Ja nou ik denk dus dat ze zo stijf staan van de stress dat het gewoon niet meer leuk is. Maar ja, hoe raak je dat kwijt? Weer succes ervaren. En hoe dat dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:47 schreef NLGooner het volgende: [..] Meer ergenis en dat vind ik jammer. Denk dat het veel beter kan met de juiste organisatie en tactiek
Ja nou ik denk dus dat ze zo stijf staan van de stress dat het gewoon niet meer leuk is. Maar ja, hoe raak je dat kwijt? Weer succes ervaren. En hoe dat dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:50 schreef Andromache het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 6 september 2016 22:47 schreef NLGooner het volgende: [..] Meer ergenis en dat vind ik jammer. Denk dat het veel beter kan met de juiste organisatie en tactiek
Misschien zit hij komende maand wel een keer bij de selectie!quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Volgende keer gewoon Depay er weer in hoor!
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja nou ik denk dus dat ze zo stijf staan van de stress dat het gewoon niet meer leuk is. Maar ja, hoe raak je dat kwijt? Weer succes ervaren. En hoe dat dan?
Dit boeit niemandquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:51 schreef Vluchteling het volgende:
http://www.soccerstand.com/match/tCoDxmxr/#match-summary
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |