Verstandig. Leuk dat je ook hier weer bent. Heb je gemist.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verbleef bij kennissen in zoetje, ik heb al aangegeven dat ik de volgende keer ander vervoer verkies.
Daar zeg ik ook niks over :s ik begroet ze juistquote:
Onder mij wonen twee meisjes.. Dat zijn twee potten en hebben 3 honden..quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vond ik in de pot vanavond.
Sommige dingen doe ik liever zelf.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Laat iemand anders het dan opknappen
Oh, zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niks over :s ik begroet ze juist
je mag daar alleen zeggen dat de aandachthoertjes knap zijn omdat kritiek niet kunnen hebben en dan gaan snijdenquote:
hahahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
zijn we er al achter wie pensylvania is, die kale 40er ging allemaal zielig doen in DM dat hij het niet is
Zo, wat een genot!quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Onder mij wonen twee meisjes.. Dat zijn twee potten en hebben 3 honden..
Kom er nooit.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:07 schreef TheBubba het volgende:
[..]
je mag daar alleen zeggen dat de aandachthoertjes knap zijn omdat kritiek niet kunnen hebben en dan gaan snijden
Jij bent welkom, welkom in mijn landquote:
Ben jij zo'n baas die niks uit handen geeft? :squote:Op vrijdag 9 september 2016 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige dingen doe ik liever zelf.
Ahw....quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstandig. Leuk dat je ook hier weer bent. Heb je gemist.
Zo, die zit.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:10 schreef TheBubba het volgende:
[..]
rot op met je kut plaatje
proleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |