Kun jij jezelf niet voor een trein gooien ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef TheBubba het volgende:
hahaha
bondag heeft gesnitcht met tr en mijn bericht is nu weg die ik daar op zijn foto heb gezet![]()
kansloos dat de waarheid niet gezegt mag worden
Vandaag wel lkkre chick gespot in de sportschool maarja die ken jij natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja mja, jij wilt anoniem blijven dus niet huilen
quote:
Ah, onze toezichthouder.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het voornemen om een halve dag te werken is toch niet helemaal uitgepakt. Einde oninteressant lulverhaal van een oude man.
Goedeavond Liebe leuten
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef TheBubba het volgende:
hahaha
bondag heeft gesnitcht met tr en mijn bericht is nu weg die ik daar op zijn foto heb gezet![]()
kansloos dat de waarheid niet gezegt mag worden
ik ben ok "lustig"quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:02 schreef Remqo het volgende:
Ey Haags, ik was vorige week in Den Haag en strandde ergens in een duistere tent genaamd Lustig.
Ik was behalve de Bob ook nog eens de Sjaak, vanwege het verkeerd aanmelden met parkeren.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:02 schreef Remqo het volgende:
Ey Haags, ik was vorige week in Den Haag en strandde ergens in een duistere tent genaamd Lustig.
Ik was behalve de Bob ook nog eens de Sjaak, vanwege het verkeerd aanmelden met parkeren.
Ik wilde weg, maar kon niet weg. Einde. Bijna een Duits sprookje, met uitzondering dat er niemand dood ging.quote:
ik heb niets met ov jongenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun jij jezelf niet voor een trein gooien ofzo
Ik denk dat ik er niet nog eens komquote:
Alleen maar mahlquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vandaag wel lkkre chick gespot in de sportschool maarja die ken jij natuurlijk ook niet
Duitse sprookjes lopen vaak af met het verdwijnen van 12 miljoen mensen vlak voordat de kinderen weltrusten gewenst worden....quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wilde weg, maar kon niet weg. Einde. Bijna een Duits sprookje, met uitzondering dat er niemand dood ging.
Ga dan ook niet met de auto. Dat is niet slim in een stad.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet nog eens kom
Laat iemand anders het dan opknappenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wilde weg, maar kon niet weg. Einde. Bijna een Duits sprookje, met uitzondering dat er niemand dood ging.
Duitsers moet je nooit boos maken, dat hebben we er van geleerd.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:04 schreef zeer het volgende:
[..]
Duitse sprookjes lopen vaak af met het verdwijnen van 12 miljoen mensen vlak voordat de kinderen weltrusten gewenst worden....
Zo, volle boel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even kijken onder mijn bureau.
"nee dat is de hond"quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even kijken onder mijn bureau.
Die gaan uit.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef TheBubba het volgende:
[..]
ik deed wat opbouwende kritiek op zijn foto en die is nu weg
Ik verbleef bij kennissen in zoetje, ik heb al aangegeven dat ik de volgende keer ander vervoer verkies.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga dan ook niet met de auto. Dat is niet slim in een stad.
Hoi Pinmanquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Die gaan uit.
Wij blijven gewoon op onze zolderkamers zitten
GVD Waar is die tijd gebleven dat de meisjes thuis moesten blijvenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Die gaan uit.
Wij blijven gewoon op onze zolderkamers zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |