Ik heb echt geen flauw idee. En dat meen ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja ik 27 maar toch werden wij zo bestempeld. Anyway.. kun je het me vertellen?:P
Ik sta erbijquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "BozeHaas" van 01-01-2016 t/m 09-09-2016
nr / aantal keer gequote / gebruiker
001 631 deadprez
002 433 Der_Mann
003 364 HPLC
004 325 Chloroform
004 325 hetzalallemaalwel
006 173 Opsonisatie
007 159 Crip
008 139 Kurovski
009 138 MrBradge
010 136 Willoow
Beter van niet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet ik de UI van drug zien.
O, vertel daar eens meer overquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het voornemen om een halve dag te werken is toch niet helemaal uitgepakt. Einde oninteressant lulverhaal van een oude man.
Goedeavond Liebe leuten
Ah, jij bent die sneue kloon dusquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef TheBubba het volgende:
hahaha
bondag heeft gesnitcht met tr en mijn bericht is nu weg die ik daar op zijn foto heb gezet![]()
kansloos dat de waarheid niet gezegt mag worden
Kun jij jezelf niet voor een trein gooien ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef TheBubba het volgende:
hahaha
bondag heeft gesnitcht met tr en mijn bericht is nu weg die ik daar op zijn foto heb gezet![]()
Vandaag wel lkkre chick gespot in de sportschool maarja die ken jij natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja mja, jij wilt anoniem blijven dus niet huilen
quote:
Ah, onze toezichthouder.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het voornemen om een halve dag te werken is toch niet helemaal uitgepakt. Einde oninteressant lulverhaal van een oude man.
Goedeavond Liebe leuten
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef TheBubba het volgende:
hahaha
ik ben ok "lustig"quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:02 schreef Remqo het volgende:
Ey Haags, ik was vorige week in Den Haag en strandde ergens in een duistere tent genaamd Lustig.
Ik was behalve de Bob ook nog eens de Sjaak, vanwege het verkeerd aanmelden met parkeren.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:02 schreef Remqo het volgende:
Ey Haags, ik was vorige week in Den Haag en strandde ergens in een duistere tent genaamd Lustig.
Ik was behalve de Bob ook nog eens de Sjaak, vanwege het verkeerd aanmelden met parkeren.
Ik wilde weg, maar kon niet weg. Einde. Bijna een Duits sprookje, met uitzondering dat er niemand dood ging.quote:
ik heb niets met ov jongenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun jij jezelf niet voor een trein gooien ofzo
Ik denk dat ik er niet nog eens komquote:
Alleen maar mahlquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vandaag wel lkkre chick gespot in de sportschool maarja die ken jij natuurlijk ook niet
Duitse sprookjes lopen vaak af met het verdwijnen van 12 miljoen mensen vlak voordat de kinderen weltrusten gewenst worden....quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wilde weg, maar kon niet weg. Einde. Bijna een Duits sprookje, met uitzondering dat er niemand dood ging.
Ga dan ook niet met de auto. Dat is niet slim in een stad.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet nog eens kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |