abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165146246
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eens, die grote clubs freewheelen even door de poulefase heen. PSV moet maar hopen dat ze 3e worden, want voor de rest gaan die er ook een paar keer hard af.
Jeb. Spelen ook voor spek en bonen mee en zo gaat dat in veel poules.
pi_165146847
Janssen en Berghuis mag Blind eigenlijk wel op zijn conto schrijven. Een andere trainer had de Jong of Dost spits gemaakt.

Berghuis viel zeer sterk in. Echt een moderne speler met dynamiek die eigenlijk meer geschikt is als een soort hangende buitenspeler. Ik verbaas me als ik hem zo zie spelen dat hij het in de PL niet heeft gered.

Wellicht kan van Persie nog terugkeren en dan in de Sneijder rol spelen. Als aanspeelpunt voldoet Janssen meer dan van persie, maar je mist natuurlijk de individuele klasse.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_165155193
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:43 schreef MichelWuyts het volgende:
Janssen en Berghuis mag Blind eigenlijk wel op zijn conto schrijven. Een andere trainer had de Jong of Dost spits gemaakt.

Berghuis viel zeer sterk in. Echt een moderne speler met dynamiek die eigenlijk meer geschikt is als een soort hangende buitenspeler. Ik verbaas me als ik hem zo zie spelen dat hij het in de PL niet heeft gered.

Wellicht kan van Persie nog terugkeren en dan in de Sneijder rol spelen. Als aanspeelpunt voldoet Janssen meer dan van persie, maar je mist natuurlijk de individuele klasse.
Probleem met van Persie is dat je de problemen uitstelt in plaats van aanpakt. Robben, van Persie en Sneijder zijn al oud, Door deze spelers eindeloos in te gaan zetten, zorgt Het Nederlands elftal er dan wel voor dat nieuw talent zich niet aandient. Het is dan ook moeilijk te accepteren dat we een zeer zwakke generatie voetballers gaan krijgen.
pi_165167857
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 17:45 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Probleem met van Persie is dat je de problemen uitstelt in plaats van aanpakt. Robben, van Persie en Sneijder zijn al oud, Door deze spelers eindeloos in te gaan zetten, zorgt Het Nederlands elftal er dan wel voor dat nieuw talent zich niet aandient. Het is dan ook moeilijk te accepteren dat we een zeer zwakke generatie voetballers gaan krijgen.
Zo oud is van Persie ook niet. Stel hij was centrale middenvelder (waar ook echt talent is en er aankomt) dan begrijp ik het. Voorin heb je nu eenmaal niet veel (aankomend) talent.

Italie speelt ook nog met een Buffon en Zweden speelde ook nog met Zlatan de afgelopen jaren. Berghuis en promes worden bovendien niet opeens wereldspelers omdat ze in de basis staan. Stel een Bergwijn of een andere aanvaller breekt dit jaar door en diegene heeft echt de potentie om de Top te bereiken kan het anders zijn. Alle huidige basisspelers kun je er als individuele speler best bij hebben. Daarentegen heb je slechts 1 speler (sneijder en misschien Blind) die echt zeker van zijn plaats is en niet alleen voor zichzelf speelt. De rest is altijd weer blij dat ze in de basis staan.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')