Nee, maar wil ik wel!quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weinig. :$
Kijk jij homeland trouwens?
Hij wacht op de foto's die nooit arriverenquote:
Oud nieuws, al jaren geledenquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:46 schreef _Shanti het volgende:
[..]
je hebt niet goed gelezen, ik heb dqod laten gaan.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Ok ik lees het alweer, Dqod gaat Shanti schraal likken, Bels gaat Samzz eindelijk bestijgen, Fas gaat met haar piemel spelen, CL gaat een cavia verkrachten, Fax gaat eindelijk weer eens een gaatje volstoppen, Kaneel juist het gaatje dichthouden, Ruse foto's maken van zijn piemel en LoLa kruipt op Dino met een glaasje rose in haar handen
Doe maar, dan kunnen we het bespreken en ons ergeren aan alle vrouwen in de serie. :'Dquote:
Je hebt nooit je kans gegrepen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij wacht op de foto's die nooit arriveren
[..]
Oud nieuws, al jaren geleden
Houdt je van de straat eh :$quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef Barbusse het volgende:
Iemand bestijgen. Leuk. Ook maar weer eens gaan doen.
Oh, god ja! ik wil dit!quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe maar, dan kunnen we het bespreken en ons ergeren aan alle vrouwen in de serie. :'D
Niet noodzakelijkerwijsquote:
Ik was een bang, fragiel meisjequote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Je hebt nooit je kans gegrepen.
Hejje'n puntquote:
Succes.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:48 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Oh, god ja! ik wil dit!Meteen netflix aanzetten.
Ja. En nu een bang, frigide jong vrouwtjequote:
Ga jij even je zak epileren of zo, de volwassenen zijn nu in gesprek.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje quotes veranderen. Ik vind dat geen stijl
Heb jij ray donovan gezien, hij heeft ook een heel irritante vrouw. En ik erger me enorm aan het feit dat de vrouwen in die serie in elke zin ''fucking'' of ''fuck'' zeggen. En dan niet op een seksuele manier... Ik vind dat zo onvrouwelijk en onaantrekkelijk.quote:
Komt je fwb weer langs?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit nu nog steeds met Fas haar micropenis in mijn hoofd terwijl ik als een bezetene naar een komkommer zoek en probeer gelijktijdig te stofzuigen en mijn bed paarklaar te krijgen en af en toe nog typen ook hier, fml
Kut, moet ik ook nog doenquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Ga jij even je zak epileren of zo, de volwassenen zijn nu in gesprek.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Meid, het is watquote:
Gewoon de fik erin.quote:
Godverdomme, je gaat nu afbellen hoor. Dit is al de zoveelste keer. Hou er nou eens mee op manquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee de Veldhovense slet die ik nooit los kon laten
Moet jij geen Duitse dirndls los gaan knopen of wacht je op het holst van de nacht om toe te slaan?quote:
Maar hoe kun je dan lekker gek op de bank zitten?quote:
Mijn zak is al zo zacht als zijdequote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef _Shanti het volgende:
[..]
[..]
Heb jij ray donovan gezien, hij heeft ook een heel irritante vrouw. En ik erger me enorm aan het feit dat de vrouwen in die serie in elke zin ''fucking'' of ''fuck'' zeggen. En dan niet op een seksuele manier... Ik vind dat zo onvrouwelijk en onaantrekkelijk.
Een keertje maar dan kan ik er weer een half jaartje tegenaanquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:55 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Godverdomme, je gaat nu afbellen hoor. Dit is al de zoveelste keer. Hou er nou eens mee op manwat hadden we nu afgesproken?
Dat laatstequote:Op zaterdag 10 september 2016 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet jij geen Duitse dirndls los gaan knopen of wacht je op het holst van de nacht om toe te slaan?
omdat de zijderups daar ook woont?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn zak is al zo zacht als zijde
Nooit gebruiktquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn zak is al zo zacht als zijde
Lieg niet zo tegen me.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keertje maar dan kan ik er weer een half jaartje tegenaan
ik lig op de bank. Joequote:Op zaterdag 10 september 2016 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan lekker gek op de bank zitten?
Rupsjenooitgenoeg kan het wel waarderenquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:56 schreef _Shanti het volgende:
[..]
omdat de zijderups daar ook woont?
Zo zo. Yolo to the max hier.quote:
Helemaal niet. Vorige keer beloofde je het mij, en je zelf vooral ook dat het klaar was. zwak.quote:
Uiteraard, want vrouw.quote:
Afgewezen door US?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:59 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Helemaal niet. Vorige keer beloofde je het mij, en je zelf vooral ook dat het klaar was. zwak.
Hoiquote:
onbegonnen werk dit.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak
Voor jou wel ja, teleurgesteld ben ik in je. Serieus.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje streng vandaag ja
Zal ik je taxién?quote:
Wieckse witte met een schijfje citroen erin is ook beste te doenquote:
Ik begrijp soms niks van jouquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak
waar gaan we naar toe?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:05 schreef _Shanti het volgende:
[..]
onbegonnen werk dit.
[..]
Voor jou wel ja, teleurgesteld ben ik in je. Serieus.
[..]
Zal ik je taxién?
Ik altijd.quote:
Jezelf mengen in iets waar je niets van af weet ( waar je overigens niets aan kunt doen en niemand jou kwalijk neemt want dat gaat buiten FOK! om ) is natuurlijk ook niet 1,2,3 te begrijpen.quote:
En toch moet het en jij zult de eerste zijn die dat begrijpt als je naakt in de spiegel kijktquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:05 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, teleurgesteld ben ik in je. Serieus.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:07 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Jezelf mengen in iets waar je niets van af weet ( waar je overigens niets aan kunt doen en niemand jou kwalijk neemt want dat gaat buiten FOK! om ) is natuurlijk ook niet 1,2,3 te begrijpen.
Ik heb het toch niet tegen jouquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Hou zelf je mond dan ook voortaan lekker
Primaquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:07 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Naar het strand, kampvuurtje bouwen. Nee? O ...
Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch moet het en jij zult de eerste zijn die dat begrijpt als je naakt in de spiegel kijkt
Oh.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat US eroverheen geweest is
Prince Charming you are, het is maar goed dat je Lego niets terug kan zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Hou zelf je mond dan ook voortaan lekker
Hoezo niet? Ik heb hele gesprekken met m'n legopoppetjesquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prince Charming you are, het is maar goed dat je Lego niets terug kan zeggen
Laat maar. lijkt me beterquote:
Ok, laat het bier maar komen danquote:
Nou zie je wel, ik heb mijn eigen dinges al jarenquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:09 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Nee.dit keer niet. met dinges wel.
![]()
Heb je al een komkommer gevonden?
staat in de koelkast, je weet de weg.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:10 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Laat maar. lijkt me beter
[..]
Ok, laat het bier maar komen dan
nee niet die dingesquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zie je wel, ik heb mijn eigen dinges al jaren
Ga maar alvast in de auto zitten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
staat in de koelkast, je weet de weg.
Ja. Leuk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef Barbusse het volgende:
Iemand bestijgen. Leuk. Ook maar weer eens gaan doen.
Oke......quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:12 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Ga maar alvast in de auto zitten.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke......
En vervolgens wachten tot ik een ons weeg zeker
Jou bestijgen dan maar?quote:
Is Faxie in werkelijkheid helemaal geen fax? #durftevragenquote:
Faxie is toch Yats?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is Faxie in werkelijkheid helemaal geen fax? #durftevragen
Voor jou een vraag...quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is Faxie in werkelijkheid helemaal geen fax? #durftevragen
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2567 km
25 u 44 min
U heeft uw bestemming bereikt, de bestemming bevindt zich aan uw linkerhand
Ik zou het niet weten, ik verdwaal altijd in Klooniestanquote:
Totally worth it.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2567 km
25 u 44 min
U heeft uw bestemming bereikt, de bestemming bevindt zich aan uw linkerkant
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:16 schreef Ruse het volgende:
dit filmpje is echt overal goed voor
http://thechive.com/2016/(...)-the-iphone-7-video/
Nee man, het leven is heerlijk hierquote:
los van het filmpje? wutquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Los van dat filmpje.
12quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oké nog een poging:
Hoe oud ben je?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oké nog een poging:
Hoe oud ben je?
doe even DM als je gaat hittenquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oké nog een poging:
Hoe oud ben je?
de vraag is niet moeilijk, ik snap alleen niet wat het motief voor de vraag is. ik ben 30quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is de mijn,e ik vroeg die van hem.
Hoe moeilijk is de vraag mensen
Ik heb hier niet eens een reactie opquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga gewoon naakt de kroeg in, op je handen lopende, kun je morgen mooi pinda's eten
Hier ookquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee man, het leven is heerlijk hier
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:24 schreef Ruse het volgende:
[..]
de vraag is niet moeilijk, ik snap alleen niet wat het motief voor de vraag is. ik ben 30
Okquote:
nou, daar heeft het weinig mee te maken denk ik. ben sowieso niet echt strijdlustigquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de laatste der Mohikanen verliest zijn strijdlust
Jammer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:34 schreef Ruse het volgende:
[..]
ben sowieso niet echt strijdlustig
Fok staat er niet tussenquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:31 schreef _Shanti het volgende:
http://www.beste-datingsi(...)e3-9926-16fa7ea1db6e
Vetjes kwekenquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb vandaag mijn eigen principe/belofte verneukt. Ik heb chocolade kruidnoten in huis gehaald./
nou, misschien ben ik toch wel strijdlustig danquote:
Dit gaat al te makkelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:40 schreef Ruse het volgende:
[..]
nou, misschien ben ik toch wel strijdlustig dan
Driequote:Op zaterdag 10 september 2016 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb hier niet eens een reactie op
#prullenbak
Ik eet nu snoepjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gadverquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:45 schreef FrauMilena het volgende:
Miskoop. En ze hadden juist als troost moeten werken.Katja mix, maar ze zijn zacht en plakkerig.
Wie wil ruilen tegen zure snoepjes.
misschien moet je even een normaal gesprek voeren als je iets van/over me wilt wetenquote:
Wat ik wil verandert elke 10 minuten. Misschien een andere keer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:46 schreef Ruse het volgende:
[..]
misschien moet je even een normaal gesprek voeren als je iets van me wilt
Ja, snapje.quote:
quote:
Ik kan wel een schouder gebruiken nu ja. Al heb ik nog een beetje chips.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:48 schreef _Shanti het volgende:
Ja, ik begrijp je frau. Ik troost mezelf ook welleens met voer, als het dan tegenvalt, en je hebt niets anders in huis. Bluh.
quote:
geel met een grote groene randquote:
Ik heb kipvleugeltjes voor vanavond, kom je hier heen? :Squote:
Ik zou graag willen, maar ik ga naar Deutschland sistahquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb kipvleugeltjes voor vanavond, kom je hier heen? :S
Matigquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:49 schreef Ruse het volgende:
[..]
[..]
geel met een grote groene rand
Wat moet je daar?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik ga naar Deutschland sistah
ik ook wel, jij mijn schouder, ik de jouwe? ik heb kruidnoten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik kan wel een schouder gebruiken nu ja. Al heb ik nog een beetje chips.
Fissaquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Matig
Maar goed, jullie nog plannen voor vanavond?
[..]
Wat moet je daar?
Ach soooooo, groetjes aan.. ja geen idee wie.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik ga naar Deutschland sistah
Vergeet je dirndl niet.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:51 schreef _Shanti het volgende:
[..]
ik ook wel, jij mijn schouder, ik de jouwe? ik heb kruidnoten.
quote:
wat is er aan de hand frau, je had gister ook al een fok-dag toch? grotemensenstruggles?quote:
Gisteren was het gewoon rustig op werk, niet echt iemand in de buurt om lol mee te hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:54 schreef Ruse het volgende:
[..]
wat is er aan de hand frau, je had gister ook al een fok-dag toch? grotemensenstruggles?
Ik lees net dat ik niet de enige ben. Kruidnoten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:51 schreef _Shanti het volgende:
[..]
ik ook wel, jij mijn schouder, ik de jouwe? ik heb kruidnoten.
Hehehehequote:Op zaterdag 10 september 2016 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach soooooo, groetjes aan.. ja geen idee wie.
Drogistspul is heel goedkoop daar, maar ik gok dat je daar niet heen gaat voor de boodschappen
Die heb ik niet :$quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vergeet je dirndl niet.
[..]
Oké.
Kusje
avondje fissa in Duitsland helpt vastquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gisteren was het gewoon rustig op werk, niet echt iemand in de buurt om lol mee te hebben.
's avonds semi-ziek en nu gewoon even een domper om iets. Maar ben nog best opgewekt hoor.
Voor Dqod:
nicequote:Op zaterdag 10 september 2016 20:58 schreef Dqod het volgende:
Ik werd net wel gebeld door dat vrouwtje van vorige week zondag, van het broodje gezond
Ja tof, volgende week komt ze ff buurten!quote:
Echt?! Vertel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
HeheheheNee stappen
Wij gaan gauw kipkluiven sis, heel gauw!
[..]
Die heb ik niet :$
Ik werd net wel gebeld door dat vrouwtje van vorige week zondag, van het broodje gezond
Bavarians, vooral niet naar Zuid-DE gaan.quote:
Ik weet eigenlijk helemaal niet naar welke club we gaan. Gok Index ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Echt?! Vertel.
[..]
Bavarians, vooral niet naar Zuid-DE gaan.
Kan thuis ook.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:58 schreef Ruse het volgende:
[..]
avondje fissa in Duitsland helpt vast
Ja maar dan kan ik niet met jou dansen ;squote:
Mij wil je ook niet zien dansen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet met jou dansen ;s
Dat zeg jij ;squote:Op zaterdag 10 september 2016 21:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mij wil je ook niet zien dansen.
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ok, misschien ter amusement.
Is zo. Maar ik heb dansen nooit leuk gevonden, omdat ik het niet kon. Omdat ik het nooit probeerde. Cirkel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Het hoeft niet altijd spannend ende sexy te zijn hoor :$
Hehehe, bij mij moet er eerst wel een lading drank naar binnen hoor. Ben ook niet zo'n danser. Alleen in het geniepquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is zo. Maar ik heb dansen nooit leuk gevonden, omdat ik het niet kon. Omdat ik het nooit probeerde. Cirkel.
Ben meer van het zingen blèren.
Festivaldansen, lekker partysquattenquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe, bij mij moet er eerst wel een lading drank naar binnen hoor. Ben ook niet zo'n danser. Alleen in het geniep
Ook heerlijk
Ik bedoel xtc.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:16 schreef Dqod het volgende:
!
Ik dacht even aan andere snoepjes Frau
#verpestvoorhetleven :$
Tevens; eyeliner in m'n oog, IT BURNS
Dan had ik het toch goedquote:
Nee heb geen make-up op.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed
Pics van je pupillen
Nou en ;squote:
Echtquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:19 schreef Dqod het volgende:
Ok ik snap het wel. Ik moet ook altijd make up op hebben van mezelf voor op foto's :$
Snapchat heeft nu wel wat mooie make-up filters.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:21 schreef Ruse het volgende:
ik zou ook wel wat make-up kunnen gebruiken voor mn selfies tegenwoordig
Je staat er toch nooit met je gezicht op huehuequote:Op zaterdag 10 september 2016 21:21 schreef Ruse het volgende:
ik zou ook wel wat make-up kunnen gebruiken voor mn selfies tegenwoordig
Zou euro gevenquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
EchtSteeds minder hier.
Liep vandaag in de stad als een zwerver. Was niet eens zo heel erg.
[..]
Snapchat heeft nu wel wat mooie make-up filters.
Wajooooooo.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je staat er toch nooit met je gezicht op huehue
hehequote:Op zaterdag 10 september 2016 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je staat er toch nooit met je gezicht op huehue
Als ik zo even de deur uit moet maakt t me niet uit, maar voor werk, afspraakjes, foto's laten maken; dan draag ik wel eyelinerquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
EchtSteeds minder hier.
Liep vandaag in de stad als een zwerver. Was niet eens zo heel erg.
[..]
Snapchat heeft nu wel wat mooie make-up filters.
Oh op die fiets, ja dat doe ik ook, met concealer, blush en mascara.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik zo even de deur uit moet maakt t me niet uit, maar voor werk, afspraakjes, foto's laten maken; dan draag ik wel eyeliner
Wereldproblematiek en zo? Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:43 schreef Ruse het volgende:
hier worden eigenlijk nooit serieuze gesprekken gevoerd he?
Alleen geen boeiend onderwerp.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Praten over seks is ook een serieuze zaak.
A-seksueel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alleen geen boeiend onderwerp.
Ik draag altijd mn wenkbrauwen. Die zijn zo blond dat ik kaal lijk als ik die er niet op tekenquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik draag amper make-upDan blijf ik bezig.
O ja dat doe ik ook weleens, omdat ik te lui en te gierig ben om elke vier weken naar de toko te gaan die ze plukt en verft.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik draag altijd mn wenkbrauwen. Die zijn zo blond dat ik kaal lijk als ik die er niet op teken
Zit jij te vingeren?quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Terwijl jullie praten over seks.......
Geile donderquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Terwijl jullie praten over seks.......
aargh!!quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:48 schreef Elvi het volgende:
Ok dat was stomIk dacht even dat alleen de bovenste laag van mn nagel eraf zou gaan, dus ik lift m een beetje op... ja dat deed erg veel pijn dus het is toch de hele nagel die eraf gaat
Fuuuck...
Ik vinger dan eerst en daarna huil ikquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Te huilen over het gebrek aan.
Heb ik geprobeerd maar je ziet het haast niet op de fotoquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vinger dan eerst en daarna huil ik
Tof, dank je.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar je ziet het haast niet op de fotoAls ze eraf zijn maak ik er wel een paar
Gewillige mannen genoeg.......quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee ik heb altijd wel een aantal mannen in portefeuille toch.
Vingeren met je teen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Vingeren met een nagel die bijna loslaat
Ja dat zou ik niet doen. Ook omdat er steeds vocht onder de nagel gaat zitten als ik afwas of mn handen was dus het zal ook wel bij vingeren gebeurenquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Vingeren met een nagel die bijna loslaat
My thoughts exactlyquote:
Waar komt die bijnaam vandaan?quote:
Terecht. Orka's zijn bazen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:55 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet gelijk aan orka's denken.
Geen idee.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar komt die bijnaam vandaan?
Maar alles is wel flex hoor. Bij jullie?
Volgens mij heeft Fera ooit iets over orka's gezegd. Autibrain.quote:
Jeetje, die heb ik lang niet meer gehoord. Doet me denken aan Aruba.quote:
Orka's zijn mijn favoriete dieren.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar lauw, heir ook.
[..]
Volgens mij heeft Fera ooit iets over orka's gezegd. Autibrain.
Mijn geheugen voor (in principe nutteloze) details is uitstekend ja.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Orka's zijn mijn favoriete dieren.Je geheugen is in ieder geval goed.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje, die heb ik lang niet meer gehoord. Doet me denken aan Aruba.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn geheugen voor (in principe nutteloze) details is uitstekend ja.
Ik zie ook dat het uit hetzelfde jaar komt. Een vriendin van mij had daar een dansgroep. Volgens mij deden ze ook dit nummer. En ook Telephone van Lady Gaga en Beyoncé.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Hier ook al een tijdje geleden :$
Maar dat is toch helemaal niet lang geledenquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar.
[..]
Ik zie ook dat het uit hetzelfde jaar komt. Een vriendin van mij had daar een dansgroep. Volgens mij deden ze ook dit nummer. En ook Telephone van Lady Gaga en Beyoncé.
Een nummer 6 jaar helemaal niet horen vind ik wel lang.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet lang geleden!
Nice!quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar.
[..]
Ik zie ook dat het uit hetzelfde jaar komt. Een vriendin van mij had daar een dansgroep. Volgens mij deden ze ook dit nummer. En ook Telephone van Lady Gaga en Beyoncé.
Ik had dat laatst met dit nummer. Wist niet wat me overkwam.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Een nummer 6 jaar helemaal niet horen vind ik wel lang.
Ouderdom.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik had dat laatst met dit nummer. Wist niet wat me overkwam.
heb alles van ze binnengehaald, maar kwam erop omdat jij en hosti dat vannacht hadden gepostquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:12 schreef Ruse het volgende:
[..]
heb alles van ze binnengehaald, maar kwam erop omdat jij en hosti dat vannacht hadden gepost
Ben naar een concert van haar geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:12 schreef Ruse het volgende:
[..]
heb alles van ze binnengehaald, maar kwam erop omdat jij en hosti dat vannacht hadden gepost
semi-gothic klinkt goedquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]! Tof
Voor de 85736395e keer omgekleed. Ik ga eens een keer weer lekker oldfashioned semi-gotich-style
Fuck that shit
ow is het een haar?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben naar een concert van haar geweest.Dat was tof, alleen zag ik haar amper.
Karin Dreyer van The Knife.quote:
Ik approve ook wel :$quote:
ik ben erg weinig thuis in electro-achtig. ik hou van instrumenten dus daar gaat mn aandacht naar uit, maar daardoor mis ik wel eens wat juweeltjesquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Karin Dreyer van The Knife.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:21 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik ben erg weinig thuis in electro-achtig. ik hou van instrumenten dus daar gaat mn aandacht naar uit, maar daardoor mis ik wel eens wat juweeltjes
Pics?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]! Tof
Voor de 85736395e keer omgekleed. Ik ga eens een keer weer lekker oldfashioned semi-gotich-style
Fuck that shit
Ja, kippenvel. Goede serie ook.quote:
ja echt heel tof. in het begin dacht ik wat is dit voor camp-shitquote:
echtquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:33 schreef Ruse het volgende:
[..]
ja echt heel tof. in het begin dacht ik wat is dit voor camp-shitmaar het gaat echt snel diep. vind Flint echt een held
dit is me wat te druk, ik hou meer van sferische muziek. en slicke shit. churches trek ik erg goed bijvoorbeeldquote:
Ik vind hem juist niet echt een held, wat hem ook weer een goed personage maakt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:33 schreef Ruse het volgende:
[..]
ja echt heel tof. in het begin dacht ik wat is dit voor camp-shitmaar het gaat echt snel diep. vind Flint echt een held
nah dat vind ik een beetje cliché gedacht. een leider maakt altijd vijanden en er zit altijd spanning tussen de persoon en de rol, dat komt wel goed naar voren in deze seriequote:Op zaterdag 10 september 2016 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind hem juist niet echt een held, wat hem ook weer een goed personage maakt.
Kan niet wachten op het volgende seizoen.
Ik juist niet. Kan daar echt niet tegen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Kweetniet wat het is, maar altijd als er zo'n ranzig cyste verwijder filmpje voorbij komt moet ik het toch even kijken.
Hoezo cliché? Vaak zijn helden juist cliché. Flint is hero nor villain, zoals echte mensen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:39 schreef Ruse het volgende:
[..]
nah dat vind ik een beetje cliché gedacht. een leider maakt altijd vijanden en er zit altijd spanning tussen de persoon en de rol, dat komt wel goed naar voren in deze serie
Vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dqod op 10-09-2016 22:52:54 ]I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
het cliche van de held die eigenlijk gewoon 'ook maar een mens' is. dat vind ik dus niet, die harde keuzes die hij maakt maken de meeste mensen nietquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo cliché? Vaak zijn helden juist cliché. Flint is hero nor villain, zoals echte mensen.
je gebruikt ook geen spiegel, amateurquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:56 schreef Dqod het volgende:
Mijn kapotte telefoon maakt veel mooiere foto's tho. Huile
Vroeger wel, nu niet meer :$quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:56 schreef Ruse het volgende:
leuk toch, woon je vlakbij Duitsland eigenlijk?
Ik heb geen spiegelbeeldquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:57 schreef Ruse het volgende:
[..]
je gebruikt ook geen spiegel, amateur
touchéquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu niet meer :$
[..]
Ik heb geen spiegelbeeld
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
VooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
dagdagquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:00 schreef Dqod het volgende:
En weer hele scherpe hoektanden dankzij de tandarts
Ok maar ik ga vast afsluiten. Dag toetties![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |