quote:Op woensdag 7 september 2016 20:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik lijdt het verkeer van LTKDV nu allemaal via russische goksites zodat ik extra geld verdien
Ja hoe moet ik dat nou weten. In showbizz mag het wel..quote:Op woensdag 7 september 2016 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, want er zijn wat posts verwijderd omdat jij weer zo nodig een tiet moest posten.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat nou weten. In showbizz mag het wel..
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Da's waar. Jij wordt gewoon volledig genegeerd. Behalve door je mannetje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]Gatverdamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in heel SHO, sommige topics zijn uit Google gehaald, in die topics mag het wel.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat nou weten. In showbizz mag het wel..
En Bing?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet in heel SHO, sommige topics zijn uit Google gehaald, in die topics mag het wel.
Oh.Dus je mag geen nieuw topic openen met die foto?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet in heel SHO, sommige topics zijn uit Google gehaald, in die topics mag het wel.
Jij wel.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh.Dus je mag geen nieuw topic openen met die foto?
De verwarring is toch niet vreemd. Je ziet dat in het outfittopic en dan denk je dat het ook wel in het centrale Kim topic past.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij wel.
Krijg je gelijk een ban voor SHO er gratis bij
Ik merk dat het steeds verkeerd gaat wanneer jij begint met denken.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De verwarring is toch niet vreemd. Je ziet dat in het outfittopic en dan denk je dat het ook wel in het centrale Kim topic past.
Nah hoe moet ik nou weten dat bepaalde topics niet te zien zijn in de google search?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik merk dat het steeds verkeerd gaat wanneer jij begint met denken.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Da's waar. Jij wordt gewoon volledig genegeerd. Behalve door je mannetje
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:41 schreef YokiKloon het volgende:
Op RTL7 gaan ze straks het Witte Huis slopen, dat vind ik wel mooi.
olympus has fallen?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:41 schreef YokiKloon het volgende:
Op RTL7 gaan ze straks het Witte Huis slopen, dat vind ik wel mooi.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja. Weet wie het zegt.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:42 schreef Oversight het volgende:
[..]ik wil niet stoken hoor.... maar neem je dat gewoon zomaar?
Al 4x gezien natuurljkquote:
En op mijn server...3x, 1x russisch nagesynchroniseerd, 1x chinees ondertiteld en 1x goed.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:43 schreef Oversight het volgende:
[..]En London has fallen staat op popcorntime!
oh....er is een verhaallijn?!quote:Op woensdag 7 september 2016 20:45 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
In deze film is hij echt een baas. Ik kijk hem nu voor de 3e keer geloof ik.
Yasmin snapt niet wat een Server is. Leg het even uitquote:Op woensdag 7 september 2016 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
En op mijn server...3x, 1x russisch nagesynchroniseerd, 1x chinees ondertiteld en 1x goed.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
En op mijn server...3x, 1x russisch nagesynchroniseerd, 1x chinees ondertiteld en 1x goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.◢◤
Niemand is perfect.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, Uccie maakt nooit fouten natuurlijk
Mijn hele leven is een aaneenschakeling van fouten.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, Uccie maakt nooit fouten natuurlijk
Begon al 9 maanden voor je geboortequote:Op woensdag 7 september 2016 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een aaneenschakeling van fouten.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:46 schreef Oversight het volgende:
[..]Wat goed dat je een backup hebt van de DVD die je netjes hebt gekocht.
Die russische is gekocht...op een thaise markt, dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ongetwijfeld, maar aangezien mijn ouders wel van hun fouten leren, kan ik het ze niet vragen.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Begon al 9 maanden voor je geboorte
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die russische is gekocht...op een thaise markt, dat wel.
Mijn neefje stuurde hem als cadeau, was toch liefquote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn neefje stuurde hem als cadeau, was toch lief![]()
Hij had alleen die sticker moeten lezen
Kost hem een dagsalaris, was een bedankje voor een hele stapel kleren voor zijn kindje.quote:
Net zo goed als zijn Engels, daar ging het mis.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kost hem een dagsalaris, was een bedankje voor een hele stapel kleren voor zijn kindje.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had zon missie gedaan in GTA maar kreeg niks betaald. Hoe kom ik aan geld? Alleen via die overvallen?
In die laatste komt de politie echt fucking snelquote:Op woensdag 7 september 2016 21:00 schreef Oversight het volgende:
[..]Mensen overhoop rijden, dan ligt er soms geld, moet je even uitstappen en oprapen, maar je kan ook geldwagens overvallen, heb je wel een paar bazooka's nodig.
hihi je zei komt.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In die laatste komt de politie echt fucking snel
quote:Op woensdag 7 september 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In die laatste komt de politie echt fucking snel
Meer missies spelen, dan krijg je wel geld.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had zon missie gedaan in GTA maar kreeg niks betaald. Hoe kom ik aan geld? Alleen via die overvallen?
Ondanks dat het een lul is kan Giel dit wel gewoon hebben. Lil Kleine loopt gewoon meteen weg.quote:
Dat is gewoon een verwend teringjoch dat zichzelf het imago van stoere gast probeert aan te meten.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ondanks dat het een lul is kan Giel dit wel gewoon hebben. Lil Kleine loopt gewoon meteen weg.
Lil Kleine heeft tikken van zijn vader nodig.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ondanks dat het een lul is kan Giel dit wel gewoon hebben. Lil Kleine loopt gewoon meteen weg.
Het is dat de jeugd helemaal fan is want verder doet die gast gewoon niet mee. Net als Ronnie Flex.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is gewoon een verwend teringjoch dat zichzelf het imago van stoere gast probeert aan te meten.
Begint ook weer af te nemen, ik hoorde van "fans" dat het laatste nummer erg kut is...ik hoorde geen verschil met die van ervoor, dus waarom dit dn nog slechter zou zijnquote:Op woensdag 7 september 2016 21:51 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Het is dat de jeugd helemaal fan is want verder doet die gast gewoon niet mee. Net als Ronnie Flex.
Die doet alles voor een beetje aandacht, dus lijkt mij geen probleem.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt Fylax het wel leuk dat jij een foto van hem post?
Nee niet online. Heb net wel een repo gedaan door een auto bij iemand thuis weg te sneakenquote:Op woensdag 7 september 2016 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Meer missies spelen, dan krijg je wel geld.
Maar GTA5 online? dat werkt weer anders geloof ik.
Nee, hij weet wel dat wij weten dat hij in zijn vrije tijd een jurk draagt met groene ijsmuts.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt Fylax het wel leuk dat jij een foto van hem post?
Ja, dat trucje van hem werkt niet meer. Nu probeert hij nog even snel te cashen voordat iedereen hem straks vergeten is.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Begint ook weer af te nemen, ik hoorde van "fans" dat het laatste nummer erg kut is...ik hoorde geen verschil met die van ervoor, dus waarom dit dn nog slechter zou zijn
die grap was leuker geweest voor mijn post.quote:
En hij zal vast een cokeverslaving hebben inmiddels, dus die gaat vanzelf helemaal kapot.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:55 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ja, dat trucje van hem werkt niet meer. Nu probeert hij nog even snel te cashen voordat iedereen hem straks vergeten is.
quote:Op woensdag 7 september 2016 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hij zal vast een cokeverslaving hebben inmiddels, dus die gaat vanzelf helemaal kapot.
Komt Jimmy Geduld hem over 3 jaar redden.
Jammer ditquote:Op woensdag 7 september 2016 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
die grap was leuker geweest voor mijn post.
Dat wist ik alquote:Op woensdag 7 september 2016 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie is niet blank hoor, dit zal vast schokkend nieuws zijn met je puntmuts.
Je bent gewoon te sloom.quote:
Met worstjes?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb vandaag gewoon erwtensoep gegeten
Deze foto alleen zet al aan tot crackgebruik.quote:
Zaterdg eet ik HEMA rookworst met zuurkool tussen een broodje...goddelijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met worstjes?
Die van de Hema is lekker
Geloof dat ik dat nog nooit met zuurkool heb gegetenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zaterdg eet ik HEMA rookworst met zuurkool tussen een broodje...goddelijk.
Heerlijk bij 300 miljoen graden celsius.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit blikquote:Op woensdag 7 september 2016 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met worstjes?
Die van de Hema is lekker
Maar 25 graden zaterdag.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Heerlijk bij 300 miljoen graden celcsius.
Hey Tem, ik heb wat patatjes gebakken. Kan ik dat gewoon meteen opeten of moet ik er eerst een torentje van bouwen?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Heerlijk bij 300 miljoen graden celcius.
Heb je ze eerst opgegeten en daarna weer uitgekotst op je bord?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:04 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Hey Tem, ik heb wat patatjes gebakken. Kan ik dat gewoon meteen opeten of moet ik er eerst een torentje van bouwen?
Uh...you're doing it wrongquote:Op woensdag 7 september 2016 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ken nog een leuke mop;
Het is worst maar met een R is het ook worst
Ja hoor, ik wel.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Heerlijk bij 300 miljoen graden celsius.
Ik ben al begonnen met eten.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je ze eerst opgegeten en daarna weer uitgekotst op je bord?
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je ze eerst opgegeten en daarna weer uitgekotst op je bord?
Zo rolt yoki. Tussen de maaltijden door maakt hij dan een foto en die wordt dan hier gepost.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:06 schreef Oversight het volgende:
[..]Dan kan je ze nog een keer opeten.
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo rolt yoki. Tussen de maaltijden door maakt hij dan een foto en die wordt dan hier gepost.
Eet die ook graag paardenstront?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:06 schreef Oversight het volgende:
[..]Dan kan je ze nog een keer opeten.
Doet onze woef ook soms.
Zouden we niet aardig gaan doen voor die jongenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zit een post van Fylax te lezen.
Opbokken.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zouden we niet aardig gaan doen voor die jongen
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eet die ook graag paardenstront?
Smerig is het allemaal eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2016 22:09 schreef Oversight het volgende:
[..]![]()
en daarna wil ie me dan een kusje op mijn wang geven...
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zouden we niet aardig gaan doen voor die jongen
Neuh, ik geef geen moer om de opmaak van een bord of hoe eten er uit ziet, Tem wel en die keurt daarom mijn voedselfoto's steevast af.quote:
Ooh was een grapje voor Lktdv.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk, ik zat gewoon fout.
Ja klopt.
Komt omdat jij nou eenmaal van smerig vreten houdt. Geeft niets.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:09 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Neuh, ik geef geen moer om de opmaak van een bord of hoe eten er uit ziet, Tem wel en die keurt daarom mijn voedselfoto's steevast af.
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben jij en je partner ook matchende trainingspakken en fietsen?
Ik vind dat Yoki altijd wel lekker eet eigenlijk?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Komt omdat jij nou eenmaal van smerig vreten houdt. Geeft niets.
I rest my case.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind dat Yoki altijd wel lekker eet eigenlijk?
Een rookworst warmen, gaat me denk ik nog wel net lukken, maar bedankt.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Langzaam opwarmen in ruim water minstens 20 min rond 90 graden, maar eerst laten "wellen" in koud water, ... niet koken, en uiteraard Colman's mosterd
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een rookworst warmen, gaat me denk ik nog wel net lukken, maar bedankt.
*maakt notitie*quote:Op woensdag 7 september 2016 22:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Langzaam opwarmen in ruim water minstens 20 min rond 90 graden, maar eerst laten "wellen" in koud water, ... niet koken, en uiteraard Colman's mosterd
Uccie de rookworst warmer.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:
Precies...desnoods gebruiken we alternatieve methoden.quote:
Mijn demente oma snapt dat zelfs...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:14 schreef Oversight het volgende:
[..]Je moet ze de kost worst niet geven die het verneuken door hem te laten koken...
En het wellen in koud water maakt m veel sappiger.
Ik krijg de sleutels pas over een week.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:18 schreef d4v1d het volgende:
Yoki, hoevel deuren is je nieuwe huis al armer
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:16 schreef Uccie het volgende:
Precies...desnoods gebruiken we alternatieve methoden.
De "niet koken" op dat zakje is op zich wel een hint ook...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn demente oma snapt dat zelfs...
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:19 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik krijg de sleutels pas over een week.
Je moet het maar snappen inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
De "niet koken" op dat zakje is op zich wel een hint ook...
Waarom heb je dan een kloon. Ik dacht dat je in je nieuwe huis het internet nog niet veilig vondquote:Op woensdag 7 september 2016 22:19 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik krijg de sleutels pas over een week.
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
De "niet koken" op dat zakje is op zich wel een hint ook...
Is best ingewikkeld.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet het maar snappen inderdaad.
Bij hem zelf thuis he, je snapt er nog weinig van knulletje.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een kloon. Ik dacht dat je in je nieuwe huis het internet nog niet veilig vond
Ik snap het niet meer nee. Gelukkig vroeg ik het aan Yokiquote:Op woensdag 7 september 2016 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij hem zelf thuis he, je snapt er nog weinig van knulletje.
Bedankt dat je mij zo inschat dan.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:21 schreef Oversight het volgende:
[..]Echt, de gemiddelde kookdoos leest dat gewoon niet.
I know, Toool en shit. Maar ik ga toch niet inbreken in mijn eigen huis.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:20 schreef Oversight het volgende:
[..]Lockpickset, een beetje hacktivist begint met toegang tot de serverruimte.
Ja maar je vraagt dingen die iedereen in dit topic al weet, misschien moet je hem dan gewoon een DM sturen.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer nee. Gelukkig vroeg ik het aan Yoki
Daarna klagen dat het slot gammel is.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:22 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
I know, Toool en shit. Maar ik ga toch niet inbreken in mijn eigen huis.
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:22 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
I know, Toool en shit. Maar ik ga toch niet inbreken in mijn eigen huis.
Omdat ik in mijn oude huis zit en Ziggo daar al sinds juli is opgezegd. Ik ben hier spulletjes aan het inpakken en zo. TV kijken doe ik zwart via de analoge kabel want die doet het gewoon nog. Morgen ga ik weer even naar mijn ouders want dan moet ik de nieuwe aflevering van Mr Robot kijken en misschien in het weekend 1 of 2 dagen, doe ik wat FP shit en zo.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een kloon. Ik dacht dat je in je nieuwe huis het internet nog niet veilig vond
Ahzo. Je hebt dus nu pauperinternet.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:25 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn oude huis zit en Ziggo daar al sinds juli is opgezegd. Ik ben hier spulletjes aan het inpakken en zo. TV kijken doe ik zwart via de analoge kabel want die doet het gewoon nog. Morgen ga ik weer even naar mijn ouders want dan moet ik de nieuwe aflevering van Mr Robot kijken en misschien in het weekend 1 of 2 dagen, doe ik wat FP shit en zo.
Volgende week vrijdag is de verhuizing, nieuwe Ziggo is aangevraagd maar weet niet hoe lang het duurt voordat ik dat pakket binnen heb.
Bedankt voor deze heldere analyse Hans.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ahzo. Je hebt dus nu pauperinternet.
Maar nog altijd sneller dan jouw hersenen.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
BlauwBlauw is altijd welkom. En als het een inval is dan zijn ze in 2 seconden binnen.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:24 schreef Oversight het volgende:
[..]Je wil toch wel weten hoeveel tijd je hebt als blauwblauw naar binnen wil?
En Toool heeft niet voor niets 3 O's natuurlijk.
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar nog altijd sneller dan jouw hersenen.
Kunststof deur nemen. Daar hebben die deurrammen nog wel eens moeite mee.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:27 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
BlauwBlauw is altijd welkom. En als het een inval is dan zijn ze in 2 seconden binnen.
Zo voelen jouw grapjes over mijn gebrek aan lengte ook...en die zijn nog wel op mijn niveau.quote:
Op jouw niveau omdat het zo laag is?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo voelen jouw grapjes over mijn gebrek aan lengte ook...en die zijn nog wel op mijn niveau.
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Dat was mijn laatste grapje over je lengte Uccie.
Beloofd. Had ik laatst al gezegd ofzo maar die belofte is hierboven verpest
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op jouw niveau omdat het zo laag is?
Die was gewoon slecht...ik had de grap gewoon zelf al gemaakt.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Dat was mijn laatste grapje over je lengte Uccie.
Beloofd. Had ik laatst al gezegd ofzo maar die belofte is hierboven verpest
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Nog 1 nacht slapen en dan gaat LTVDK eindelijk op vakantie.
Wanneer ga jij weg?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ohquote:Op woensdag 7 september 2016 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die was gewoon slecht...ik had de grap gewoon zelf al gemaakt.
Die gaat gewoon elke dag hier posten hoor.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Vanuit elke Starbucks en KFC die hij tegenkomt.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die gaat gewoon elke dag hier posten hoor.
Ja alleen dan een halve dag later. Als Arno er dan weer is kan die eindelijk eens een normaal gesprek voeren.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die gaat gewoon elke dag hier posten hoor.
Jij bent raar.quote:
Ja klopt.quote:
Dat wisselt, soms een nette 70Mbps, soms slechts 2. En op mijn mobiel heb ik deze maand al 750MB verbruikt.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanuit elke Starbucks en KFC die hij tegenkomt.
Die krik je er gewoon uit, en anders zijn er altijd nog van die leuke strips.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kunststof deur nemen. Daar hebben die deurrammen nog wel eens moeite mee.
Kan je zelf ook lastiger een deur slopen
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
maar ik sta op de no-fly list
Vliegtuigen vliegen niet, dat is allemaal een hoax wat KLM je voorspiegelt.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:46 schreef Oversight het volgende:
[..]Naar Murica?
Ik zou er wat voor over hebben om daar te zijn met die verkiezingen.
maar ik sta op de no-fly list, en ik heb er geen budget voor.
Wat boeit ons LTVKD nou?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoezo hebben jullie het over vliegen? LTVDK gaat gewoon met de boot.
Zo noem je tegenwoordig vliegangstquote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo noem je tegenwoordig vliegangst.
Ja ik laat wel weten wanneer ik voorbij Kaap de Goede Hoop benquote:Op woensdag 7 september 2016 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoezo hebben jullie het over vliegen? LTVDK gaat gewoon met de boot.
Weekje of 3?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik laat wel weten wanneer ik voorbij Kaap de Goede Hoop ben
Als je donkere mensen ziet die veel rijst eten en waarvan de vrouwen een stip op hun hoofd hebben, ben je er.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik laat wel weten wanneer ik voorbij Kaap de Goede Hoop ben
Wat moet ik in Surinamequote:Op woensdag 7 september 2016 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je donkere mensen ziet die veel rijst eten en waarvan de vrouwen een stip op hun hoofd hebben, ben je er.
#moetnodignavigtieeensupdaten
quote:
quote:
quote:
Tikkeltje overdreven wel ja.quote:
Zo grappig vond ik je....ik zou dit moment koesteren, gaat nooit meer gebeuren.quote:
Ja doe nu maar weer gewoon normaal.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo grappig vond ik je....ik zou dit moment koesteren, gaat nooit meer gebeuren.
Waarom zoooo vroeg?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:05 schreef YokiKloon het volgende:
Dit gaat echt een kutnacht worden. Ik moet er om 0700u uit maar ben nog totaal niet moe.
Wie?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een echte Martijn Koning grap.
Oh, ja dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:13 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Om 1030u komen ze de woning inspecteren. Wil nog een klein beetje opruimen.
Kan je dat niet opnemen of replayTV/uitzendinggemist of zo?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ja dan snap ik het wel.
Ik sta ook rond die tijd op en ik had de opening van de paralympics wel helemaal willen zien.
Ja, maar ik vind live gewoon leuk.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:17 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Kan je dat niet opnemen of replayTV/uitzendinggemist of zo?
Dat is ook wel leuker, heb je ook geen last van spoilers.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind live gewoon leuk.
Ik had net wel willen doorspoelen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:20 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuker, heb je ook geen last van spoilers.
Waarbij?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had net wel willen doorspoelen.
Het toilet.quote:
Soort vage tangomuziek met een irritante fluit.quote:
Gewoon muten.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soort vage tangomuziek met een irritante fluit.
Ja het was al snel over.quote:
Dat zag ik al aankomen.quote:
Ja hoe vreselijk irritant die Ebru Umar is heeft ze hier toch wel gelijk.quote:
Nee, je kan de gastenlijst toch zien van te voren.quote:
Beledigde die je vader net?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef Triggershot het volgende:
Jort van Kelder is zelf een idioot.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, je kan de gastenlijst toch zien van te voren.
Ben jij zo oudquote:
Dat is iets dat pedofielen zeggen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Age is nothing but a number.
Ebru, ben jij het?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is iets dat pedofielen zeggen.
Met je cafetariamodel.quote:
dat klinkt alsof je laminaat legtquote:Op woensdag 7 september 2016 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wordt dat het woord van 2016 denk je, of eerder klikturk?
Klikturk klinkt wel leuker.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wordt dat het woord van 2016 denk je, of eerder klikturk?
Triggershot de klikturkquote:
Nou associeer ik het met een orgie, waarbij je turken in elkaar klikt....quote:
Ben jij een beetje losjes?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou associeer ik het met een orgie, waarbij je turken in elkaar klikt....
Paar liter olie erbij en dan klopt het wel.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou associeer ik het met een orgie, waarbij je turken in elkaar klikt....
Ik ben geen turk, dus ik klik niet.quote:
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben geen turk, dus ik klik niet.
Mijn ledematen zitten gewoon vast, dus ik denk niet dat ik losjes ben.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ledematen zitten gewoon vast, dus ik denk niet dat ik losjes ben.
slap argument ditquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
als fylax niet in deze SC zou zitten zou zijn moeder ook niet relevant zijn voor dit topic
neequote:
Ben je al vaderquote:Op donderdag 8 september 2016 08:06 schreef anonymoussie het volgende:
En nog gefeliciteerd enzo, Harry.
[ afbeelding ]
Arnoquote:
Waar was je dan al die tijd?quote:Op donderdag 8 september 2016 09:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nog niet.
Eind oktober, begin november ergens.
Ja ik ga nu eten en dan heb weer ik een paar afspraken.quote:Op donderdag 8 september 2016 09:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat dit het weer was voor de komende weken..
Die een paar weken duren?quote:Op donderdag 8 september 2016 09:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ik ga nu eten en dan heb weer ik een paar afspraken.
Ja heerlijk.quote:Op donderdag 8 september 2016 09:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh vakantie![]()
Dan is het je vergevenWas het leuk?
quote:Op donderdag 8 september 2016 09:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Volgende keer graag wel even door geven hier.
Welke kleur? :pquote:Op donderdag 8 september 2016 09:54 schreef anonymoussie het volgende:
En de babykamer is in de maak.
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2016 09:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Spannende tijden ga je tegemoet
quote:
Mooiquote:Op donderdag 8 september 2016 11:49 schreef YokiKater het volgende:
De woninginspectie ging goed. Ik moet 125 euro betalen om die deur te laten vervangen, kost normaal 295,- dus ik heb weer eens dik mazzel.
Omdat ik een aardige jongen ben.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Waarom heb je korting gekregen?
quote:Op donderdag 8 september 2016 11:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik een aardige jongen ben.
Ja, hij zei dat het 295,- kost, toen zei ik dat ik zijn moeder neuk en toen kon het voor 125,-quote:
https://www.google.nl/web(...)%20meneer%20robot%3Fquote:Op donderdag 8 september 2016 12:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik kan verdomme de nieuwe meneer robot niet vinden.
Daar heb ik toch geen kut aan.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)%20meneer%20robot%3F
Sorry Yokiquote:Op donderdag 8 september 2016 13:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen kut aan.
quote:Op donderdag 8 september 2016 15:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is al opgelost, ik ben een gelukkige jongen.
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 8 september 2016 16:19 schreef Oversight het volgende:
[..]ik mag toch aannemen dat je wel popcorntime hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |