Nee, maar wil ik wel!quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weinig. :$
Kijk jij homeland trouwens?
Hij wacht op de foto's die nooit arriverenquote:
Oud nieuws, al jaren geledenquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:46 schreef _Shanti het volgende:
[..]
je hebt niet goed gelezen, ik heb dqod laten gaan.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Ok ik lees het alweer, Dqod gaat Shanti schraal likken, Bels gaat Samzz eindelijk bestijgen, Fas gaat met haar piemel spelen, CL gaat een cavia verkrachten, Fax gaat eindelijk weer eens een gaatje volstoppen, Kaneel juist het gaatje dichthouden, Ruse foto's maken van zijn piemel en LoLa kruipt op Dino met een glaasje rose in haar handen
Doe maar, dan kunnen we het bespreken en ons ergeren aan alle vrouwen in de serie. :'Dquote:
Je hebt nooit je kans gegrepen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij wacht op de foto's die nooit arriveren
[..]
Oud nieuws, al jaren geleden
Houdt je van de straat eh :$quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef Barbusse het volgende:
Iemand bestijgen. Leuk. Ook maar weer eens gaan doen.
Oh, god ja! ik wil dit!quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe maar, dan kunnen we het bespreken en ons ergeren aan alle vrouwen in de serie. :'D
Niet noodzakelijkerwijsquote:
Ik was een bang, fragiel meisjequote:Op zaterdag 10 september 2016 19:47 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Je hebt nooit je kans gegrepen.
Hejje'n puntquote:
Succes.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:48 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Oh, god ja! ik wil dit!Meteen netflix aanzetten.
Ja. En nu een bang, frigide jong vrouwtjequote:
Ga jij even je zak epileren of zo, de volwassenen zijn nu in gesprek.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje quotes veranderen. Ik vind dat geen stijl
Heb jij ray donovan gezien, hij heeft ook een heel irritante vrouw. En ik erger me enorm aan het feit dat de vrouwen in die serie in elke zin ''fucking'' of ''fuck'' zeggen. En dan niet op een seksuele manier... Ik vind dat zo onvrouwelijk en onaantrekkelijk.quote:
Komt je fwb weer langs?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit nu nog steeds met Fas haar micropenis in mijn hoofd terwijl ik als een bezetene naar een komkommer zoek en probeer gelijktijdig te stofzuigen en mijn bed paarklaar te krijgen en af en toe nog typen ook hier, fml
Kut, moet ik ook nog doenquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Ga jij even je zak epileren of zo, de volwassenen zijn nu in gesprek.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Ga jij even je zak epileren of zo, de volwassenen zijn nu in gesprek.
Meid, het is watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |