Nee, maar wil ik wel!quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weinig. :$
Kijk jij homeland trouwens?
Hij wacht op de foto's die nooit arriverenquote:
Oud nieuws, al jaren geledenquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:46 schreef _Shanti het volgende:
[..]
je hebt niet goed gelezen, ik heb dqod laten gaan.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Ok ik lees het alweer, Dqod gaat Shanti schraal likken, Bels gaat Samzz eindelijk bestijgen, Fas gaat met haar piemel spelen, CL gaat een cavia verkrachten, Fax gaat eindelijk weer eens een gaatje volstoppen, Kaneel juist het gaatje dichthouden, Ruse foto's maken van zijn piemel en LoLa kruipt op Dino met een glaasje rose in haar handen
Doe maar, dan kunnen we het bespreken en ons ergeren aan alle vrouwen in de serie. :'Dquote:
Je hebt nooit je kans gegrepen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij wacht op de foto's die nooit arriveren
[..]
Oud nieuws, al jaren geleden
Houdt je van de straat eh :$quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef Barbusse het volgende:
Iemand bestijgen. Leuk. Ook maar weer eens gaan doen.
Oh, god ja! ik wil dit!quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe maar, dan kunnen we het bespreken en ons ergeren aan alle vrouwen in de serie. :'D
Niet noodzakelijkerwijsquote:
Ik was een bang, fragiel meisjequote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Je hebt nooit je kans gegrepen.
Hejje'n puntquote:
Succes.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:48 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Oh, god ja! ik wil dit!Meteen netflix aanzetten.
Ja. En nu een bang, frigide jong vrouwtjequote:
Ga jij even je zak epileren of zo, de volwassenen zijn nu in gesprek.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje quotes veranderen. Ik vind dat geen stijl
Heb jij ray donovan gezien, hij heeft ook een heel irritante vrouw. En ik erger me enorm aan het feit dat de vrouwen in die serie in elke zin ''fucking'' of ''fuck'' zeggen. En dan niet op een seksuele manier... Ik vind dat zo onvrouwelijk en onaantrekkelijk.quote:
Komt je fwb weer langs?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit nu nog steeds met Fas haar micropenis in mijn hoofd terwijl ik als een bezetene naar een komkommer zoek en probeer gelijktijdig te stofzuigen en mijn bed paarklaar te krijgen en af en toe nog typen ook hier, fml
Kut, moet ik ook nog doenquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Ga jij even je zak epileren of zo, de volwassenen zijn nu in gesprek.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Meid, het is watquote:
Gewoon de fik erin.quote:
Godverdomme, je gaat nu afbellen hoor. Dit is al de zoveelste keer. Hou er nou eens mee op manquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee de Veldhovense slet die ik nooit los kon laten
Moet jij geen Duitse dirndls los gaan knopen of wacht je op het holst van de nacht om toe te slaan?quote:
Maar hoe kun je dan lekker gek op de bank zitten?quote:
Mijn zak is al zo zacht als zijdequote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef _Shanti het volgende:
[..]
[..]
Heb jij ray donovan gezien, hij heeft ook een heel irritante vrouw. En ik erger me enorm aan het feit dat de vrouwen in die serie in elke zin ''fucking'' of ''fuck'' zeggen. En dan niet op een seksuele manier... Ik vind dat zo onvrouwelijk en onaantrekkelijk.
Een keertje maar dan kan ik er weer een half jaartje tegenaanquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:55 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Godverdomme, je gaat nu afbellen hoor. Dit is al de zoveelste keer. Hou er nou eens mee op manwat hadden we nu afgesproken?
Dat laatstequote:Op zaterdag 10 september 2016 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet jij geen Duitse dirndls los gaan knopen of wacht je op het holst van de nacht om toe te slaan?
omdat de zijderups daar ook woont?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn zak is al zo zacht als zijde
Nooit gebruiktquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn zak is al zo zacht als zijde
Lieg niet zo tegen me.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keertje maar dan kan ik er weer een half jaartje tegenaan
ik lig op de bank. Joequote:Op zaterdag 10 september 2016 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan lekker gek op de bank zitten?
Rupsjenooitgenoeg kan het wel waarderenquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:56 schreef _Shanti het volgende:
[..]
omdat de zijderups daar ook woont?
Zo zo. Yolo to the max hier.quote:
Helemaal niet. Vorige keer beloofde je het mij, en je zelf vooral ook dat het klaar was. zwak.quote:
Uiteraard, want vrouw.quote:
Afgewezen door US?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:59 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Helemaal niet. Vorige keer beloofde je het mij, en je zelf vooral ook dat het klaar was. zwak.
Hoiquote:
onbegonnen werk dit.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak
Voor jou wel ja, teleurgesteld ben ik in je. Serieus.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje streng vandaag ja
Zal ik je taxién?quote:
Wieckse witte met een schijfje citroen erin is ook beste te doenquote:
Ik begrijp soms niks van jouquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak
waar gaan we naar toe?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:05 schreef _Shanti het volgende:
[..]
onbegonnen werk dit.
[..]
Voor jou wel ja, teleurgesteld ben ik in je. Serieus.
[..]
Zal ik je taxién?
Ik altijd.quote:
Jezelf mengen in iets waar je niets van af weet ( waar je overigens niets aan kunt doen en niemand jou kwalijk neemt want dat gaat buiten FOK! om ) is natuurlijk ook niet 1,2,3 te begrijpen.quote:
En toch moet het en jij zult de eerste zijn die dat begrijpt als je naakt in de spiegel kijktquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:05 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, teleurgesteld ben ik in je. Serieus.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:07 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Jezelf mengen in iets waar je niets van af weet ( waar je overigens niets aan kunt doen en niemand jou kwalijk neemt want dat gaat buiten FOK! om ) is natuurlijk ook niet 1,2,3 te begrijpen.
Ik heb het toch niet tegen jouquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Hou zelf je mond dan ook voortaan lekker
Primaquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:07 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Naar het strand, kampvuurtje bouwen. Nee? O ...
Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch moet het en jij zult de eerste zijn die dat begrijpt als je naakt in de spiegel kijkt
Oh.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat US eroverheen geweest is
Prince Charming you are, het is maar goed dat je Lego niets terug kan zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Hou zelf je mond dan ook voortaan lekker
Hoezo niet? Ik heb hele gesprekken met m'n legopoppetjesquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prince Charming you are, het is maar goed dat je Lego niets terug kan zeggen
Laat maar. lijkt me beterquote:
Ok, laat het bier maar komen danquote:
Nou zie je wel, ik heb mijn eigen dinges al jarenquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:09 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Nee.dit keer niet. met dinges wel.
![]()
Heb je al een komkommer gevonden?
staat in de koelkast, je weet de weg.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:10 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Laat maar. lijkt me beter
[..]
Ok, laat het bier maar komen dan
nee niet die dingesquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zie je wel, ik heb mijn eigen dinges al jaren
Ga maar alvast in de auto zitten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
staat in de koelkast, je weet de weg.
Ja. Leuk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef Barbusse het volgende:
Iemand bestijgen. Leuk. Ook maar weer eens gaan doen.
Oke......quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:12 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Ga maar alvast in de auto zitten.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke......
En vervolgens wachten tot ik een ons weeg zeker
Jou bestijgen dan maar?quote:
Is Faxie in werkelijkheid helemaal geen fax? #durftevragenquote:
Faxie is toch Yats?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is Faxie in werkelijkheid helemaal geen fax? #durftevragen
Voor jou een vraag...quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is Faxie in werkelijkheid helemaal geen fax? #durftevragen
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2567 km
25 u 44 min
U heeft uw bestemming bereikt, de bestemming bevindt zich aan uw linkerhand
Ik zou het niet weten, ik verdwaal altijd in Klooniestanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |