Ik heb ook al een paar keer op het dak van een auto gemept hoor. Meestal in dit soort situaties of als mensen op het fietspad gaan staan bij het afslaan/invoegen.quote:Op maandag 12 september 2016 12:15 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Mja, ik vind deze toch niet zo sjiek eigenlijk. Verkeersagent passeert om te beginnen een wielrenner met 80! km/u. En remt vervolgens tot 30 km/u een gat dicht van 25m waarbij de wielrenner makkelijk boven de 35 km/u zit, terwijl hij geen uitwijkmogelijkheid heeft. Wat mij betreft niet ondubbelzinnig aso wielrenner gedrag hier. Behalve het meppen op dak dus, maar ik snap best dat hij schrok.
Zolang er geen fiets op die strook staat mogen auto s er ook op, ik ken de situatie niet hoor, maar als er iemand staat en kan geen kant op niet vooruit of terug?quote:Op maandag 12 september 2016 13:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar keer op het dak van een auto gemept hoor. Meestal in dit soort situaties of als mensen op het fietspad gaan staan bij het afslaan/invoegen.
Het is toch iets als die opgebouwde snelheid er opeens uit moet he!quote:Op maandag 12 september 2016 12:15 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Mja, ik vind deze toch niet zo sjiek eigenlijk. Verkeersagent passeert om te beginnen een wielrenner met 80! km/u. En remt vervolgens tot 30 km/u een gat dicht van 25m waarbij de wielrenner makkelijk boven de 35 km/u zit, terwijl hij geen uitwijkmogelijkheid heeft. Wat mij betreft niet ondubbelzinnig aso wielrenner gedrag hier. Behalve het meppen op dak dus, maar ik snap best dat hij schrok.
Sla op mijn dak en ik ram je ook van je fiets, mafkees.quote:Op maandag 12 september 2016 13:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar keer op het dak van een auto gemept hoor. Meestal in dit soort situaties of als mensen op het fietspad gaan staan bij het afslaan/invoegen.
Doe het wel op een stuk waar het niemand ziet!quote:Op maandag 12 september 2016 13:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Sla op mijn dak en ik ram je ook van je fiets, mafkees.
Dat weet ik.quote:Op maandag 12 september 2016 13:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zolang er geen fiets op die strook staat mogen auto s er ook op, ik ken de situatie niet hoor, maar als er iemand staat en kan geen kant op niet vooruit of terug?
Kijk niet raar op als je eens iemand na rijden doet dan, en je op een afgelegen stuk een pak rammel geeft!
Als jij zegt waar je auto staat, geef ik er een keer een klap opquote:Op maandag 12 september 2016 13:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Sla op mijn dak en ik ram je ook van je fiets, mafkees.
quote:Op maandag 12 september 2016 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij zegt waar je auto staat, geef ik er een keer een klap op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |