze site word verdiend.
Ik heb helaas weinig te zeggen in NWS.quote:Op zondag 11 september 2016 21:41 schreef raptorix het volgende:
Dat een Mod als nattekat dit soort TT's gewoon normaal vind zeg weer genoeg over Fok. Vind je het gek dat er geen droog brood met deze site word verdiend.
Je hebt wel actie ondernomen op het Moderator forum?quote:Op zondag 11 september 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb helaas weinig te zeggen in NWS.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Proest, waar hadden ze dan moeten rijden? In de berm? Inmiddels wel duidelijk dat jij vindt dat wegen alleen voor auto's mogen zijn en je alles en iedereen die geen auto is van met alle mogelijke middelen van een weg mag verdrijven. En dat maakt je een gestoorde gek waarvan het rijbewijs op grond van je posts in dit topic voor het leven ingetrokken zou moeten worden. Overduidelijk niet geschikt voor het besturen van een voertuig.
Je lijkt Pontius Pilatus wel.quote:Op zondag 11 september 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die haat tegen wielrenners op fora slaat nergens op, het is een relatief klein clubje die ook vanuit de wielrenners niet gewaardeerd word, ik spreek mede renners er in ieder geval op aan als ze zich misdragen. Zo dien je gewoon je snelheid te beperken in de stad, en als je in een groep fietst (waar ik niet van bent) je dient aan te passen.quote:Op zondag 11 september 2016 21:42 schreef Oversight het volgende:
[..]... maar toch ff posten he?
Nattekat is FOK! niet, maar hier heeft hij gewoon gelijk!
Ik ben zelf nooit mod geweest maar als je niet als mod van een ander subforum zo'n belachelijke titel aan mag passen dan is er iets mis met FOK!quote:Op zondag 11 september 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2016 21:45 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben zelf nooit mod geweest maar als je niet als mod van een ander subforum zo'n belachelijke titel aan mag passen dan is er iets mis met FOK!
Ik zou je eigenlijk heel wat nare ziektes willen toewensen, helaas ben ik daar te fatsoenlijk voor.quote:Op zondag 11 september 2016 21:45 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik best een boel....
Zullen we delen?
quote:Op zondag 11 september 2016 21:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt wel actie ondernomen op het Moderator forum?
quote:Op zondag 11 september 2016 21:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou je eigenlijk heel wat nare ziektes willen toewensen, helaas ben ik daar te fatsoenlijk voor.
Bijzonder dat jij het over gezond verstand hebt met zulke uitsprakenquote:Op zondag 11 september 2016 21:39 schreef Oversight het volgende:
Je weet niet eens wat een fietssuggestiestrook inhoudt...quote:Op zondag 11 september 2016 21:44 schreef Oversight het volgende:
[..]Op de fietssuggestiestrook, precies zoals het bedoeld is, en dan met niet meer dan twee naast elkaar.
De inhalende auto heeft dan gewoon zijn eigen rijstrook, plus nog een extra suggestietrook aan de linkerkant om in te halen....
Het stond er al, maar ik herhaal het graag voor je.
Nee hoor, jij bent het stront voor mijn voeten nog niet waard.quote:Op zondag 11 september 2016 21:47 schreef Oversight het volgende:
[..]Gooi het eruit, dat lucht vast op.
Ik zal je niet verklikken, deal?
Typisch gedrag van een wielrenner op de weg, kankeren op alles en iedereen wat hem niet aanstaat.quote:Op zondag 11 september 2016 21:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou je eigenlijk heel wat nare ziektes willen toewensen, helaas ben ik daar te fatsoenlijk voor.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent het stront voor mijn voeten nog niet waard.
Het probleem is niet dat ze naast elkaar fietsen, het probleem is dat het broekje kennelijk zo strak zit dat ze collectief in groepsverband volstrekt ontoerekeningsvatbaar in de bovenkamer raken. Oude oma's, jonge kinderen, voetgangers, werkende mensen, automobilisten en zelfs fucking treinen, _overal_ hebben ze schijt aan. Zelfs aan zichzelf met die levensgevaarlijke fratsen.quote:Op zondag 11 september 2016 21:17 schreef Blik het volgende:
Dus poging tot doodslag is geoorloofd omdat er een paar wielrenners naast elkaar fietsen?
Gekke moraal hebben mensen hier...
quote:Op zondag 11 september 2016 21:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat een fietssuggestiestrook inhoudt...
Vreemde conclusie, dit gedrag wordt op FOK! in dit soort topics heel veel geëtaleerd, maar dan juist niet door de wielrenners.quote:Op zondag 11 september 2016 21:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Typisch gedrag van een wielrenner op de weg, kankeren op alles en iedereen wat hem niet aanstaat.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:51 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat ze naast elkaar fietsen, het probleem is dat het broekje kennelijk zo strak zit dat ze collectief in groepsverband volstrekt ontoerekeningsvatbaar in de bovenkamer raken. Oude oma's, jonge kinderen, voetgangers, werkende mensen, automobilisten en zelfs fucking treinen, _overal_ hebben ze scheit aan.
En daarom ongezien verdiend. Lekker voor ze!
Ze schelden ook alles verrot. Daarom feest als er weer eentje in de berm belandquote:Op zondag 11 september 2016 21:51 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat ze naast elkaar fietsen, het probleem is dat het broekje kennelijk zo strak zit dat ze collectief in groepsverband volstrekt ontoerekeningsvatbaar in de bovenkamer raken. Oude oma's, jonge kinderen, voetgangers, werkende mensen, automobilisten en zelfs fucking treinen, _overal_ hebben ze scheit aan.
En daarom ongezien verdiend. Lekker voor ze!
Nogal zonde van je auto (en dus je geld), lijkt me.quote:Op zondag 11 september 2016 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Eerlijk is eerlijk:
quote:Op zondag 11 september 2016 21:51 schreef Zelva het volgende:
maar dan juist niet door de wielrenners.
Ik zie nergens mensen posten dat ze andere mensen alle mogelijke (terminale) ziektes toewensen die er bestaan omdat ze het niet eens zijn met een OP of een post. Je mag me natuurlijk wijzen op het tegendeel.quote:Op zondag 11 september 2016 21:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vreemde conclusie, dit gedrag wordt op FOK! in dit soort topics heel veel geëtaleerd, maar dan juist niet door de wielrenners.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:54 schreef bijdehand het volgende:
Wat is ts toch een walgelijk mannetje...
quote:Op zondag 11 september 2016 21:51 schreef Oversight het volgende:
[..]als je even terugleest heb ik dat al twee keer uitgelegd.
Wat een quatsch. Dat moet dus helemaal niet en op wegen met fietssuggestiestroken, wat dus niet meer is dan een soort verfversiering op de weg, mag je ook gewoon met zijn tweeën naast elkaar fietsen.quote:Op fietssuggestiestroken ( zoals hier ) moeten fietsers gewoon rechts houden, en niet naast elkaar gaan rijden, heel simpel.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie nergens mensen posten dat ze andere mensen alle mogelijke (terminale) ziektes toewensen die er bestaan omdat ze het niet eens zijn met een OP of een post. Je mag me natuurlijk wijzen op het tegendeel.
I rest my case.quote:Op zondag 11 september 2016 19:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Volkomen terecht. Wielrenners zijn de mocro's van de wegen. Denken dat ze alles mogenop de motorkap ermee, dat zal ze leren.
Nee, daar doe je het voor. Vind het wel jammer.quote:Op zondag 11 september 2016 21:54 schreef Oversight het volgende:
[..]Meld het ! FB / NWS en Oversight
quote:Op zondag 11 september 2016 21:55 schreef Zelva het volgende:
Wat een quatsch. Dat moet dus helemaal niet en op wegen met fietssuggestiestroken, wat dus niet meer is dan een soort verfversiering op de weg, mag je ook gewoon met zijn tweeën naast elkaar fietsen.
Hebben ze dat gedaan dan?quote:Op zondag 11 september 2016 21:33 schreef Oversight het volgende:
[..]Nee, en daarom kun je ook niet overal met meer dan twee zuurstokken naast elkaar fietsen, hoe moeilijk kan het zijn ?
En dit is hier allemaal gebeurd?quote:Op zondag 11 september 2016 21:34 schreef Oversight het volgende:
[..]Foutjes zijn momenten, en die hou je niet kilometers lang vol, vergissing maken als voetganger is menselijk, daarom zijn voetgangers ook beschermd.
Zuurstokken gaan er opzettelijk voor, en denken dat ze het mogen,..... mis dus,.... lol !
Ja tuurlijk johquote:Op zondag 11 september 2016 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze in één lijn hadden gefietst, denk ik dat er meer in het gras waren beland.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik ook vaag vind bij wielrenners: als ze in grote groepen rijden gaat eentje midden op de weg staan om de auto's te blokkeren zodat de groep niet uiteen valt. Daarmee claimen ze zelf zomaar voorrang, of je moet eroverheen rijden.
Waarom? Dat is een nietszeggende lik verf op de weg.quote:Op zondag 11 september 2016 21:56 schreef Oversight het volgende:
[..]Eens maar dan binnen de fietssuggestiestrook.
En er kon niet ingehaald worden? Wat is je bron?quote:En als ze dat hadden gedaan, dan was er ruim voldoende plek om in te halen...
Dit heb ik echt nog nooit gezien. Kan ook komen omdat ik probeer grote groepen te ontwijken vanwege allerlei haantjesgedrag en daarbij horende irritaties.quote:Op zondag 11 september 2016 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik ook vaag vind bij wielrenners: als ze in grote groepen rijden gaat eentje midden op de weg staan om de auto's te blokkeren zodat de groep niet uiteen valt. Daarmee claimen ze zelf zomaar voorrang, of je moet eroverheen rijden.
Wat maakt het uit of er al dan niet plek is om in te halen als de automobilist niet van plan was om in te halen?quote:Op zondag 11 september 2016 21:56 schreef Oversight het volgende:
[..]Eens maar dan binnen de fietssuggestiestrook.
En als ze dat hadden gedaan, dan was er ruim voldoende plek om in te halen...
Ik zie persoonlijk liever dat werkeloze uitkeringstrekkers worden overreden dan hardwerkende mensen die in het weekend een rondje fietsen.quote:Op zondag 11 september 2016 21:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Dus gebeurt dat ook soms, en terecht.
quote:Op zondag 11 september 2016 21:56 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2016 21:58 schreef Zelva het volgende:
Waarom? Dat is een nietszeggende lik verf op de weg.
quote:En er kon niet ingehaald worden? Wat is je bron?
Want 1+1=2 zeker..quote:Op zondag 11 september 2016 21:42 schreef Oversight het volgende:
[..]... maar toch ff posten he?
Nattekat is FOK! niet, maar hier heeft hij gewoon gelijk!
Er is hier zo'n situatie waar het fietspad van de ene kant van de weg naar de andere gaat, en auto's hebben daar voorrang. Al een paar keer meegemaakt dat ik moest stoppen omdat er eentje met z'n racefiets midden op de weg stil stond en de ploeg erlangs liet.quote:Op zondag 11 september 2016 21:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. En hoe zie je dat voor je? Die ene gaat dan iedere keer een kilometer vantevoren demarreren, zodat ie alle wegen kan gaan blokkeren?
quote:Op zondag 11 september 2016 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijk liever dat werkeloze uitkeringstrekkers worden overreden dan hardwerkende mensen die in het weekend een rondje fietsen.![]()
Fietspad? Waar?quote:Op zondag 11 september 2016 22:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er is hier zo'n situatie waar het fietspad van de ene kant van de weg naar de andere gaat, en auto's hebben daar voorrang. Al een paar keer meegemaakt dat ik moest stoppen omdat er eentje met z'n racefiets midden op de weg stil stond en de ploeg erlangs liet.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Want 1+1=2 zeker..
Er is niets bekend over de opstelling waarin die wielrenners fietsten, ook niet middels die fotos.
Wanneer die auto bewust op die groep ingereden is, waar het door de getuigenverklaringen (getuigen, dus geen slachtoffers) en het doorrijden dan weer wél sterk de schijn van heeft, is dit dus 8-voudige poging tot doodslag.
En als je dat goed gaat lopen praten adv een al dan niet zeer terechte hekel aan wielrenners om hun regelmatig asociale en onveilige weggedrag (waar ik het wel helemaal eens mee ben) dan heb je zowel het ethisch, empatisch en rationeel vermogen van een garnaal.
Is er dan een goede reden om wielrenners of wie dan ook aan te rijden?quote:Op zondag 11 september 2016 22:02 schreef Oversight het volgende:
[..]En als je denkt dat een automobilist dit zonder reden doet, dan heb je vast plankton als buren.
Ben je dom of doe je alsof?quote:Op zondag 11 september 2016 22:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Fietspad? Waar?
En nogmaals als je in een groep rijdt, kan niet de voorste opeens stoppen om een weg te gaan blokkeren. Hoe zie je dat voor je?
quote:Op zondag 11 september 2016 21:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. En hoe zie je dat voor je? Die ene gaat dan iedere keer een kilometer vantevoren demarreren, zodat ie alle wegen kan gaan blokkeren?
quote:Op zondag 11 september 2016 22:03 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Is er dan een goede reden om wielrenners of wie dan ook aan te rijden?
quote:Op zondag 11 september 2016 22:02 schreef Oversight het volgende:
[..]En als je denkt dat een automobilist dit zonder reden doet, dan heb je vast plankton als buren.
Of je beantwoord mijn vraag gewoon. Als je dat niet kunt, hoef je niet met ad hominems aan te komen.quote:
Poging tot doodslag / aanrijden is nooit goed voor hoe achterlijk de wielrensters ook zijn.quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 22:02 schreef Oversight het volgende:
Waar komt deze wrok vandaan? Jaloers dat je niet mee mag?quote:
quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]en ondertussen pleit jij nog steeds niet voor het verbieden van fietsen
Jongens, met oversight een discussie proberen te voeren is als water naar de zee dragen. Maar eigenlijk nog wat nuttelozer.quote:Op zondag 11 september 2016 22:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Poging tot doodslag / aanrijden is nooit goed voor hoe achterlijk de wielrensters ook zijn.
Dat zal vast niet zonder aanleiding gebeurd zijn, dat zeg ik nergens. Maar dat rechtvaardigt geen poging tot doodslag.quote:Op zondag 11 september 2016 22:02 schreef Oversight het volgende:
Hij is overspannen omdat hij geen explosief topics meer mag maken van een wielrenliefhebbende adminquote:Op zondag 11 september 2016 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar komt deze wrok vandaan? Jaloers dat je niet mee mag?
Precies. En dat werkt twee kanten op. Als ik een euro kreeg voor elke keer als ik een auto zie die me afsnijd of op het fietspad staat zou ik niet meer hoeven te werken.quote:Op zondag 11 september 2016 22:07 schreef Cherna het volgende:
Wat een amateurs
Alle gekheid op een stokje. Dat is natuurlijk bizar als dit met opzet is. Ik erger me ook wel eens aan fietsers en bromscooters. Maar ja, even diep adem halen en tot drie tellen en och je bent de ergenis alweer vergeten.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar komt deze wrok vandaan? Jaloers dat je niet mee mag?
quote:Op zondag 11 september 2016 22:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij is overspannen omdat hij geen explosief topics meer mag maken van een wielrenliefhebbende admin
het typetje dat je hier speeltquote:
quote:Op zondag 11 september 2016 22:10 schreef Oversight het volgende:
[..]Of je leest je in.... ONZ / [Explosies en Terreur] ET 2016, nominaties en maandelijkse poll.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, met oversight een discussie proberen te voeren is als water naar de zee dragen. Maar eigenlijk nog wat nuttelozer.
Ik hoop dat je aan het trollen bent, zo niet ben je echt van het padje af.quote:Op zondag 11 september 2016 22:09 schreef Oversight het volgende:
[..]Nee, jaloers op de bestuurder van de bus, wat zal dat een opluchting zijn geweest zeg....
Ik kende deze droeftoeter nog niet maar het is mij inmiddels ook wel duidelijk..quote:Op zondag 11 september 2016 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens, met oversight een discussie proberen te voeren is als water naar de zee dragen. Maar eigenlijk nog wat nuttelozer.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]Ik heb me ingelezen en ik blijf achter mijn theorie
quote:Op zondag 11 september 2016 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent, zo niet ben je echt van het padje af.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:13 schreef OEM het volgende:
Tja, als oom agent structureel weigert om de wet te handhaven (WVW artikel 10), dan nemen mensen uiteindelijk het heft in eigen handen. Jammer voor de wielrenner, maar eigen schuld, dikke bult.
Hoe vaak heb jij last als automobilist van wielrenners dan?quote:Op zondag 11 september 2016 22:13 schreef Oversight het volgende:
[..]Als je vaak genoeg geduld hebt getoond voor achterlijk gedrag van de zuurstokjes, dan ben je blij als er iemand eens ingrijpt en doorzet.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij last als automobilist van wielrenners dan?
Weet je wat daar in staat dan?quote:
Ongeoorloofde wedstrijden moeten inderdaad aangepakt worden. Maar dat was hier niet aan de hand.quote:Op zondag 11 september 2016 22:13 schreef OEM het volgende:
Tja, als oom agent structureel weigert om de wet te handhaven (WVW artikel 10), dan nemen mensen uiteindelijk het heft in eigen handen. Jammer voor de wielrenner, maar eigen schuld, dikke bult.
Jammer dat de mensen zo kortzichtig zijn. Dat ze niet even geduld kunnen opbrengen, begint het dan met wielrenners omver te rijden. Wie zegt dat deze persoon niet gaat escaleren? Ik vind het zelf nog al best grof om een persoon aan te rijden.quote:Op zondag 11 september 2016 22:13 schreef OEM het volgende:
Mocro is een ziekte? Wow.quote:
Zwaar leven zeg. Ben je iedere week tien seconden later bij de sociale dienst, Hoe houd je het vol?quote:Op zondag 11 september 2016 22:15 schreef Oversight het volgende:
[..]In mijn vorige woonplaats zeker 1 x per week.
Artikel 10 gaat iets verder dan een georganiseerde wedstrijdquote:Op zondag 11 september 2016 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
Ongeoorloofde wedstrijden moeten inderdaad aangepakt worden. Maar dat was hier niet aan de hand.
Waarom zou het hier aan de hand zijn?quote:Op zondag 11 september 2016 22:17 schreef OEM het volgende:
[..]
Artikel 10 gaat iets verder dan een georganiseerde wedstrijd
De beste schoffels zijn dan al bezet.quote:Op zondag 11 september 2016 22:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zwaar leven zeg. Ben je iedere week tien seconden later bij de sociale dienst, Hoe houd je het vol?
Lijkt net het geslachtofferde mocro spelletje dat je hier probeert te verdedigen. Helaas ijlde de statistieken daarbij ook wat na op de publieke opinie.quote:Op zondag 11 september 2016 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een tekening gemaaktquote:Op zondag 11 september 2016 22:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Of je beantwoord mijn vraag gewoon. Als je dat niet kunt, hoef je niet met ad hominems aan te komen.
Dit. Doe gewoon rustig aan. Als je helemaal leip wordt als je een paar wielrenners tegenkomt ben je niet helemaal honderd punten.quote:Op zondag 11 september 2016 22:18 schreef La_Moustache het volgende:
Sowieso mensen die zich druk maken om wielrennersSerieus, hoe kut moet je leven zijn als je je druk maakt over wielrenners op de weg. Je zal er even een stukje omheen moeten rijden zeg, nou nou.
Ik snap het wel, op het fietspad met die snelheid is gevaarlijk. Daar fietsen ouderen die slechthorend zijn, kinderen etc. Zolang ze niet op de snelweg en een 80km/h weg fietsen. Wat is dan het probleem? Kansloze mensen serieus.
Die reacties hier
Wow, tsjonge jonge. wat erg zeg. Als fietser heb ik elke dag last van zich niet aan de regels houdende automobilisten. Ook maar het heft in eigen handen nemen dan voortaanquote:Op zondag 11 september 2016 22:15 schreef Oversight het volgende:
[..]In mijn vorige woonplaats zeker 1 x per week.
Er zijn al langer wielrenners dan mocro's, dus je gaat hier goed nat met je slechte vergelijking knulquote:Op zondag 11 september 2016 22:19 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Lijkt net het geslachtofferde mocro spelletje dat je hier probeert te verdedigen. Helaas ijlde de statistieken daarbij ook wat na op de publieke opinie.
Ik als wielrenner distantieer mij van dit gedrag.quote:Op zondag 11 september 2016 22:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb een tekening gemaakt
[ afbeelding ]
Op de Apeldoornseweg in Arnhem minimaal 1x per dag dat er weer een groep wielrenners met een moordgang door rood knallen terwijl jij de snelweg opdraait.quote:Op zondag 11 september 2016 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Donders.. wat zegt de verzekering daarvanquote:Op zondag 11 september 2016 22:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Op de Apeldoornseweg in Arnhem minimaal 1x per dag dat er weer een groep wielrenners met een moordgang door rood knallen terwijl jij de snelweg opdraait.
Heerlijke situatie aangezien ik niet meer rem voor wielrenners en er nu al 3x 1 op de motorkap heb gehad.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Op de Apeldoornseweg in Arnhem minimaal 1x per dag dat er weer een groep wielrenners met een moordgang door rood knallen terwijl jij de snelweg opdraait.
Heerlijke situatie aangezien ik niet meer rem voor wielrenners en er nu al 3x 1 op de motorkap heb gehad.
Nogmaals, nog nooit gezien of meegemaakt. Veel handiger om gewoon te wachten tot die auto voorbij is. En bovendien maakt het geen zak uit. Als je die auto al tot stoppen zou willen dwingen (en dat is geen gebruikelijk gedrag), lukt dat ook wel door gewoon als groep over te steken, dan hoef je echt niet een mannetje apart daarvoor te gebruiken. Wat voor nut heeft dat?quote:Op zondag 11 september 2016 22:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik in de buurt van Adam woon, ver weg bij gekken als TTM en oversight vandaan.quote:Op zondag 11 september 2016 22:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Donders.. wat zegt de verzekering daarvan
Complimenten voor de paint! Ik fiets bijna nooit in groepen dus ken dit niet maar begrijp dat dit wel ergernis veroorzaakt.quote:Op zondag 11 september 2016 22:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was recentelijk inderdaad ook bijzonder populair om mocro te worden. Nog nooit zoveel blanke handtasjes een metamorfose zien ondergaan. Over slechte vergelijkingen gesproken. Wat een niveau.quote:Op zondag 11 september 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn al langer wielrenners dan mocro's, dus je gaat hier goed nat met je slechte vergelijking knul
Aan de andere kant, ik steek m'n handen niet in het vuur voor de toerders van toerclub de derde bal of ijsclub de scheve schaats.quote:Op zondag 11 september 2016 22:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nogmaals, nog nooit gezien of meegemaakt. Veel handiger om gewoon te wachten tot die auto voorbij is. En bovendien maakt het geen zak uit. Als je die auto al tot stoppen zou willen dwingen, lukt dat ook wel door gewoon als groep over te steken, dan hoef je echt niet een mannetje apart daarvoor te gebruiken. Wat voor nut heeft dat?
Wel mooie tekening.
Niet eens echt ergernis maar meer een.. wtf.. verbijsteringquote:Op zondag 11 september 2016 22:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Complimenten voor de paint! Ik fiets bijna nooit in groepen dus ken dit niet maar begrijp dat dit wel ergernis veroorzaakt.
Heb je een wetstekst voor me dat de weg voor auto's bestmed is? Ff een kleine hint, met verkeer worden ook fietsers bedoeld.quote:Op zondag 11 september 2016 21:23 schreef Oversight het volgende:
[..]Dus zullen ze wel met meer dan twee fietsers naast elkaar,... de voor auto's bestemde rijbaan hebben bezet.
Horen die getuigen ook bij dat groepje wielrenners ?quote:Op zondag 11 september 2016 21:49 schreef Zelva het volgende:
Maar je was ook getuige dus, begrijp ik? Want ik geloof eigenlijk eerder die andere getuigen die zeggen dat er bewust op de fietsers werd ingereden.
Want wielrennen is de laatste 2 jaar opeens superpopulair geworden?quote:Op zondag 11 september 2016 22:25 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Het was recentelijk inderdaad ook bijzonder populair om mocro te worden. Nog nooit zoveel blanke handtasjes een metamorfose zien ondergaan. Over slechte vergelijkingen gesproken. Wat een niveau.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zwaar leven zeg. , Hoe houd je het vol?
quote:Op zondag 11 september 2016 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want wielrennen is de laatste 2 jaar opeens superpopulair geworden?
Allemaal irrelevant. Kennelijk ben je op de hoogte van de problematiek maar kies je ervoor het simpelweg weg te wuiven. Precies het karakter van een wielrenner (mocro). Behalve dat niemand uit de mocro gemeenschap zichzelf distantieert.quote:Op zondag 11 september 2016 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik als wielrenner distantieer mij van dit gedrag.
Ik was ooit getuige hoe de voorste van een grote groep vlak voor een auto langs dook op zo'n soort kruising. Dan ben je toch te dom voor woorden? De mensen achter je vertrouwen erop dat de voorst een beetje oplet.
Mooie paint trouwens.
Dat zou kunnen zijn omdat hij gewoon is doorgereden natuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2016 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het zullen vooral stoere praatjes van je zijn, want waarom denk ik dat je geen drie schadeformulieren kan laten zien?
En dat natuurlijk ook als het hun eigen dochter betreft en zeer content zijn als de dader er vanaf komt met 20 uur taakstraf...quote:Op zondag 11 september 2016 21:34 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mag niet, maar is wel begrijpelijk. Ik neem ook maar vast aan dat dat deze users het ook heel begrijpelijk vinden als meisjes met rokjes worden aangerand onder het mom van 'Ze vroegen er zelf om'.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb je een wetstekst voor me dat de weg voor auto's bestmed is? Ff een kleine hint, met verkeer worden ook fietsers bedoeld.
Ik begrijp dan weer niet dat je daar zo verbijsterd over raakt. Ik zie dit niet met wielrenners, maar bij bv scoutinggroepen en de plaatselijke scootmobielclub (ja, serieus) gebeurd dit ook.quote:Op zondag 11 september 2016 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet eens echt ergernis maar meer een.. wtf.. verbijstering
Niets. Dashcam verplicht in bedrijfsvoertuig, daar staat het allemaal op. Andere partijen schuldig, maar zwakste deelnemer. Maar aangezien er bij hen opzet in het spel is geen schade uitkering.quote:Op zondag 11 september 2016 22:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Donders.. wat zegt de verzekering daarvan
Correct me if I'm wrong en ik ga generaliseren:quote:Op zondag 11 september 2016 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou het hier aan de hand zijn?
quote:Op zondag 11 september 2016 22:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
TS is waarschijnlijk zo dik dat hij niet kan fietsen.
quote:Verder lijkt hij verkeersregels überhaupt niet te kennen.
quote:Daarom vind ik de reactie van TS sowieso al banwaardig,
quote:maar ook zou de politie hem best even thuis op mogen zoeken en even een praatje houden of hij wel geschikt is om auto te rijden met zoveel wrok en haat in zich.
Voor als je dit in België ziet, dat mag van de Belgische wet:quote:Op zondag 11 september 2016 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Bron: http://www.lokalepolitie.(...)ers-en-fietsers.htmlquote:Plaats van fietsers (in groep)
Fietsers in groep (vanaf 15 personen) hebben twee mogelijkheden: ofwel volgen ze dezelfde regels als de individuele fietser, ofwel volgen ze de regels die gelden voor fietsers in groep. Een groep heeft meer mogelijkheden, maar ook bepaalde verplichtingen na te leven.
Kies je ervoor de regels voor fietsers in groep te volgen, dan is het gebruik van de fietspaden niet verplicht als die toch aanwezig zijn. Je mag met twee naast elkaar rijden op de rijbaan, op voorwaarde dat je één groep blijft en niet meer dan de helft van de rijbaan inneemt.
Groepen van 15 tot 50 fietsers mogen zich laten begeleiden door ten minste twee wegkapiteins en één of twee begeleidende auto’s. Telt je groep ten minste 51 fietsers, dan is de inzet van twee wegkapiteins en de inzet van twee begeleidende auto’s verplicht. Deze wegkapitein moet ten minste 21 jaar oud zijn en om zijn linkerarm een band dragen met de nationale driekleur en het woord “wegkapitein”.
Dat is knotsgek. Wegkapitein? Het is toch geen Tour de France?quote:Op zondag 11 september 2016 22:35 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor als je dit in België ziet, dat mag van de Belgische wet:
[..]
Bron: http://www.lokalepolitie.(...)ers-en-fietsers.html
Gaan we nog wat verder naar het zuiden dan zijn er landen waar het krap inhalen van fietsers zwaar bestraft wordt, zoals in Frankrijk.
Wel handig om te weten voor het geval de toetsenbordridders uit hun zolderkamertje komen en de weg op gaan.
Ik hoop eigenlijk dat deze wet eens Europees gaat worden, dat zou veel verkeersdoden schelen.
Jij was vast de beste op school als het ging om generaliseren.quote:Op zondag 11 september 2016 22:30 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
[..]
Allemaal irrelevant. Kennelijk ben je op de hoogte van de problematiek maar kies je ervoor het simpelweg weg te wuiven. Precies het karakter van een wielrenner (mocro). Behalve dat niemand uit de mocro gemeenschap zichzelf distantieert.
De gemiddelde wielrenner:
"Ja ik doe aan wielrennen. Maar ik ben niet zo'n achterlijke wielrenner hoor."
Vooraf verontschuldigen. Allemaal.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is knotsgek. Wegkapitein? Het is toch geen Tour de France?
Verwittig je even de Belgische politie dat je hun knotsgek vindt, kijk ff naar de bronsvermelding.quote:Op zondag 11 september 2016 22:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is knotsgek. Wegkapitein? Het is toch geen Tour de France?
Je generaliseert vanaf je eerste zin.quote:Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong en ik ga generaliseren:
ik heb niet de indruk dat een wielrenner op z'n fiets stapt en van A naar B gaat fietsen met de verkeersveiligheid als uitgangspunt. Nee, we gaan lekker ff trainen op de openbare weg en zo hard mogelijk rijden en de groep bij elkaar houden. Verkeersveiligheid komt op een tweede plaats. Het competitie-element lijkt het belangrijkste voor de heren wielrenners (m.i. is dat WVW artikel 10).
Als het wedstrijdelement waar is(in een groep) dan nog is met opzet iemand aanrijden bizar. Zo heb ik ook niet de indruk in Limburg dat een drugsrunner en andere snelheidduivels in hun auto de verkeersveiligheid in acht neemt. Maw niet iedere wielrenner gedraagt zich als een hork en zo ook niet een automobilist. Je kunt je natuurlijk overal aan gaan ergeren, maar dan gaat het vroeg of laat gigantisch fout.quote:Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef OEM het volgende:
[..]
ik heb niet de indruk dat een wielrenner op z'n fiets stapt en van A naar B gaat fietsen met de verkeersveiligheid als uitgangspunt. Nee, we gaan lekker ff trainen op de openbare weg en zo hard mogelijk rijden en de groep bij elkaar houden. Verkeersveiligheid komt op een tweede plaats. Het competitie-element lijkt het belangrijkste voor de heren wielrenners (m.i. is dat WVW artikel 10).
Een foutjequote:Op zondag 11 september 2016 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus mag je ze als ze een foutje maken maar proberen dood te rijden?
Hoe zit dat dan met voetgangers die oversteken waar het niet mag?
Dus dan mag je ze doodrijden inderdaadquote:Op zondag 11 september 2016 22:49 schreef Grems het volgende:
[..]
Een foutje![]()
Als een tankbataljon stug naast elkaar blijven rijden is geen foutje.
want dat deden ze?quote:Op zondag 11 september 2016 22:49 schreef Grems het volgende:
[..]
Een foutje![]()
Als een tankbataljon stug naast elkaar blijven rijden is geen foutje.
Natuurlijk is het bizar, maar gezien het aantal incidenten tussen wielrenners en overig verkeer dat steeds toeneemt, is het niet verwonderlijk dat dit eens zou gaan gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2016 22:45 schreef Cherna het volgende:
Als het wedstrijdelement waar is(in een groep) dan nog is met opzet iemand aanrijden bizar.
Die gaat sowieso spijt ervan hebben (ik mag hopen dat ze in Brabant genoeg recherche-kwaliteiten hebben om die 100 kentekens even te checken).quote:Deze automobilist zal spijt hebben als er zwaar gewonden waren gevallen of doden.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef OEM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2016 22:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vaak niet doorfietsen in een bocht, maar stoppen met trappen. Veel te breed fietsen en gewoon de handelingssnelheid van een slak..
Busje is al gevonden, alleen de bestuurder nog niet.quote:Op zondag 11 september 2016 22:53 schreef OEM het volgende:
Die gaat sowieso spijt ervan hebben (ik mag hopen dat ze in Brabant genoeg recherche-kwaliteiten hebben om die 100 kentekens even te checken).
twitter:wa_Rijsbergen twitterde op zondag 11-09-2016 om 19:43:20UPDATE #Zundert: De bewuste bus is gevonden door de politie. Verdachte nog niet. Dank voor RT,meedenken en tips. https://t.co/Dd7vHiOdgt reageer retweet
quote:Op zondag 11 september 2016 22:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sinds wanneer is training een competitie?
Ik zie daar toch een duidelijk verschil..
"rijden met voertuigen ter vaststelling van prestaties van de deelnemers"quote:Op zondag 11 september 2016 22:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sinds wanneer is training een competitie?
Ik zie daar toch een duidelijk verschil..
Als de ruimte er is ja. Maar in een 90 graden bocht naar rechts ga ik niet buitenom. Net als dat zij naar links gaan voor de auto langs. Of bij kruisingen.quote:Op zondag 11 september 2016 22:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Anticiperen en inhalen, simpel.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als de ruimte er is ja. Maar in een 90 graden bocht naar rechts ga ik niet buitenom. Net als dat zij naar links gaan voor de auto langs. Of bij kruisingen.
Allemaal situaties dat je even moet wachten. Maar vaak wel fucking irritant.
Dat artikel als je dat zo interpreteert mogen 2 mensen in een auto niet eens samen rijden. Immers kun je middels de kilometerteller en totaalafstand meten wie ergens eerder was of wie er sneller reed.quote:Op zondag 11 september 2016 22:59 schreef OEM het volgende:
[..]
"rijden met voertuigen ter vaststelling van prestaties van de deelnemers"
Hmm, vreemd. Ik dacht dat bij een aanrijding tussen auto en fietser, de fietser nagenoeg altijd zijn schade (deels) vergoed krijgt. Variërend tussen 50% en 100%. Waarbij het 50% is in de gevallen dat de automobilist niet schuldig is aan het ongeval. Even simpel gezegd.quote:Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Niets. Dashcam verplicht in bedrijfsvoertuig, daar staat het allemaal op. Andere partijen schuldig, maar zwakste deelnemer. Maar aangezien er bij hen opzet in het spel is geen schade uitkering.
Politie verdomd het daar te controleren ongeacht hoeveel mensen er plat gereden worden. Zullen daar zelf wel fietsen. Maar zal met de eerstvolgende een selfie maken.
quote:Op zondag 11 september 2016 23:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat een griezelig eng mannetje ben je toch ook.
Nee ik had verwacht met die ouderen vanmiddag dat zij wel zouden wachten omdat die familie op hun weghelft liep. Ook omdat dat gedrag de norm is immers.. je gaat niet zomaar op de weghelft van de andere rijden als daar iemand aankomt?!quote:Op zondag 11 september 2016 23:03 schreef Oversight het volgende:
[..]Allemaal eens, maar die bocht en die ouderen die zie je aankomen, dus anticiperen.
Op een lang recht stuk weg, kilometers lang niet langs de zuurstokjes kunnen omdat ze niet op de fiets(suggestie)strook kunnen blijven is heel iets anders.
Met elkaar lekker doorfietsen is niet "vaststelling van prestaties van de deelnemers". Niet dat het uitmaakt, want artikel 10 spreekt van bestuurders en dat zijn fietsers niet.quote:Op zondag 11 september 2016 22:59 schreef OEM het volgende:
[..]
"rijden met voertuigen ter vaststelling van prestaties van de deelnemers"
Ik hou je niet tegen hoor. Begin eerder medelijden met jou, en vooral je omgeving te krijgen.quote:Op zondag 11 september 2016 23:06 schreef Oversight het volgende:
[..]Doe er dan eens iets aan. FB / NWS en Oversight
Als iemand de hangjongeren die al jaren voor overlast zorgen een keer klapt ben je ook bang dat hij gaat escaleren?quote:Op zondag 11 september 2016 22:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jammer dat de mensen zo kortzichtig zijn. Dat ze niet even geduld kunnen opbrengen, begint het dan met wielrenners omver te rijden. Wie zegt dat deze persoon niet gaat escaleren? Ik vind het zelf nog al best grof om een persoon aan te rijden.
quote:Op zondag 11 september 2016 23:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee ik had verwacht met die ouderen vanmiddag dat zij wel zouden wachten omdat die familie op hun weghelft liep. Ook omdat dat gedrag de norm is immers.. je gaat niet zomaar op de weghelft van de andere rijden als daar iemand aankomt?!
quote:Op zondag 11 september 2016 23:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen hoor. Begin eerder medelijden met jou, en vooral je omgeving te krijgen.
Jij mag je bagger uiten, en ik mag zeggen wat ik er van vind. Zie geen enkele reden om te eisen dat je gecensureerd wordt. Wellicht vanuit zelfbescherming, maar dat lijkt me (nog) niet aan de orde en is zelfs dan ook niet aan mij.quote:
Een fietser is geen bestuurder?quote:Op zondag 11 september 2016 23:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Met elkaar lekker doorfietsen is niet "vaststelling van prestaties van de deelnemers". Niet dat het uitmaakt, want artikel 10 spreekt van bestuurders en dat zijn fietsers niet.
quote:Op zondag 11 september 2016 23:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij mag je bagger uiten, en ik mag zeggen wat ik er van vind. Zie geen enkele reden om te eisen dat je gecensureerd wordt. Wellicht vanuit zelfbescherming, maar dat lijkt me (nog) niet aan de orde en is zelfs dan ook niet aan mij.
Ik heb mijn on-topic mening volgens mij al vrij duidelijk gegeven. En daarnaast vind ik je topics, mede door je eigen postgedrag, niet van zodanige kwaliteit dat het nodig is om constant on-topic te posten omdat het anders een hoogwaardige discussie teniet zou doen. Die is er namelijk niet.quote:
Lees eens artikel 1 rvv..quote:Op zondag 11 september 2016 23:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Met elkaar lekker doorfietsen is niet "vaststelling van prestaties van de deelnemers". Niet dat het uitmaakt, want artikel 10 spreekt van bestuurders en dat zijn fietsers niet.
quote:Op zondag 11 september 2016 23:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lees eens artikel 1 rvv..
http://maxius.nl/reglemen(...)90-rvv-1990/artikel1
Bestuurders zijn "alle weggebruikers, behalve voetgangers"
Geen bron dus, bedankt voor je antwoord.quote:Op zondag 11 september 2016 23:25 schreef Grems het volgende:
[..]
Wil je ook een bron dat water nat is?
quote:Op zondag 11 september 2016 23:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Geen bron dus, bedankt voor je antwoord.
quote:Op zondag 11 september 2016 23:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Geen bron dus, bedankt voor je antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |