Ja nou ik denk dus dat ze zo stijf staan van de stress dat het gewoon niet meer leuk is. Maar ja, hoe raak je dat kwijt? Weer succes ervaren. En hoe dat dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:47 schreef NLGooner het volgende: [..] Meer ergenis en dat vind ik jammer. Denk dat het veel beter kan met de juiste organisatie en tactiek
Ja nou ik denk dus dat ze zo stijf staan van de stress dat het gewoon niet meer leuk is. Maar ja, hoe raak je dat kwijt? Weer succes ervaren. En hoe dat dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:50 schreef Andromache het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 6 september 2016 22:47 schreef NLGooner het volgende: [..] Meer ergenis en dat vind ik jammer. Denk dat het veel beter kan met de juiste organisatie en tactiek
Misschien zit hij komende maand wel een keer bij de selectie!quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Volgende keer gewoon Depay er weer in hoor!
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja nou ik denk dus dat ze zo stijf staan van de stress dat het gewoon niet meer leuk is. Maar ja, hoe raak je dat kwijt? Weer succes ervaren. En hoe dat dan?
Dit boeit niemandquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:51 schreef Vluchteling het volgende:
http://www.soccerstand.com/match/tCoDxmxr/#match-summary
ik hoop john troostquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:52 schreef Pedroso het volgende:
Het is wachten op de medicijnman die v. Breukelen gaat aanstellen, dan is de kwalificatie een eitje.
Ga je mond eens spoelen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:53 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Stroothond dacht dat de ref ging fluiten en hield zich in
Begon wel goed aan de wedstrijdquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:53 schreef Pedroso het volgende:
Wat wa Strootman overigens vreselijk slecht, niet alleen door die fout. Meest overschatte speler van deze generatie.
Gerepareerd.quote:
Die jongen kan er he-le-maal niks van.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:53 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Stroothond dacht dat de ref ging fluiten en hield zich in
Eens.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:53 schreef Pedroso het volgende:
Wat wa Strootman overigens vreselijk slecht, niet alleen door die fout. Meest overschatte speler van deze generatie.
Die identeitsloze kutclub van je verkloot het hele NL voetbal, kneusje. Je moest je schamen en opdonderen hier.quote:
Zelfs Clasie is beter op die plek.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Volgende wedstrijden Riedegod op 6
Dat is onzin, de scheids keurt een loepzuivere goal af. De uitslag was gewoon 1-2.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Onzin NL maakt zelf de kansen niet af. En wederom een defensieve blunder. Niet de schuld bij de acheids leggen.
Doe dit NIET meer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
Had deze al klaar liggen voor het geval het mis zou gaan.
[ afbeelding ]
Ok ok, ze speelden dus op zich wel aardig maar deze pot had je met 1-3 moeten winnen.
Gemiste kans.
Schaam je kapot.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ok, ze speelden dus op zich wel aardig maar deze pot had je met 1-3 moeten winnen.
Gemiste kans.
Niet eens een grijns.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiste kans.
Je hebt de humor van een vijfjarige.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiste kans.
Watquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiste kans.
Ja of gewoon Blind daar neerzetten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zelfs Clasie is beter op die plek.
Haha prachtig hoe woest je bentquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die identeitsloze kutclub van je verkloot het hele NL voetbal, kneusje. Je moest je schamen en opdonderen hier.
plsquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiste kans.
Weer genieten van Ajaxquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:56 schreef Bolasie het volgende:
Blij dat interlandaids er weer op zit
Ach er is toch niemand beschikbaar verder.quote:
Je laat je wel heel erg kennen...quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die identeitsloze kutclub van je verkloot het hele NL voetbal, kneusje. Je moest je schamen en opdonderen hier.
Uh, ja dat staat er idd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Prachtig hoe je er mee instemt dat jouw kutclub zo lelijk is
Zit je niet mee de laatste tijd he, Sky die geen deuk in een pakje boter meer rijdt en het voetbal in NL in een dipquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klaassen was goed idd, itt tot wat lampjes.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, ja dat staat er idd.
Klaassen was goed he?
TR gemachtquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:58 schreef JanCees het volgende:
Haten op nl elftal is tegenwoordig de trend he
Stelletje kankernazis hier
Sky heeft iedereen kapot gemaakt in de tour.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit je niet mee de laatste tijd he, Sky die geen deuk in een pakje boter meer rijdt en het voetbal in NL in een dip
Koeman is een aardige trainer maar meer ook niet, wel beter dan Blind uiteraard.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach er is toch niemand beschikbaar verder.
Misschien Koeman overhalen tot een dubbelfunctie.
Goedquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klaassen was goed idd, itt tot wat lampjes.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiste kans.
Heeft zich wel meer bewezen natuurlijk. En kan het meestal wel goed neerzetten en is tactisch wel sterk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Koeman is een aardige trainer maar meer ook niet, wel beter dan Blind uiteraard.
Hap nou niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GoedEr deed maar 1 PSV'er mee. En die keepte prima. Probeer het nog eens.
Bruma/Strootman/zoet allemaal lampjes. Alle drie faalde ze. Hard.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GoedEr deed maar 1 PSV'er mee. En die keepte prima. Probeer het nog eens.
Mogen 13 jarige nog zo laat opblijven?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bruma/Strootman/zoet allemaal lampjes. Alle drie faalde ze. Hard.
Klaassen was goed iddis dan ook een Ajacied he.
Klaassen had minimaal 2x moeten scoren.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als Klaassen goed was hadden we gewoon gewonnen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik weet niet of bruma/zoet/strootman zolang mogen opblijven? davy trouwens ook niet...quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mogen 13 jarige nog zo laat opblijven?
Hij stond 3/4x op de juiste plek, dat is al 100x meer dan elke lamp heeft gebracht deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen had minimaal 2x moeten scoren.
Was wel beter dan Wijnaldum, dat hij basisspeler is bij Liverpool
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik weet niet of bruma/zoet/strootman zolang mogen opblijven? davy trouwens ook niet...
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiste kans.
Blind had wel Pröpper gewoon moeten inbrengen voor de CREATIVITEIT.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij stond 3/4x op de juiste plek, dat is al 100x meer dan elke lamp heeft gebracht deze wedstrijd.
Als lampjes konden voetballen hadden we ook gewonnen. Ergo, lampjesquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Klaassen goed was hadden we gewoon gewonnen.
Propperquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind had wel Pröpper gewoon moeten inbrengen voor de CREATIVITEIT.
Wat een bizar domme post.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Propper
Creativiteit
Propper & creativiteit
Ik heb het idee dat jij niet zo objectief bent.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Propper
Creativiteit
Propper & creativiteit
Jij bent een irritant trolletje.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Propper
Creativiteit
Propper & creativiteit
Op dit moment niet veel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja nou ik denk dus dat ze zo stijf staan van de stress dat het gewoon niet meer leuk is. Maar ja, hoe raak je dat kwijt? Weer succes ervaren. En hoe dat dan?
trein kapotquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:03 schreef Ties02 het volgende:
Strootman springt straks voor de trein denk ik
Volgens mij slaat die je wel helemaal de tering als die echt mad isquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Strootman heeft een hoofd alsof hij een keer KEIHARD tegen een deur is aangelopen.
Hij dacht zeker dat de scheidsrechter zou fluiten ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet Strootman uberhaupt daar? Waarom gaat ie daar staan pingelen?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
Strootman heeft lippen als een Ronald de Boer
Grof hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Strootman heeft een hoofd alsof hij een keer KEIHARD tegen een deur is aangelopen.
WINNAARSMENTALITEITquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij slaat die je wel helemaal de tering als die echt mad is
Laat je niet zo kennen. Dat een paar jochies hier in herhaling kunnen vallen met hun standaard "mad" reactie bij enige verbale agressie is voor hun het voordeel van internet. In het dagelijks leven doen ze het in hun broek in een soortgelijke situatiequote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef tompsv18 het volgende:
Wie is er lelijker? Strootman of Cillessen?
Arno Vermeulenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef tompsv18 het volgende:
Wie is er lelijker? Strootman of Cillessen?
Je vergeet jezelf te vermeldenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef tompsv18 het volgende:
Wie is er lelijker, Strootman of Cillessen?
Je moederquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef tompsv18 het volgende:
Cillessen is vrij populair bij de meisjes zag ik altijd op Facebook.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef tompsv18 het volgende:
Schrijf het alsjeblieft zonder gescheld en gedoe.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef JanCees het volgende:
Rot op Stijn dat je mijn betoog helemaal weghaalt
Teringjoch
Kleine meisjes? #AdvdBergGENOTquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen is vrij populair bij de meisjes zag ik altijd op Facebook.
Ik vond dat verbazingwekkend.
Die ziet eruit alsof hij 3 jaar niet geslapen heeftquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo keept ie ookquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof hij 3 jaar niet geslapen heeft
Als jij een paar miljoen op de bank hebt ben jij zelfs populair bij de meisjes.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, jij neukt nog geen deuk in een pakje boterquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je moeder zei gister wat anders hoor
Ik ben ook zeer populair bij de meisjesquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jij een paar miljoen op de bank hebt ben jij zelfs populair bij de meisjes.
Sinkgraven is ook erg populair zag ik altijd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jij een paar miljoen op de bank hebt ben jij zelfs populair bij de meisjes.
kan ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schrijf het alsjeblieft zonder gescheld en gedoe.
Ze kwam gillend klaar, dat lukte je papa nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:07 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, jij neukt nog geen deuk in een pakje boter
Sommige zijn populair bij jongensquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven is ook erg populair zag ik altijd.
Vooral blijven proberen, lelijkerd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze kwam gillend klaar, dat lukte je papa niet
Je comebacks zwakken wat afquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:09 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vooral blijven proberen, lelijkerd.
Ah wat schattigquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn cumshots op zijn moeder niet
Dit zeggen tegen Syntixquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:05 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Laat je niet zo kennen. Dat een paar jochies hier in herhaling kunnen vallen met hun standaard "mad" reactie bij enige verbale agressie is voor hun het voordeel van internet. In het dagelijks leven doen ze het in hun broek in een soortgelijke situatie
Iedereen geeft terecht geen neuk om kwalificatiewedstrijdenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zijn al die stadions zo leeg?
De kaartjes zullen ook wel erg duur zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen geeft terecht geen neuk om kwalificatiewedstrijden
POTS op je neusquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik tip Hazard voor mogelijke POTS.
Ze zouden gewoon de prijzen moeten verlagen naar maximaal 15 euro voor hele stadion bij ongelofelijke kuttegenstanders. Maar ja, dat zal wel te veel gevraagd zijnquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De kaartjes zullen ook wel erg duur zijn.
Ik zal jou een POTS geven.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik tip Hazard voor mogelijke POTS.
Player of the Season, snap het.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal jou een POTS geven.
Eens.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon de prijzen moeten verlagen naar maximaal 15 euro voor hele stadion bij ongelofelijke kuttegenstanders. Maar ja, dat zal wel te veel gevraagd zijn
Ik geniet met volle teugen. Misschien dat je droevig wordt als je alleen naar de Eredivisie kijkt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar word ik ook niet zo vrolijk van tegenwoordig
Alles is beter als Blind.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach er is toch niemand beschikbaar verder.
Misschien Koeman overhalen tot een dubbelfunctie.
Dat is juist zowat de enige competitie dat voetbal nog eerlijk maakt. Rest heeft niks meer met sport te maken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugen. Misschien dat je droevig wordt als je alleen naar de Eredivisie kijkt.
Heb wel zin in de EL. Die CL kan me op Juve na totaal niet boeien. Wat een spannings loos gedrocht is dat zeg.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken hoe Ajax zich weer voor lul gaat zetten in Europa
Eens, die grote clubs freewheelen even door de poulefase heen. PSV moet maar hopen dat ze 3e worden, want voor de rest gaan die er ook een paar keer hard af.quote:Op woensdag 7 september 2016 01:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb wel zin in de EL. Die CL kan me op Juve na totaal niet boeien. Wat een spannings loos gedrocht is dat zeg.
Dat boeit niemand, scheidsrechter heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 04:59 schreef MakkieR het volgende:
Wat zegt de wereldpers eigenlijk over de afgekeurde goal van Bas Dost?
Alsof de wereldpers een fuck geeft om een kwalificatiewedstrijd tussen Nederland en Zweden.quote:Op woensdag 7 september 2016 04:59 schreef MakkieR het volgende:
Wat zegt Bas Dost er zelf van op de Zweedse tv:quote:Op woensdag 7 september 2016 04:59 schreef MakkieR het volgende:
Weinig. kleurloos gelijkspel met overwicht.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof de wereldpers een fuck geeft om een kwalificatiewedstrijd tussen Nederland en Zweden.
Jeb. Spelen ook voor spek en bonen mee en zo gaat dat in veel poules.quote:Op woensdag 7 september 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, die grote clubs freewheelen even door de poulefase heen. PSV moet maar hopen dat ze 3e worden, want voor de rest gaan die er ook een paar keer hard af.
Probleem met van Persie is dat je de problemen uitstelt in plaats van aanpakt. Robben, van Persie en Sneijder zijn al oud, Door deze spelers eindeloos in te gaan zetten, zorgt Het Nederlands elftal er dan wel voor dat nieuw talent zich niet aandient. Het is dan ook moeilijk te accepteren dat we een zeer zwakke generatie voetballers gaan krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:43 schreef MichelWuyts het volgende:
Janssen en Berghuis mag Blind eigenlijk wel op zijn conto schrijven. Een andere trainer had de Jong of Dost spits gemaakt.
Berghuis viel zeer sterk in. Echt een moderne speler met dynamiek die eigenlijk meer geschikt is als een soort hangende buitenspeler. Ik verbaas me als ik hem zo zie spelen dat hij het in de PL niet heeft gered.
Wellicht kan van Persie nog terugkeren en dan in de Sneijder rol spelen. Als aanspeelpunt voldoet Janssen meer dan van persie, maar je mist natuurlijk de individuele klasse.
Zo oud is van Persie ook niet. Stel hij was centrale middenvelder (waar ook echt talent is en er aankomt) dan begrijp ik het. Voorin heb je nu eenmaal niet veel (aankomend) talent.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Probleem met van Persie is dat je de problemen uitstelt in plaats van aanpakt. Robben, van Persie en Sneijder zijn al oud, Door deze spelers eindeloos in te gaan zetten, zorgt Het Nederlands elftal er dan wel voor dat nieuw talent zich niet aandient. Het is dan ook moeilijk te accepteren dat we een zeer zwakke generatie voetballers gaan krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |