je mag daar alleen zeggen dat de aandachthoertjes knap zijn omdat kritiek niet kunnen hebben en dan gaan snijdenquote:
hahahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
zijn we er al achter wie pensylvania is, die kale 40er ging allemaal zielig doen in DM dat hij het niet is
Zo, wat een genot!quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Onder mij wonen twee meisjes.. Dat zijn twee potten en hebben 3 honden..
Kom er nooit.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:07 schreef TheBubba het volgende:
[..]
je mag daar alleen zeggen dat de aandachthoertjes knap zijn omdat kritiek niet kunnen hebben en dan gaan snijden
Jij bent welkom, welkom in mijn landquote:
Ben jij zo'n baas die niks uit handen geeft? :squote:Op vrijdag 9 september 2016 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige dingen doe ik liever zelf.
Ahw....quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstandig. Leuk dat je ook hier weer bent. Heb je gemist.
Zo, die zit.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:10 schreef TheBubba het volgende:
[..]
rot op met je kut plaatje
proleet
Café de Vink.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ahw....![]()
Welke tenten in Den Haag kan je me aanbevelen, ik denk dat ik er de komende tijd vaker kom.
Maar Lustig vond ik wel een ballentent
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:10 schreef TheBubba het volgende:
[..]
rot op met je kut plaatje
proleet
Owh, sry danquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het ook niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |