App mij maarquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent eerlijk best goed, ik zou het erg gezellig vinden als je in de reguliere potjes ook meedeed.
sowquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Superman Lopez gaat de Vuelta winnen.
Restrepo wint een rit.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef Anoonumos het volgende: Oranje is ING Het is de schuld van ING
Dek je maar weer in.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Denk het niet, zo heel goed is hij niet.
sowquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk doe jij dan wat minder vaak mee.
skodiaquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
Sneijder schiet
Alarm van een skodia gaat af
Ik ben denk ik pas in het weekend weer presentquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk doe jij dan wat minder vaak mee.
Skodia?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
Sneijder schiet
Jammer. (Want eigenlijk ben je best lief)quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben denk ik pas in het weekend weer present
Koos lag voor elke partij aan een cannabis infuus hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard maar van alcohol ga je niet beter darten hoor. Laat je niets wijsmaken ouwe pik.
Zo genieten van de interviews na afloop.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom kijk ik hier nog naar?
Sowquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer. (Want eigenlijk ben je best lief)
Jaaa COOSGODquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koos lag voor elke partij aan een cannabis infuus hoor.
Guidetti speelt gewoon hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Collide het volgende:
Blind
Geen Feyenoordspelers selecteren.
Je bent oud en hebt zelfs verantwoordelijkheden als een kind.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze doen weer eens een paar weken mee hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Collide het volgende:
Blind
Geen Feyenoordspelers selecteren.
Sinds je bent uitgezet naar Spanje ben je niet meer de Cavaliers die ik ken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kappen met deze zeer matige satire.
skodiaquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
Sneijder schiet
voor de kleine. Dan kan je vertellen hoe erg het was met het voetbal van Oranjequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ondertussen klap ik zo een megamug uit de lucht, dat dan weer wel.
Die slaapt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent oud en hebt zelfs verantwoordelijkheden als een kind.
Mijn oma woont in Leiden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM's oma zou nog beter verdedigen dan Janmaat.
Omdat Nederland kan winnen!quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja jouw oma's ouwe kut zou helemaal de bal bedekken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM's oma zou nog beter verdedigen dan Janmaat.
Zoet ook niet pleasequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Janmaat en Bruma nooit meer selecteren
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jouw oma's ouwe kut zou helemaal de bal bedekken.
Pics?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jouw oma's ouwe kut zou helemaal de bal bedekken.
Was dat geen herhaling?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maxim was weer genot gisteren, zo zag ik vanavond
Is dat weer terug?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maxim was weer genot gisteren, zo zag ik vanavond
Aanvallen is de beste verdedigingquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Wij hebben best goede aanvallende backs. Maar verdedigend.
Vraag dat aan maar Peter.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hoeven backs niet meer te kunnen verdedigen.
Klaassenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie moeten er uit dan? Janmaat en Strootman? Aanvallend kan je het wel laten staan.
Thnx maat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind dit om één of andere reden grappig.
De Zweedsche bondscoach,quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:57 schreef MakkieR het volgende:
Wie zit hier te genieten van de wedstrijd?
Ja iemand zei dat. gvdquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, al vraagt Coco zich af of het herhalingen zijn
Jouw neus zit te ver weg van je gezicht.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Skodia kan ook geen typfout zijn
de 'd' en 'a' zitten veel te ver weg van de 'i'
Doet Wijnaldum serieus mee?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef F.M.D. het volgende:
wijnaldum is altijd onzichtbaar in oranje. op de bank met hem
Ze zijn gewoon terug te kijken op RTLgemistquote:
Ik ook. Ik trek mij op al die TRtjes afquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al 5 TR's gemaakt vanavond.(zonder dat ik hier een bedankje voor krijg trouwens)
Had jij nog maar modkrachtenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al 5 TR's gemaakt vanavond.(zonder dat ik hier een bedankje voor krijg trouwens)
Toet toet, boing boing, Strootman en Janmaat.quote:
Suggereer je nu dat Caland dom is?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Skodia kan ook geen typfout zijn
de 'd' en 'a' zitten veel te ver weg van de 'i'
Godver, weer grappig. Je bent beter in vorm dan Nederland.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw neus zit te ver weg van je gezicht.
Oja weet ik nog. Mooi moment was datquote:
Ik maak nooit TR's, ik ben geen klikspaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Tegen wie heb je een TR gemacht?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Komiek in tha housequote:
Niemand bedankt een NSBerquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen baby's en voetballers in oranje?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef F.M.D. het volgende:
wijnaldum is altijd onzichtbaar in oranje. op de bank met hem
NSB'erquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Was jij vroeger ook zo'n verwaand kutkind dat om stickertjes ging vragen omdat je jezelf zo goed vond?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Als je je usernaam vernoemt naar de straat waarin je woont lijkt mij dat wel vrij evident.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Caland dom is?
Volgens een bepaalde user hier ooit de beste back van Nederlandquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je je usernaam vernoemt naar de straat waarin je woont lijkt mij dat wel vrij evident.
bedankt ouwe NSBert.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Of Messi of Ronaldo.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef Heeinz het volgende:
Zou toch fijn zijn geweest als we Ziyech hadden
Dat doen we nu ook alquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Al Bas Dost erin komt voor Janssen kun je 0 punten noteren.
*woondequote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je je usernaam vernoemt naar de straat waarin je woont lijkt mij dat wel vrij evident.
Toen Tete nog niet was doorgebroken was dat ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens een bepaalde user hier ooit de beste back van Nederland![]()
(Toen speelde hij nog bij Feyenoord)
Hij koos er toch zelf voor om die joden in huis te nemen?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn opa wel. Die was blij dat de Joodjes zn huis uit waren. Vraten alles op man
Tete heeft 6 leuke wedstrijden gespeeld. "Doorgebroken"quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toen Tete nog niet was doorgebroken was dat ook niet zo moeilijk
Tetequote:Op dinsdag 6 september 2016 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toen Tete nog niet was doorgebroken was dat ook niet zo moeilijk
Vrouwtje hequote:Op dinsdag 6 september 2016 22:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij koos er toch zelf voor om die joden in huis te nemen?
sowquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
en verkrachtquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:02 schreef Coco98 het volgende:
Zweden, waar de vrouwen nog echt blond zijn.
Die broeken met die gigantische gaten is echt een kut hypequote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen chillt Gregory even
[ afbeelding ]
Je zou denken dat je je eigen niveau wel zou herkennen, maar misschien is dat juist de reden dat je bij de G-tjes zit..quote:
Onzin. Heel seizoen uitstekend gespeeld. Meest constante jonge speler in tijden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tete heeft 6 leuke wedstrijden gespeeld. "Doorgebroken"
Ajacieden
Wat een gelul, heeft het hele vorige seizoen een hoog niveau gehaald totdat hij geblesseerd raakte.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tete heeft 6 leuke wedstrijden gespeeld. "Doorgebroken"
Ajacieden
Geo is helaas wel nog zwaarder uit vorm dan anders.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb al veel goede woordspelingen gezien vandaag
Al onze laatste rechtsbacks hadden één uitstekend seizoen. (Van der Wiel, Van Rhijn)quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Onzin. Heel seizoen uitstekend gespeeld. Meest constante jonge speler in tijden.
Tja maar wie moet de man opvolgen? Ik vraag me ook af in hoeverre deze ellende de schuld is van Blindquote:
Deze man weetquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Onzin. Heel seizoen uitstekend gespeeld. Meest constante jonge speler in tijden.
Geo is vooral zwaarder jaquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geo is helaas wel nog zwaarder uit vorm dan anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan zien ze niks meer.
HahahahaKopsterk, lees je mee?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat een kuthype zou zijn zouden die gaten wel op andere plekken zitten. En in vrouwenkleding zitten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die broeken met die gigantische gaten is echt een kut hype
Zoet ook welquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:04 schreef Max23 het volgende:
Janssen en Sneijder de enige die een voldoende halen
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:04 schreef Vasion het volgende:
Waarom grijpen de assistenten van Blind ook niet in?
Klaar voor Barca en Realquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die zitten al in hun hoofd bij de FIFA.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:04 schreef Vasion het volgende:
*Volvioquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:04 schreef Coco98 het volgende:
Janssen schiet.
Alarm van een Volvo gaat af.
We hebben nog een half uur.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:04 schreef radeloosje1987 het volgende:
Voor het eerst in 15 jaar (!) verliezen. Bizar. Qua wk kwalificatie wedstrijden.
Weer een record verbroken. Blindgodquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:04 schreef radeloosje1987 het volgende:
Voor het eerst in 15 jaar (!) verliezen. Bizar. Qua wk kwalificatie wedstrijden.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wordt dan ook een hels karwei wit Rusland onder ons te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Die heeft het te druk met zijn toekomstige baanquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:04 schreef Vasion het volgende:
*Volvioquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:04 schreef Coco98 het volgende:
Janssen schiet.
Alarm van een Volvo gaat af.
En jij nu.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Kopsterk schenkt Sunri5e nog wat aandacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:
Het zal wel aan de hitte liggen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sinds je bent uitgezet naar Spanje ben je niet meer de Cavaliers die ik ken.
Jij ging anders ook op hem inquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Kopsterk schenkt Sunri5e nog wat aandacht.
40-45 miljoenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Geef ons Pröppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Daar is het vast gezelligerquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:05 schreef Joezi het volgende:
Hoe gaat het hier? Ik was even België kijken samen met onze Stijn
Ergens heb je een punt, één seizoen is te weinig om iemand ´doorgebroken te noemen´, maar die twee waren zeker niet zo constant als Tete. Tete was als rechtsback gewoon regelmatig de beste van het veld afgelopen seizoen. Verdedigend ijzersterk. Tete verdient het ook helemaal niet om uit de basis gehaald te worden, speelde de eerste wedstrijden van het seizoen waarin hij niet als een soort rechtsbuiten moest spelen gewoon heel degelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al onze laatste rechtsbacks hadden één uitstekend seizoen. (Van der Wiel, Van Rhijn)
Blind heeft wel meer records op z'n naam staanquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:04 schreef radeloosje1987 het volgende:
Lol!quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan zien ze niks meer.
HahahahaKopsterk, lees je mee?
Stukje gogmequote:Op dinsdag 6 september 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, zoals u heeft kunnen zien ligt het niet aan ervaring, fysiek of al die andere onzinnige termen.
Eensquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt, één seizoen is te weinig om iemand ´doorgebroken te noemen´, maar die twee waren zeker niet zo constant als Tete. Tete was als rechtsback gewoon regelmatig de beste van het veld afgelopen seizoen. Verdedigend ijzersterk. Tete verdient het ook helemaal niet om uit de basis gehaald te worden, speelde de eerste wedstrijden van het seizoen waarin hij niet als een soort rechtsbuiten moest spelen gewoon heel degelijk.
Ik schrijf hem ook niet af, maar het gaat me te ver om hem nu al doorgebroken te noemen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt, één seizoen is te weinig om iemand ´doorgebroken te noemen´, maar die twee waren zeker niet zo constant als Tete. Tete was als rechtsback gewoon regelmatig de beste van het veld afgelopen seizoen. Verdedigend ijzersterk. Tete verdient het ook helemaal niet om uit de basis gehaald te worden, speelde de eerste wedstrijden van het seizoen waarin hij niet als een soort rechtsbuiten moest spelen gewoon heel degelijk.
Je doet Van der Wiel wel ernstig te kort nu.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |