quote:Op woensdag 7 september 2016 20:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik lijdt het verkeer van LTKDV nu allemaal via russische goksites zodat ik extra geld verdien
Ja hoe moet ik dat nou weten. In showbizz mag het wel..quote:Op woensdag 7 september 2016 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, want er zijn wat posts verwijderd omdat jij weer zo nodig een tiet moest posten.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat nou weten. In showbizz mag het wel..
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Da's waar. Jij wordt gewoon volledig genegeerd. Behalve door je mannetje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]Gatverdamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in heel SHO, sommige topics zijn uit Google gehaald, in die topics mag het wel.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat nou weten. In showbizz mag het wel..
En Bing?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet in heel SHO, sommige topics zijn uit Google gehaald, in die topics mag het wel.
Oh.Dus je mag geen nieuw topic openen met die foto?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet in heel SHO, sommige topics zijn uit Google gehaald, in die topics mag het wel.
Jij wel.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh.Dus je mag geen nieuw topic openen met die foto?
De verwarring is toch niet vreemd. Je ziet dat in het outfittopic en dan denk je dat het ook wel in het centrale Kim topic past.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij wel.
Krijg je gelijk een ban voor SHO er gratis bij
Ik merk dat het steeds verkeerd gaat wanneer jij begint met denken.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De verwarring is toch niet vreemd. Je ziet dat in het outfittopic en dan denk je dat het ook wel in het centrale Kim topic past.
Nah hoe moet ik nou weten dat bepaalde topics niet te zien zijn in de google search?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik merk dat het steeds verkeerd gaat wanneer jij begint met denken.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Da's waar. Jij wordt gewoon volledig genegeerd. Behalve door je mannetje
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:41 schreef YokiKloon het volgende:
Op RTL7 gaan ze straks het Witte Huis slopen, dat vind ik wel mooi.
olympus has fallen?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:41 schreef YokiKloon het volgende:
Op RTL7 gaan ze straks het Witte Huis slopen, dat vind ik wel mooi.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja. Weet wie het zegt.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:42 schreef Oversight het volgende:
[..]ik wil niet stoken hoor.... maar neem je dat gewoon zomaar?
Al 4x gezien natuurljkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |