Laat iemand anders het dan opknappenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wilde weg, maar kon niet weg. Einde. Bijna een Duits sprookje, met uitzondering dat er niemand dood ging.
Duitsers moet je nooit boos maken, dat hebben we er van geleerd.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:04 schreef zeer het volgende:
[..]
Duitse sprookjes lopen vaak af met het verdwijnen van 12 miljoen mensen vlak voordat de kinderen weltrusten gewenst worden....
Zo, volle boel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even kijken onder mijn bureau.
"nee dat is de hond"quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even kijken onder mijn bureau.
Die gaan uit.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef TheBubba het volgende:
[..]
ik deed wat opbouwende kritiek op zijn foto en die is nu weg
Ik verbleef bij kennissen in zoetje, ik heb al aangegeven dat ik de volgende keer ander vervoer verkies.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga dan ook niet met de auto. Dat is niet slim in een stad.
Hoi Pinmanquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Die gaan uit.
Wij blijven gewoon op onze zolderkamers zitten
GVD Waar is die tijd gebleven dat de meisjes thuis moesten blijvenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Die gaan uit.
Wij blijven gewoon op onze zolderkamers zitten
Verstandig. Leuk dat je ook hier weer bent. Heb je gemist.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verbleef bij kennissen in zoetje, ik heb al aangegeven dat ik de volgende keer ander vervoer verkies.
Daar zeg ik ook niks over :s ik begroet ze juistquote:
Onder mij wonen twee meisjes.. Dat zijn twee potten en hebben 3 honden..quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vond ik in de pot vanavond.
Sommige dingen doe ik liever zelf.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Laat iemand anders het dan opknappen
Oh, zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niks over :s ik begroet ze juist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |